SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Skarżysko-Kamienna oferta pracy LKW WOLF Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: 2 900 - 3 200 PLN
Zakres obowiązków: -zakładanie akt osobowych-naliczanie wynagrodzeń-rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych
Data publikacji: 2016-08-16
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Pracodawca: LKW WOLF Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:3 Maja 108, 26-110 Skarżysko-Kamienna, powiat: skarżyski, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-zakładanie akt osobowych-naliczanie wynagrodzeń-rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 900 - 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Skarżysko-Kamienna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: skarżyski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Skarżysko-Kamienna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 900 - 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016
Data zakończenia pracy: 28.02.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
LKW WOLF Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kamiennej
Adres pracodawcy:
3 Maja 108, 26-110 Skarżysko-Kamienna, powiat: skarżyski, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: skarżyski
Gmina pracodawcy: Skarżysko-Kamienna
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Skarżysko-Kamienna
Ulica pracodawcy: 3 Maja
Numer budynku pracodawcy: 108
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kamiennej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 16.08.2016
Oferta pracy ważna do: 15.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 16.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 16.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przygotowanie produkcji, planowanie produkcji, rozmowa z klientem, wpisywanie zamówień do systemu.
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Gościcino (pomorskie)
dbanie o relacje z klientami z Chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach chińskich firm
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Zatwierdzanie zleceń spedycyjnych i transportowych, wystawianie faktur oraz wprowadzanie faktur zakupu do systemu TMS/ERP, kontrolowanie i kompletowanie dokumentów przewozowych niezbędnych do wystawienia faktur, współpraca z klientami oraz przewoźnikami w zakresie obsługi procesów reklamacyjnych, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej, rejestracja w elektronicznej książce pocztowej, ścisła współpraca z działem spedycji, transportu oraz magazynem, realizacja bieżącej pracy w biurze.
ALEGRE LOGISTIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-05 - Malbork (pomorskie)
.
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA ITC ANGELIKA JABŁOŃSKA - 2018-04-11 - Baruchowo (kujawsko-pomorskie)
Analizowanie wymagań biznesowych/ projektowych i dokumentowanie rezultatów, tworzenie i dokumentowanie scenariuszy testowych, automatyzacja testów w tym pisanie skryptów i testów automatycznych, tworzenie dokumentacji dostarczanego oprogramowania w całym procesie wytwórczym, rozwiązywanie problemów wykrytych w aplikacjach/systemach, pomoc w przygotowaniu dokumentacji technicznej, wsparcie działu Internal IT w codziennych obowiązkach.Miejsce pracy: Wrocław, ul. GwieździstaPraca w godzinach 9-17sala H
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
naprawy pojazdów samochodowych, diagnostyka, serwis, uzupełnienie płynów
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Sieradz (łódzkie)
Udział w przygotowaniu modeli, analiz i prognoz finansowych dla projektów inwestycyjnych; uczestnictwo w procesie wdrażania nowych projektów; rozwijanie nowych narzędzi analitycznych.
SMB CONSULTING BOCHYŃSKI SEBASTIAN - 2016-10-10 - Lublin (lubelskie)
nauczanie matematyki w szkole podstawowej
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Smardzowice (małopolskie)
Przygotowanie pojazdów nowych i używanych, na ekspozycję np.-mycie-czyszczenie, Cardetaling, utrzymanie jakości czystościpojazdów będących na stoku.
Eko-Rent Sp. z o.o - 2016-03-17 - Opole (opolskie)
obsługa maszyn CNC, wspomaganie procesu produkcji
Staff Service Spółka z o.o. - 2015-11-10 - Goleszów (śląskie)
wsparcie pracy działu marketingu i sprzedaży- tworzenie ofert handlowych - rozpoznawanie rynku kolejowego celem nawiązania współpracy z nowymi klientami- obsługa kontraktów krajowych i zagranicznych- prowadzenie statystyk dotyczących poziomu sprzedaży usług kolejowych - nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów biznesowych- obsługa portali internetowych- pomoc przy organizacji wydarzeń/eventów- prowadzenie reklamy rzeczowej - analizowanie efektywności działań operacyjnych
RAIL POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-25 - Włosienica (małopolskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Kraków (małopolskie)
-sprzedaż produktów granitowych
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie wyższe; doświadczenie w pracy z klientem; obsługa komputera (Word, Excel); zakres obowiązków: spisywanie umów i ich elektroniczna rejestracja zgodnie z wymogami obsługi rynku abonenckiego, przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń i reklamacji; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Gliwice (śląskie)
Obsługa, rozliczanie automatów. Obsługa klientów korzystających z automatów, wypłaty z automatów.
Casino Sp. z o.o - 2017-08-04 - Gdańsk (pomorskie)
- Śledzenie ogłaszanych przetargów i przedkładanie Zarządowi Spółki do decyzji o uczestniczeniu w przetargu. Przy współpracy z Dyrektorem ds. projektowych lub jego Zastępcą przygotowanie części cenowej ofert. Przy współpracy z Dyrektorem ds. projektowych lub jego Zastępcą kompletowanie zespołu projektowego spełniającego kryteria SIWZ i przedkładanie Zarządowi do akceptacji. Przy współpracy z Dyrektorem ds. projektowych lub jego Zastępcą przygotowywanie projektów umów i zleceń z Podwykonawcami. Przy współpracy z Dyrektorem ds. projektowych lub jego Zastępcą i biurem Finansowym ewidencjonowanie sprzedaży (fakturowanie) realizowanych umówi i zleceń. Sprawy różne wynikające z operatywnych poleceń Członków Zarządu.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 06:00-14:00 lub 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie, aczkolwiek preferowane jest wyższe (Inżynier budownictwa w specjalności ogólnobudowlanej). Zatrudnienie przy podobnych czynnościach. Umiejętność pracy w zespole, umiejętności planowania i organizacji pracy, sumienność, odpowiedzialność, dyscyplina wewnętrzna. Znajomość i obsługa programów: edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne i bazy danych. Znajomość j. angielskiego w stopniu średnim w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (tel.: 600-084-512) w godz.: 07:00-15:00 lub e-mail: biuro (at) koltechinfra.eu
KOLTECH INFRA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-09 - Katowice (śląskie)
- wsparcie techniczne użytkowników w zakresie: oprogramowania systemowego, użytkowego, sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych, sieci komputerowych- diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników- opieka nad sprawnym funkcjonowaniem sprzętu informatycznego- prowadzenie dokumentacji infrastruktury sprzętowej- zarządzanie wyposażeniem informatycznym i jego wymiana- instalacja systemów operacyjnych i sterowników na stacjach- instalacja, aktualizacja i konfiguracja oprogramowania dziedzinowego- opracowywanie procedur i instrukcji dla użytkowników
Szpital Pucki Sp. z o. o. - 2017-12-19 - Puck (pomorskie)
Bieżąca obsługa klientów firmy, obsługa procesu sprzedaży tj. zamówień klientów, dokumentacji sprzedaży oraz dostaw do klienta.
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-HANDLOWY ELEKTRO-PLAST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-04 - Niedźwiady (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
New Wave Investment sp. z o.o. sp. komandytowa - 2016-01-25 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie księgowości spółki
Zakład Surowców Chemicznych i Mineralnych,,PIOTROWICE II,,Spółka zo.o. - 2016-06-17 - Piotrowice (świętokrzyskie)
- przygotowanie dokumentacji dla klientów związanej z pozyskaniem dofinansowania na szkolenia (np. wnioski o dofinansowanie z KFS, szkolenia z BUR),- wyszukiwanie możliwości dofinansowania do szkoleń dla klientów (KFS, BUR), monitoring dofinansowania (kontakt z PUP, instytucjami realizującymi projekty rozwojowe przez BUR)- tworzenie ofert szkoleniowych (program, etc.) i umów handlowych,- poszukiwanie i rekrutacja trenerów prowadzących szkolenia,- organizacja szkoleń (informowanie uczestników szkoleń, przygotowywanie list obecności, materiałów i certyfikatów przygotowanie zaplecza technicznego i lokalowego, organizacja sal do szkoleń i cateringu, współpraca z trenerami, etc.),- monitoring realizowanych szkoleń w miejscu ich realizacji,- przygotowanie dokumentacji szkoleniowej do szkoleń komercyjnych i dofinansowanych (listy obecności, dzienniki zajęć, certyfikaty),- prowadzenie i aktualizacja rejestrów i ewidencji (baza klientów, rejestry wydawanych certyfikatów, ewidencje czasu pracy)- współudział w prowadzonych rekrutacjach (liczenie wyników testów diagnostycznych, opracowanie profilu zawodowego kandydata)- w przypadku trwania działań projektowych z EFS: prowadzenie biura projektu i obsługa bezpośrednia uczestników projektu (przyjmowanie, weryfikacja i archiwizacja dokumentów, udzielanie informacji telefonicznych),- opracowanie tekstów na stronę www/social media,- inne prace biurowe (korespondencja, etc.).
COMPETENCE - TRAINING & COACHING BARBARA JAŚKIEWICZ - 2018-04-12 - Zielona Góra (lubuskie)
Budowanie, planowanie i zarządzanie bazą klientów. Monitorowanie potencjału klientów na rynku Rosji i Ukrainy. Pozyskiwanie klientów na terenie Rosji i Ukrainy. Przygotowanie i prowadzenie projektów sprzedażowych produktów i usług. Przygotowanie ofert handlowych, umów, prowadzenie negocjacji. zawieranie umów handlowych. Wykształcenie średnie, doświadczenie zawodowe 2 lata. Komunikatywna znajomość języka rosyjskiego i ukraińskiego. Prawo jazdy kat. B. Umiejętność w rozpoznawaniu gatunków i rodzajów drewna.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Ząbki (mazowieckie)
Analizowanie i monitorowanie rynku kooperatorów oraz kontakty z kooperatorami. Poszukiwanie nowych kooperatorów, przygotowywanie zapytań ofertowych. Sporządzanie zamówień na podstawie wynegocjowanych cen. Rozliczanie transakcji zakupu.
KOPEX FOUNDRY Sp. z o.o. - 2016-10-27 - Stalowa Wola (podkarpackie)
-przygotowanie i obsługa administracyjna szkoleń, ustalenie planów realizacji szkoleń specjalizacyjnych, przygotowanie propozycji kadry dydaktycznej do przeprowadzenia szkoleń, przygotowanie propozycji placówek do odbycia staży związanych z organizacją kształcenia, współpraca z kierownikami szkoleń specjalizacyjnych, organizowanie naboru na specjalizacje-organizowanie i pzygotowanie egzaminów wstępnych, końcowych oraz prowadzenie dokumentacji związanej z posiedzeniami komisji kwalifikacyjnej i egzaminacyjnej- przygotowanie list obecnosci oraz dokumentacji szkoleń- sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi szkoleniami- współpraca z Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych w Warszawie- współpraca z osobami pracującymi w dziale kształcenia podyplomowego w zakresie realizacji zadań- pracownik jest zobowiązany do przestrzegania instrukcji w sprawie zarządzania i przetwarzania danych osobowych w systemie informatycznym w związku z prowadzoną bazą danych osób odbywających szkolenia- wykonywanie innych prac zleconych przez Przewodniczącą ORPiP a związanych z merytoryczną działalnością działu kształceania podyplomowego
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Łódź (łódzkie)
znajomość zasad rozpisywania projektów unijnych, zasad przyznawania, wykorzystywania i rozliczania środków.
Spółdzielnia Inwalidów "ZJEDNOCZENIE" - 2016-04-15 - Nowa Dęba (podkarpackie)
wykształcenie min. średnie, biegłość w obsłudze komputera, internetu, chęć i gotowość do rozwijania swoich umiejętności pozyskiwania klientów, zaangażowanie i determinacja w działaniu, wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, realizacja planów sprzedażowych.Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, wsparcie i rozwój sprzedaży produktów poprzez telemarketing, aktualizację bazy klientów,
A2HM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-24 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
obsługa klienta, wystawianie dokumentów handlowych, prowadzenie rozliczeń finansowych, prowadzenie korespondencji handlowej również w języku angielskim.
Re Alloys sp. z o.o. - 2017-02-10 - Łaziska Górne (śląskie)
Kontakt telefoniczno - mailowy z klientem, obsługa administracyjna procesu sprzedaży, obsługa procesu posprzedażowego, wsparcie procesów logistycznych
Hjort Knudsen Polen Sp. z o. o. - 2015-12-21 - Wysoczka (wielkopolskie)