SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA W JĘZYKU RUMUŃSKIM (NR REF. SOK/RO/2018) K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA W JĘZYKU RUMUŃSKIM (NR REF. SOK/RO/2018) K/M
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: jw
Data publikacji: 2018-11-23
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: premia: 500-2500 zł netto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA W JĘZYKU RUMUŃSKIM (NR REF. SOK/RO/2018) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.11.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center) (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rumuński, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie, bardzo dobra znajomość języka rumuńskiego (C1), dobra znajomość języka polskiego (w przypadku braku znajomości języka polskiego znajomość języka angielskiego na poziomie B1, mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą, wysokie zdolności interpersonalne, komunikacyjne i negocjacyjne, samodzielność i nastawienie na realziację wyznaczonych celów, motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania. Obowiązki: bieżąca obsługa klientów z rynku rumuńskiego, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem. Możliwość pracy zdalnej. [Sposób aplikowania: CV na e-mail: rekrutacja (at) hrsystems.pl - istnieje możliwość przeprowadzenia wstępnej rozmowy z pracodawcą przed wysłaniem dokumentów aplikacyjnych zawierających dane osobowe]
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 28.11.2018
Oferta pracy ważna do: 17.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 28.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 23.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
nadzorowanie bezpiecznego przejścia przez jezdnię, odbycie szkolenia na koszt pracodawcy w WORD
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Zapewnienie prawidłowego przebiegu realizacji projektów; monitorowanie kompletności i terminowości realizacji poszczególnych etapów projekt.; nadzór nad wysyłką gotowych produktów, składanie zamów.
LASVIT POLSKA Sp z o.o. Lubań - 2017-05-17 - Pisarzowice (dolnośląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Aktywne prowadzenie działan promocyjnych i reklamowych, negocjowanie warunków transakcji i cen do gazetek, moniitorowanie rynku.
Rudolf Rygol TOMI MARKT - 2016-09-29 - Gogolin (opolskie)
zgodnie z programem stażustaż skierowany do osób bezrobotnych do 30 roku życia zgodnie z założeniami programu POWER
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie gospodarki magazynowej , negocjacje handlowe , zakup części zamiennych , dyspozycyjność do pracy w ewentualnych nadgodzinach.Wymagania: wykształcenie średnie techniczne ,mile widziane doświadczenie , znajomość zagadnień technicznych , biegła obsługa komputera , umiejętności negocjacyjne , prawo jazdy kat. B , otwartość na podnoszenie kwalifikacji , dyspozycyjność.E-mail: krzysztof.szuster (at) strabag.comTel. kom. 601 284 142
STRABAG BMTI Sp. z o.o. - 2018-04-13 - Komorniki (dolnośląskie)
-zakładanie akt osobowych-naliczanie wynagrodzeń-rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych
LKW WOLF Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-08-16 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Koordynacja upraw, wdrażanie nowych technologii, pilnowanie zabiegów.
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Koskowice (dolnośląskie)
- Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami BHP, ochrony ppoż., ergonomii i ochrony środowiska; analizowanie rynku i ofert konkurencji; pozyskiwanie nowych klientów; utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi; analizowanie wyników sprzedaży; tworzenie ofert handlowych; negocjowanie umów i warunków handlowych; realizowanie planów sprzedażowych; reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych; proponowanie działań usprawniających sprzedaż; sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży.- Znajomość języka ukraińskiego oraz angielskiego jest wymagana do: kontaktowania się z dotychczasowymi kontrahentami firmy oraz pozyskiwania nowych kontrahentów z Ukrainy, Rosji, krajów rosyjskojęzycznych i krajów Europejskich oraz do negocjowania umów i warunków handlowych z kontrahentami firmy z Ukrainy, Rosji, krajów rosyjskojęzycznych i krajów Europejskich.- Wynagrodzenie: 3341,67 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 lata. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 miesięcy.
kontakt przez PUP - 2018-10-04 - Katowice (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów salonu, sprzedaż kosmetyków. Umiejętności marketingowe i administracyjne. Koordynacja prac zespołu.I zmiana 11.00 - 19.002500 + premia uznaniowa
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
utrzymanie w sprawności oraz monitorowanie sieci teletechnicznych i teleinformatycznych, wsparcie techniczne.Godziny pracy: od 7.30 do 15.30
Regionalne Centrum Informatyki Olsztyn - 2018-01-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
j.w.
Delphi BDU s. j. Dymowska-Moussa, Grabowska-Wawrzeniecka - 2016-04-20 - Warszawa (mazowieckie)
- Praca w branży związanej ze sprzedażą KAWY. Obsługa platformy elektronicznej sklepu - wystawianie aktualnych ogłoszeń. Kontakt z klientem. Wystawianie faktur sprzedaży. Obsługa korespondencji e-mailowej. Prace biurowe.- Wynagrodzenie: 925 zł/brutto na okresie próbnym. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Docelowo praca na pełny etat.- Praca po 4 godziny dziennie: 8:00-12:00 lub 9:00-13:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie Ekonomiczne lub Handlowe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie. Mile widziana obsługa SUBIEKT GT. Mile widziane osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Katowice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-10-09 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie ofert turystycznych, reklama i sprzedaż imprez turystycznych, pozyskiwanie nowych klientów, korespondencja z partnerami polskimi i zagranicznymi, obsługa klientów w biurze
Przedsiębiorstwo Turystyczno-Handlowe JANTER Sp. z o.o. - 2017-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
prace porządkowe, sprzątanie pomieszczeń, prace instalacyjno-budowlane, kierowca.
NZOZ Usługi Rentgenowskie Henryk Gruszka - 2017-06-19 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Zgodnie ze stanowiskiem, obsługa klientów hurtowych
"KANO" SPÓŁKA JAWNA - KRZYSZTOF KANIEWSKI I ZDZISŁAW KANIEWSKI - 2018-01-17 - Zgierz (łódzkie)
Profesjonalna obsługa klienta podczas wideorozmowy, wsparcie klienta międzynarodowego, weryfikacja tożsamości.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Gdańsk (pomorskie)
Specjalista do spraw logistyki w firmie zajmujacej się produkcją palet.Jedna zmiana: od 7-15.
GLF Polska Mielec Spółka z o. o. - 2016-09-12 - Mielec (podkarpackie)
Wykonywanie wycen rozdzielni elektrycznych, przygotowywanie list materiałów pod zamówienie, przygotowywanie dokumentacji powykonawczych.
Przedsiębiorstwo Elektromontażowe "ELSTAR-ELECTRIC" - 2017-03-08 - Kielce (świętokrzyskie)
Wykonywanie czynności konserwacyjnych, remontowych oraz diagnostycznych urządzeń. Usuwanie bieżących usterek maszyn. Regulacje i udział w przezbrojeniach urządzeń. Analiza problemów i minimalizacja mikro przestoi urządzeń produkcyjnych. Prowadzenie dekumentacji zgodnie z obowiązującymi procedurami. Praca w godzinach: 06.00-14.00.
Strunobet-Migacz Sp. z o.o - 2015-11-26 - Lewin Brzeski (opolskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, dokumentacji mandatowej, prowadzenie rejestru spraw i pism, sporządzanie pism, opracowywanie sprawozdań, archiwizowanie akt
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Chrzanów (małopolskie)
Nadzór nad dokumentacją i zapisami, udzial w audytach wewnętrznych i zewnętrznych, raportowanie wskaźników jakościowych, wspólnie z działem operacji analiza przyczyn stwierdzonych niezgodności audytowych i reklamacyjnych
FM POLSKA SP Z O.O. - 2018-08-30 - Olszowa (opolskie)
Prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym, w szczególności: wykonywanie przeglądów technicznych, dokonywanie czynności związanych z przyjmowaniem/zdawaniem lokali, w tym ocena stanu technicznego, ustalenie stopnia zużycia wyposażenia. Sporządzenie protokołów i zakresów prac remontowych, sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykorzystaniu programu NORMA PRO. Zbieranie ofert na roboty budowlane i usługi niezbędne do właściwego funkcjonowania nieruchomości oraz przygotowywanie projektów umów w powyższym zakresie. Nadzorowanie, kontrolowanie, odbiory prac remontowych i realizowanych usług niezbędnych do właściwego funkcjonowania nieruchomości, prowadzenie i przechowywanie dokumentacji w tym Książki Obiektu Budowlanego, przygotowanie dokumentacji technicznej w ramach procedur zamówień publicznych.
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-20 - Kraków (małopolskie)
Optymalizacja kont klientów Google Adwards
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Kraków (małopolskie)
mailowy oraz telefoniczny kontakt z kontrahentami zagranicznymi w zakresie bieżącej produkcji i realizacji zleceń, pełna obsługa zamówień od przypisanych klientów, sporządzanie dokumentacji sprzedażowej oraz wysyłkowej, monitorowanie terminowej realizacji zamówień, aktywna współpraca z innymi działami w ramach organizacji
ALBEA POLAND Sp. z o.o. - 2016-08-01 - Baniocha (mazowieckie)
promocja działań PGS, bezpośrednia stała współpraca w tym zakresie z: mediami ogólnopolskimi, lokalnymi, portalami internetowymi, kształtowanie pozytywnego wizerunku PGS na zewnątrz i wewnątrz instytucji, stały monitorin mediów pod kątem wizerunku PGS, tworzenie i redakcja tekstów na potrzeby działań marketingowych i promocyjnych, redagowanie materiałów prasowych, opracowywanie wniosków aplikacyjnych do MKiDN, in. Podmiotów publicznych, fundacji polskich i zagranicznych, prywatnych sponsorów, pozyskiwanie środków pozabudżetowych na organizację działań podejmowanych przez PGS w ramach prowadzonej działalności statutowej, koordynacja innych zadań powierzonych przez bezpośredniego przełożonego lub Dyrektora PGS, stała współpraca z innymi samodzielnymi pracownikami PGS, w zakresie realizowanych przez nich działań statutowych
Państwowa Galeria Sztuki w Sopocie - 2018-11-09 - Sopot (pomorskie)
wyszukiwanie ofert przetargowych, przygotowanie formularzy ofertowych na przetargi wraz z całą dokumentacją, obsługa i rozliczenia inwestycji kosztorysowanie
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Wilków (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Rokicie (mazowieckie)