SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU Pruszków oferta pracy Aged Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: praca w biurze marketingu, kontakt z mediami. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-16:30
Data publikacji: 2017-09-07
Lokalizacja: Pruszków (mazowieckie)
Pracodawca: Aged Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:3-go Maja 8, 05-800 Pruszków, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
praca w biurze marketingu, kontakt z mediami. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-16:30
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pruszkowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie/ wyższe, staż pracy, umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra organizacja pracy, znajomość trade marketingu i komunikacji w mediach, bardzo dobra zanjomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
Nazwa pracodawcy: Aged Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Adres pracodawcy:
3-go Maja 8, 05-800 Pruszków, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, Godziny : 8:30-16:30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: pruszkowski
Gmina pracodawcy: Pruszków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszków
Ulica pracodawcy: 3-go Maja
Numer budynku pracodawcy: 8
Profil działalności pracodawcy: AGD, URZĄDZENIA DO ZABUDOWY
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.09.2017
Data dodania oferty pracy: 05.09.2017
Oferta pracy ważna do: 04.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 05.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 05.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sprzedaż produktów firmy (materiały do produkcji rolnej), wystawianie faktur, przyjmowanie zleceń.
Rolmix Mirosław Gwóźdź - 2016-12-28 - Psary Witowskie (łódzkie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Warszawa (mazowieckie)
realizowanie zamówień projektowych, rekrutacja pracowników, nadzór i prowadzenie dokumentacji projektowej, sporządzanie umów dla pracowników, rozliczanie pracowników oraz udzielanie niezbędnych informacji pracownikom, obsługa telefoniczna i mailowa klientów oraz pracowników
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Piaseczno (mazowieckie)
Specjalista do spraw rachunkowości - Główny księgowy
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. - 2018-01-03 - Międzyrzecz (lubuskie)
pozyskiwanie klientów, przygotowywanie ofert, oferta w ramach refundacji dla osób do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Gliwice (śląskie)
Sprzedaż materiałów budowlanych, pozyskiwanie klientów.
"DREW-TRANS II" Zenon Wrzeszcz i wspólnicy spółka zo.o. - 2017-06-07 - Chojnice (pomorskie)
Działania marketingowe i nawiązywanie kontaktów w zakresie reklamy prasowej w Tygodniku 7DNI.
F.H.U. MICROPRO - 2017-02-27 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
przyjmowanie pojazdów do naprawy, diagnozowanie usterek, naprawa samochodów
ALMAR Daniel Alikowski ul.Pułaskiego 80 Adamów - 2016-05-17 - Adamów (lubelskie)
Prace porządkowe w budynku szkoły i terenie do niej przyległym
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Słobity-Stacja (warmińsko-mazurskie)
Specjalista
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Śrem (wielkopolskie)
• Pomoc w realizacji zadań związanych z wypełnianiem procedur norm ISO 9001:2009 oraz ISO 14001;2005.• Udział w opracowywaniu propozycji procedur związanych z działalnością hurtowni farmaceutycznej.
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-09-30 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
- Obsługa kasy fiskalnej. Przyjmowanie kasy, sporządzanie raportów kasowych. Obsługa pracowników i interesantów, obsługa faksu, telefonów. Prowadzenie dziennika korespondencyjnego. Prowadzenie archiwum.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto do negocjacji na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-18:00 (ruchomy czas pracy). Wymagania: wykształcenie średnie lub wyzsze ekonomiczne o specjalności rachunkowość. Doświadczenie na podobnym stanowisku. Znajomość zasad rachunkowości, znajomość przepisów dotyczących prowadzenia kasy fiskalnej. Znajomość przepisów związanych z prawem archiwalnym. Bardzo dobra obsługa komputera i kasy fiskalnej. Umiejętność współpracy z ludźmi. Skrupulatność, dokładność. Dodatkowe umiejętności: znajomość programu Symfonia FK, umiejętność dekretacji dokumentów księgowych. Dokumenty składać osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem " specjalista ds. rachunkowo-administracyjnych", e-mail lub listem poleconym.
MIEJSKI DOM KULTURY "LIGOTA" W KATOWICACH - 2017-11-09 - Katowice (śląskie)
-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2016-12-01 - Łódź (łódzkie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z DBANIEM O WIZERUNEK FIRMY; POZYSKIWANIE KLIENTÓW
Centrum Nauki i Biznesu "ŻAK" Sp. z o.o. - 2018-01-24 - Skierniewice (łódzkie)
obsługa kasy fiskalnej, obsługa klientów, wykładanie towarów na półkii,dbałość o czystość otoczenia
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Wohyń (lubelskie)
Przyjmowanie rezerwacji, tworzenie ofert, koordynowanie i wprowadzanie rezerwacji. Praca na umowę o pracę w godz. nocnych 20-8, również w weekendy.
Zdrojowa Hotels Sp. z o.o. - 2017-11-27 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Warszawa (mazowieckie)
Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy i promocja marki na rynku poprzez m.in- reprezentowanie firmy na konferencjach, targach branżowych- redagowanie tekstów reklamowych i marketingowychBudowanie skutecznych kanałów komunikacji z konsumentami poprzez m.in.:- opracowanie i prowadzenie kampanii marketingowych- tworzenie materiałów marketingowych: ulotki, katalogi, materiały POS itp.- nadzór i aktualizacja stron internetowych
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Gorlice (małopolskie)
1)Kontrola pracy maszyn i urządzeń podczasprodukcji 2)Nadzór nad wykonaniem planu produkcji 3)Monitorowaniestanu surowca oraz etykiet podczas realizacji produkcji 4)Prowadzeniedokumentacji związanej z procesem produkcji 5)Kierowanie załogą6)Terminowe czyszczenie form 7)Terminowe dostarczanie na stanowiskopracy dokumentacji technologicznej procesu 8)Utrzymanie ładu i porządkuna stanowisku pracy
Interplastik Sp. z o.o. - 2017-01-31 - Świdwin (zachodniopomorskie)
Tworzenie ofert, organizowanie usług, kontaktowanie się z klientami, ocena potrzeb klientów i rekomendowanie im usług.Praca w godz. 10-18 w Kołobrzegu.
Biuro Turystyczne PLANIK TRAVEL Iwona Krstulović - 2016-02-11 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
sprawowanie nadzoru nad organizacją procesu produkcyjnego monitorowanie przebiegu oraz terminowości realizacji umów i zleceń, sporządzanie dokumentacji technicznej kontrola i organizacja zaopatrzenia w materiały do produkcji profesjonalne doradztwo w zakresie doboru optymalnych rozwiązań technologicznych zgodnie z potrzebami klienta
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "AKCENT" Sp. z o.o. - 2017-03-14 - Opoczno (łódzkie)
Montaż/konserwacja systemów bezpieczeństwa i IT (alarmów, telewizji przemysłowej). Wymagane wykształcenie minimum średnie techniczne elektroniczne, preferowane wykształcenie wyższe elektroniczne. Zgłoszenia osobiste do pracodawcy.
JURYS Sp. ZO.O. - 2016-01-15 - Łódź (łódzkie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-04-17 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa systemu przyjęć towaru, zamówienia, przyjmowanie reklamacji
LUCRE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-27 - Zalasewo (wielkopolskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
rekrutacja pracowników z Europy Wschodniej, kompleksowa obsługa cudzoziemców, tłumaczenia językowe
B-READY Sp. z o.o. - 2017-08-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych z kontrahentami z Rosji i rynku wschodniego
Naturomed Sp. z o. o. - 2018-01-03 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie pełnej dokumentacji personalnej oraz dokumentacji umów cywilnoprawnych, rozliczanie i prowadzenie ewidencji czasu pracy, prowadzenie rozliczeń w zakresie urlopów i zwolnień lekarskich pracowników, opracowywanie analiz i raportów związanych z zatrudnieniem i wynagrodzeniami, sporządzanie dokumentów /deklaracji dla ZUS , US, GUS i PFRON, sporzadzanie list płac, doradztwo w zakresie prawa pracy. Miejsce pracy: Wrocław Kontakt kandydatów z pracodawcą: praca (at) dctk.wroc.plOferta w sali: E
Dolnośląskie Centrum Transplantacji Komórkowych z Krajowym Bankiem Dawców Szpiku - 2016-11-10 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Warszawa (mazowieckie)