INSPEKTOR DS. INWESTYCJI I REMONTÓW Nowa Dęba oferta pracy Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej

Stanowisko: INSPEKTOR DS. INWESTYCJI I REMONTÓW

Wynagrodzenie: od 2 200 PLN

Zakres obowiązków: 1.Przygotowywanie postępowań przetargowych.2.Przygotowywanie dokumentów do urzędów w sprawach administracyjnych związanych z przygotowaniem, prowadzeniem i oddaniem do użytkowania inwestycji.3.Przygotowywanie dokumentacji wstępnej, programów funkcjonalno użytkowych, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji i innych niezbędnych do zaplanowania i Nwdrożenia danego zadania.4.Uzyskiwanie dokumentów niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych i użytkowania obiektów.5.Koordynacja procesu inwestycyjnego zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych.6.Organizacja procesu inwestycyjnego.7.Organizacja napraw i remontów nieruchomości.Praca w godz. 7-14.35

Data publikacji: 2017-01-10

Lokalizacja: Nowa Dęba (podkarpackie)

Pracodawca: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
M.C. Skłodowskiej 1A, 39-460 Nowa Dęba, powiat: tarnobrzeski, woj: podkarpackie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1.Przygotowywanie postępowań przetargowych.2.Przygotowywanie dokumentów do urzędów w sprawach administracyjnych związanych z przygotowaniem, prowadzeniem i oddaniem do użytkowania inwestycji.3.Przygotowywanie dokumentacji wstępnej, programów funkcjonalno użytkowych, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji i innych niezbędnych do zaplanowania i Nwdrożenia danego zadania.4.Uzyskiwanie dokumentów niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych i użytkowania obiektów.5.Koordynacja procesu inwestycyjnego zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych.6.Organizacja procesu inwestycyjnego.7.Organizacja napraw i remontów nieruchomości.Praca w godz. 7-14.35

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wysokość wynagrodzenia do negocjacji w zależności od posiadanych kwalifikacji

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. INWESTYCJI I REMONTÓW

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowa Dęba

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnobrzeski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowa Dęba

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: inspektor budowlany

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 20.01.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
doświadczenie na podobnym stanowisku (wymagany staż - lata: 3)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykszt. wyższe techniczne lub pokrewne, 3 lata stażu pracy na w/w stanowisku lub pokrewnym, mile widziana znajomość obsługi programów kosztorysowych.

Nazwa pracodawcy:
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu

Adres pracodawcy:
M.C. Skłodowskiej 1A, 39-460 Nowa Dęba, powiat: tarnobrzeski, woj: podkarpackie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podkarpackie

Powiat pracodawcy: tarnobrzeski

Gmina pracodawcy: Nowa Dęba

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Nowa Dęba

Ulica pracodawcy: M.C. Skłodowskiej

Numer budynku pracodawcy: 1A

Profil działalności pracodawcy: szpital

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor budowlany

Data dodania oferty pracy: 10.01.2017

Oferta pracy ważna do: 20.01.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 10.01.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 10.01.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

KONSERWATOR - od 1 850 PLN

MALOWANIE, SZPACHLOWANIE POMIESZCZEŃ SZKOLNYCH, KORYTARZY, PRACE PORZĄDKOWE, NAPRAWCZE NA ZEWNĄTRZ OBIEKTU, UTRZYMYWANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU W BUDYNKU I NA ZEWNĄTRZ SZKOŁY;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, MIN. 5 LAT DOŚWIADCZENIA
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR DS. ROZLICZEŃ ODBIORÓW - od 4 000 PLN

opracowywanie umów na sprzedaż ciepła, porozumień związanych z dostawą ciepła, aneksy, reklamacje.
PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna SA Oddział Elektrociepłownia Gorzów - 2017-01-18 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

POKOJOWA - od 13 PLN

Sprzątanie pokoi hotelowych. Umowa zlecenie przez pierwszy miesiąc, docelowo umowa o pracę. Wynagrodzenie 13 zł/h + premia. Praca na jedną zmianę, 5 dni w tygodniu, również w soboty i niedziele w godz. 7-15 lub 8-16
AFT HOTEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-07 - Kraków (małopolskie)

INSPEKTORA DS. PLANOWANIA BUDŻETU - od 2 650 PLN

Ogólna charakterystyka - Do zadań na ww. stanowisku należało będzie m.in. sporządzanie analiz związanych z budżetem Miasta Słupska oraz tworzenie projektów uchwał w sprawie zmian w budżecie. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Inspektor ds. planowania budżetu w Referacie Planowania i Kontrolingu Finansowego Wydziału Planowania, Rachunkowości Budżetowej i Kontrolingu Finansowego w terminie do dnia 21 stycznia 2016 r. Szczegółowe informacje dostępne na stronie biuletynu informacji publicznej Urzedu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-01-15 - Słupsk (pomorskie)

LEKTOR JĘZYKA ANGIELSKIEGO - od 1 850 PLN

Prowadzenie zajęć.
Szkoła Języków Obcych O'kay s.c. - 2016-07-27 - Praszka (opolskie)

WYCHOWAWCA - od 2 700 PLN

Praca opiekuńczo-wychowawcza z wychowankami, zaspokajanie podstawowych potrzeb bytowych i zapewnianie bezpieczeństwa, służenie pomocą i radą w każdej sytuacji.Godziny pracy 8-20, 20-8
Centrum Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych - 2018-08-17 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

PAKOWACZ RĘCZNY - do 1 040 PLN

Przeładunek i kompletacja towarów porzez pobranie i poprawne ułożenie na palecie. Konfekcjonowanie towaru na terenie magazynu.
VOLODYMYR PAPALA - 2017-02-23 - Będzieszyn (pomorskie)

MANIKIURZYSTKA (NR 0438) - od 1 850 PLN

praca w Galerii Solnej w Inowrocławiu
El-Instal Serwis Joanna Piniewska- Bartoszcze - 2016-03-04 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

SPRZĄTACZ/KA - od 1 500 PLN

sprzątaczka biurowa
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Poznań (wielkopolskie)

ŻAŁOBNIK - 997,4 PLN

wkładanie zwłok do trumny, skrzyni lub na nosze;zalutowywanie trumny przy przewozach , nakładanie na trumne pokrowca itp
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Świętochłowice (śląskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - od 2 000 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Olkusz (małopolskie)

DORADCA ZAWODOWY - od 2 100 PLN

• udzielanie indywidualnych i grupowych porad zawodowych ułatwiających wybór zawodu, zmianę kwalifikacji ,podjęcie zatrudnienia,• opracowanie ocen przydatności zawodowej na podstawie zebranego własnego materiału badawczego,• gromadzenie, opracowywanie i aktualizowanie informacji o zawodach (stanowiskach pracy), drogach uzyskiwania kwalifikacji zawodowych oraz potrzebach rynku pracy,
kontakt przez OHP - 2018-02-19 - Luzino (pomorskie)

BB/ RECEPCJONISTKA - od 3 200 PLN

-Obsługa centrali telefonicznej oraz korespondencji biurowej (poczta, przesyłki kurierskie)-dbanie o prawidłowe funkcjonowanie biura-Kontrola ruchu osobowego-dbanie o właściwy obieg korespondencji-Bieżące sprawy administracyjnePraca na terenie: Wałbrzycha - Teren Wałbrzyskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "Vicotel" Sp. z o.o. - 2018-04-22 - Wałbrzych (dolnośląskie)

ELEKTROMONTER MASZYN ELEKTRYCZNYCH - 2 100 - 3 100 PLN

badanie stanu urządzeń i obiektów elektrycznych poprzezpomiary elektryczne, praca w godz. 7-15
ENERGOTEST-DIAGNOSTYKA sp. z o.o. - 2018-04-04 - Brzezie (opolskie)

PRACOWNIK DZIAŁU KADR - od 2 200 PLN

Praca w dziale kadr, wprowadzanie danych, współpraca z ZUS, US, pomoc przy naliczaniu wynagrodzeń. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników.Praca od 7:00 do 15:00 (z możliwością dogadania się).
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA- OWOCOWO- WARZYWNEGO " ORZECH" Sp. z o.o. - 2017-08-04 - Kolbuszowa (podkarpackie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 000 PLN

OBSŁUGA KLIENTA, ROZLICZENIA KASOWE , ROZLICZENIA KIEROWCÓW, WYSTAWIANIE DOKUMENTÓW SPRZEDAŻOWYCH.
JAN AUGUSTYNIK FISCHLAND - 2017-12-01 - Trzebieszowice (dolnośląskie)

OPERATOR CAD - od 2 100 PLN

-przygotowanie komputerowych rysunków 2D i 3 D- tworzeniei nanoszenie zmian w rysunkach technicznych
ZAKŁAD USŁUG SZKLARSKICH "REFLEX" RYSZARD STOBBA - 2018-07-02 - Linowiec (pomorskie)

DORADCA KLIENTA - od 1 850 PLN

pozyskiwanie klienta , obsluga internetowa, sprzedaz produktów finansowych pozyczek
Profi Credit Polska S.A. Bielsko-Biała - 2016-05-25 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)

MONTER RUSZTOWAŃ - od 1 850 PLN

montaż i demontaż rusztowań, praca wg zleceń - powiat lub kraj
J.S. RUSZTOWANIA PAWEŁ JEZIORSKI - 2016-08-17 - Bełchatów (łódzkie)

INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH W ODDZIALE EKSPLOATACJI BUDYNKÓW NR 4 - od 2 800 PLN

- Więcej informacji na stronie: http://www.kzgm.katowice.pl/ w zakładce Ogloszenia - oferty pracyDo osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało:- przyjmowanie wszelkich zgłoszeń dotyczących awarii, zagrożeń i nieprawidłowości oraz nadanie im właściwego dla sprawy toku postępowania, - dokonywanie wizji budynków i lokali w odniesieniu do przyjętych zgłoszeń, sporządzanie protokołów z wizji, a także kwalifikowanie stwierdzonych nieprawidłowości do remontu, naprawy lub wymiany elementu,- dokonywanie pomiarów stolarki okiennej i drzwiowej zakwalifikowanej do wymiany,- wykonywanie systematycznych obchodów i wizji nieruchomości oraz przeglądów budynków i lokali pod kątem ich sprawności technicznej, - współudział w typowaniu zakresu prac remontowych, udział w komisjach odbiorowych i pogwarancyjnych przedmiotu umowy na roboty i usługi budowlane- przygotowywanie danych o zasobach EB dla potrzeb realizacji obowiązkowych kontroli okresowych, wynikających z art. 62 Prawa budowlanego, zlecanie, nadzorowanie realizacji kontroli, odbiór i potwierdzanie dokumentów i protokołów z przeprowadzonych kontroli,- analizowanie protokołów kontroli okresowych, typowanie stopnia pilności prac remontowych, wynikających z wniosków pokontrolnych i nadawanie im właściwego biegu celem wykonania prac niezbędnych dla zapewnienia bezpieczeństwa użytkowania budynków,- prowadzenie książek obiektów, dokonywanie w nich stosownych wpisów, gromadzenie i archiwizowanie wszelkich protokołów pokontrolnych i dokumentacji technicznej,- opracowywanie i aktualizowanie planów potrzeb remontowych,- udział w odbiorach i w przekazywaniu w najem lokali, garaży i sporządzanie stosownych protokołów, - sporządzanie kart lokali wolnych (pustostanów) określających zakres remontu koniecznego do wykonania celem jego dalszej eksploatacji,- uczestnictwo w przejmowaniu lub przekazywaniu nieruchomości,- prowadzenie korespondencji w ramach prowadzonych spraw i udzielanie odpowiedzi w ustawowym terminie, - wykonywanie innych zleconych przez przełożonych zadań zgodnie z przepisami prawa i Regulaminem KZGM.- Wynagrodzenie: 2800zł brutto - zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM. Praca na umowę o pracę pierwsza umowa na okres do 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. PCK 2, praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Praca: 7:00-15:00.Wymagania niezbędne:- wykształcenie średnie (preferowany profil techniczny) oraz 4-letni staż pracy lub wykształcenie wyższe (preferowany profil techniczny) oraz 2-letni staż pracy, - znajomość aktualnie obowiązujących zagadnień z administrowania nieruchomościami,- znajomość przepisów Prawa Budowlanego oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, - orientacja w przepisach: Ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, Ustawy o własności lokali oraz Ustawy o pracownikach samorządowych,- biegła umiejętność obsługi programów komputerowych stosowanych w pracy biurowej oraz urządzeń peryferyjnych,- obywatelstwo polskie,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych.Wymagania dodatkowe:- komunikatywność,umiejętność poprawnego redagowania korespondencji, samodzielność i dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, umiejętność poprawnego interpretowania i stosowania przepisów prawa.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2018-08-09 - Katowice (śląskie)

POMOC KUCHENNA - 997,4 PLN

Wykonywanie prac pomocniczych oraz porządkowych w kuchnii.
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Kęty (małopolskie)

KSIĘGOWA/KSIĘGOWY - od 2 100 PLN

Weryfikacja dokumentów pod względem merytorycznym i rachunkowym, dekretowanie i ewidencja dokumentów źdródłowych w programie finansowo- księgowym, bieżąca weryfikacja zapisów księgowych i uzgadnianie sald kont rozrachunkowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA W SKLEPIE MONOPOLOWYM - od 1 000 PLN

obsługa klienta, wykładanie towaru, obsługa kasy fiskalnej
Sklep Spożywczy-Barbara Niziołek - 2017-11-16 - Krzeszowice (małopolskie)

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO - od 4 300 PLN

Nadzór inwestorski nad budynkami.
Gdyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-03-16 - Gdynia (pomorskie)

ASYSTENT STANOWISKA DS. OBSŁUGI KLIENTA. - od 1 125 PLN

profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaż towarów handlowych w urzędzie pocztowym,, bieżąca rejestracja danych do systemu operacyjnego, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanej sprzedaży.
Poczta Polska S.A. - 2018-03-22 - Chybie (śląskie)

INSPEKTOR NADZORU W ZAKŁADZIE USŁUG CZYSTOŚCIOWYCH I KONSERWACJI TERENÓW ZIELONYCH - od 1 850 PLN

kontrola jakości wykonywanych usług, zarządzenie podległym zespołem pracowników
SPONSOR PLUS Sp. z o.o. - 2016-06-28 - Bytom (śląskie)

ASYSTENT DYREKTORA - 997,4 PLN

Patrz program stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Katowice (śląskie)

DYSLOPEDAGOG - do 2 265 PLN

Nauczyciel wspomagający do oddziału przedszkolnego dla dziecka niedowidzącego.
Szkoła Podstawowa Nr 59 w Gdańsku - 2016-08-26 - Gdańsk (pomorskie)


Wybierz powiat