INSPEKTOR DS. KONTROLI W ZAKRESIE OCHRONY POWIETRZA PRZED ZANIECZYSZCZENIEM W WYDZIALE INSPEKCJI Kędzierzyn-Koźle oferta pracy WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU
Stanowisko: INSPEKTOR DS. KONTROLI W ZAKRESIE OCHRONY POWIETRZA PRZED ZANIECZYSZCZENIEM W WYDZIALE INSPEKCJI
Wynagrodzenie: do 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Kontrolowanie przestrzegania przepisów ochrony środowiska przez podmioty gospodarcze i organy administracji w zakresie ochrony powietrza przed zanieczyszczeniem, uwalniania do środowiska organizmów genetycznie zmodyfikowanych, substancji zubażających warstwę ozonową, preparatów biobójczych oraz handlu uprawnieniami do emisji do powietrza gazów cieplarnianych, rejestrowanie wyników kontroli, kontrolowanie procesów inwestycyjnych w zakresie ochrony środowiska w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych. Nadzorowanie przestrzegania właściwych metod prowadzenia pomiarów emisji i imisji pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami w tym zakresie w celu otrzymania wiarygodnego wyniku pomiaru umożliwiającego przeprowadzenie postępowania egzekucyjnego w sprawie dotrzymywania warunków określonych w przepisach prawa i w pozwoleniach. Opracowywanie projektów zarządzeń pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych, decyzji administracyjnych do organów Prokuratury i Sądów Rejonowych, w tym interpretacja wyników pomiarów emisji i imisji, współpraca z organami samorządowymi i rządowymi w zakresie ochrony powietrza w celu oceny prawidłowości stosowania przepisów ochrony środowiska. Sprawdzanie poprawności decyzji udzielających pozwolenia na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza i pozwoleń zintegrowanych w ramach kontroli podmiotów gospodarczych w celu wyeliminowania niezgodności z przepisami prawa. Kierowanie wniosków do sądów rejonowych oraz organów prokuratury w zakresie ochrony powietrza i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w tym: projektów decyzji nakładających kary pieniężne za nieprzestrzeganie warunków korzystania ze środowiska oraz decyzji dotyczących kosztów kontroli, prowadzenie postępowań odwoławczych od decyzji administracyjnych w celu prowadzenia egzekucji należności przez służby finansowe WIOŚ. Weryfikowanie rocznych raportów uwalniania i transferu zanieczyszczeń (PRTR) oraz prowadzenie postępowania administracyjnego w tym zakresie nałożonego na WIOŚ, administrowanie bazą PRTR w celu weryfikacji ich poprawności. Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości z wykonania zadań, podzadań oraz mierników dla układu zadaniowego budżetu, planów kontroli Wydziału Inspekcji w celu realizacji wytycznych określonych przez GIOŚ; realizacji zadań z zakresu kontroli przestrzegania prawa ochrony środowiska.
Data publikacji: 2018-04-13
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Pracodawca: WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KAROLA MIARKI 1/10, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kontrolowanie przestrzegania przepisów ochrony środowiska przez podmioty gospodarcze i organy administracji w zakresie ochrony powietrza przed zanieczyszczeniem, uwalniania do środowiska organizmów genetycznie zmodyfikowanych, substancji zubażających warstwę ozonową, preparatów biobójczych oraz handlu uprawnieniami do emisji do powietrza gazów cieplarnianych, rejestrowanie wyników kontroli, kontrolowanie procesów inwestycyjnych w zakresie ochrony środowiska w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych. Nadzorowanie przestrzegania właściwych metod prowadzenia pomiarów emisji i imisji pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami w tym zakresie w celu otrzymania wiarygodnego wyniku pomiaru umożliwiającego przeprowadzenie postępowania egzekucyjnego w sprawie dotrzymywania warunków określonych w przepisach prawa i w pozwoleniach. Opracowywanie projektów zarządzeń pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych, decyzji administracyjnych do organów Prokuratury i Sądów Rejonowych, w tym interpretacja wyników pomiarów emisji i imisji, współpraca z organami samorządowymi i rządowymi w zakresie ochrony powietrza w celu oceny prawidłowości stosowania przepisów ochrony środowiska. Sprawdzanie poprawności decyzji udzielających pozwolenia na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza i pozwoleń zintegrowanych w ramach kontroli podmiotów gospodarczych w celu wyeliminowania niezgodności z przepisami prawa. Kierowanie wniosków do sądów rejonowych oraz organów prokuratury w zakresie ochrony powietrza i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w tym: projektów decyzji nakładających kary pieniężne za nieprzestrzeganie warunków korzystania ze środowiska oraz decyzji dotyczących kosztów kontroli, prowadzenie postępowań odwoławczych od decyzji administracyjnych w celu prowadzenia egzekucji należności przez służby finansowe WIOŚ. Weryfikowanie rocznych raportów uwalniania i transferu zanieczyszczeń (PRTR) oraz prowadzenie postępowania administracyjnego w tym zakresie nałożonego na WIOŚ, administrowanie bazą PRTR w celu weryfikacji ich poprawności. Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości z wykonania zadań, podzadań oraz mierników dla układu zadaniowego budżetu, planów kontroli Wydziału Inspekcji w celu realizacji wytycznych określonych przez GIOŚ; realizacji zadań z zakresu kontroli przestrzegania prawa ochrony środowiska.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS. KONTROLI W ZAKRESIE OCHRONY POWIETRZA PRZED ZANIECZYSZCZENIEM W WYDZIALE INSPEKCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kędzierzyn-Koźle
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kędzierzyńsko-kozielski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kędzierzyn-Koźle
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor ochrony środowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.05.2018
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące, inne
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNEWyk. średnie w zakresie ochrony środowiska, chemiaZnajomość ustawy Prawo ochrony Środowiska i przepisów wykonawczychZnajomość ustawy o systemie zarządzania emisjami gazów cieplarnianych i innych substancji i przepisów wykonawczychZnajomość ustawy o systemie handlu uprawnieniami do emisji gazów cieplarnianych i przepisów wykonawczychZnajomość Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 19.12.2006r. 1907/2006 REACHZnajomość ustawy o Inspekcji Ochrony Środowiska i Kodeksu postępowania administracyjnego i przepisów wykonawczychZnajomość ustawy o Planowaniu przestrzennym, Prawo budowlane i przepisów wykonawczych Znajomość ustawy o substancjach chemicznych i ich mieszaninach i przepisów wykonawczychZnajomość ustawy o substancjach zubażających warstwę ozonową i przepisów wykonawczychZnajomość technik i technologii stosowanych w procesach oczyszczania gazów odlotowychZnajomość podstawowych procesów związanych z emisją pyłów i gazów do środowiskadyspozycyjność, komunikatywność,Prawo jazdy kat. BPosiadanie obywatelstwa polskiegoKorzystanie z pełni praw publicznychNieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweWYMAGANIA DODATKOWE:Wykształcenie: wyższe - inżynieria środowiska, ochrona środowiska, chemia,Znajomość języka angielskiego na poziomie B1Umiejętność sporządzania syntetycznych informacji oraz raportów
Nazwa pracodawcy:
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu
Adres pracodawcy:
NYSY ŁUŻYCKIEJ 42, 45-078 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNEŻyciorys/CV i list motywacyjnyKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia Zapis w życiorysie lub oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. BOświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwaOświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboruOświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznychOświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWEKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie B1 TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓWDokumenty należy złożyć do: 4 maja 2018 r.Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzęduMiejsce składania dokumentów:Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Opoluul. Nysy Łużyckiej 42 45-035 Opole
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: m. Opole
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opole
Ulica pracodawcy: NYSY ŁUŻYCKIEJ
Numer budynku pracodawcy: 42
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor ochrony środowiska
Data dodania oferty pracy: 13.04.2018
Oferta pracy ważna do: 04.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 13.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 13.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsluga gości na sali
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Proszowice (małopolskie)
jw
Polski Komitet Normalizacyjny - 2017-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
obróbka drewna, impregnacja, transport opału, inne prace
PHUP BARBARA Mrozów - 2016-07-15 - Mrozów (dolnośląskie)
Zakres wykonywanych zadań, a w szczególności:1) prowadzenie spraw wynikających z zapisów ustawy o cmentarzach i chowaniuzmarłych, w tym:a) utrzymanie i zarządzanie cmentarzem komunalnym;b) organizowanie przewozu zwłok osób zmarłych lub zabitych w miejscach publicznych do zakładu medycyny sądowej lub do najbliższego szpitala mającego prosektorium, celem ustalenia przyczyny zgonu;c) przygotowywanie w porozumieniu z właściwym inspektorem sanitarnym zezwoleń na sprowadzenie zwłok i szczątków z obcego państwa;2) realizacja zadań wynikających z ustawy o grobach i cmentarzach wojennych(w ramach porozumienia zawartego z wojewodą);3) wykonywanie zadań związanych z utrzymaniem Miejsc Pamięci Narodowej, pomników, tablic pamiątkowych;4) wykonywanie zadań związanych z użytkowaniem oraz utrzymaniem następujących urządzeń i obiektów komunalnych: szaletów miejskich, małych urządzeń komunalnych, m.in.: ławek parkowych, śmietniczek, słupów ogłoszeniowych, pojemników na piasek, kwiatonier, itp. oraz placów zabaw;5) przeprowadzanie, przy współpracy z Geologiem Miasta, kontroli terenowych stanu utrzymania i funkcjonowania skarpy wiślanej, a także rozpoznawanie zgłaszanych potrzeb w kontekście planowania, remontów i usuwania awarii wywołanych powierzchniowymi ruchami masowymi ziemi;6) przejmowanie i sprawowanie pieczy nad środkami trwałymi i pozostałymi środkami trwałymi przejętymi przez Zespół;7) prowadzenie ewidencji w zakresie m.in. budowy i remontu urządzeń oraz obiektów budowlanych (chodników, placów, skwerów itp.), realizowanych przez Oddział, stanowiących majątek Gminy - Miasto Płock, w tym:a) udział w komisjach: przekazania placu budowy, robót zanikowych, odbioru technicznego i końcowego;b) kompletowanie dokumentacji poodbiorowej;c) wystawianie dowodów OT, PT i LT;8) realizowanie zadań inwestycyjnych zgodnie z przepisami prawa budowlanego w tym utrzymanie i remonty obiektów i urządzeń komunalnych:a) ciągów pieszych (chodników) na terenach gminnych poza pasem drogowym;b) nawierzchni placów oraz schodów;c) ogrodzeń i barier ochronnych usytuowanych poza pasem drogowym; w zakresie objętym właściwością Zespołu.9) prowadzenie spraw związanych z wyznaczaniem podmiotów, w których wykonywana jest kara ograniczenia wolności oraz praca społecznie użyteczna;10) wykonywanie obowiązków nadzoru wobec wykonawców realizujących usługi i remonty w oparciu o zawarte umowy i zlecenia, w tym:a) bieżący nadzór nad realizowanymi pracami;b) dokonywanie odbioru wykonanych robót;c) rozliczanie ilości i wartości wykonanych robót;d) potwierdzanie dokumentów rozliczanych.11) rozliczanie faktur za zużytą energię elektryczną, pobraną wodę i odprowadzone ścieki przez obiekty i urządzenia komunalne eksploatowane przez Oddział Spraw Komunalnych;12) współpraca z Oddziałem Gospodarowania Odpadami i Oddziałem Ochrony Środowiska przy opracowywaniu zasad utrzymania porządku i czystości regulaminu na terenie Gminy Miasto Płock.13) przygotowywanie opinii w sprawach miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i dokumentacji w zakresie objętym właściwością stanowiska;14) współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu, administracją rządową oraz innymi instytucjami celem skutecznej realizacji zadań z zakresu objętego właściwością stanowiska.15) współdziałanie z Wydziałem Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych w zakresie nadzwyczajnych zagrożeń, spraw obronnych i obrony cywilnej.16) współpraca z właściwymi urzędami i agendami administracji rządowej orazinstytucjami w zakresie realizacji zadań na stanowisku pracy;17) przygotowywanie i opracowywanie analiz, sprawozdań i informacji dotyczącychrealizacji zadań na stanowisku pracy.
Urząd Miasta Płocka - 2017-06-29 - Płock (mazowieckie)
Główne obowiązki:- kontrola jakości działania ośrodków pomocy społecznej i powiatowych centrów pomocy rodzinie, zasadności przyznania świadczeń klientom pomocy społecznej w ramach zadań własnych i zleconych, jakości usług i form przyznawanej pomocy a także kwalifikacji kadr oraz wykorzystania przyznanych dotacji na realizację zadań zleconych, - rozpatrywanie skarg, zażaleń i wniosków dotyczących działalności ośrodków pomocy społecznej i powiatowych centrów pomocy rodzinie,- udzielanie nadzorowanym przez Wojewodę jednostkom pomocy merytorycznej w rozwiązywaniu problemów wynikających z ich statutowej działalności, - ustalanie sposobu wykonywania zadań z zakresu administracji rządowej realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW, budynek zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-07-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
nadzór i kierowanie budowami, przeglądy okresowe obiektów budowlanych
Biuro Techniczno-Handlowe FORMAT Andrzej Karapyta - 2016-04-29 - Chrzanów (małopolskie)
Cięcie sadu, zbiór i sortowanie owoców, sadzenie i wiązanie drzewek, stawianie rusztowań, rozkładanie nawodnienia.
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Lewiczyn (mazowieckie)
Prace związane z ocieplaniem budynków. (Praca na terenie m. Łomża i woj. podlaskiego).
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "WIRBUD" Witold Chludziński - 2018-02-02 - Łomża (podlaskie)
PRZYJMOWANIE POJAZDÓW DO PRZEGLĄDU LUB NAPRAWY, DOKONYWANIE WYMIANY PŁYNÓW EKSPLOATACYJNYCH, MYCIE ORAZ CZYSZCZENIE CZĘŚCI I PODZESPOŁÓW.
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Czelin (zachodniopomorskie)
nadzorowanie robót instalacji sanitarnych na budowie obiektu w Świdniku
"I.B.R." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-19 - Świdnik (lubelskie)
Meldowanie i wymeldowywanie gości, obsługa informacyjna gości, przyjmowanie należności, rozliczanie zmiany.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE MEGA MAŁGORZATA BIESALSKA - 2017-09-05 - Ołtarzew (mazowieckie)
Prowadzenie pojazdu pow. 7,5 T (kraj i UE)
EUROEXPRES Sp. z o.o. - 2017-05-10 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
nadzorowanie prac remontowych, przeglądy techniczne budynków, mieszkań, placów zabaw, udział w przetargach, sporządzanie planów remontów, obsługa interesantów
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W ŚWIDNIKU - 2017-10-09 - Świdnik (lubelskie)
praca na stanowisku
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Kraków (małopolskie)
nadzór nad stanem bhp oraz ochrony srodowiska w Stacjach paliw, prowadzenie szkoleń bhp,kontrole prac inwestycyjnych,- dopuszczanie i nadzór nad pracami niebezpiecznymi,opracowywanie instrukcji bhp, ochrony srodowiska dla stacji paliw,badanie wypadków przy pracy,opiniowanie dokumentacji projektowej w zakresie bhp i oś
ORLEN EKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-16 - Białystok (podlaskie)
Udział w przeglądach rocznych i 5-letnich, określanie zakresu prac remontowych, przygotowywanie dokumentacji przetargowych, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich, nadzór merytoryczny oraz weryfikacja techniczna i finansowa robót budowlanych, udział w odbiorach technicznych, przekazywanie obiektów do eksploatacji, wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z ustawa "Prawo budowlane"
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA OŚWIECENIA W KRAKOWIE - 2016-06-15 - Kraków (małopolskie)
Konstruowanie i modelowanie odzieży, szycie elementów garderoby np. żakiety, sukienki itp., przeróbki odzieży. Wymagania: ukończony kurs "Krawiec - powrót do zawodu".
Z.P.U.H. "UNIPROM" T. Łukaszewska - 2016-09-09 - Reda (pomorskie)
Sporządzanie ewidencji czasu pracy, sporządzanie bilansów strumieni odpadów, sporządzanie dokumentacji ewidencji odpadów, sprzedaż surowców wtórnych dla recyklerów oraz sprzedaż paliwa alternatywnego.
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Domaszkowice (opolskie)
prace ogrodowe w sklepie ogrodniczym
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Białystok (podlaskie)
Kontrola jakości wykonywanych robót, zgodności z przepisami techniczno - budowlanymi, normami państwowymi, zasadami bezpieczeństwa i współczesnej wiedzy technicznej;Sprawdzanie zgodności nadzorowanych robót w zakresie mas i wyceny;Nadzorowanie prac związanych z modernizacją instalacji wodno - kanalizacyjnej, gazowej, centralnego ogrzewania, centralnie ciepłej wody;Sporządzenie planów związanych z realizacją modernizacji instalacji w zasobach Bytomskiej Spółdzielni Mieszkaniowej ;Przygotowywanie projektów umów z obcymi odbiorcami o korzystaniu z urządzeń wodno - kanalizacyjnych Spółdzielni;Sporządzanie opinii technicznych, protokołów konieczności i notatek służbowych z wizji oraz udzielanie zgody dotyczącej zmiany sposobu ogrzewania, wymiany instalacji wodno - kanalizacyjnej, gazowej, centralnego ogrzewania, grzejników centralnego ogrzewania i centralnie ciepłej wody na wniosek Mieszkańców;Uczestnictwo w komisjach i wizjach dotyczących stanu technicznego zasobów mieszkalnych, użytkowych BSM i ich elementów;Koordynowanie prac z gestorami sieci gazowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i centralnie ciepłej wody;Współpraca z dostawcami mediów;Ścisła współpraca z administracjami w zakresie prowadzonego nadzoru robót w zakresie posiadanych uprawnień i powierzonych obowiązków;Doskonalenie zawodowe poprzez uczestnictwo w kursach i szkoleniach.
Bytomska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-04-18 - Bytom (śląskie)
- naprawa usterek,- reagowanie na uwagi gości,- monitorowanie stacji techniocznego elementów budynku,instalacji wewnętrznej, iinfrastruktury zewnętrznej,- bieżąca konserwacja,- utrzymywanie porządku,- współpraca z innymi działaniami hotelowymi,- sporządzanie raportów z bieżących prac konserwacyjnych.
LOGO-LIFT STANISŁAW GOŚ - 2018-04-03 - Karpacz (dolnośląskie)
Rejestracja pacjentów w centralnej rejestracji szpitala
Zespół Opieki Zdrowotnej Brodnica - 2016-05-23 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Utrzymanie czystości powierzonych klatek schodowych, utrzymanie powierzonego sprzętu, raportowanie realizacji celów, umiejętność szybkiego reagowania i rozwiązywania problemów.
Fundacja Na Rzecz Osób Niepełnosprawnych "Feniks" - 2016-11-07 - Wałbrzych (dolnośląskie)
obsługa klientów detalicznych, podpisywanie umów z klientami, PLUS, Cyfrowy Polsat,obsługa kasy fiskalnej, terminala płatniczego
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Augustów (podlaskie)
spawanie elementów, doświadczenie zawodowe minimum 2 lata
ZAKŁAD PRODUKCJI MATERIAŁOW INSTALACYJNYCH "GORGIEL" JAN GORGIEL Wolsztyn - 2017-05-05 - Karpicko (wielkopolskie)
praca w sekretariacie szkoły -
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 10 - 2018-04-18 - Rzeszów (podkarpackie)
prace remontowo-budowlane( malowanie, tynkowanie, hydraulika , elektryka, stawianie ścianek, wyburzanie itp.)
kontakt przez OHP - 2018-01-03 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Praca co drugi dzień
OŚRODEK WYPOCZYNKOWO -REHABILITACYJNY SUS - 2016-04-07 - Mrzeżyno (zachodniopomorskie)
Wymagane wykształcenie wyższe z uprawnieniami pedagogicznymi, biegła znajomość j. angielskiego, biegła obsługa komputera i pakietu Office, prawo jazdy kat. B. Wynagrodzenie godzinowe. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy biuro (at) agl.edu.pl.
AGL Grzegorz Gajos - 2016-03-29 - Rybnik (śląskie)
cv
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Sakówko (warmińsko-mazurskie)