SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY PRODUKTÓW BANKOWYCH Tarnobrzeg oferta pracy ManpowerGroup Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY PRODUKTÓW BANKOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: • Profesjonalna obsługa klientów w salonie• Analizowanie potrzeb klientów w celu dostosowania produktów• Aktywna sprzedaż produktów• Realizacja celów sprzedażowych• Budowanie długofalowych relacji z klientem
Data publikacji: 2016-03-02
Lokalizacja: Tarnobrzeg (podkarpackie)
Pracodawca: ManpowerGroup Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:SIKORSKIEGO 8, 39-400 Tarnobrzeg, powiat: m. Tarnobrzeg, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
• Profesjonalna obsługa klientów w salonie• Analizowanie potrzeb klientów w celu dostosowania produktów• Aktywna sprzedaż produktów• Realizacja celów sprzedażowych• Budowanie długofalowych relacji z klientem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY PRODUKTÓW BANKOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tarnobrzeg
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 31.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : Wymagania:• Doświadczenie w aktywnej sprzedaży bezpośredniej• Orientacja na osiąganie wyników• Zorientowanie na klienta• Komunikatywność• Wysoka kultura osobista
Nazwa pracodawcy: ManpowerGroup Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Adres pracodawcy:
Nowogrodzka 68, 02-014 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Nowogrodzka
Numer budynku pracodawcy: 68
Profil działalności pracodawcy:
Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 02.03.2016
Data dodania oferty pracy: 02.03.2016
Oferta pracy ważna do: 02.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 02.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 02.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
staż w sklepie
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Ustroń (śląskie)
prowadzenie akt osobowych, ewidencji czasu pracy, sporządzanie lis płac, sporządzanie deklaracji ZUS I PIT
kontakt przez OHP - 2016-10-04 - Kielce (świętokrzyskie)
nawiązywanie i utrzymywanie efektywnych kontaktów z klientami
ZAKŁADY WYTWÓRCZE CHEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-23 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Aktywne poszukiwanie klientów, kompletacja dokumentów
kontakt przez OHP - 2016-10-18 - Sosnowiec (śląskie)
• współudział w działaniach promocyjnych- bezpośrednie spotkania z potencjalnymi widzami, kolportaż materiałów reklamowych, pozyskiwanie sponsorów, opracowywanie tekstów reklamowych i prasowych, • projekty graficzne plakatów, ulotek, folderów itp. • współpraca z innymi jednostkami kulturalnymi, organizacjami, stowarzyszeniami i in. • okres zatrudnienia: 2 lata z możliwością przedłużenia zatrudnienia
MIEJSKI OŚRODEK KULTURY - 2018-08-31 - Sławków (śląskie)
Zadania: - sprawdzanie i kwalifikowanie do napraw urządzeń sejsmicznych,- wykonywanie pomiarów specjalistycznych, napraw i instalacji aparatury sejsmicznej oraz jej uruchamianie i kontrola na powierzchni i pod ziemią,- opracowywanie dokumentacji technicznych oraz udział w pracach badawczo- rozwojowych prowadzonych w Oddziale
INOVA CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH SPÓŁKA Z O.O. - 2018-11-07 - Lubin (dolnośląskie)
Szycie odzieży damskiej, szycie na linii produkcyjnej, obsługa stębnówki. Praca jednozmianowa w godz. 6-14.00 od pn do pt w Bielsku-Białej.
PPHU "Dantex" - 2017-03-14 - Bielsko-Biała (śląskie)
SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC W BIURZE RACHUNKOWYM:-SPORZĄDZANIE I WERYFIKACJA DOKUMENTÓW KADROWYCH (UMOWA O PRACĘ, ANEKSY, ZAŚWIADCZENIA O ZATRUDNIENIU, WNIOSKI URLOPOWE I INNE DOKUMENTY)-NALICZANIE PŁAC (WYNAGRODZENIA, EKWIWALENTY, ZASIŁKI, DODATKI I IN.) DLA PRACOWNIKÓW KLIENTÓW BIURA-SPORZĄDZANIE DEKLARACJI ZUS (ZGŁOSZENIOWYCH, ROZLICZENIOWYCH, IWA I INNYCH)-NALICZANIE ODPISÓW I ŚWIADCZEŃ Z ZFŚS,-ROZLICZANIE DELEGACJI,-SPORZĄDZANIE DEKLARACJI MIESIĘCZNYCH PFRONI IN.
DOBRA KSIĘGOWOŚĆ SP. Z O.O. BIURO RACHUNKOWE - 2017-12-07 - Rzeszów (podkarpackie)
poszukiwanie i preselekcja aplikacji rekrutacyjnych w obrębie zdefiniowanych specjalności zawodowych poprzez różne formy dotarcia (internet, social media itp.) zgodnie z założeniami firmy, stała komunikacja z kandydatami i pracodawcami - koordynacja uzgodnień, zdalnie- za pomocą rożnych kanałów komunikacji, telefon/internet/ mail, segregacja, selekcja i archiwizacja dokumentów rekrutacyjnych, budowanie bazy danych ofert pracy i kandydatów, rozwój wewnetrzny narzędzi wspierających działalnośćrekrutacyjną, portal www zgodnie ze strategią firmy, wprowadzanie danych do bazy danych firmy wg określonych kryteriów, realizacja zadań na terenie Poznania, w tym praca na wewnętrznych systemach i narzędziach IT zgodnie z obowiązującymi standardami
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Poznań (wielkopolskie)
- Codzienne kontakty z dziennikarzami z mediów lokalnych,- Prowadzenie prezentacji , czasem lekcji w szkole z zakresu Programu,- Przygotowywanie i umieszczanie tekstów na naszej www,- Nadzór nad zamówieniami materiałów marketingowych ( znajomość programów graficznych, ksiąg znaków, pikseli itp.),- Prowadzenie nadzoru nad ankietami satysfakcji w ramach ISO,- Pomoc w przygotowywaniu różnych statystyk znajomość Excela,- Codzienne rozmowy telefoniczne z partnerami badań.
LUX MED DIAGNOSTYKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-31 - Gdynia (pomorskie)
j.w.
Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości "Twój StartUp" - 2015-12-08 - Warszawa (mazowieckie)
Spawanie konstrukcji stalowych.
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Łomianki (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej
BEHAPER SPÓŁKA CYWILNA A.K.DEZOR - 2017-08-10 - Ruda Śląska (śląskie)
Staż organizowany przez GUP.Nauka sporządzania programów i kalkulacji wyjazdów zorganizowanych, wyszukiwanie obiektów noclegowych i podwykonawców, nauka obsługi systemów rezerwacyjnych i wyszukiwania w nich ofert, nauka obsługi posprzedażowej, poznawanie narzędzi marketingowych, nauka nadzorowania realizacji imprez turystycznych, nauka rozliczania imprezy.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Gdańsk (pomorskie)
specjalista ds. organizacji produkcji
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Myszków (śląskie)
Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje m.in.: Obowiązki podstawowe a) Przestrzeganie codziennych obowiązków określonych przepisami i zarządzeniami wewnętrznymi OSZ we Wrocławiu.b) Znajomość i przestrzeganie przepisów bhp i p.poż.c) Zachowanie tajemnicy służbowej.d) Terminowe i należyte wykonywanie poleceń służbowych.e) Przestrzeganie dyscypliny pracy.f) Utrzymywanie czystości i porządku na swoim stanowisku pracy.g) Należyta troska o mienie Ośrodka.h) Zachowanie drogi służbowej i przestrzeganie właściwych zasad współpracy i współżycia z współpracownikami i pracownikami innych działów . Obowiązki na zajmowanym stanowiskui) Wykonywanie wszelkich prac prowadzonych przez Dział Szkolenia a w szczególności:rekrutacja, organizowanie kursów w bazach zamiejscowych,przygotowywanie dokumentacji kursowej,sporządzanie planów zajęć praktycznych i teoretycznych,opracowywanie kalkulacji cenowych ofert szkoleniowych,sporządzanie dokumentacji przetargowej, zgodnie z wymogami zamawiającego,koordynacja i nadzór akcji reklamującej OSZ we Wrocławiu,sprawozdawczość z zakresu szkoleń,przetwarzanie danych osobowych.wykonywanie innych zadań realizowanych przez dział szkoleniawykonywanie prac wskazanych przez Dyrektora Ośrodka lub upoważnionego pracownika.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a) forma zatrudnienia: umowa o pracę na okres próbny 2 miesięczny, z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony po pomyślnym okresie próbnymb) wymiar czasu pracy: pełny etat,c) termin zatrudnienia: 1 września 2016 rd) praca w pozycji siedzącej, przy obsłudze komputera powyżej 4 godzin dziennie,e) częstotliwość wyjazdów służbowych: okazjonalnie,f) miejsce pracy: ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław.Wymagane dokumenty i oświadczenia:1. życiorys oraz list motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem, zawierający aktualny numer telefonu kandydata,2. kserokopię posiadanych świadectw pracy,3. kopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,4. kserokopia dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość,5. kserokopia prawa jazdy,6. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji w OSZ we Wrocławiu, następującej treści :Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji na stanowisko Starszego Specjalisty ds. szkoleń w Dziale Szkoleń w Ośrodku Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu ul. Orzechowa 2, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych .(tekst jednolity: Dz. U. 2015 r. poz. 2135, 2281) 7. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniuz pełni praw publicznych oraz braku skazania prawomocnym wyrokiem sąduza umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe.Dokumenty należy składać w Sekretariacie Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław, w zamkniętej kopercie z napisem: Nabór na stanowisko: Specjalista ds. szkolenia w nieprzekraczalnym terminie do 19 sierpnia 2016 r. do godz. 1000.Sekretariat czynny od poniedziałku do piątku, w godz. 7.45-15.45.Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.osz.wroclaw.plw Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław.Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu zastrzega sobie prawo do zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną tylko i wyłącznie wybrane osoby.
Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu - 2016-08-04 - Wrocław (dolnośląskie)
prowdzenie spraw służby BHP i ochrony środowiska w przedsiębiorstwie
Mazurskie Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Budowlane J. W. "Ślepsk" Józef Wiszniewski - 2016-04-20 - Augustów (podlaskie)
Sprzedaż zagraniczna mieszanek dla zwierząt. Miejsce pracy: Trzebnica.
LMB Solutions Marlena Zapała-Tokar - 2016-06-03 - Księginice (dolnośląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-09-18 - Warszawa (mazowieckie)
Pracownik biurowo-serwisowy, prace biurowe w związku ze składaymi zamówieniami, faktury, płatności, dbanie o stanowisko pracy
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Wężyczyn (mazowieckie)
Zapewnienie odpowiedniego procesu magazynowania towaru; zapewnienie standardów na sklepie; koordynowanie działań pracy na zmianie nocnej; praca z towarowaniem i zmianami promocji.
TESCO Polska Sp. z o.o. - 2016-06-06 - Szamotuły (wielkopolskie)
produkcja drewna kominkowego
DORADZTWO GOSPODARCZE TOMASZ PABIAN - 2016-12-30 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
ROZNOSZENIE ULOTEK
kontakt przez OHP - 2017-11-03 - Zielona Góra (lubuskie)
Nadzór nad wykonywaniem robót budowlanych, sporządzanie kosztorysów.
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. - 2016-01-20 - Boguszów-Gorce (dolnośląskie)
Pisanie ofert. Wystawianie faktur. Tworzenie listy płac. Prowadzenie dokumentacji pracowniczej. Wypełnianie deklaracji ZUS.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe " GRADUS" Andrzej Kowalik - 2016-04-11 - Gdańsk (pomorskie)
Wykształcenie min. średnie techniczne lub ogólnokształcące; bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego i rosyjskiego; umiejętności interpersonalne pomagające w obsłudze komputera; zakres obowiązków: tworzenie, pielęgnacja i pilnowanie raportów klienckich, planowanie poprawnego działania wizualizacji i interfejsów systemu, kontrola nad kosztami transmisji GSM do/z urządzeń, kontrola poprawności działania urządzeń telemetrycznych, zdalne wsparcie serwisantów na obiektach w terenie, kontakt z klientami w zakresie spraw technicznych i handlowych, przyjmowanie do realizacji zleceń serwisowo-wdrożeniowych od klientów; umowa na okres próbny; miejsce pracy Gliwice;
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Gliwice (śląskie)
Odpowiadanie na pytania klientów wysyłane drogą mailowa (kliencxi krajowi i zagraniczni) -odbieranie telefonów i telefoniczna obsługa klientów (głównie klienci krajowi) - wystawienie dokumentów sprzedażowych i magazynowych-zadania związane z obsługa zamówień (zamawianie kuriera, ustalanie adresów dostaw, dodawanie numerów trackingowych do zamówień) -pomoc w ogólnie pojętych pracach biurowych
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Częstochowa (śląskie)
- promowanie wizerunku firmy,- prowadzenie kampanii społecznościowych,- lokalne reklamowanie firmy,- realizacja strategii marketingowej,
INTERNATIONAL SERVICE ACTIVITY LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-19 - Świdnica (dolnośląskie)
1) Czynny udział w kreowaniu polityki sprzedażowej 2)Aktywne pozyskiwanie klientów oraz budowanie relacji z już istniejącymi3)Współtworzenie strategii marketingowej4)Prowadzenie obserwacji oraz analizowanie lokalnego rynku hotelarskiego 5)Kreowanie polityki cenowej hotelu6)Tworzenie oferty dla klientów indywidualnych i grupowych Praca w godz. 8-16; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-16
Tourtrend Sp. z o.o. - Dolina Charlotty - 2016-06-16 - Strzelinko (pomorskie)
obsługa kelnerska i barmańska
kontakt przez OHP - 2016-02-22 - Rzeszów (podkarpackie)