SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA ANGIELSKIEGO Gorzów Wielkopolski oferta pracy SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA ANGIELSKIEGO
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych, tworzenie i negocjowanie ofert handlowych
Data publikacji: 2017-08-07
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Pracodawca: SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kostrzyńska 1, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych, tworzenie i negocjowanie ofert handlowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA ANGIELSKIEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gorzów Wielkopolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Nazwa pracodawcy: SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
Kostrzyńska 1, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 08:00-15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Gorzów Wielkopolski
Gmina pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
Ulica pracodawcy: Kostrzyńska
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 07.08.2017
Oferta pracy ważna do: 30.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 07.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 07.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Planowanie wysyłek i dostaw. Współpraca z firmami logistycznymi. Negocjowanie cen i warunków logistycznych. Rozpatrywanie reklamacji transportowych. Raportowanie.
PROSERWIS Sp. z o.o. Sp. K. - 2017-01-09 - Kozerki (mazowieckie)
Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należało:
Prowadzenie cyklicznych inwentaryzacji
Tworzenie raportów oraz analiza danych z procesów jakościowych
Koordynacja i inicjowanie działań zwiększających poprawę jakościowych
Zapewnienie skuteczności działań korygujących i zapobiegawczych poprzez nadzór procesów magazynowych
Poprawa wewnętrznych procesów związanych z podnoszeniem jakości
Aktywne wspieranie pracy działu Dokumentacji - bieżące wyjaśnianie rozbieżności magazynowych
Weryfikacja zgodności towaru z zamówieniem
Media Expert - 2016-10-03 - Łódź (łódzkie)
Dla osób do 30 roku życia:Praca w firmie szkoleniowej, obsługa seketariatu, działania marketingowe: poszukiwanie klientów na szkolenia, poszukiwanie klientów na wynajem sal dydaktycznych
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Łódź (łódzkie)
Uczestnictwo w procesie przygotowania budżetu rocznegolub planu wieloletniego; przygotowanie danych niezbędnych do monitorowania realizacji świadczeń przez medyczne komórki organizacyjne; monitorowanie i raportowanie planu kosztów pod kątem zgodności z założeniami planu; prowadzenie analiz efektywności świadczonych usług;przygotowywanie analiz finansowo-ekonomicznych dotyczących różnych przekrojów działalności ZOZ;wycena procedur medycznych i kosztów leczenia pacjenta;sporządzanie raportów i analiz finansowych
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu - 2017-10-12 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Aktywne poszukiwanie nowych klientów na rynku niemieckim, udział w przetargach publicznych, budowanie i utrzymywanie trwałych relacji handlowych z klientami, reprezentowanie firmy na zagranicznych targach, wprowadzanie nowych produktów do obecnych klientów, analiza konkurencji i tendencji na podległym rynku, identyfikacja oraz realizacja nowych możliwości rozwoju sprzedaży eksportowej. Praca w Jarosławiu ul. Kolaniki 19 (sporadycznie w delegacji - teren Unii Europejskiej)WYMAGANIA: wykształcenie wyższe, prawo jazdy kat."B', biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i w piśmie, mile widziana znajomość innego obcego języka, mile widziane doświadczenie zawodowe, umiejętność nawiązywania i podtrzymywania kontaktów z klientamiOsoby zainteresowane pracą proszone są o wysyłanie cv na e-mail: export (at) apis.eu.pl z prośbą o zawarcie w CV klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Apis Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Jarosławiu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)".
APIS POLSKA Sp. z o.o. - 2017-12-07 - Jarosław (podkarpackie)
Uczestniczy w procesie zdrowienia osoby uzależnionej; zajmuje się szeroko rozumianą edukacją prozdrowotną, profilaktyką i popularyzacją sposobów życia bez nałogów; uczestniczy w planowaniu i prowadzeniu terapii uzależnień - indywidualnej i grupowej.
Krajowy Ośrodek Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie - 2017-11-24 - Gostynin (mazowieckie)
bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach, ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy i innym nadużyciom, SLA, szczególnych procedur w stosunku do PEP, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami, zapewnianie profesjonalnego wsparcia i dążenie do udoskonalania już obowiązujących w Spółce procedur.
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Kraków (małopolskie)
- znajomość rysuneku technicznego oraz programu CAD,- projektowanie wyrobów,- przygotowanie dokumentacji technicznej,- kontrola zgodności wyrobu ,- kalkulacja kosztów,
ROBERT GRAŚ DROWIS - 2018-04-18 - Wronki (wielkopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
KONTROLA ZOBOWIĄZAŃ NALEŻNOŚCI, WPROWADZANIE DANYCH FINANSOWYCH DO SYSTEMU,PROWADZENIE SPRAW KADROWYCH
TAPAS - 2017-05-24 - Skierniewice (łódzkie)
Zgodny ze stanowiskiem
Przedsiębiorstwo Zaopatrzeniowe "MARK-POL" - 2015-12-16 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie sekretariatu: obsługa i dekretacja korespondencji, rejestrowanie faktur i rachunków, obsługa techniczno- organizacyjna spotkań z kontrahentami i szkoleń wewnętrznych, prowadzenie zbioru i wykazu wewnętrznej regulacji i zboru umów z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
transport towarów sypkich na terenie kraju
Czyż Marzena PPHU DORPLON - 2015-12-22 - Grabiec (śląskie)
•Koordynacja i zarządzanie projektami EFS realizowanych w ramach RPO (głównie projekty w zakresie wsparcia przedszkoli i placówek edukacji ogólnej);•Przygotowanie wzorów dokumentów i nadzór nad kompletnością dokumentacji projektu;•Przygotowywanie opisów dokumentów finansowo-księgowych dot. projektów;•Nadzór nad prawidłowym kwalifikowaniem kosztów i uczestników w projektach;•Monitoring ryzyk projektowych i alarmowanie zagrożeń;•Obliczanie wskaźników produktów, rezultatów i oddziaływania zgodnie z wymogami projektów;•Organizacja i nadzór nad pracą wykonawców i personelu w w projektach;•Uczestnictwo w przeprowadzonych działaniach kontrolnych i wdrażanie działań pokontrolnych;•WAŻNE! Zakres obowiązków nie obejmuje rekrutacji uczestników do projektów.
Eurosolutions Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Adros Group Sp. z o.o. Sp. K. - 2016-04-01 - Dobrzyca (wielkopolskie)
obsługa kontrahentów niemieckich
BOROWSKIE KOPALNIE GRANITU I PIASKOWCA - SKALIMEX SP. Komandytowa - 2017-07-05 - Kostrza (dolnośląskie)
- planowanie i realizacja działań z zakresu Public Relations,- redagowanie tekstów marketingowych i informacji prasowych- zarządzanie treścią witryn internetowych,- kontakt z dziennikarzami, realizacja polityki PR-owej,- monitoring mediów- komunikacje wewnętrzne
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J. i J. Śniadeckich w Bydgoszczy - 2018-03-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zarządzanie bazą danych klientów (wyszukiwanie nowych rekordów klientów, przygotowywanie klientów do inicjacji działań sprzedażowych przez konsultantów Saleswise), budowanie bazy danych klientów firmy, organizacja mini warsztatów dla firmy szkoleniowej - wykonanie telefonów, zapraszanie klienta, wysyłanie maila z zaproszeniem i koordynować jego przybycie na mini warsztat, dbanie o kontakt po mini warsztatach - kontynuacja w postaci umawiania konsultantów firmy na spotkania z Klientami, obsługa bazy CRM, obsługa sekretariatu: administracyjna obsluga biura w tym obsługa sekretariatu i recepcji, prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie wyjazów służbowych, spotkań oraz konferencji, koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, przesyłek kurierskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem biura i sprzętów biurowych, zaopatrzenie biura w materiały biurowe i eksploatacyjne
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Poznań (wielkopolskie)
przygotowanie, realizacja oraz szczegółowe rozliczenia zamówień, -prowadzenie gospodarki magazynowej, - kosztorysowanie robót budowlanych, -analiza projektów budowlanych, - przygotowanie dokumentacji przetargowej.Praca w godzinach:7-15
MOSTOSTAL ZABRZE REALIZACJE PRZEMYSŁOWE S.A. - 2017-11-22 - Opole (opolskie)
Kontakty z firmami i urzędami za granicą, przygotowanie dokumentacji do transportu
Bongo Międzynarodowe Usługi Pogrzebowe S.C. Marek Cichewicz - 2017-09-18 - Łódź (łódzkie)
Pomocnicze roboty budowlane - zbrojenie, betonowanie, murowanie.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PROFIT" WITOLD LILA,MICHAŁ LILA SPÓŁKA JAWNA - 2016-11-21 - Łapalice (pomorskie)
Wykonywanie projektowanie i edycja schematów badanie i okreslanie nowych komponentów i analiza dokumnetacji od klienta
"BITRON POLAND" Sp. z o.o. - 2016-10-31 - Sosnowiec (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
montaż mozaik-grafit włoski i indyjski
MURANO MOSAIC Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Przeźmierowo (wielkopolskie)
Przyjmowanie zamówień, opracowanie graficzne produktów do promocji w programie COREL, przygotowanie do produkcji produktów marketingowych, ologowanie produktów na plpterze laserowym, rozliczanie według stanów magazynowych, sporządzanie ofert marketingowych, prowadzenie dokumentacji, analiza i poszukiwanie potencjalnych klientów
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Puławy (lubelskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-07-16 - Kraków (małopolskie)
- Przyjmowanie zamówień od klienta i bieżącą ich realizację - Aktywne uczestnictwo w opracowaniu specyfikacji produktu - Generowanie raportów dotyczących współpracy z klientem - Aktywna współpraca z klientem w celu budowania i utrzymania dobrych relacji biznesowych. - Realizacja procesu Badania Zadowolenia Klienta.- Regularne analizy przewidywania sprzedaży (forecast) pod kątem ich zaplanowania i możliwości realizacji. - Ustalanie, kontrola i potwierdzanie terminów realizacji zamówień oraz spedycji wyrobu gotowego do Klienta- Aktywny udział w realizacji planu sprzedaży na dany miesiąc. - Przyjmowanie reklamacje od Klientów oraz dążenie do ich szybkiego wyjaśnienia i zamknięcia w systemie.
Amcor Flexible Złotów Sp. z o.o - 2017-02-07 - Złotów (wielkopolskie)
wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne, doświadczenie min. rok, prawo jazdy kat. BZakres obowiązków: pomoc w obsłudze magazynu i w chłodni, przygotowywanie wysyłki towaru.
Las Kalisz Sp. z o.o. - 2016-08-22 - Tomnice (wielkopolskie)
Sporządzanie wycen stolarki aluminiowej i PCV -weryfikacja kosztorysów pod względem merytorycznym i finansowym - budowanie długotrwałej relacji biznesowych z klientem
Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe "NITUS ALUMINIUM" s.c - 2017-02-02 - Drużków Pusty (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Warszawa (mazowieckie)