SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ Bochnia oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klienta szkoleniowego ( w siedzibie firmy, telefonicznie), i inne czynności zawarte w zakresie programu stażu
Data publikacji: 2019-09-10
Lokalizacja: Bochnia (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Bochnia, powiat: bocheński, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa klienta szkoleniowego ( w siedzibie firmy, telefonicznie), i inne czynności zawarte w zakresie programu stażu
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bochnia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bocheński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw szkoleń
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.09.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_3: zasadnicze zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie minimum zasadnicze zawodowe b/o, komunikatywność, sumiennośc, dbanie o dobry wizerunek firmy
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 3, 32-700 Bochnia, powiat: bocheński, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: bocheński
Gmina pracodawcy: Bochnia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bochnia
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 3
Profil działalności pracodawcy:
Naprawa i konserwacja komputerów i urządzeń peryferyjnychSprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw szkoleń
Data dodania oferty pracy: 10.09.2019
Oferta pracy ważna do: 10.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?69bcf8ab343ffc7ec99ed2bbef39080d
Podobne oferty pracy
Segregacja i sortowanie odpadów komulnych.
VANNER S.C. M. Ciak- Sabatowska, J. Sabatowski - 2016-09-30 - Gdynia (pomorskie)
Zarządzanie kadrami i płacami w spółce
ZARELA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-14 - Skawina (małopolskie)
Praca w godz. 12-23.
"Aligator" Sp. z o.o. - 2018-06-26 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Sprzedaż i doradztwo klientowi , realizacja sprzedaży ofert turystycznych.
Biuro Podróży WEHIKUŁ - TRAVEL Halina Michniak - 2017-03-07 - Brzesko (małopolskie)
j.w.
Grupa Profas Sp. z o.o. - 2015-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
Transport towarów wraz z czynnościami związanymi z wykonywaniem przewozu towarów (przygotowywanie do transportu, załadunek i rozładunek, rozliczanie z dokumentacji i wykonanych czynności po zakończeniu operacji transportowej). Praca na trasach krajowych i międzynarodowych. Proponowane wynagrodzenie 5500 zł brutto miesięcznie (w tym podstawa + delegacje).
AL TRANS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2015-12-21 - Bielsko-Biała (śląskie)
przyjmowanie i wysyłanie poczty tradycyjnej i elektronicznej, obsługa biura
Algeo Sp. z o.o. - 2019-01-03 - Grabownica Starzeńska (podkarpackie)
• Pomoc w realizacji zadań związanych z wypełnianiem procedur norm ISO 9001:2009 oraz ISO 14001;2005.• Udział w opracowywaniu propozycji procedur związanych z działalnością hurtowni farmaceutycznej.
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-09-30 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
1. Wykonywanie prac związanych z oczyszczaniem odlewów. 2. Prowadzenie obróbki cieplnej zgodnie z instrukcjami oraz zaleceniami technologicznymi. 3. Obsługa oczyszczarek i specjalistycznych urządzeń do usuwania układów wlewowych i nadlewów. 4. Obsługa pieców do obróbki cieplnej.
KGHM Zanam S.A. - 2019-07-22 - Legnica (dolnośląskie)
-
Aleksandra Kukla "RADEK" Biuro Rachunkowe - 2016-02-02 - Żory (śląskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Brzeg (opolskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-07-18 - Tychy (śląskie)
murowanie stanów surowych budynków
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Pieńki (mazowieckie)
przeprowadzanie kontroli warunków pracy; bieżące informowanie Dyrektora Oddziału Regionalnego o stwierdzonych zagrożeniach w Oddziale i podległych placówkach, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń; sporządzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy; udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństa i higieny pracy; opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy; udział w ustalaniu okoiczności i przyczyn wypadków przy pracy; prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zadań służby bhp; udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego; prowadzenie instruktażu ogólego w ramach szkolenia wstępnego bhp, współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymilub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewniania odpowiedniego poziomu szkoleń wstępnych i okresowych w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy; uczestnczenie w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy w OR KRUS w Poznaniu
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-10-12 - Poznań (wielkopolskie)
NALICZANIE LISTY PŁAC, SPORZĄDZANIE DEKLARACJI ZUS, DEKLARACJI PFRON, PROWADZENIE TECZEK PRACOWNICZYCH ORAZ SPORZĄDZANIE DOKUMENTÓW KADROWO-PŁACOWYCH, DOKUMENTACJI ZWIĄZANEJ Z SYSTEMEM OBSŁUGI PFRON
Ekomex - Pilśniak Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa - 2019-07-31 - Panki (śląskie)
bieżąca obsługa klientów z rynku słowackiego, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-07-05 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż internetowa obuwia
JAN NURZYŃSKI Zakład Produkcji Obuwia "NIK " - 2018-04-30 - Dębowica (lubelskie)
Promowanie produktów m.in. poprzez organizowanie i prowadzenie kampanii reklamowych, umieszczanie reklam w Internecie, zachęcanie internautów do podejmowania określonych aktywności, np. komentowania na forach internetowych, obsługa portali społecznościowych.
"POLONTEX" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-03-02 - Częstochowa (śląskie)
wyszukiwanie przetargów, przygotowywanie przetargów do wysyłki dla klienta, przygotowywanie materiałów na szkolenia, wydruk materiałów szkoleniowych i wysyłka,(podręczniki, ćwiczenia), kontakt z trenerami
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
wykształcenie wyższe lub średniemile widziane doświadczenie w pracy w dziale zaopatrzeniaznajomośc obsługi programów komputerowych i magazynowychbardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmiedodatkowym atutem będzie znajomość języka niemieckiego i branży metalowejSkładanie zapytań ofertowych i zamówień na materiały, przyjmowanie i wydawanie materiałów - ewidencja przychodów i rozchodów magazynowych w systemie komputerowym, gospodarka materiałami produkcyjnymi, przygotowanie ekspedycji wysyłkowych wyrobów gotowych, produktów i usług, sprawozdawczość magazynowa, tłumaczenie pism i emaili1 zmianawynagrodzenie: 2500 zł brutto
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWE ZAP - MECHANIKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-30 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
- Więcej informacji na stronie: www.ue.katowice.pl- UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH poszukuje pracownika na stanowisko: SPECJALISTA W DZIALE PROGRAMÓW MIĘDZYNARODOWYCH W BIURZE WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ- Zakres obowiązków:1. Obsługa programu Erasmus+, w tym:- obsługa mobilności akademickiej,- obsługa administracyjna studentów zakwalifikowanych do wyjazdu na praktyki zagraniczne,- realizacji części finansowej programu.- Wynagrodzenie: 2700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe oraz możliwość rozwoju zawodowego. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Niezbędne wymagania:1. Ukończone wyższe studia magisterskie, 2. Co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe,3. Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,4. Biegła obsługa pakietu MS Office,5. Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,6.Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole.Wymagania dodatkowe:1. Praktyczna znajomość (i umiejętność interpretacji) przepisów z zakresu:- Ustawy Prawo o Szkolnictwie Wyższym/Konstytucja dla Nauki,- Ustawy o Finansach Publicznych,- Ustawy o Odpowiedzialności za Naruszenie Dyscypliny Finansów Publicznych,2. Doświadczenie w zakresie realizacji projektów finansowanych ze środków funduszy unijnych.
UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH - 2019-03-08 - Katowice (śląskie)
Rozszerzenie działalności firmy na terytorium Polski, aktywna sprzedaż produktów, konsultacje klientów, organizacja szkoleń.Informacja o ofercie w sali C
kontakt przez PUP - 2015-12-18 - Wrocław (dolnośląskie)
,
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Poświętne (łódzkie)
jw.
XXLGASTRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-21 - Warszawa (mazowieckie)
Opracowywanie wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówień publicznych programów, inwestycji, dokumentacji projektowej, ekspertyz oraz robót budowlanych dla zadań ujętych w Planach Inwestycji Budowlanych.Sprawdzanie dokumentacji i jej zgodności z umową i kompletności;
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie - 2017-06-22 - Lublin (lubelskie)
Profesjonalna obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy, obsługa kasy fiskalnej, rozładunek dostaw towarów, dbanie o estetyczny wygląd i właściwy sposób ekspozycji towarów oraz o czystość w sklepie. Stoisko mięsno-wędliniarskie. Miejsce pracy Nysa.Pracodawca oferuje bezpłatny ochronny pakiet medyczny, możliwość dodatkowego korzystnego ubezpieczenia grupowego, stabilność zatrudnienia.
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Nysa (opolskie)
wg. zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Radomsko (łódzkie)
Praca w godzinach 07 00 - 15 00. Prowadzenie analiz finansowych i kosztów działalności eksploatacyjnej przedsiębiorstwa, zajmowanie sie polityką kredytową przedsiębiorstwa, sporządzanie analiz wykonania planów i weryfikacja kosztów, kalkulacja cen, opłat i stawek za usługi świadczone przez spółkę , pozyskiwanie i rozliczanie funduszy zewnętrznych na zadania wykonywane przez spółkę, przygotowywanie dokumentacji i prowadzenioe postępowań o udzielenie zamówień publicznych w spółce, sporządzanie deklaracji PFRON iGUS, czuwanie nad realizacją prawidłowego funkcjonowania gospodarki finansowej.
Ośrodek Sportu i Rekreacji OSiR Stargard Sp. z o.o. - 2019-02-20 - Stargard (zachodniopomorskie)
- kompleksowe zarządzanie procesem zamówień Klientów,- dbanie o potrzeby Klientów i czynne wsparcie informacyjne,- budowanie i utrzymywanie profesjonalnych relacji, - aktywna współpraca z działem Handlowym i Logistyki.Mile widziane doświadczenie zawodowe w dziale obsługi klienta i sprzedaży. Wymagana umiejętność dobrej obsługi programu SAP, MS Office.Mile widziana dobra znajomość języka angielskiego.
SEMMELROCK STEIN + DESIGN Sp. z o.o. - 2016-05-09 - Kołbiel (mazowieckie)