INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI Białystok oferta pracy 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
Stanowisko: INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 829 PLN
Zakres obowiązków: Zakres obowiązków:1.Znajomość obowiązujących przepisów, zarządzeń, rozkazów, wytycznych2. innych dokumentów prawnych w zakresie swego działania oraz przestrzeganie ich w pełnionych czynnościach służbowych,3.sporządzaniem projektów rocznych planów konserwacji obiektów 4.i rocznych planów remontów, sporządzonych przez Sekcje Obsługi Infrastruktury w zakresie swojej branży,5.kompleksowym przygotowaniem przez Sekcje Obsługi Infrastruktury obiektów stałych urządzeń technicznych z infrastrukturą do sezonu grzewczego oraz elementów obiektów narażonych na niekorzystne działania czynników atmosferycznych,6.prowadzeniem przez SOI okresowych kontroli stanu technicznego obiektów w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych oraz przygotowywaniem dokumentacji na kontrolę stanu technicznego instalacji elektrycznych, piorunochronnych systemem zleconym,7.działaniami związanymi z przygotowaniem obiektów do sezonu zimowego,8.realizacją bieżącej konserwacji obiektów budowlanych siłami własnymi Sekcji Obsługi Infrastruktury lub systemem zleconym,9.realizacją zawartych umów na usługi i roboty budowlane realizowane 10.w systemie zleconym w poszczególnych kompleksach wojskowych w obszarze działania 25 WOG,11.przygotowaniem przez SOI dokumentacji przetargowej na roboty i usługi budowlane w ramach usług zleconych wynikających z RPRN i RPKiN oraz awarii i konieczności,- dokumentacji związanej z przygotowaniem procedur udzielenia zamówień publicznych zlecanych przez przełożonego w ramach sekcji, - rozliczania prowadzonych zadań wynikających z RPRN i RPKiN po zakończeniu i bezusterkowym odbiorze,- zaleceń wynikających z przeprowadzonych kontroli i nadzorów,potrzeb w porozumieniu z użytkownikami w zakresie zadań remontowych i konserwacyjnych zleconych przez bezpośredniego przełożonego,weryfikacji zgłaszanych potrzeb w zakresie inwestycji i remontów nieruchomości,- udział w opracowywaniu umów na roboty budowlane ujęte w RPRN ; RPKiN, po akceptacji przez bezpośredniego przełożonego przedstawienie do weryfikacji prawnej,- informacji do użytkowników o planowanych odbiorach zadań remontowych i konserwacyjnych,- niezbędnych dokumentów do zakończenia i rozliczenia zadań remontowych i konserwacyjnych,12.Prowadzenie dokumentacji w systemie ZWSI RON zgodnie z obowiązującymi w 25 WOG obiegiem dokumentów w zakresie Technicznego Utrzymania Nieruchomości,13.Załatwianie interesantów i pism w zakresie ustalonych obowiązków przestrzegając terminowości i wymogów biurowości wojskowej,14.Kontrolowanie: prawidłowości prowadzenia KOB, prawidłowości i terminowości prowadzenia przeglądów wymaganych prawem budowlanym oraz wynikających z wytycznych pokontrolnych,
Data publikacji: 2017-01-26
Lokalizacja: Białystok (podlaskie)
Pracodawca: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kawaleryjska 70, 15-325 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków:1.Znajomość obowiązujących przepisów, zarządzeń, rozkazów, wytycznych2. innych dokumentów prawnych w zakresie swego działania oraz przestrzeganie ich w pełnionych czynnościach służbowych,3.sporządzaniem projektów rocznych planów konserwacji obiektów 4.i rocznych planów remontów, sporządzonych przez Sekcje Obsługi Infrastruktury w zakresie swojej branży,5.kompleksowym przygotowaniem przez Sekcje Obsługi Infrastruktury obiektów stałych urządzeń technicznych z infrastrukturą do sezonu grzewczego oraz elementów obiektów narażonych na niekorzystne działania czynników atmosferycznych,6.prowadzeniem przez SOI okresowych kontroli stanu technicznego obiektów w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych oraz przygotowywaniem dokumentacji na kontrolę stanu technicznego instalacji elektrycznych, piorunochronnych systemem zleconym,7.działaniami związanymi z przygotowaniem obiektów do sezonu zimowego,8.realizacją bieżącej konserwacji obiektów budowlanych siłami własnymi Sekcji Obsługi Infrastruktury lub systemem zleconym,9.realizacją zawartych umów na usługi i roboty budowlane realizowane 10.w systemie zleconym w poszczególnych kompleksach wojskowych w obszarze działania 25 WOG,11.przygotowaniem przez SOI dokumentacji przetargowej na roboty i usługi budowlane w ramach usług zleconych wynikających z RPRN i RPKiN oraz awarii i konieczności,- dokumentacji związanej z przygotowaniem procedur udzielenia zamówień publicznych zlecanych przez przełożonego w ramach sekcji, - rozliczania prowadzonych zadań wynikających z RPRN i RPKiN po zakończeniu i bezusterkowym odbiorze,- zaleceń wynikających z przeprowadzonych kontroli i nadzorów,potrzeb w porozumieniu z użytkownikami w zakresie zadań remontowych i konserwacyjnych zleconych przez bezpośredniego przełożonego,weryfikacji zgłaszanych potrzeb w zakresie inwestycji i remontów nieruchomości,- udział w opracowywaniu umów na roboty budowlane ujęte w RPRN ; RPKiN, po akceptacji przez bezpośredniego przełożonego przedstawienie do weryfikacji prawnej,- informacji do użytkowników o planowanych odbiorach zadań remontowych i konserwacyjnych,- niezbędnych dokumentów do zakończenia i rozliczenia zadań remontowych i konserwacyjnych,12.Prowadzenie dokumentacji w systemie ZWSI RON zgodnie z obowiązującymi w 25 WOG obiegiem dokumentów w zakresie Technicznego Utrzymania Nieruchomości,13.Załatwianie interesantów i pism w zakresie ustalonych obowiązków przestrzegając terminowości i wymogów biurowości wojskowej,14.Kontrolowanie: prawidłowości prowadzenia KOB, prawidłowości i terminowości prowadzenia przeglądów wymaganych prawem budowlanym oraz wynikających z wytycznych pokontrolnych,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 829 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Ryczałtowy
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białystok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Białystok
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Białystok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali urzędnicy państwowi do spraw nadzoru gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 829 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
uprawnienia budowlane do kierownia robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej oraz do kierownia robotami budowlanymi w obiekcie do 4 kondygnacji
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa pakietu MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wyksz. wyzsze techniczne budowlane, umiejętność sporządzania kosztorysów w programie NORMA
Nazwa pracodawcy: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
Kawaleryjska 70, 15-325 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv i list motywacyjny przesłac mailem
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Białystok
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białystok
Ulica pracodawcy: Kawaleryjska
Numer budynku pracodawcy: 70
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali urzędnicy państwowi do spraw nadzoru gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 26.01.2017
Oferta pracy ważna do: 26.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 26.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 26.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie spraw związanych z rejestracją pojazdów, wydawanie pozwoleń czasowych, dowodów rejestracyjnych, wymiana tablic rejestracyjnych w przypadku ich zagubienia, wydawanie praw jazdy.Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze dostępne na stronie: www.bip.powiatwolsztyn.pl
STAROSTWO POWIATOWE W WOLSZTYNIE - 2017-07-14 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Wykonywanie zadań wynikających z ustawy o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych zwierząt. Nadzór nad podmiotami prowadzącymi działalność w zakresie: organizowania targów, wystaw, pokazów, obrotu zwierzętami. Prowadzenie kontroli zakaźeń zwierząt. Pobieranie oraz wysyłka prób do badań diagnostycznych i monitoringowych. Przygotowanie projektów decyzji administracyjnych
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Praca z towarem, wykładanie towaru, dbałość o ekspozycje, praca na stanowisku kasowym
KAUFLAND POLSKA MARKETY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-18 - Ruda Śląska (śląskie)
przygotowanie drzew do ścinania, przygotowywanie pilarek do pracy, ścinanie, obalanie i okrzesywanie drzew, obsługa pilarki spalinowej, układanie obalonych drzew, pomiar i znakowanie, podkrzesywanie drzew w młodnikach i uprawach, przenoszenie i układanie obalonych drzew i kłód
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Zawały (kujawsko-pomorskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Zakopane (małopolskie)
W zależności od posiadanych kwalifikacji. Możliwość pracy na część etatu. Oferta również dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Możliwe zakwaterowanie.
Fryzjerskie Studium Mody Danuta Tryczyńska - 2018-04-25 - Pabianice (łódzkie)
przyrządzanie i przygotowywanie potraw według tradycyjnych receptur kuchni ukraińskie i rosyjskiej, tłumaczenia receptur z języka polskiego na ukraiński i rosyjski, udzielanie informacji gościom restauracji z krajów Wschodnich na temat składników przygotowanych potraw, ustalanie estetycznych sposobów podawnia potraw zgodnie z tradycją ukraińską i rosyjską, praca 40 godz./tyg.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Janki (mazowieckie)
wykonywanie różnego typu prac budowlanych : murowanie, tynkowanie, prace wykończeniowe
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Łuków (lubelskie)
usługi związane z rekrutacją i zatrudnianiem cudzoziemcóworaz kontaktem z klientami agencji; usługi tłumaczeniowe
Progres HR Sp. z o.o. - 2018-02-02 - Mszczonów (mazowieckie)
Nadzorowanie bieżących spraw związanych z ochroną środowiska i bhp, przygotowywanie dokumentacji w celu uzyskania zezwoleń, decyzji, kontrole obiektów w zakresie o.ś. i bhp, szkolenia z zakresu bhp.
ORLEN Eko - 2017-08-08 - Gdańsk (pomorskie)
Wykonywanie prac murarskich, żelbetowych, ciesielskich, zbrojenia.
Fobud Sp. z o.o. - 2016-09-07 - Marklowice (śląskie)
Dekretowanie i wprowadzanie do ksiąg rachunkowych dowodów księgowych,Współpraca między komórkami organizacyjnymi Oddziału i Placówkami Terenowymi w zakresie uzgodnień sald kont funduszy,Wykonywanie czynności z wykorzystaniem bankowości elektronicznej,Sprawdzanie dowodów księgowych, analiza kont rozrachunkowych funduszy, współpraca z pocztą i bankami w zakresie rozliczeń finansowych,Przygotowanie danych do opracowania projektów planów finansowych poszczególnych funduszy,,Przygotowanie do archiwizowania dokumentacji księgowej,
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego O/R w Gdańsku - 2018-04-30 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie zespołu pojazdów powyżej 12 ton, obsługa pojazdu, tankowanie, wykup opłat drogowych, wykonywanie czynności załadunkowych i rozładunkowych
HUBER - POLSKA Sp.z o.o. - 2016-02-11 - Jaworzno (śląskie)
oferta w ramach robót publicznych: rejestracja poczty, ewidencja delegacji służbowych, ewidencja kosztów,
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Jaraczewo (wielkopolskie)
- TKS Sp. z o.o. istnieje na rynku od 1989 r, zajmuje się kompleksowym wykonawstwem instalacji wewnętrznych i sieci. Obecnie poszukujemy pracownika na stanowisko:Inspektor Nadzoru instalacji HVAC i wodno-kanalizacyjnych (CQC Manager) ze znajomością j.angielskiego.- Miejsce pracy: Słupsk (okolice), Redzikowo (pow. słupski), Region: pomorskie.- Oferujemy: pracę w zgranym zespole, dobre warunki pracy i płacy.- Opis stanowiska pracy: Nadzór nad jakością wykonywanych instalacji HVAC i wod-kan zgodnie z dokumentacją techniczną w zakresie: sporządzanie dokumentacji prowadzonego projektu (Plan Kontroli Jakości) oraz raportowanie (Dzienne Raporty Jakości), sprawdzanie na bieżąco dostaw materiałów i sprzętu pod kątem zgodności z zaakceptowaną przez Inwestora dokumentacją, sprawdzanie na bieżąco jakości wykonywanych instalacji, przygotowanie prób technicznych instalacji i weryfikacja wyników, utrzymywanie bezpośrednich kontaktów z nadzorem Jakości Generalnego Wykonawcy (Contractor Quality Manager -USA) oraz innych podwykonawców (PL).- Wynagrodzenie: 10000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na okres 1 roku na czas trwania kontraktu. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: dyplomowany Inżynier Instalacji Sanitarnych z min. 5 letnim doświadczeniem w wykonywaniu prac będących przedmiotem kontraktu, wymagany stopień znajomości języka angielskiego na poziomie min. B1 intermediate/B2 upper/post-intermediate (rozumienie dyskusji na tematy techniczne z zakresu swojej specjalności, prowadzenie normalnej rozmowy z rodzimym użytkownikiem danego języka, umiejętność formułowania przejrzystych wypowiedzi ustnych i pisemnych, a także wyjaśnienie swojego stanowiska w sprawach będących przedmiotem dyskusji), wymagana stała obecność na budowie podczas wykonywania prac. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: joanna.poplawska (at) tks.katowice.pl
TKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-21 - Redzikowo (pomorskie)
praca wewnątrz budynków
ZHU "PRZEMKO" PRZEMYSŁAW BROCZKOWSKI - 2016-09-16 - Bodzanowice (opolskie)
jw.
SZPITAL WOLSKI im. dr Anny Gostyńskiej - 2018-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
transport drogowy towarów, załadunek, rozładunek ładunków, bieżąca obsługa pojazdu powierzonego
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Żywiec (śląskie)
Kontrolowanie przestrzegania przepisów ochrony środowiska przez podmioty gospodarcze i organy administracji w zakresie ochrony powietrza przed zanieczyszczeniem, uwalniania do środowiska organizmów genetycznie zmodyfikowanych, substancji zubażających warstwę ozonową, preparatów biobójczych oraz handlu uprawnieniami do emisji do powietrza gazów cieplarnianych, rejestrowanie wyników kontroli, kontrolowanie procesów inwestycyjnych w zakresie ochrony środowiska w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych. Nadzorowanie przestrzegania właściwych metod prowadzenia pomiarów emisji i imisji pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami w tym zakresie w celu otrzymania wiarygodnego wyniku pomiaru umożliwiającego przeprowadzenie postępowania egzekucyjnego w sprawie dotrzymywania warunków określonych w przepisach prawa i w pozwoleniach. Opracowywanie projektów zarządzeń pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych, decyzji administracyjnych do organów Prokuratury i Sądów Rejonowych, w tym interpretacja wyników pomiarów emisji i imisji, współpraca z organami samorządowymi i rządowymi w zakresie ochrony powietrza w celu oceny prawidłowości stosowania przepisów ochrony środowiska. Sprawdzanie poprawności decyzji udzielających pozwolenia na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza i pozwoleń zintegrowanych w ramach kontroli podmiotów gospodarczych w celu wyeliminowania niezgodności z przepisami prawa. Kierowanie wniosków do sądów rejonowych oraz organów prokuratury w zakresie ochrony powietrza i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w tym: projektów decyzji nakładających kary pieniężne za nieprzestrzeganie warunków korzystania ze środowiska oraz decyzji dotyczących kosztów kontroli, prowadzenie postępowań odwoławczych od decyzji administracyjnych w celu prowadzenia egzekucji należności przez służby finansowe WIOŚ. Weryfikowanie rocznych raportów uwalniania i transferu zanieczyszczeń (PRTR) oraz prowadzenie postępowania administracyjnego w tym zakresie nałożonego na WIOŚ, administrowanie bazą PRTR w celu weryfikacji ich poprawności. Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości z wykonania zadań, podzadań oraz mierników dla układu zadaniowego budżetu, planów kontroli Wydziału Inspekcji w celu realizacji wytycznych określonych przez GIOŚ; realizacji zadań z zakresu kontroli przestrzegania prawa ochrony środowiska.
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2017-07-26 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
kontrola realizowanych prac
Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej - 2018-03-07 - Mysłowice (śląskie)
Nadzór i odbiory prac remonotowych realizowanych przez Wspólnoty mieszkaniowe, zapewnienie bezpieczeństwa przez odpowiednią obsługę techniczną. CV przesyłać na e-mail: zbigniew.barc (at) zzn.pl , tel. 605 652 682
ZESPÓŁ ZARZĄDCÓW NIERUCHOMOŚCI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-28 - Jarosław (podkarpackie)
Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje: 1) rozliczanie projektów unijnych realizowanych przez Powiat, sporządzanie wniosków o płatność przy współudziale kierownika danego projektu,2) przyjmowanie dokumentacji finansowej do działu finansowo księgowego i dokonywanie wstępnej kontroli: a) zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, b) kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych; c) kontroli pod względem formalno rachunkowym;3) dekretacja i księgowanie przyjętych dowodów finansowych;4) współpraca z Głównym księgowym, Skarbnikiem powiatu, w zakresie sprawozdań oraz przekazywania danych niezbędnych do budżetu projektu;5) archiwizacja akt i przekazywanie ich do Archiwum Zakładowego zgodnie z obowiązującymi przepisami.Informacje szczegółowe dostępne na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Wołowie http://bip.powiatwolowski.pl
Starostwo Powiatowe w Wołowie - 2017-08-31 - Wołów (dolnośląskie)
-zapoznanie z zagadnieniami i organizacją pracy w oddziale higieny pracy;-udział w kontrolach sanitarnych zakładów pracy wspólnie z opiekunem stażu;-sporządzanie dokumentacji pokontrolnej tj. protokół pokontrolny, decyzje administracyjne, decyzje płatnicze;-inne czynności biurowe zlecone przez opiekuna stażu.
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Kraków (małopolskie)
pr stazu
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Radomsko (łódzkie)
Załadunek i rozładunek towarów, , przewóz towarów zgodnie z dokumentami, bezpośredni kontakt z kontrahentami, uzgadnianie załadunków, rozmowy z klientami w języku niemieckim
kontakt przez PUP - 2018-05-15 - Turek (wielkopolskie)
wyburzanie murów,ścian,robienie otworów drzwiowych okiennych, stawianie ścian,tynkowanie, transport narzędzi i rusztowań
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Czerchów (łódzkie)
wg programu stażu.godziny stażu: 7:00-15:00
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Zawiercie (śląskie)
przygotowywanie planów żywieniowych
Przedsiębiorstwo Uzdrowiskowe "USTROŃ" SA - 2016-07-08 - Ustroń (śląskie)
obsługa biura; nadzór nad obiegiem dokumentów; współpraca z podmiotami zewnętrznymi; reprezentowanie spółki przed urzędami i instytucjami
OBSŁUGA I POŚREDNICTWO FINANSOWE "PLUS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-13 - Zgorzelec (dolnośląskie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie i układanie towaru, wycena towaru
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Pińczów (świętokrzyskie)