INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE FINANSÓW I BUDŻETU(NR 0517) Bydgoszcz oferta pracy Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Stanowisko: INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE FINANSÓW I BUDŻETU(NR 0517)
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Główne obowiązki:- prowadzenie kontroli finansowych w zakresie prawidłowości pobierania, rozliczania i wydatkowania środków publicznych w jednostkach podległych Wojewodzie oraz w jednostkach samorządu terytorialnego- dokumentowanie czynności kontrolnych poprzez sporządzanie dokumentacji pokontrolnej- koordynowanie pracy zespołu kontrolnego podczas przeprowadzania czynności kontrolnych w jednostkach kontrolowanych oraz podczas sporządzania dokumentacji pokontrolnej.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Data publikacji: 2018-01-27
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:- prowadzenie kontroli finansowych w zakresie prawidłowości pobierania, rozliczania i wydatkowania środków publicznych w jednostkach podległych Wojewodzie oraz w jednostkach samorządu terytorialnego- dokumentowanie czynności kontrolnych poprzez sporządzanie dokumentacji pokontrolnej- koordynowanie pracy zespołu kontrolnego podczas przeprowadzania czynności kontrolnych w jednostkach kontrolowanych oraz podczas sporządzania dokumentacji pokontrolnej.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE FINANSÓW I BUDŻETU(NR 0517)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:n i e z b ę d n ewykształcenie: wyższe pozostałe wymagania niezbędne:- 3 lata doświadczenia zawodowego w komórkach finansowo-księgowych jednostek sektora finansów publicznych- znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych- znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie- umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych- umiejętność redagowania pism urzędowych- umiejętność stosowania prawa w praktyce- dobra organizacja pracy i nastawienie na osiągnięcie rezultatów, efektywna komunikacja, myślenie analityczne, asertywność, odporność na stres.wymagania dodatkowe:wykształcenie: wyższe ekonomiczne
Nazwa pracodawcy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys i list motywacyjny- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie- oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych- oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe- oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji- kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe (długość i rodzaj).Kopie innych dokumentów i oświadczenia:- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów- kopie dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia.Termin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:od dnia 25 stycznia 2018 roku do dnia 4 lutego 2018 rokuna adres:Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyKancelaria ogólna, pokój 4 ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszczz dopiskiem:inspektor wojewódzki WFBNasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. Rekrutacja (...).Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Jagiellońska
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.01.2018
Data dodania oferty pracy: 25.01.2018
Oferta pracy ważna do: 04.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 25.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 25.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pielęgnacja roślin, zbiory warzyw. Oferta pracy w ramach refundacji 12/12 dla osób do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Męcina (małopolskie)
kierowca międzynarodowy, przwóz towarów
PHU K&K Krzysztof Kina - 2018-01-17 - Chwalęcice (lubuskie)
według zawodu
MAGNOLIA Spółka zo.o. Lubsko - 2018-03-12 - Lubsko (lubuskie)
Praca w porze nocnej,Dozór mienia ZPR ,Obsługa CCTV,Drobne prace remontowo - budowlane,Utrzymanie ładu i porządku na terenie placówki.
Zespół Placówek Resocjalizacyjnych w Walimiu - 2017-07-21 - Walim (dolnośląskie)
Obsługa serwisu.Zamawianie części.Rozliczanie szkód komunikacyjnych
ASO Harasimowicz s.c. Malbork - 2018-06-22 - Malbork (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Praca stojąca sprzedawca dział mięso-wędliny
REVERSE BUSINESS SUPPORT SP. Z O.O. - 2016-05-13 - Łódź (łódzkie)
-prowadzenie ksiąg rachunkowych-windykacja należności-zgłoszenia, rozliczanie i weryfikacja ZUS-księgowanie dokumentów-przygotowywanie przelewów
POWIATOWY URZĄD PRACY SZAMOTUŁY - 2016-09-22 - Szamotuły (wielkopolskie)
Odbieranie z linii produkcyjnej przetartego drewna oraz desek.
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
Bieżące utrzymanie czystości na uczelni mycie podłóg, okien, odkurzanie, itp. prace porządkowe
ABC Service Sp. zo.o. - 2016-04-25 - Opole (opolskie)
Prowadzenie ksiąg kontowych, w tym ewidencjonowanie wydatków z podziałem na poszczególne grupy i pozycje budżetowe oraz monitorowanie zgodności wydatków z planem finansowym.Opisywanie faktur i rachunków, sprawdzanie ich zgodności z zawartymi umowami, wprowadzanie poleceń przelewu do systemu informatycznego.Opracowywanie projektu planu finansowego w zakresie rozliczanych pozycji budżetowych, sporządzanie kwartalnych analiz z realizacji planu, uczestniczenie przy opracowywaniu planu zamówień publicznych.Uzgadnianie z Pionem Głównego Księgowego kont analitycznych i syntetycznych wydatków i wpływów.Prowadzenie rejestru faktur otrzymanych od kontrahentów, rejestru szkód w mieniu Sekcji Gospodarki Mieszkaniowej i Kwaterunkowej.Prowadzenie postepowań szkodowych w mieniu Sekcji Gospodarki Mieszkaniowej i Kwaterunkowej.Ewidencjonowanie środków trwałych, dokonywanie wyceny i rozliczenia inwentaryzacji.Sporządzanie wyliczeń kosztów związanych z utrzymaniem nieruchomości.
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2018-08-16 - Chełm (lubelskie)
prowadzenie bieżącej dokumentacji bhp, szkolenia pracowników, rejestr wypadków, chorób zawodowych,badań środowiskowych
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Kraków (małopolskie)
opieka nad osobą starszą, pomoc w prowadzeniu gospodarstwa domowego
kontakt przez OHP - 2017-05-09 - Katowice (śląskie)
nadzorowanie prac remontowych, przeglądy techniczne budynków, mieszkań, placów zabaw, udział w przetargach, sporządzanie planów remontów, obsługa interesantów
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W ŚWIDNIKU - 2017-10-09 - Świdnik (lubelskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Radom (mazowieckie)
sprzedaż artykułów spożywcz- przemysłowych
Sklep Spożywczo-Przemysłowy MALINKA Grażyna Malinowska - 2017-03-10 - Góra (dolnośląskie)
Operator wózka widłowego
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
podawanie narzędzi, drewna, utrzymywanie miejsca pracy w czystości
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Góra (dolnośląskie)
opiniowanie dostępności do drogi publicznej na etapie wstępnego podziału działki, wydawanie warunków technicznych i opiniowanie dokumentacji w zakresie lokalizacji urządzeń obcych, obiektów budowlanych z odległości mniejszej niż określona w art. 43 ust. 1 ustawy o drogach publicznych, wydawanie warunków technicznych dla wykonania zjazdu z drogi powiatowej, wydawanie zezwoleń w formie decyzji administracyjnej, na lokalizacje lub przebudowy zjazdów, dla lokalizacji urządzeń obcych niezwiązanych z gospodarką drogową w obrębie pasa drogowego dróg powiatowych, odbiory robót związanych z zajęciem pasa drogowego
ZARZĄD DRÓG POWIATU KRAKOWSKIEGO - 2017-07-27 - Kraków (małopolskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Montaż i szlifowanie nagrobków i parapetów. Możliwość przyuczenia. Po okresie próbnym możliwość zawarcia umowy o pracę.
Zakład Kamieniarsko - Betoniarski Ryszard Domagała - 2016-02-19 - Tabor Wielki (wielkopolskie)
Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Wąwolnica (lubelskie)
miedzyoperacyjna kontrola produkcji w toku, przestrzeganie norm jakościowych, kontrola stanu sanitarno- higienicznego przedsiębiorstwa i pracowników
GRAAL S.A. ZAKŁAD PRODUKCYJNY POLINORD - 2017-01-26 - Kartoszyno (pomorskie)
Obsługa spawarki, frezarki i obabiarki.
Monika Chrostowska METALLBAU - 2017-02-28 - Cychry (zachodniopomorskie)
zamiatanie, mycie i dezynfekcja podłóg, odkurzanie i pranie tapicerek, krzeseł, foteliwycieranie kurzy
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Chorzów (śląskie)
usuwanie sztuk padłych i chorych, nadzór nad rozładunkiem pasz, dezynfekcja pomieszczę
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Żuromin (mazowieckie)
Zakres obowiązków:1.Znajomość obowiązujących przepisów, zarządzeń, rozkazów, wytycznych2. innych dokumentów prawnych w zakresie swego działania oraz przestrzeganie ich w pełnionych czynnościach służbowych,3.sporządzaniem projektów rocznych planów konserwacji obiektów 4.i rocznych planów remontów, sporządzonych przez Sekcje Obsługi Infrastruktury w zakresie swojej branży,5.kompleksowym przygotowaniem przez Sekcje Obsługi Infrastruktury obiektów stałych urządzeń technicznych z infrastrukturą do sezonu grzewczego oraz elementów obiektów narażonych na niekorzystne działania czynników atmosferycznych,6.prowadzeniem przez SOI okresowych kontroli stanu technicznego obiektów w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych oraz przygotowywaniem dokumentacji na kontrolę stanu technicznego instalacji elektrycznych, piorunochronnych systemem zleconym,7.działaniami związanymi z przygotowaniem obiektów do sezonu zimowego,8.realizacją bieżącej konserwacji obiektów budowlanych siłami własnymi Sekcji Obsługi Infrastruktury lub systemem zleconym,9.realizacją zawartych umów na usługi i roboty budowlane realizowane 10.w systemie zleconym w poszczególnych kompleksach wojskowych w obszarze działania 25 WOG,11.przygotowaniem przez SOI dokumentacji przetargowej na roboty i usługi budowlane w ramach usług zleconych wynikających z RPRN i RPKiN oraz awarii i konieczności,- dokumentacji związanej z przygotowaniem procedur udzielenia zamówień publicznych zlecanych przez przełożonego w ramach sekcji, - rozliczania prowadzonych zadań wynikających z RPRN i RPKiN po zakończeniu i bezusterkowym odbiorze,- zaleceń wynikających z przeprowadzonych kontroli i nadzorów,potrzeb w porozumieniu z użytkownikami w zakresie zadań remontowych i konserwacyjnych zleconych przez bezpośredniego przełożonego,weryfikacji zgłaszanych potrzeb w zakresie inwestycji i remontów nieruchomości,- udział w opracowywaniu umów na roboty budowlane ujęte w RPRN ; RPKiN, po akceptacji przez bezpośredniego przełożonego przedstawienie do weryfikacji prawnej,- informacji do użytkowników o planowanych odbiorach zadań remontowych i konserwacyjnych,- niezbędnych dokumentów do zakończenia i rozliczenia zadań remontowych i konserwacyjnych,12.Prowadzenie dokumentacji w systemie ZWSI RON zgodnie z obowiązującymi w 25 WOG obiegiem dokumentów w zakresie Technicznego Utrzymania Nieruchomości,13.Załatwianie interesantów i pism w zakresie ustalonych obowiązków przestrzegając terminowości i wymogów biurowości wojskowej,14.Kontrolowanie: prawidłowości prowadzenia KOB, prawidłowości i terminowości prowadzenia przeglądów wymaganych prawem budowlanym oraz wynikających z wytycznych pokontrolnych,
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2017-01-26 - Białystok (podlaskie)
skanowanie i zliczanie asortymentu w marketach
kontakt przez OHP - 2016-01-29 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres wykonywanych obowiązków:1. Prowadzenie spraw związanych z pełnieniem przez ZDW funkcji inwestora dla zadań inwestycyjnych, odnów i remontów obiektów mostowych.2. Prowadzenie spraw z przebiegu realizacji budowy w zakresie niezbędnym do zabezpieczenia interesów inwestora i przyszłego użytkownika, pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego. 3. Nadzorowanie procesu realizacji inwestycji oraz kontrola prawidłowości obiegu dokumentów.4. Współudział w opiniowaniu i weryfikacja dokumentacji technicznej na etapie projektowania. 5. Przygotowywanie wniosków o podjęcie działań w celu udzielenia zamówień publicznych dla zadań realizowanych przez Zespół ds. Mostów6. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi ZDW/RDW, oraz zewnętrznymi jednostkami w zakresie niezbędnym do zrealizowania i nadzorowania inwestycji.7. Rozpatrywanie i załatwianie skarg, wniosków i innej korespondencji w zakresie nadzorowanej inwestycji.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- praca na tym stanowisku wymaga dyspozycyjności oraz związana jest z odbywaniem wyjazdów służbowych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego,- obciążenie mięśniowo - szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych i prowadzeniu pojazdu służbowego.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:- praca w pomieszczeniach biurowych, z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych,- budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, ale nie są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy - 2016-08-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca w obieralni warzyw. Praca od poniedziałku do piątku w godz.: 7-15. Około 160 godzin miesięcznie. Jeśli pracownik się sprawdzi - możliwa umowa o pracę. Oferta dostępna w sali G. Kontakt z pracodawcą: tylko osobisty - Wrocław, Rynek 5, I piętro, kadry.
Admi Spółka z o.o. Gastronomia - 2017-06-22 - Wrocław (dolnośląskie)