SPECJALISTA DS. KONTAKTU Z KLIENTEM W JĘZYKU RUMUŃSKIM- ROMANIAN NATIVE SPEAKER (J. RUMUŃSKI) M/K Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KONTAKTU Z KLIENTEM W JĘZYKU RUMUŃSKIM- ROMANIAN NATIVE SPEAKER (J. RUMUŃSKI) M/K
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2016-09-06
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. KONTAKTU Z KLIENTEM W JĘZYKU RUMUŃSKIM- ROMANIAN NATIVE SPEAKER (J. RUMUŃSKI) M/K
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: rumuński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie w sprzedaży/obsłudze klienta. Język obcy rumuński poziom C1. Zakres obowiązków: obsługa klientów w języku rumuńskim, koordynacja zamówień klientów w zakresie przyjmowania, realizacji i aktualizacji zamówień; doradztwo klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb; promowanie i sprzedaż produktów; dbanie o dobry wizerunek firmy i relacje z klientami; Atrakcyjny system premiowy, benefity. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane przez nas wymagania prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SP/HI/2016
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 06.09.2016
Oferta pracy ważna do: 21.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 06.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 06.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
1) Przygotowywanie postepowań przetargowych w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane realizowane dla nadleśnictwa. 2) Prowadzenie spraw związanych z inwestycyjno-remontową działalnością nadleśnictwa w zakresie przygotowania i przeprowadzania zamówień publicznych.3) Prowadzenie spraw związanych z obsługą administracyjną nadleśnictwa w szczególności w zakresie przygotowywania, monitorowania realizacji oraz rozliczania umów z zewnętrznymi wykonawcami w zakresie usług działalności administracyjnej.
Nadleśnictwo Międzyzdroje - 2016-08-08 - Międzyzdroje (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie odbiorców, sprzedaż produktów, wystawianie faktur, obsługa klientów, odbieranie telefonów
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Staroźreby (mazowieckie)
Zadania zawodowe: - Dostarcza, rozwija i nieustannie ulepsza uslugi związane ze szkoleniami i rozwojem; - Prowadzi efektywne analizy potrzeb oraz efektywnie rozwija proces; - Współpracuje ze studentami, uczestnikami procesów i decydentami w celu zapokojenia potrzeb w zakresie skutecznego szkolenia i rozwoju; - Informuje pracowników o dostępnych szkoleniach; - Promuje zarówno rozwój zawodowy jak i kulturę uczenia się w przedsiebiorstwie; - Efektywnie dobiera pracwoników na szkolenie wewnetrzne i zewnętrzne; - Współpracuje w firmami oferujacymi szkolenia i społecznościami ekspertów w celu stworzenia sieci sprawdzonych partnerów.
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedaż i promocja płytek ceramicznych oraz sanitariatów.
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Gdynia (pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór nad realizacją zamówień od wschodnich kontrahentów-głównie ukraińskich, kontrola rozliczeń finansowych kontraktów , weryfukacja zgodności wysyłek z kontraktami
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Piaseczno (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Warszawa (mazowieckie)
-realizacja działań sprzedażowych z zakresu branży budowlanej-przygotowanie wycen i ofert handlowych-bieżąca obsługa oraz pozyskiwanie nowych Klientów-budowanie i podtrzymywanie trwałych relacji biznesowych ze stałymi klientami-kontakt telefoniczny i mailowy z klientami-nadzorowanie procesu realizacji zamówień-obsługa reklamacji
A&K TRADERS Sp. z o. o. Sp. k. Wałcz - 2018-03-01 - Wałcz (zachodniopomorskie)
opracowywanie scenariuszy pod kątem prowadzenia zajęć historyczno-edukacyjnych z epoki wpływów rzymskich, oprowadzanie wycieczek i grup indywidualnych po terenie Faktorii Handlowej- osady rekonstrukcyjnej z okresu wpływów rzymskich, pomoc i organizacja przy imprezach własnych oraz zewnętrznych imprezach zleconych na Faktorii Handlowej, udział w promocji zewnętrznej obiektu i dbanie o jego rozwój, opieka nad wystawami znajdującymi się na terenie obiektu, bieżąca konserwacja urządzeń, wystaw, ekspozycji, drobne prace remontowe, utrzymanie obiektu w prawidłowym stanie technicznym.
Centrum Kultury i Sportu w Pruszczu Gdańskim - 2018-06-05 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
1.nadzór nad robotami remontowo budowlanymi Muzeum, 2.nadzór nad usługami i dostawami robót oraz materiałówbudowlano-konserwatorskich, rozbiórkowych, montażowych,instalacyjnych wykonywanych na zlecenie, 3. kontrola terminów,jakości robót i zgodności z charakterem zamawianych robót; 4.kontrola zakresu prac i rozliczanie faktur, 5. nadzór nad stanemtechnicznym ekspozycji muzealnej i zapleczatechniczno-administracyjnego, 6. udział w organizowanychprzeglądach stanu technicznego budynków ekspozycyjnych orazmuzealiów ruchomych i typowanie zakresów napraw, 7. kontrolabudynków i urządzeń zaplecza techniczno-administracyjnego orazinfrastruktury technicznej, typowanie zakresów napraw łącznie zprowadzeniem stosownych rejestrów i dokumentacji, 8. wydawaniedyspozycji pobierania materiałów z magazynu i ich rozliczanie, 9.przygotowywanie dokumentacji przetargowych i udział w komisjach,10. kierowanie brygadą techniczną. Praca od 7-15
Muzeum Wsi Opolskiej - 2018-04-25 - Opole (opolskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa oraz budowanie długofalowych relacji z istniejącymi klientami, opracowywanie ofert handlowych, ustalanie i negocjowanie warunków współpracy z klientami, ustalanie zapotrzebowania rynku na okreslony typ silnika, badania rynku, aktywny udział w tworzeniu nowych produktów i budowanie strategii marketingowych, współpraca z działem technicznym i działem produkcji.
Przedsięb.Prod.Handlowo Usługowe MEBLOMARK w Ostrzeszowie - 2016-11-07 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, zawieranie kontraktów handlowych z klientami krajowymi i z Wietnamu, praca od poniedziałku do piątku w godz. 10-18
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Nadarzyn (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie zamówień sprzedażowych, wprowadzanie danych do systemu wewnętrznego,wystawianie faktur dla klientów
Zakłady Wyrobów Cukierniczych "MIŚ" Sp. z o.o - 2016-06-08 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
Specjalista do spraw odszkodowań
Sabina Stokłosa S&S Consulting - 2016-11-10 - Tarnów (małopolskie)
Obsługa klienta, zmówienia
GREEN Magdalena Moczulska - 2018-04-10 - Tychy (śląskie)
przygotowanie obiadów, potraw wydawanych w barze, garmażerka
SPÓŁDZIELNIA "SMAK-COOP" - 2018-05-10 - Poznań (wielkopolskie)
Rozwożenie pieczywa
Zakład Piekarniczo-Cukierniczy Dariusz Bojzan - Międzywodzie - 2017-06-05 - Międzywodzie (zachodniopomorskie)
- analiza danych księgowych- dokonywanie księgowań i rozliczeń kont- uzgadnianie kont we współpracy z klientem: kraje Europy Zachodniej- współpraca z klientem w zakresie ustalania, zmiany i standaryzacji procesów- współpraca z audytem zewnętrznym i wewnętrznym, przygotowanie raportów, analiz i dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Kraków (małopolskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
FPH PAULA Parzew Sp. z o.o. - 2017-11-09 - Kotlin (wielkopolskie)
Zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Bielsko-Biała (śląskie)
Zadania: wdrażanie pomysłów prowadzących do rozwoju firmy, nawiązywanie nowych kontaktów, bieżąca analiza konkurencyjnego rynku, tworzenie bazy kontaktów, raportowanie efektów pracy, analiza potrzeb rynkowych.Wymagania: wykształcenie wyższe, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, znajomość języka angielskiego, kreatywność, komunikatywność, gotowość do wyjazdów służbowych, prawo jazdy kat. "B".Firma oferuje pracę w młodym i dynamicznym zespole, stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
"BMP BIS" Sp. z o. o. Spółka Komandytowa - 2016-04-20 - Racibórz (śląskie)
prowadzenie dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Przasnysz (mazowieckie)
Wystawianie aukcji internetowych, nadzór nad aukcjami, przygotowywanie towaru do wysyłki
"Feniks" Spółka z o.o. - 2016-03-01 - Krosno (podkarpackie)
Planowanie szkoleń i kursów, prowadzenie dokumentacji finansowej i wydawanie zaświadczeń, rekrutacja uczestników kursów, obsługa organizacyjno-techniczna organizowanych szkoleń i egzaminów, opracowywanie kosztorysów kursów, nadzór nad ich realizacją oraz ich rozliczanie.
Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Noferaw Łodzi - 2017-08-25 - Łódź (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie,wdrażanie oraz zarządzanie kampaniami reklamowymi na platformach społecznościowych
Auto Box Advertising - 2016-04-11 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, PIT, sporządzanie umów o dzieło i zlecenia oraz umów o pracę. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne PILAWA Eugeniusz Pilawa - 2017-12-04 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
- Udział i doradztwo w sprawach przygotowania, realizacji i rozliczania wniosków o dofinansowanie projektów realizowanych/dofinansowanych z funduszy zewnętrznych,utrzymywanie kontaktów z instytucjami pośredniczącymi i zarządzającymi w zakresie projektów planowanych do złożenia i realizowanych, współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie pozyskiwania i realizowania projektów, udział w kontrolach prowadzonych przez instytucje finansujące lub przez nie zleconych, weryfikacja dokumentacji wymaganej przy pozyskiwaniu, realizowaniu i rozliczeniu projektu, koordynacja realizowanych projektów (weryfikacja zakresu projektów, uczestniczenie w tworzeniu budżetów projektów, kontrola i nadzór nad jakością dokumentacji), monitorowanie i nadzór nad prawidłowością prowadzonych postępowań ofertowych i procesów zakupowych, obsługa systemu ewidencyjnego projektów (tworzenie bazy danych projektów ukończonych i w realizacji, monitorowanie realizacji projektów, rejestracja, sprawozdawczość i archiwizowanie dokumentacji projektów), prowadzenie i aktualizacja strony internetowej Biura.- Wynagrodzenie: od 2100 zł/brutto do ustalenia na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Niezbędne wymagania: minimum 5-letnie doświadczenie w zakresie przygotowywania, zarządzania i rozliczania projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych (krajowych i unijnych), wykształcenie wyższe, znajomość programów operacyjnych z perspektywy finansowej 2014-2020, znajomość Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, bardzo dobra obsługa pakietu MS Office, umiejętność nadzorowania wielu projektów równocześnie, umiejętność analizy dokumentów dotyczących przygotowania, realizacji i rozliczania projektów.Wymagania dodatkowe: znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym będzie dodatkowym atutem.
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach (dawniej AKADEMIA EKONOMICZNA) - 2018-06-21 - Katowice (śląskie)
sporządzanie dokumentów sprzedażowych, logistycznych, magazynowych, dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji, rozliczanie róznic gazu LPG, przygotowywanie raportów, zestawień, archwizacja dokumentów; doświadczenie na podobnym stanowisku min. 1 rok
UNIMOT S.A. ZAWADZKIE - 2016-08-12 - Zawadzkie (opolskie)