SPECJALISTA D/S TURYSTYKI Brzesko oferta pracy Biuro Podróży WEHIKUŁ - TRAVEL Halina Michniak
Stanowisko: SPECJALISTA D/S TURYSTYKI
Wynagrodzenie: 2 000 - 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Sprzedaż i doradztwo klientowi , realizacja sprzedaży ofert turystycznych.
Data publikacji: 2017-03-07
Lokalizacja: Brzesko (małopolskie)
Pracodawca: Biuro Podróży WEHIKUŁ - TRAVEL Halina Michniak
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Żwirki i Wigury 3, 32-800 Brzesko, powiat: brzeski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprzedaż i doradztwo klientowi , realizacja sprzedaży ofert turystycznych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA D/S TURYSTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Brzesko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: brzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Brzesko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw organizacji usług gastronomicznych, hotelowych i turystycznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2017
Data zakończenia pracy: 30.06.2017
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1:
średnie zawodowe, inne, kierunek: turystyka, marketing
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: turystyka lub marketing
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
umiejętność prowadzenia rozmów, łatwqość nawiązywania kontaktów, uprzejmość, praca w zespole
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie minimum średnie mile widziane turystyka, marketing, mile widziane doświadczenie w turystyce, przy obsłudze klienta np. obsługa sprzedaży telefonów komórkowych, mile widzana biegła znajomość języka angielskiego lub niemieckiego, koniecznaość podstawowego j. angielskiego, komunikatywność
Nazwa pracodawcy:
Biuro Podróży WEHIKUŁ - TRAVEL Halina Michniak
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni
Adres pracodawcy:
Kraszewskiego 13, 32-700 Bochnia, powiat: bocheński, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, SKIEROWANIE
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: bocheński
Gmina pracodawcy: Bochnia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bochnia
Ulica pracodawcy: Kraszewskiego
Numer budynku pracodawcy: 13
Profil działalności pracodawcy:
Działalność organizatorów turystykiPozostałe PKD:52.23.Z, 52.29.C, 64.19.Z, 64.99.Z, 66.19.Z, 66.22.Z, 66.29.Z, 74.90.Z, 79.11.A, 79.11.B, 79.90.A, 79.90.B, 79.90.C
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji usług gastronomicznych, hotelowych i turystycznych
Data dodania oferty pracy: 07.03.2017
Oferta pracy ważna do: 30.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 07.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 07.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
osoba zarejestrowana w PUPponiżej 30 r.ż., profil IIopieka nad klientem biznesowym, bieżący kontakt z bazą klientów, administrowanie bazą danych, wsparcie sprzedaży, przygotowywanie ofert, negocjacje handloweznajomość podstaw e-marketingu i informatyki. Miel widziana osoba z doświadczeniem w branży telekomunikacyjnej
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Rozwiązanie problemów operacyjnych, wparcie pracy pracowników operacyjnych. Zgłaszanie problemów technicznych.Wymagania: wykształcenie o kierunku/specjalności - logistyka, magazyn, produkcja
"DHL EXEL SUPPLY CHAIN (POLAND)" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-03 - Głuchów (łódzkie)
praca z CRMPraca nad pozyskaniem klientów z rynku USA i innych anglojezycznych:- budowanie bazy potencjalnych klientów w oparciu o kryteria określone przez managera- marketing zewnetrzny - Badania rynku - akwizycja usług telefonicznie i mailowo- umawianie i prowadzenie spotkań (pierwsze kroki w ścieżce sprzedaży)- opieka nad pozyskanymi klientami - cotygodniowe spotkania, - zbieranie informacji od klientów na temat naszej pracy i jej jakości- przygotowywanie prezentacji handlowych- praca nad materiałami dla każdego etapu procesu sprzedażowego- praca z szablonami e-mail
kontakt przez PUP - 2019-10-14 - Kraków (małopolskie)
obsługa magazyny, obsługa klienta, sprzedaż, koordynacja zamówień
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Niepołomice (małopolskie)
- obsługa klientów niemieckich dokonujących zakupów na eBay.
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Poznań (wielkopolskie)
- przygotowywanie, nadzór i rozliczanie zadań konserwacyjno remontowych,- sporządzanie kosztorysów,- przygotowywanie specyfikacji technicznych wykonywania i odbioru zadań konserwacyjno-remontowych,
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2018-03-23 - Nowa Dęba (podkarpackie)
1. Realizacja konsultacji indywidualnych dla uczestników projektu (zgodnie z ustalonym harmonogramem) w aspekcie podatkowo-księgowo-kadrowym. 2. Organizacja i prowadzenie konsultacji indywidualnych i grupowych dla pracodwców w zakresie tematyki finansowo-kadrowej dotyczącej zatrudniania cudzoziemców spoza UE w Polsce. 3. Gospodarowanie środkami zgodnie z zapisami wniosku projektowego, w tym budżetu i harmonogramu. 4. Planowanie, wydatkowanie i rozliczanie środków przeznaczonych na realizację projektu zgodnie z przepisami i umową finansową projektu. 5. Przygotowywanie bieżącej analizy finansowej projektu we współpracy z Kierownikiem Projektu na potrzeby uprawnionych podmiotów. 6. Przygotowywanie wniosków o płatność / sprawozdawczych w części finansowej. 7. Terminowe i prawidłowe sporządzanie sprawozdań finansowych, zgodnie z wymaganiami zapisanymi w instrukcjach i regulaminiach jednostki oraz określonymi przez Organ Odpowiedzialny i Organ Delegowany. Forma i termin składania ofert: Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: nabór na stanowisko: Pracownik socjalny we Wrocłwaskim Centrum Integracji w terminie do dnia 22 lipca 2016 r. do godziny 15:00. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejsckiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. Wybrane osoby, spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Oferta dostępna w sali C, A. Oferta przeznaczona także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2016-07-12 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
GLOBAL SERVICES TV A.S. SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE - 2018-07-11 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Oława (dolnośląskie)
Obsługa dofinansowań PFRON, wyliczanie kwot do odpisu, umowy cywilnoprawne, umowy o prace, sporządzanie zaświadczeń, przyjmowanie stron, wprowadzanie danych do komputera.
Maxus Cleaning sp. z o.o. - 2016-10-17 - Kraków (małopolskie)
Czyszczenie, regeneracja, konserwacja powłok ceramicznych, czyszczenie skór.
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Mańkowo (mazowieckie)
Wykonywanie czynności kancelaryjnych, opracowywanie i redagowanie dokumentów, zapewnienie prawidłowego obiegu informacji i dokumentów, w tym prowadzenie rejestrów, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań do 30.000 euro dla przedszkoli i Zespołu, sporządzanie umów najmu pomieszczeń, umów na roboty budowlane, usługi oraz dostawy dla przedszkoli i Zespołu, rozliczanie projektów unijnych, rozliczanie finansowe stypendiów naukowych oraz wystawianie PIT 8c, rozliczanie wyprawki szkolnej.Zakres odpowiedzialności:-za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w odniesieniu do zadań wynikających z zakresu obowiązków, -odpowiedzialność wynikająca z obowiązujących regulaminów.Informacje o warunkach na stanowisku pracy:Miejsce pracy w siedzibie MZEA: biurowiec, pl. Marszałka J. Piłsudskiego 1, VI piętro. Środowisko pracy oraz stanowisko pracy jest przystosowane dla potrzeb pracownika administracyjno-biurowego. Z uwagi na charakter pracy i bezpieczeństwo pożarowe osób przebywających w budynku biurowca niewskazane jest podejmowanie pracy na w/w stanowisku przez osoby niepełnosprawne ze znaczną dysfunkcją układu ruchu.Środowisko pracy oraz stanowisko pracy jest przystosowane dla potrzeb pracownika administracyjno - biurowego. Z uwagi na charakter pracy i bezpieczeństwo poża
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Wykonywanie rzeźb z kamienia, cięcie kamienia polerowanie
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Macierzysz (mazowieckie)
Obsługa klientów: odpowiadanie na ich pytania i skargi docierające do firmy drogą telefoniczną, mailową, poprzez fax/czat, drogą korespondencji tradycyjnej. Rejestrowanie kontaktów w systemie komputerowym. Wykonywanie połączeń wychodzących w celu poinformowania o statusie sprawy. Kontakt z innymi działami firmy w sprawie zgłoszonych problemów. Praca na dwie zmiany 8:30-16:30, 11:00-19:00. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - e-mail: wroclaw.jobs (at) acneuro.com
TELECOMMUNICATIONS OPERATIONS & SERVICE CENTRE (ACN) SP. Z O.O. - 2016-01-05 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzedaż mięsa i wyrobów mięsnych
Zakład Przetwórczy Rolno-Spożywczy "UBOJNIA DROBIU" Andrzej Merchel, Marek Kujawski Spółka Jawna - 2016-08-26 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)
efektywne pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z klientami biznesowymi, przeprowadzenie spotkań handlowych, profesjonalna obsługa klientów, budowalnie pozytywnego wizerunku Spółki
REA Elektronik Sp. z o.o. - 2016-01-07 - Kawczyn (wielkopolskie)
Wystawianie produktów na sprzedaż, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Suwałki (podlaskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: kompleksową obsługę stałych klientów oraz pozyskiwanie nowych klientów budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami opracowywanie zapytań ofertowych tworzenie planów sprzedaży i ich realizacja raportowanie wyników sprzedażowych
"JAGRAM-PRO" S.A. - 2017-01-25 - Susz (warmińsko-mazurskie)
Przekazywanie informacji klientom. Współpraca z klientami, przyjmowanie zleceń, reklamacji. Wprowadzanie danych do systemu.
Remondis Otwock sp z o o - 2018-03-24 - Otwock (mazowieckie)
sprzedaż systemów alarmowych i telewizji przemysłowej za pośrednictwem Allegro; obsługa magazynu, pakowanie i kompletowanie zamówień
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Chorzów (śląskie)
- ewidencja dokumentacji biurowej- obsługa korespondencji firmowej- kontakt z klientem- rozliczenia z kontrahentami- raporty kasowe, zestawienia dla kierownictwa- przygotowywanie dokumentów dla działu księgowości- wystawianie dokumentów sprzedażowych i korygujących- obsługa kasy fiskalnejRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2018-07-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Staż w Biurze Rachunkowym AS Sp. JProgram stażu do zapoznania w pokoju 36.
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Kielce (świętokrzyskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-06-16 - Warszawa (pomorskie)
Prace w dziale finansowym, wystawianie faktur, obsługa procesów rekrutacyjnych,przygotowywanie dokumentów do biura rachunkowego, doradztwo w zakresie leasingu., dla osób zarejestrowanych w Urzedzie do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Jarosław (podkarpackie)
aktywne utrzymywanie relacji z istniejacymi klientami, obsługa i administracja zamówień powierzonych klientów, ścisła współpraca z magazynem wyrobów gotowych, monitorowanie realizacji zamówień, monitorowanie zapasów w magazynie wyrobów gotowych, współuczestniczenie w organizacji wizyt klientów w siedzibie firmy, współpraca z zakładami produkcyjnymi i innymi działami itp.
ULTRA PLUS SP. Z O.O - 2017-09-27 - Świdnica (dolnośląskie)
przyjęcie towaru
ALMA MARKET SA - 2016-04-18 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
szczsegóły bna stronie www.zdp.ostróda.pl w zakladce ogłoszenia o prace
Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie - 2017-02-20 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
pozyskiwanie nieruchomości dla potrzeb firmy
KONTRAKT PLUS - 2018-08-30 - Ruda Śląska (śląskie)
j.w.
"PARTNER" Monika Zapendowska - 2016-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
Weryfikacja zapytań ofertowych w zakresie procedur bezpieczeństwa klienta i składanych ofert, przygotowywanie ofert, kalkulacje finansowe ofert, negocjacje, szkolenia.
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Gdańsk (pomorskie)