INSPEKTOR DS. SPOŁECZNEJ STRAŻY RYBACKIEJ Koszalin oferta pracy OKRĘG POLSKIEGO ZWIĄZKU WĘDKARSKIEGO W KOSZALINIE
Stanowisko: INSPEKTOR DS. SPOŁECZNEJ STRAŻY RYBACKIEJ
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Realizowanie zadań w zakresie ochrony wód
Data publikacji: 2016-06-01
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: OKRĘG POLSKIEGO ZWIĄZKU WĘDKARSKIEGO W KOSZALINIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:75-838 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Realizowanie zadań w zakresie ochrony wód
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. SPOŁECZNEJ STRAŻY RYBACKIEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: strażnik rybacki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2016
Data zakończenia pracy: 30.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe rybackie lub pokrewne, staż pracy min 3-5 lat w zawodzie, znajomość języka angielskiego i niemieckiego w stopniu podstawowym, znajomość ustawy prawo wodne, o rybactwie śródlądowym, o ochronie przyrody
Nazwa pracodawcy:
OKRĘG POLSKIEGO ZWIĄZKU WĘDKARSKIEGO W KOSZALINIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
75-838 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dodatkowe informacje:umowa na okres próbny, kolejna umowa na czas określony, praca w godzinach: pon. od 8.00 do 18.00, wt-pt: 7.30-15.00
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Koszalin
Gmina pracodawcy: Koszalin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Koszalin
Profil działalności pracodawcy: związek wędkarski
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: strażnik rybacki
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.06.2016
Data dodania oferty pracy: 31.05.2016
Oferta pracy ważna do: 30.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 31.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 31.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kontrola jakości komponentów dla przemysłu motoryzacyjnego, badane produktów pod kątem ich cech jakościowych, stosowanie norm jakościowych i standardów charakterystycznych dla branży automotive.
KWANGJIN POLAND SP. Z O.O. - 2016-03-15 - Tychy (śląskie)
Kontrola warunków pracy i przestrzeganie przepisów i zasad bhp. Udział w ustaleniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy. Prowadzenie szkoleń w zakładzie pracy z zakresu bhp. Uczestniczenie w konsultacjach w zakresie bhp a także w pracach komisji bhp zajmującej się problematyką bhp, w tym zapobieganiu chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy. Prowadzenie postępowania powypadkowego. Znajomość obsługi komputera - programów word i excel, znajomość zasad pracy biurowej. Wykształcenie średnie techniczne preferowane wykształcenie wyższe lub podyplomowe BHP. CV i list motywacyjny należy przesłać bezpośrednio do kancelarii jawnej do dnia 22 maja 2017 r. na adres: Dowódca Jednostki Wojskowej 3430 Nisko 37-400 nisko, ul. Sandomierska 20
34 Wojskowy Oddział Gospodarczy - Jednostka Wojskowa 3730 - 2017-05-10 - Nisko (podkarpackie)
Główne obowiązki:- prowadzenie kontroli finansowych w zakresie prawidłowości pobierania, rozliczania i wydatkowania środków publicznych w jednostkach podległych Wojewodzie oraz w jednostkach samorządu terytorialnego- dokumentowanie czynności kontrolnych poprzez sporządzanie dokumentacji pokontrolnej- koordynowanie pracy zespołu kontrolnego podczas przeprowadzania czynności kontrolnych w jednostkach kontrolowanych oraz podczas sporządzania dokumentacji pokontrolnej.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-01-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy i przestrzegania BHP
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Opatów (świętokrzyskie)
Rozsypywanie cementu i innych spoiw hydraulicznych.
PLANETA Sp. z o.o. - 2018-02-01 - Góra Kalwaria (mazowieckie)
praca na magazynie: realizacja zamówień, wydawanie towarów;wymagana podstawowa umiejętność obsługi komputera; praca w godzinach 17.00-01.00kontakt: 52-384 50 30 Osińska Ewa - Kadrowa
Zakład Mięsny "BEKON" Z. Niedbalski - 2016-03-09 - Jabłowo Pałuckie (kujawsko-pomorskie)
obsługa sekretariatu, praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
usługi fryzjerskie damsko-męskie
CENTRUM KREACJI WIZERUNKU Agnieszka Pliszka - 2016-10-28 - Lubin (dolnośląskie)
budowa domów jednorodzinnych
KAMPIASK-POL Andrzej Klapa - 2016-09-05 - Rokitno (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Warszawa (pomorskie)
Nadzór oraz kontrola warunków pracy pod kątem zgodności z wymaganiami BHP. Wdrażanie programów z zakresu BHP. Przygotowywanie dokumentacji z zakresu BHP. Przeprowadzanie szkoleń wstępnych/ okresowych. Udział w audytach, prowadzenie dokumentacji powypadkowej.
REVICO S.A. - 2016-03-18 - Mirosław (mazowieckie)
Nadzór nad stanem przestrzegania przepisów o ochronie środowiska we wszystkich użytkowanych kompleksach wojskowych
Jednostka Wojskowa 1145 w Bolesławcu - 2017-10-18 - Bolesławiec (dolnośląskie)
sprzedaż artykułów spożywczych
"INA" Iwona Chudek - Kisołek - 2016-01-19 - Radomsko (łódzkie)
obsługa klientów, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie dostaw towaru, dbanie o utrzymanie odpowiedniego stanu czystości, uzupełnienie zatowarowania sklepu, uzupełnianie zapisów w książce.
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)
- dbanie o czystość i porządek na placu oraz w budynku, - dbanie o tereny zielone, - drobne prace naprawcze w budynku, - odbiór i wydawanie drobnych urządzeń/narzędzi budowlanych, - przygotowywanie narzędzi/urządzeń do wysyłki, - dostarczanie narzędzi/urządzeń na budowy.
STRABAG BMTI Sp.zo.o. - 2018-04-24 - Kowale (pomorskie)
Do zadań osoby zatrudnionej na ww. stanowisku będzie należało:- pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie kontaktu z obecnymi klientami,- przyjmowanie wniosków kredytowych i wstępna ocena zdolności kredytowej,- zawieranie umów,- sporządzanie bieżącej sprawozdawczości, raportowanie,- realizacja planów sprzedażowych,- reprezentowanie Banku na zewnętrznych spotkaniach sprzedażowych.
Bank Spółdzielczy Ilawa - 2017-02-24 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Zakres obowiązków:•Wykonywanie opracowań i dokumentacji z zakresu ochrony środowiska łącznie z prowadzeniem działań związanych z uzyskaniem dla Spółki niezbędnych decyzji administracyjnych w zakresie ochrony środowiska•Przygotowywanie wszystkich sprawozdań i raportów wymaganych prawem z zakresu ochrony środowiska.•Prowadzenie ewidencji odpadów. •Współpraca z organami kontroli w sprawach związanych z ochroną środowiska.•Współpraca z głównymi kontrahentami Spółki w zakresie koordynacji zawartych umów•Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego.•Nadzór nad gospodarowaniem odpadami.•Nadzór nad prowadzeniem punktu selektywnego zbierania odpadów.•Koordynacja odbiorów i przekazań odpadów do zagospodarowania innym podmiotom.•Koordynacja współpracy z firmami odzys
PTHU "INTERPROMEX" SP. Z O.O. - 2016-05-02 - Będzin (śląskie)
zgodnie z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Głuszyca (dolnośląskie)
wykonywanie prac przy budowie remontach i eksploatacji linii energetycznych, usuwanie awarii linii przesyłowych
LKK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-29 - Gdynia (pomorskie)
Planowanie obiektów do remontów obiektów, Przeglady techniczne obiektów, nadzór budowlany, praca w godz. 7-15.Wynagrodznie 3015 zł brutto+wysługa
4 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-07-05 - Opole (opolskie)
dystrybucja artykułów spożywczych.
TRANSPORT LOGISTYKA "S&G" Ryszard Spyrka - 2017-07-13 - Świdnica (dolnośląskie)
przeprowadzanie okresowych kontroli obiektów budowlanych, sporządzanie planów potrzeb inwestycyjno - remontowych
4 Wojskowy Odział Gospodarczy JW Nr 4217 - 2017-02-16 - Bytom (śląskie)
bieżąca obsługa Klientów w ramach realizacji operacji związanych z obrotem gotówkowym (obsługa kasowa). Bieżąca obsługa Klientów w zakresie bezgotówkowym (czynności dysponenckie). Promowanie i sprzedaż podstawowych produktów i usług oferowanych przez Bank. Pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami Banku. Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klientów Banku.
Bank Pekao S.A. - 2018-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
- Główne obowiązki i czynności:1) realizowanie zadań w zakresie inwestycji i remontów i ich nadzór,2) planowanie budżetowe i rozliczanie finansowe zadań inwestycyjnych i remontowych,3) współpraca z uczestnikami procesów inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami robót, projektantami itp.),4) prowadzenie spraw, kontrola realizacji inwestycji i remontów,5) prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami w oddziale.- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony powyżej 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury konkursowej.- Praca: 7:30-15:30.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2015-12-15 - Katowice (śląskie)
- przygotowanie rozstrzygnięć protestów wnoszonych przez wnioskodawców na kolejnych etapach oceny wniosków o dofinansowanie w ramach RPO WP 2014 2020,- przygotowywanie umów o dofinansowanie projektów współfinansowanych z EFS oraz aneksów do zawartych umów,- opracowanie we współpracy z właściwymi referatami DEFS oraz departamentami UMWP dokumentów wykonawczych do RPO w zakresie Osi Priorytetowych współfinansowanych z EFS oraz ich zmian tj. w szczególności: zasad wdrażania RPO WP na lata 2014 -2020, wytycznych programowych oraz instrukcji wykonawczych odpowiednio do zakresu zadań zespołu.
Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego - 2017-01-05 - Gdańsk (pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Bobrowniki (kujawsko-pomorskie)
Transport towarów na terenie Polski.Wysokość wynagrodzenia 2000 zł/brutto+premia. Kontakt osobisty w godz. 08.00-16.00 lub telefoniczny 606 475 089 w godz. 08.00-20.00
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "JUKA"s.c. D. Jóźwiak, M. Domańska - 2017-09-26 - Płońsk (mazowieckie)
wyszukiwanie dostawców i odbiorców w Chinach i w Polsce, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowych, sprzedaż, monitorowanie rynku, tworzenie raportów, nadzór nad magazynem
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Poznań (wielkopolskie)
Ogólna charakterystyka:Do zadań Inspektora należeć będzie m.in. księgowanie wpłat, uzgadnianie ewidencji księgowej kont analitycznych z syntetycznymi oraz prowadzenie rozliczeń. Ważniejsze zadania:a) prowadzenie ewidencji księgowej przepisów należności z tytułu użytkowania wieczystego gruntów, dzierżawy i najmu oraz opłat za usunięcie drzew i krzewów;b) księgowanie wpłat dochodów wymienionych w pkt a) na podstawie wyciągów bankowych i raportów kasowych;c) miesięczne uzgadnianie ewidencji księgowej kontanalitycznych z syntetycznymid) miesięczne przygotowywanie informacji do celów sprawozdawczości budżetowej z dochodów, należności, zaległości i nadpłat z tytułu wymienionych w pk a);e) uzgadnianie zestawienia obrotów sald poprzez analizę sald kont syntetycznychf) wyliczanie proporcji, o której mowa w art. 86 ust. 2a i 2b ustawy o VAT wg sposobu jej określenia przez Ministra Finansów w rozporządzeniu Ministra Finansów w sprawie sposobu określania zakresu wykorzystania nabywanych towarów i usług do działalności gospodarczej w przypadku niektórych podatników w celu wyliczania podatku naliczonego do odliczania;g) wyliczanie proporcji, o której mowa w art. 90 ustawy o VAT w celu wyliczenia podatku naliczanego do odliczania;h) miesięczne sporządzane i przekazywanie do Urzędu Skarbowego deklaracji VAT-7Warunki pracy na stanowisku:a) uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym,b) wymuszona pozycja ciała,c) budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych Sczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-07-29 - Słupsk (pomorskie)