INSPEKTORA DS. PLANOWANIA BUDŻETU Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku
Stanowisko: INSPEKTORA DS. PLANOWANIA BUDŻETU
Wynagrodzenie: od 2 650 PLN
Zakres obowiązków: Ogólna charakterystyka - Do zadań na ww. stanowisku należało będzie m.in. sporządzanie analiz związanych z budżetem Miasta Słupska oraz tworzenie projektów uchwał w sprawie zmian w budżecie. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Inspektor ds. planowania budżetu w Referacie Planowania i Kontrolingu Finansowego Wydziału Planowania, Rachunkowości Budżetowej i Kontrolingu Finansowego w terminie do dnia 21 stycznia 2016 r. Szczegółowe informacje dostępne na stronie biuletynu informacji publicznej Urzedu Miejskiego w Słupsku.
Data publikacji: 2016-01-15
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ogólna charakterystyka - Do zadań na ww. stanowisku należało będzie m.in. sporządzanie analiz związanych z budżetem Miasta Słupska oraz tworzenie projektów uchwał w sprawie zmian w budżecie. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Inspektor ds. planowania budżetu w Referacie Planowania i Kontrolingu Finansowego Wydziału Planowania, Rachunkowości Budżetowej i Kontrolingu Finansowego w terminie do dnia 21 stycznia 2016 r. Szczegółowe informacje dostępne na stronie biuletynu informacji publicznej Urzedu Miejskiego w Słupsku.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 650 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTORA DS. PLANOWANIA BUDŻETU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 650 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw rachunkowości
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym z wymaganym 3- letnim stażem pracy; znajomość obsługi komputera oraz systemów informatycznych; znajomość programu Besti (at) ; znajomość następujących przepisów: ustawa o finansach publicznych, rozporządzenie Ministra Finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, ustawa o samorządzie gminnym.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Szczegółowe informacje dostępne na stronie biuletynu informacji publicznej Urzedu Miejskiego w Słupsku.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Zwycięstwa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 15.01.2016
Oferta pracy ważna do: 21.01.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 15.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 15.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca w Dziale Logistyki i Zamówień Publicznych: przygotowywanie i przeprowadzanie konkursów oraz postępowań przetargowych zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy o zamówieniach publicznych
Szpital Rehabilitacyjno - Kardiologiczny w Kowanówku - 2017-03-06 - Kowanówko (wielkopolskie)
ewidencjonowanie dokumentacji wpływajacej, obsługa programów komputerowych, przygotowanie dokumentacji do zarchiwizowania, prowadzenie spisów i protokołów brakowania, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Siewierz (śląskie)
Nadzór nad robotami budowlanymi w zakresie instalacji elektrycznychGodzina zakończenia pracy : 15:30Praca na okres próbny : 3 miesiące, później na czas określonyKontakt kandydatów z pracodwacą: biuro (at) atena-hjw.plsala B
ATENA&HJW Sp. z o.o. - 2018-03-26 - Wrocław (dolnośląskie)
wykonywanie prac pomocniczych przy wykonywaniu szlowań, rusztowań, mieszanie zapraw, kopanie dołów, ładowanie i rozładowywanie materiałów budowlanych
WEST STAR DEVELOPMENT PIOTR SIEWRUK - 2017-05-10 - Gubin (lubuskie)
praca administracyjno - biurowa
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Obsługa działu członkowsko-mieszkaniowego w spółdzielni mieszkaniowej. Wynagrodzenie: 1900 zł brutto + premia regulaminowa + dodatek za wysługę lat.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "JUTRZENKA" - 2016-02-25 - Kraków (małopolskie)
pr stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Radomsko (łódzkie)
Kontrolowanie przestrzegania przepisów ochrony środowiska przez podmioty gospodarcze i organy administracji w zakresie ochrony powietrza przed zanieczyszczeniem, uwalniania do środowiska organizmów genetycznie zmodyfikowanych, substancji zubażających warstwę ozonową, preparatów biobójczych oraz handlu uprawnieniami do emisji do powietrza gazów cieplarnianych, rejestrowanie wyników kontroli, kontrolowanie procesów inwestycyjnych w zakresie ochrony środowiska w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych. Nadzorowanie przestrzegania właściwych metod prowadzenia pomiarów emisji i imisji pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami w tym zakresie w celu otrzymania wiarygodnego wyniku pomiaru umożliwiającego przeprowadzenie postępowania egzekucyjnego w sprawie dotrzymywania warunków określonych w przepisach prawa i w pozwoleniach. Opracowywanie projektów zarządzeń pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych, decyzji administracyjnych do organów Prokuratury i Sądów Rejonowych, w tym interpretacja wyników pomiarów emisji i imisji, współpraca z organami samorządowymi i rządowymi w zakresie ochrony powietrza w celu oceny prawidłowości stosowania przepisów ochrony środowiska. Sprawdzanie poprawności decyzji udzielających pozwolenia na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza i pozwoleń zintegrowanych w ramach kontroli podmiotów gospodarczych w celu wyeliminowania niezgodności z przepisami prawa. Kierowanie wniosków do sądów rejonowych oraz organów prokuratury w zakresie ochrony powietrza i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w tym: projektów decyzji nakładających kary pieniężne za nieprzestrzeganie warunków korzystania ze środowiska oraz decyzji dotyczących kosztów kontroli, prowadzenie postępowań odwoławczych od decyzji administracyjnych w celu prowadzenia egzekucji należności przez służby finansowe WIOŚ. Weryfikowanie rocznych raportów uwalniania i transferu zanieczyszczeń (PRTR) oraz prowadzenie postępowania administracyjnego w tym zakresie nałożonego na WIOŚ, administrowanie bazą PRTR w celu weryfikacji ich poprawności. Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości z wykonania zadań, podzadań oraz mierników dla układu zadaniowego budżetu, planów kontroli Wydziału Inspekcji w celu realizacji wytycznych określonych przez GIOŚ; realizacji zadań z zakresu kontroli przestrzegania prawa ochrony środowiska.
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2018-04-13 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Cięcie męskie i damskie
ZAKŁAD FRYZJERSKI PANI KRYSTYNA CYGAN - 2017-01-24 - Puławy (lubelskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Krzywińskie (warmińsko-mazurskie)
- ochrona budynków zakładu pracy- miejsce wykonywania pracy - Biłgoraj
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe "Garda" Zbigniew Kalamarz - 2016-09-26 - Biłgoraj (lubelskie)
Przygotowywanie zleceń, kontakt z mieszkańcami, przygotowywanie kosztorysów i rozliczanie robót, nadzór, praca na umowę na czas określony, na jedną zmianę, miejsce wykonywania pracy: Wrocław- Fabryczna, kontakt kandydatów z pracodawcą mailowy jolanta_sadowska (at) op.pl lub telefoniczny 71-362-17-88, oferta dostępna w sali D
ADMIROM-5 Sp.z.o.o - 2015-11-20 - Wrocław (dolnośląskie)
1)prowadzenie postępowań w zakresie zamówień publicznych zgodnie z przepisami prawa,w tym m.in. sporządzanie SIWZ, umów, odpowiednich druków niezbędnych do prac komisji ZP, ogłaszanie konkursów, 2)nadzór nad prawidłowością realizacji zamówień do kwoty 30 tys. euro, 3)przygotowywanie rocznego planu zamówień Ośrodka na podstawie danych przekazywanych z komórek organizacyjnych, 4)kompleksowe przygotowywanie zamówień dot. dostaw lub usług na podstawie danych przekazanych z komórek org., 5)realizacja potrzeb sprzętowych i materiałowych, m.in. zaopatrzenie w materiały biurowe, środki czystości, itp., 6)zapewnienie w Ośrodku usług, m.in. obsługi informatycznej, telekomunikacyjnej, prawnej, w zakresie bhp, 7)prowadzenie dokumentacji i spraw zw. z umowami na zakup materiałów i usług
Białołęcki Ośrodek Sportu - 2018-07-05 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie list płac, list wynagrodzeń z tytułu umów zleceń, rozliczenie i terminowe odprowadzanie składek Zus, obsługa programu płatnik, wyrejstrowanie i zarejstrowanie pracowników.
Spółdzielnia Mieszkaniowa-Bałtyk - 2017-02-09 - Gdynia (pomorskie)
Monitorowanie zamówień publicznych i kontraktów zewnętrznych z NFZ, obsługa komercyjna pacjentów szpitala, nadzór nad realizacją wymogów NFZ. Praca w godz. 7:30-15:05.
Krakowskie Centrum Rehabilitacji i Ortopedii - 2018-01-05 - Kraków (małopolskie)
Zgodne ze stanowiskiem; praca w godz. 5-13, 13-21
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Słupsk (pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Straduny (warmińsko-mazurskie)
Budowa linii elektroenergetycznych.Uprawnienia na koparkę, prawo jazdy kat. "B". Dojazd na budowę autem firmy.Wysokość proponowanego wynagrodzenia zależna od uprawnień i umiejętności.
Elektroinstal S.C. Edmund i Jarosław Szyszkowski - 2016-04-15 - Baborów (opolskie)
Wykształcenie wyższe, kier. administracja; obsługa zadania dot. realizacji świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego, w tym obsługa klientów i prowadzenie postępowań; umowa na zastępstwo; jedna zmiana; miejsce pracy: OPS Pyskowice
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ Pyskowice - 2016-07-06 - Pyskowice (śląskie)
Kelner
OŚRODEK USŁUG WODNYCH "BIAŁA FLOTA" Wojciech, Izabela, Kazimiera Czerwscy - 2018-03-20 - Solina (podkarpackie)
praca w magazynie
Grupa Sportex - 2016-07-01 - Mosty (pomorskie)
Realizowanie zadań w zakresie ochrony wód
OKRĘG POLSKIEGO ZWIĄZKU WĘDKARSKIEGO W KOSZALINIE - 2016-06-01 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie kontroli stanu ochrony przeciwpożarowej. Udzielanie instruktażu. Prowadzenie dokumentacji ppoż. Uczestnictwo w odbiorach technicznych nowych pomieszczeń.
42 BAZA LOTNICTWA SZKOLNEGO - 2017-01-10 - Olszewnica Stara (mazowieckie)
Wykonywanie elewacji, montaż styropianu, siatki, kleju, struktury. Dojazd do miejsca pracy.
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Płock (mazowieckie)
Znajmość lokali uzytkowychObsługa wspólnot mieszkaniowychSporządzanie dok. podatktu od nieruchomościRozliczanie kosztów dostawy ciepłaProtokołowanie posiedzień zarządu(Praca w godzinach pon 7-17; wt-czw 7-15; pt 7-13)
Spółdzielnia Mieszkaniowa "LOKUM" - 2018-07-27 - Sosnowiec (śląskie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Kazimierz Dolny (lubelskie)
Inspektor techniczny do nadzoru nad firmą wykonującą prace konserwatorskie w spółdzielni.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA PODWAWELSKA - 2016-08-11 - Kraków (małopolskie)
dekretowanie dowodów księgowych, sporządzanie not księgowych na potrzeby ewidencji księgowej, rozliczanie projektów, budżetowanie, analiza środków finansowych, przygotowanie danych finansowych do raportów okresowych i końcowych, refundacje i uzgadnianie kont bankowych wyodrębnionych dla projektów
UNIWERSYTET MEDYCZNY im.Karola Marcinkowskiego w Poznaniu - 2018-07-26 - Poznań (wielkopolskie)
Kontrola jakościowa w trakcie procesu produkcyjnego.Wykonywanie pomiarów oraz badań produkowanych detali.Wykonywanie kontroli wejściowej materiału.Szkolenie operatorów ze standardów jakościowych.Reprezentowanie firmy podczas audytów zewnętrznych.Właściwe i terminowe prowadzenie przekazywanie raportów i sprawozdań z prowadzonej działalności.Przeprowadzanie audytów wyrobów gotowych oraz 5S.
COSMA CASTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-26 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE LUB ŚREDNIE KIERUNKOWE, CZYTANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, KOSZTORYSOWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W PROGRAMIE NORMA, UPRAWNIENIA BUDOWLANE W BRANŻY KONSTRUKCYJNO-BUDOWLANEJ BEZ OGRANICZEŃ, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBNYM STANOWISKU MIN. 2 LATA OD MOMENTU UZYSKANIA UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH, ZNAJOMOŚĆ USTAWY PRAWO BUDOWLANE, PRZEPISÓW PRAWO BUDOWLANE, PRZYNALEŻNOŚĆ DO OKRĘGOWEJ IZBY INŻYNIERÓW, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, RZETELNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ I SAMODZIELNOŚĆ;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 261452041 LUB PRZESŁANIE CV NA e-mail: rziszczecin (at) wp.mil.pl
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-07-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)