INSPEKTOR TECHNICZNY Świdnik oferta pracy SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W ŚWIDNIKU
Pewne i sprawdzone place zabaw.Stanowisko: INSPEKTOR TECHNICZNY
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: nadzorowanie prac remontowych, przeglądy techniczne budynków, mieszkań, placów zabaw, udział w przetargach, sporządzanie planów remontów, obsługa interesantów
Data publikacji: 2017-10-09
Lokalizacja: Świdnik (lubelskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W ŚWIDNIKU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Al. Armii Krajowej 1, 21-040 Świdnik, powiat: świdnicki, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
nadzorowanie prac remontowych, przeglądy techniczne budynków, mieszkań, placów zabaw, udział w przetargach, sporządzanie planów remontów, obsługa interesantów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR TECHNICZNY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świdnik
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świdnik
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali technicy budownictwa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość programu Norma, znajomość kosztorysowania, mile widziane uprawnienia budowlane
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W ŚWIDNIKU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdniku
Adres pracodawcy:
Al. Armii Krajowej 1, 21-040 Świdnik, powiat: świdnicki, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: świdnicki
Gmina pracodawcy: Świdnik
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świdnik
Adres strony pracodawcy: http://www.smswidnik.pl/
Ulica pracodawcy: Al. Armii Krajowej
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy:
Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdniku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali technicy budownictwa
Data dodania oferty pracy: 09.10.2017
Oferta pracy ważna do: 16.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 09.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 09.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-prowadzenie rejestru świadczeń rodzin zastępczych,-prowadzenie rejestru świadczeń osób usamodzielniających się,-prowadzenie ewidencji odpłatności rodziców biologicznych za pobyt dzieci w pieczy zastępczej,-przygotowywanie danych do sprawozdawczości.
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Świebodzin (lubuskie)
pomoc nauczycielowi w sprawie opieki nad dziecmi w grupie przedszkolnej.
Przedszkole Samorządowe Nr 4 - 2017-09-08 - Maków Mazowiecki (mazowieckie)
bezpieczeństwo osób i mienia w ramach systemów i procedur ochronyobiektu oraz ich sprawne funkcjonowanie; - planowanie i koordynacjędziałań związanych z bezpieczeństwem mienia, m.in.: towarów, informacji,dokumentacji, środków pieniężnych; - przygotowywanie i prowadzenieszkoleń dla ekipy sklepu na temat bezpieczeństwa osób i mienia. Praca w godz. 8-12
"LEROY-MERLIN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-21 - Opole (opolskie)
Zakres obowiązków zgodny z załącznikiem oferty dostępny na stronie https://www.krus.gov.pl/bip/ pod numerem oferty pracy BIP 100-OP.100.16.2018Godziny pracy 7:15-15:15. Oferta pracy konkursowa.
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
realizacja techniczna konstrukcji aluminiowych oraz pozostałych zakresów, zamówionych na podstawie umów zawartych z kontrahentami, w tyn w szczególności nadzór nad kompletowaniem niezbędnych materiałów oraz wykonywaniem konstrukcji, przestrzeganie terminowego wykonywania prac z najwyższą starannością, nie narażając pracodawcy na szkodę z tytułu błędnej wyceny, realizacji i kompletacji materiałów do kostrukcji, przygotowywanie projektów wykonawczych, warsztatowych rysunków montażowych pod elewacjw wentylowane i ślusarki aluminiowej, prowadzenie korespondencji na etapie wycen i uzgodnień przed umownych oraz po podpisaniu umowy jak i w trakcie jej obowiązywania, negocjowanie warunków zakupu, przygotowywanie dokumentacji powykonawczej
S-D sp. z o.o . - 2015-11-30 - Brunów (dolnośląskie)
Obsługa firm i budów w zakresie BHP (zgodnie z rozporządzeniem), wsparcie przy organizacji Dni Bezpieczeństwa.
TAM Justyna Pokładnik - 2018-08-02 - Chełmek (małopolskie)
Podstawowe obowiązki:1. Kontrola jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.2. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.3. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem.4. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.5. Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.6. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.8. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów.9. Raportowanie.10. Nadzór nad prawidlowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych.11. Weryfikacja dokumentacji projektowej.12. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.13. Rozliczanie przeprowadzonych prac.14. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.15. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekowowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.16. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-11-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej. Sporządzanie dokumentów potwierdzających zatrudnienie. Przygotowanie i realizowanie spraw w zakresie ruchu osobowego jak przeniesienia, przeszeregowania oraz wprowadzanie odpowiednich zmian w dokumentacji kadrowej. Realizowanie spraw związanych ze zwolnieniami pracowników oraz przechodzeniem na emerytury lub renty. Prowadzenie kart czasu pracy. Ustalanie uprawnień urlopowych. - Wynagrodzenie 2000-2500 zł/brutto (w tym wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:45-15:45. Wykształcenie wyższe w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi. Wymagana znajomość przepisów prawa pracy. Wymagane doświadczenie w prowadzeniu spraw osobowych. Znajomość przepisów prawa pracy dot. pracowników młodocianych. Mile widziana znajomość obsługi programów Excel oraz Kadry i Płace QNT.
ŚLĄSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W KATOWICACH - 2016-09-16 - Katowice (śląskie)
Nadzorowanie całokształtu spraw związanych z eksploatacją urządzeń i instalacji elektrycznych w budynkach Spółdzielni i na terenie zewnętrznym. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 7-15. Wynagrodzenie 3600 zł brutto na okresie próbnym.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA RUCZAJ - ZABORZE - 2018-09-06 - Kraków (małopolskie)
Malowanie ścian i sufitów na budowie i w biurach, tapetowanie.Aktualne miejsce pracy: Wrocław, ul. SikorskiegoSala D
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Wrocław (dolnośląskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Okonek (wielkopolskie)
Nadzór nad wykonawstem prac inwestycyjnych (przyłączenia, modernizacje, remonty). Rozliczanie kosztów budowy obiektów pod względem ilości i wartości wykonanych prac. Udział w ograniczaniu oraz likwidacji awarii masowych.
PGE Dystrybucja SA Oddział Zamość - 2017-06-16 - Przemyśl (podkarpackie)
- Prace ślusarskie, spawanie na produkcji.- Wynagrodzenie: od 2000 do 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 6:00-14:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (7:00-14:00) (Tel. 32-206-67-57 w.15, 32-206-67-57 w.16) lub e-mail: kobiela (at) hydrokob.com
P.W. HYDROKOB BOGUMIŁ KOBIELA - 2017-07-07 - Katowice (śląskie)
jw.
Premier Tax Free Shared Services Centre sp. z o.o. - 2018-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Warszawa (mazowieckie)
w/g umowy
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Żuromin (mazowieckie)
KONTAK TEL.888947781,e-mail:kobw (at) onet.eu w tytule wpisać CV. Szkolenie,tworzenie dokumentacji,analizy.Praca na okres próbny 3-mce z możliwością przedłużenia.
Mikołajek Adam KOBE - 2016-07-21 - Andrychów (małopolskie)
Kontrola jakościowa w trakcie procesu - wykonywania pomiarów oraz badań detali - wykonywanie kontroli wejściowej materiału,
COSMA CASTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-08 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
prowadzenie sekretariatu, magazynu, archiwum; praca w godz. 7-15; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 7-15
Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji - 2016-03-29 - Słupsk (pomorskie)
uzgadnianie prawa wstępu na nieruchomości z właścicielem prywatnym i organizacjami administracji publicznej, udział w negocjacjach z właścicielami nieruchomości, szacowanie szkód poprojektowychdodatkowy atut: znajomość oprogramowania Quantum Gis lub Arc VievMiejsce wykonywania pracy: okolice Przemyśla oraz Bartoszyc
GEOFIZYKA TORUŃ S.A. - 2017-08-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie spraw związanych z rejestracją pojazdów, wydawanie pozwoleń czasowych, dowodów rejestracyjnych, wymiana tablic rejestracyjnych w przypadku ich zagubienia, wydawanie praw jazdy.Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze dostępne na stronie: www.bip.powiatwolsztyn.pl
STAROSTWO POWIATOWE W WOLSZTYNIE - 2017-08-24 - Wolsztyn (wielkopolskie)
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-08-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta w restauracji
RESTAURACJA POD RYBKĄ SZKATULSKA HELENA - 2018-03-15 - Pakość (kujawsko-pomorskie)
magazynier
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Murzynowo Leśne (wielkopolskie)
Wprowadzanie dowodów księgowych do ewidencji i księgowanie dowodów dotyczących sum depozytowych oraz ZFŚS, uzgadnianie sald kont analitycznych i syntetycznych rachunków pomocniczych, rozliczanie delegacji służbowych pracowników oraz kosztów przejazdów prokuratorów, sporządzanie analiz oraz innych informacji dotyczących realizacji budżetu jednostki
Prokuratura Regionalna w Gdańsku - 2017-10-31 - Gdańsk (pomorskie)
rejestracja pism oraz korespondencji, ewidencja potwierdzeń odbioru, obsługa urządzeń biurowych
ARESZT ŚLEDCZY W TARNOWSKICH GÓRACH - 2016-06-29 - Tarnowskie Góry (śląskie)
1. Bieżące prowadzenie i aktualizowanie książek obiektu budowlanego.2. Przeprowadzanie bieżących kontroli stanu technicznego budynków i ich elementów wyposażenia technicznego, szczególnie pod względem zabezpieczenia ciągłości dostaw wody i odprowadzenia ścieków, energii elektrycznej ,energii cieplnej, gazu itp.3. Opracowywanie rocznych i wieloletnich planów napraw i remontów budynków.4. Organizowanie i nadzorowanie rocznych i wieloletnich przeglądów: elektrycznych, gazowych i kominiarskich.
Prospector Sp. z o.o. - 2018-10-01 - Legnica (dolnośląskie)
Oferta konkursowa :Zakres obowiązków określono w ogłoszeniu o naborze zamieszczonym na stronie BIP: http://bip.malopolska.pl/ugbrzeszcze/Article/get/id,1244074.html
URZĄD GMINY W BRZESZCZACH - 2016-10-12 - Brzeszcze (małopolskie)
pracownik odpowiedzialny będzie m.in za pomoc w obsłudze finansowej projektu, sprawozdawczość oraz koordynację innych działań podejmowanych w jednostce w zakresie realizacji projektu
Zakład Karny w Krzywańcu - 2015-12-10 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)
Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej wydatków i dochodów budżetowych. Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej wydatków i dochodów środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Klasyfikowanie wydatków strukturalnych. Sporządzenie wniosków w sprawie zmian w planie finansowym obsługiwanych jednostek. Sporządzanie sprawozdań finansowych. Prowadzenie dokumentacji majątku obsługiwanych jednostek, w tym dokonywanie jego wyceny i rozliczanie inwentaryzacji. Obsługa finansowa z zakresu interwencji kryzysowej, rodzin zastępczych, placówek opiekuńczo-wychowawczych, rodzinnych domów dziecka. Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych dotyczących refundacji środków finansowych między powiatami oraz między powiatem a gminami w związku z pobytem dziecka w pieczy zastępczej. Prowadzenie zestawienia refundacji środków finansowych dla gmin i powiatów. Naliczanie wysokości świadczeń dla osób przebywających w zastępczych formach opieki uprawnionych do otrzymywania dofinansowania do wypoczynku. Przyjmowanie not księgowych i sporządzanie wystapień do Wydziału Finansowego Starostwa Powiatowego w Płocku w sprawie przekazania środków finansowych na podstawie zawartych porozumień w zakresie rodzicielstwa zastępczego. Prowadzenie rejestru otrzymanych not ksigowych i wysokości zrefundowanych wydatków w zakresie rodzicielstwa zastępczego. Przyjmowanie i sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym list na wpłatę świadczeń pieniężnych dla rodzicielstwa zastępczego, w tym w ramach programu ,,500+'' oraz przygotowywanie przelewów w tym zakresie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO - 2017-06-07 - Płock (mazowieckie)