SPECJALISTA DS. UBEZPIECZE艃 Puck oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. UBEZPIECZE艃
Wynagrodzenie: 1聽017,4 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: sprzeda偶 ubezpiecze艅 , obs艂uga po sprzeda偶owa
Data publikacji: 2018-07-20
Lokalizacja: Puck (pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: Puck, powiat: pucki, woj: pomorskieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Opis zada艅
Zakres obowi膮zk贸w: sprzeda偶 ubezpiecze艅 , obs艂uga po sprzeda偶owa
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 1聽017,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. UBEZPIECZE艃
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Puck
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: pomorskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: pucki
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: pozostali agenci ubezpieczeniowi
Forma zatrudnienia: Inny
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 1聽017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 4
Data rozpocz臋cia pracy: 01.08.2018
Data zako艅czenia pracy: 30.11.2018
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Pucku
Adres pracodawcy:
Elizy Orzeszkowej 7, 84-100 Puck, powiat: pucki, woj: pomorskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: pucki
Gmina pracodawcy: Puck
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Puck
Ulica pracodawcy: Elizy Orzeszkowej
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Pucku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: pozostali agenci ubezpieczeniowi
Typ oferowanej pracy: (sta偶 z UP)
Data dodania oferty pracy: 30.07.2018
Oferta pracy wa偶na do: 31.08.2018
Data przyj臋cia oferty pracy: 20.07.2018
Typ oferowanej pracy: Sta偶 z urz臋du pracy
Podobne oferty pracy
kontrola przyjmowanych i wydawanych surowc贸w - prowadzenie dokumentacji, ocena wyrobu gotowego, przeprowadzenie bada艅 surowc贸w, p贸艂produkt贸w, wyrob贸w gotowych, kontrola zgodno艣ci proces贸w produkcyjnych z obowi膮zuj膮cymi instrukcjami, sporz膮dzanie raport贸w z wykonanej opracy
"CEDROB" SP脫艁KA AKCYJNA - 2017-05-17 - Ciechanowiec (podlaskie)
- obs艂. klient贸w: bezpo艣rednia i tel.,- obs艂. komputera,- aktualziacja baz danych,- wystawainie um贸w, faktur,- sprzeda偶 poprzez str. rezerwacyjne,- rozliczanie imprez.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
sprawowanie kontroli nad jako艣ci膮 wykonywanych rob贸t, wybudowanymi elementami i stosowanymi materia艂ami w celu prawid艂owego wykonania inwestycji;sprawowanie kontroli nad zgodno艣ci膮 wykonywanych rob贸t z projektem budowlanym, pozwoleniem na budowe, aktualnymi przepisami techniczno-budowlanymi oraz umowami i harmonogramami, w celu zapewnienia prawid艂owej realizacji zada艅;sprawdzenie 8i opiniowanie dokumentacji technicznej wykonywanej w trybie zleconym, w celu zapewnienia prawid艂owej realizacji zadania;kontrolowanie ilo艣ci i warto艣ci materia艂贸w uzyskanych z rozbi贸rki, w celu ich prawid艂owego zagospodarowania i rozliczenia;dokonywanie okresowych kontroli budynk贸w i obiekt贸w budowlanych zgodnie z aktualnymi przepisami, w celu zapewnienia bezpiecze艅stwa ich u偶ytkowania;opracowywanie wniosk贸w i kompletowanie dokumentacji niezb臋dnych do uzyskania pozwolenia na budow臋, zg艂oszenia zako艅czenia rob贸t lub uzyskania pozwolenia na u偶ytkowanie obiekt贸w w celu prawid艂owego przebiegu procesu inwestycyjnego;opracowywanie wniosk贸w i kompletowanie dokument贸w niezb臋dnychdo Europejskich Funduszy, w celu uzyskania dodatkowych 艣rodk贸w finansowych na inwestycje;udzia艂 w planowaniu, opracowywaniu i przygotowaniu dokumentacji niezb臋dnej do przeprowadzenia procedury zam贸wienia publicznego oraz w pracach komisji przetargowej, w celu przygotowania prawid艂owego zakresu post臋powa艅 przygotowawczych oraz oceny z艂o偶onych ofert
NADODRZA艃SKI ODDZIA艁 STRA呕Y GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-01-05 - Krosno Odrza艅skie (lubuskie)
prowadzenie ca艂okszta艂tu spraw zwi膮zanych ze sporz膮dzaniem dokumentacji przetargowych, uczestniczenie w pracach komisji przetargowych powo艂anych do przygotowania i przeprowadzania post臋powania o udzielenie zam贸wienia publicznego, sporz膮dzanie plan贸w zam贸wie艅 publicznych, sporz膮dzanie rocznych sprawozda艅 z udzielonych zam贸wie艅, wystawianie faktur z tytu艂u czynszu i dzier偶aw wynikaj膮cych z zawartych um贸w z nadle艣nictwem we wsp贸艂pracy z dzia艂em gospodarki le艣nej sporz膮dzanie um贸w najmu budynk贸w, lokali i budowli
Nadle艣nictwo Bydgoszcz - 2018-05-07 - Bia艂e B艂ota (kujawsko-pomorskie)
Opieka nad osob膮 niepe艂nosprawn膮.Praca w miejscowo艣ci Chro艣ciele.
Gminny O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej w E艂ku - 2016-11-30 - E艂k (warmi艅sko-mazurskie)
dbanie o relacje z klientami uzbeckimi, wspomaganie pracy przedstawicieli handlowych, wykonywanie polece艅 prze艂o偶onego
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - W贸lka Kosowska (mazowieckie)
realizacja przegl膮d贸w konserwacyjnych oraz serwis贸w, sporz膮dzanie dokumentacji po wykonawczych, nawi膮zywanie pozytywnych relacji z klientami firmy
Z.S.A. SYSTEMY ALARMOWE - 2017-02-22 - G艂og贸w (dolno艣l膮skie)
Sprzeda偶 internetowa
Solon Sobczyk Krzysztof - 2016-10-25 - Gdynia (pomorskie)
- prowadzenie statystki transportowej,- prowadzenie stan贸w magazynowych kontener贸w,- przygotowywanie dokument贸w do fakturowania transport贸w kontrahentom,- wystawianie faktur za transport oraz najem,- zast臋pczy nadz贸r nad zaplanowanymi i ustalonymi transportami na oddzia艂ach firmy,- informowanie klient贸w o zaplanowanych transportach,- rozwi膮zywaniu bie偶膮cych problem贸w transportowych,- obs艂uga kontrahent贸w w firmie,- wsp贸艂praca z innymi dzia艂ami firmy w zakresie wykonywanych obowi膮zk贸w,- inne prace biurowe w ramach potrzeb firmy.
COMBROS Orzechowscy sp.j. - 2016-04-19 - Krak贸w (ma艂opolskie)
sporz膮dzanie listy p艂ac, sporz膮dzanie dokument贸w do ZUS i US, prowadzenie akt osobowych , prowadzenie ewidencji czasu pracy kierowc贸w oraz pracownik贸w biura, wystawianie za艣wiadcze艅 dla pracownik贸w, sporz膮dzanie grafiku
BRACIAKTRANS ANDRZEJ KOT - 2017-12-07 - Zielona G贸ra (lubuskie)
G艂贸wne obowi膮zki: obliczanie przy u偶yciu specjalistycznego programu komputerowego uposa偶enia i dodatkowe nale偶no艣ci za okrespe艂nienia s艂u偶by i za okres przebywania na zwolnieniu lekarskim oraz obliczanie i dokonywanie, przy u偶yciu specjalistycznego programu komputerowego, potr膮ce艅, w celu zapewnienia terminowej i prawid艂owej realizacjip艂atno艣ci; obliczanie kwoty i ilo艣ci zrealizowanych zwolnie艅 lekarskich, w celu sporz膮dzenia rzetelnych rozlicze艅 i sprawozda艅 dotycz膮cego os贸b przebywaj膮cych na zwolnieniach lekarskich oraz wykorzystania oszcz臋dno艣ci nanagrody uznaniowe; planowanie wydatk贸w p艂acowych i pochodnych, w horyzoncie czasowym przekraczaj膮cym 1 rok, w celusporz膮dzenia zapotrzebowania na 艣rodki finansowe; sporz膮dzanie, przy u偶yciu specjalistycznego programu komputerowego, listy uposa偶e艅, listy dodatkowych nale偶no艣ci, zestawienia do list, w celu terminowej wyp艂aty uposa偶enia i innych nale偶no艣ci dla funkcjonariuszy SG; samodzielne gromadzenie dokumentacji, w celu prawid艂owego obliczenia oraz weryfikacji obliczonych kwot; sporz膮dzanie na bie偶膮co za艣wiadcze艅 o osi膮gni臋tych przez funkcjonariuszy przychodach dla Zak艂adu Emerytalno-Rentowego MSW, ZUS, Urz臋d贸w Skarbowych, Komornik贸w i innych instytucji zewn臋trznych oraz na wniosek funkcjonariusza, w celu wype艂nienia okre艣lonych w przepisach obowi膮zk贸w pracodawcy; sporz膮dzanie wniosk贸w o korekt臋 planu wydatk贸w bud偶etowych w celu zapewnienia terminowej realizacji wydatk贸w p艂acowych i dodatkowych nale偶no艣ci funkcjonariuszy; sporz膮dzanie plan贸w, analiz, informacji z zakresu wydatk贸w p艂acowych i pochodnych funkcjonariuszy SG; wykonywanie czynno艣ci ewidencyjnych zwi膮zanych z archiwizowaniem dokumentacji p艂acowej w celu przekazaniajej do archiwum; w trakcie zast臋powania kierownika sekcji koordynowanie prac膮 pracownik贸w sekcji oraz monitorowanie realizacjiich zada艅.Warunki pracy: warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem, wymuszona pozycja cia艂a; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narz臋dzia i materia艂y pracy: komputer, urz膮dzeniabiurowe; mo偶liwo艣膰 poruszania si臋 po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szeroko艣膰 drzwi.Wykszta艂cenie: wy偶sze ekonomiczne, prawne lub z zakresu finans贸w.Wymagania niezb臋dne: znajomo艣膰 przepis贸w z zakresu finans贸w publicznych oraz z zakresu tematyki p艂acowej w praktyce; znajomo艣膰 zagadnie艅 ubezpiecze艅 spo艂ecznych i podatku dochodowego od os贸b fizycznych; umiej臋tno艣膰 bieg艂ej obs艂ugi pakietu Office; dok艂adno艣膰, wnikliwo艣膰, komunikatywno艣膰; umiej臋tno艣膰 przewidywania, rozwi膮zywania problem贸w, analitycznego my艣lenia; posiadanie powy偶ej 1,5 roku do艣wiadczenia zawodowego w zakresie rachuby i p艂ac; pozytywne zako艅czenie procedur sprawdzaj膮cych zako艅czonych wydaniem po艣wiadczenia bezpiecze艅stwa osobowego, uprawniaj膮cego do dost臋pu do informacji niejawnych oznaczonych klauzul膮 POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie przeszkolenia z zakresu obs艂ugi programu P艁ATNIK, e DEK; posiadanie 1 roku do艣wiadczenia zawodowego w naliczaniu p艂ac.
艢l膮ski Oddzia艂 Stra偶y Granicznej z siedzib膮 w Raciborzu - 2017-04-07 - Racib贸rz (艣l膮skie)
realizacja wyznaczonych zada艅 administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raport贸w, zestawie艅, sporz膮dzanie dokument贸w finansowych dla ksi臋gowo艣ci zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracownik贸w, dba艂o艣膰 o wysok膮 jako艣膰 i terminowo艣膰 wykonania projekt贸w, zarz膮dzanie i motywowanie zespo艂u, zakup i prowadzenie ewidencji 艣rodk贸w trwa艂ych, udzia艂 w codziennych pracach biura.
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Gudowo (zachodniopomorskie)
- stworzenie bazy danych klient贸w oraz oferty us艂ug firmy,- opracowanie kompleksowej strategii marketingowej i planu promocji firmy,- przeprowadzenie kampanii reklamowej firmy.
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Pasym (warmi艅sko-mazurskie)
-obs艂uga spycharki i 艂adowarki-obs艂uga zwa艂贸w w臋gla
Sej-Serwis Sp贸艂ka z o. o. - 2018-01-15 - Jastrz臋bie-Zdr贸j (艣l膮skie)
- przygotowywanie i konfigurowanie produkt贸w do wdro偶e艅 w bankach, - uczestnictwo we wdro偶eniach system贸w, r贸wnie偶 wyjazdowe, - organizacja i kierowanie projektami. Oferta dost臋pna w sali E, H. Kontakt z pracodawc膮: tel.: 504 207 613, e-mail: gmalczak (at) gpm.net.pl
GPM SYSTEMY Sp. z o.o. - 2016-12-21 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Przyjmowanie i analiza zapyta艅 ofertowych. Opracowywanie technologii produkcji w odniesieniu do nades艂anych zapyta艅 ofertowych, przygotowywanie dokumentacji technologicznej dotycz膮cej wyrob贸w swobodnie kutych.
ZARMEN FPA SP.Z O.O. - 2016-04-06 - Zdzieszowice (opolskie)
weryfikacja zg艂osze艅 kandydat贸w promocja oferty studi贸w
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Lublin (lubelskie)
Koordynacja i realizacja dzia艂a艅 w projektach szkoleniowych RPOTworzenie i nadz贸r nad dokumentacj膮 realizowanych szkole艅Tworzenie nowych wniosk贸w aplikacyjnych projekt贸w dofinansowanych ze 艣rodk贸w UERozw贸j firmy i pozyskiwanie nowych zlece艅 dla firmy
EDU-IT - 2018-01-10 - Rzesz贸w (podkarpackie)
Rekrutacja pracownik贸w
RTC Robert Capa艂a - 2017-06-28 - D臋blin (lubelskie)
Wa偶enie dostaw przychodz膮cych i wychodz膮cych. Obs艂uga programu wagowego. Kontrola zgodno艣ci dokument贸w wagowych oraz przewozowych. Kontrola jako艣ci surowca. Pobieranie i archiwizowanie pr贸bek surowca. Udzia艂 w prowadzeniu dokumentacji systemu ISO, HACCP. Wsp贸艂praca z innymi dzia艂ami w firmie
P.P.H E艁POL 艁UKASZ 艁U殴NIAK - 2017-10-06 - Osina Ma艂a (艂贸dzkie)
kompleksowa obs艂uga kadrowa pracownik贸w, sporz膮dzanie dokumentacji zwi膮zanej z zatrudnianiem pracownik贸, prowadzenie akt osobowych i spraw pracowniczych zgodnie z przepisami, przygotowywanie raport贸w i zestawie艅 dotycz膮cych og贸lnej pracy dzia艂u kadrUMOWA O PRAC臉 TYMCZASOW膭
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2016-06-01 - Mielec (podkarpackie)
Realizowanie plan贸w sprzeda偶owych Wprowadzanie produkt贸w na rynki mi臋dzynarodoweAnaliza konkurencji, rynk贸w i produkt贸w oraz przygotowywanie nowych kierunk贸w ekspansjiReprezentowanie firmy za granic膮Kreowanie pozycji marki na podleg艂ych rynkachPoszukiwanie nowych klient贸wUtrzymywanie kontakt贸w z dotychczasowymi partnerami handlowym
D.A.GLASS DOROS TEODORA SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-06-12 - Rogo藕nica (podkarpackie)
programowanie sterownik贸w PLC, obs艂uga programu AutoCad
CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH - INOVA SP. Z O.O. - 2017-02-14 - Lubin (dolno艣l膮skie)
Wykszta艂cenie: wy偶sze; min. rok do艣wiadczenia w dziale administracji; Bardzo dobra znajomo艣膰 pakietu Office; do艣wiadczenie w prowadzeniu i tworzeniu dokumentacji w programie Excel; Prawo jazdy kat. B; Tworzenie i archiwizowanie dokumentacji firmy; (ksi臋gowej, kadrowej, przetargowej); Zarz膮dzanie biurem: prowadzenie kalendarza spotka艅 zarz膮du, klient贸w; Nadz贸r nad obiegiem poczty i w艂a艣ciwym przep艂ywem informacji w firmie; Bie偶膮ca obs艂uga klient贸w; Jedna zmiana; Miejsce pracy: Giera艂towice
GEOINVEST KRZYSZTOF GAJDZIK - 2016-01-05 - Giera艂towice (艣l膮skie)
obs艂uga administracyjna ws贸lnot mieszkaniowych
Zarz膮dzanie Nieruchomo艣ciami WESTA - 2017-12-06 - Jelenia G贸ra (dolno艣l膮skie)
Prowadzenie pojazdu ci臋偶arowego na trasach krajowych i mi臋dzynarodowych.Wymagania: prawo jazdy kat. C+E, 艣wiadectwo kwalifikacji, za艣wiadczenie ADR, znajomo艣膰 j臋zyka niemieckiego lub angielskiego w stopniu komunikatywnym.
AMM TRANSPORT Andrzej Macheta - 2016-10-19 - Krowiarki (艣l膮skie)
Uczestniczy w procesie zdrowienia osoby uzale偶nionej: zajmuje si臋 szeroko rozumian膮 edukacj膮 prozdrowotn膮, profilaktyk膮 i popularyzacj膮 sposob贸w 偶ycia bez na艂og贸w, uczestniczy w planowaniu i prowadzeniu terapii uzale偶nie艅, indywidualnej i grupowej.
Krajowy O艣rodek Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie - 2017-04-26 - Gostynin (mazowieckie)
rekrutacja kandydat贸w, przygotowywanie dokumentacji zwi膮zanych z zawieraniem stosunkow pracy, obsluga administracyjna biura
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - B艂onie (mazowieckie)
Kompleksowa obs艂uga kadrowa pracownik贸w (prowadzenie akt osobowych, sporz膮dzanie dokumentacji zwi膮zanej z stosunkiem pracy, zg艂aszanie, wyrejestrowanie pracownik贸w, cz艂onk贸w ich rodzin do ZUS), rozliczanie czasu pracy, sporz膮dzanie list p艂ac, sporz膮dzanie deklaracji do ZUS, US,PEFRON,GUS, pism do komornik贸w, przygotowanie dokument贸w na potrzeby Zarz膮du, sporz膮dzanie i rozliczanie um贸w cywilnoprawnych.
Agmar S.A. - 2018-02-15 - Mielec (podkarpackie)