SPECJALISTA DS. TECHNICZNO-ADMINISTRACYJNYCH Jelenia Góra oferta pracy Zarządzanie Nieruchomościami WESTA


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DS. TECHNICZNO-ADMINISTRACYJNYCH

Wynagrodzenie: od 2 800 PLN

Zakres obowiązków: obsługa administracyjna wsólnot mieszkaniowych

Data publikacji: 2017-12-06

Lokalizacja: Jelenia Góra (dolnośląskie)

Pracodawca: Zarządzanie Nieruchomościami WESTA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
BANKOWA 32, 58-500 Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: obsługa administracyjna wsólnot mieszkaniowych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. TECHNICZNO-ADMINISTRACYJNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jelenia Góra

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jelenia Góra

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jelenia Góra

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik budownictwa*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, budowlane, kierunek: technik budownictwa

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie: średnie zawodowe (technik budownictwa), doświadczenie zawodowe: 3 lata,prawo jazdy kat. B, obsługa komputera, mile widziane uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, praktyczna znajomość przepisów Prawa budowlanego.

Nazwa pracodawcy: Zarządzanie Nieruchomościami WESTA

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze

Adres pracodawcy:
BANKOWA 32, 58-500 Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: -

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: m. Jelenia Góra

Gmina pracodawcy: Jelenia Góra

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Jelenia Góra

Ulica pracodawcy: BANKOWA

Numer budynku pracodawcy: 32

Profil działalności pracodawcy: ZARZADZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik budownictwa*

Data dodania oferty pracy: 06.12.2017

Oferta pracy ważna do: 22.12.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 06.12.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 06.12.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

pozyskiwanie nowych klientów, współpraca z zagranicznymi kontrahentami, wystawianie faktur
VANSTAR Produkcja Rur Wydechowych - 2017-04-13 - Książe-Skroniów (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. WĘGIERSKIM-WARSZAWA LUB ZDALNIE - od 23 PLN

Opis stanowiska: Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; Odpowiedzi na zapytania klientów; Promowanie i sprzedaż produktów; Dbanie o relację z klientami; Kształtowanie dobrego wizerunku firmy; Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; Administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW KONTROLI JAKOŚCI (SYSTEM ISO) - od 2 500 PLN

Znajomość systemu zarządzania jakością 9001 (prowadzenie dokumentacji i audyty wewnętrzne), kontakty z partnerami zagranicznymi w zakresie sprzedaży produktów.
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Korpele (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 300 PLN

Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-03-09 - Kielce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. UMÓW - od 2 100 PLN

- Zadania:1. sporządzanie, weryfikowanie i opiniowanie umów z kontrahentami,2. prowadzenie korespondencji w zakresie umów z kontrahentami,3. prowadzenie negocjacji warunków umownych,4. zarządzanie bazą danych oraz przygotowywanie raportów z zakresu sprawowanych obowiązków.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 2100 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe: prao, administracja. Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office. Znajomość przepisów Kodeksu Cywilnego, Kodeksu Postępowania Administracyjnego. Umiejętność praktycznego zastosowania obowiązującego prawa. Zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań. Umiejętność pracy w zespole, terminiwość, dyspozycyjność. Kontakt telefoniczny (665-660-409) lub e-mail: rekrutacja (at) famak.com.pl
FAMUR PEMUG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-29 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - do 3 000 PLN

Specjalista do spraw sprzedaży (kontakty z kontrahentami)
Monster Print Janusz Mordec - 2016-02-22 - Chorzelów (podkarpackie)

SZWACZKA - od 1 850 PLN

Szycie na stebnówkach i overlocku
"AUTO - DEKOR" S. C. Dorota Supel, Jan Supel - 2016-09-19 - Korczyna (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU - od 3 100 PLN

nawiązywanie kontaktów i obsługa klientów, przygotowywanie ofert handlowych i materiałów promocyjno-sprzedażowych korespondencja z kontrahentami zagranicznymi w szczególności w języku niemieckim
GIKO Sp. z o.o. - 2016-01-18 - Tarnowskie Góry (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI OPIEKUNÓW - 1181 - od 1 850 PLN

rekrutacja opiekunek do osób starszych w Niemczech, promocja i doradztwo, pozyskiwanie nowych klientów i kandydatów
PERFECT CARE SERVICE 24 SPÓŁKA Z O.O., REKRUTACJA SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-08-10 - Świdnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 2 100 PLN

prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowo-ubezpieczeniowej dla klientów biura
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Niepołomice (małopolskie)

SPECJALISTA DS. KADROWO- ADMINISTRACYJNYCH - od 4 000 PLN

Prowadzenie akt osobowych zleceniobiorców; naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac; sporządzanie zestawień kadrowo- płacowych;
Ośrodek Terapii Oddechowej VENTAMED Sp. z o.o. - 2018-07-11 - Zielona Góra (lubuskie)

SPECJALISTA TECHNICZNO-HANDLOWY - od 1 850 PLN

poszukiwanie nowych klientów, doradztwo specjalistyczne, sporządzanie ofert, przyjmowanie zamówień
SYLWIA RETKOWSKA ASR - 2016-02-23 - Płońsk (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW PROGRAMOWYCH - 997,4 PLN

według programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Legnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. TRANSPORTU - od 7 073,01 PLN

- Pozyskiwanie klientów, nadzór nad przebiegiem transportu. rozliczanie wyników. Praca w siedzibie firmy. Pracodawca zapewnia zwrot kosztów dojazdu.- Wynagrodzenie: 7073,01 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie pomaturalne/policealne. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Znajomość j. angielskiego i niemieckiego w mowie i piśmie biegła. Kontakt telefoniczny (603-081-158) w godzinach: 08:00-16:00 lub e-mail: marta (at) sts-logistic.com.pl
STS INTERNATIONAL LOGISTIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-17 - Rzuchów (śląskie)

SPECJALISTA D/S ROLNICTWA - od 2 500 PLN

-PROWADZENIE I ORGANIZACJA SZKOLEŃ DLA ROLNIKÓW-PROWADZENIE DOKUMENTACJI SZKOLENIOWEJ
SZKOLTEX CENTRUM USŁUG BHP I KADR DANIEL SOCHACKI - 2017-03-06 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA PROTETYKI STOMATOLOGICZNEJ - 1 017,4 PLN

odlewanie modeli gipsowych,polerowanie protez akrywnych,piaskowanie odlewów metalowych,okrawanie modeli gipsowych.
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Zambrów (podlaskie)

SPECJALISTA ZESPOŁU LOGISTYKI ZAKŁADU OGÓLNOZAWODOWEGO - od 1 000 PLN

-prowadzenie szkoleń z zakresu kwalifikowanej pierwszej pomocy,-prowadzenie kursów i szkoleń z udzielania pierwszej pomocy.
Centrum Szkolenia Straży Granicznej w Kętrzynie - 2017-11-14 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

Pozyskiwanie oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z Partnerami Biznesowymi- Obsługa Klienta zgodnie ze standardami firmy- Aktywna sprzedaż produktów i usług-Realizacja i koordynacja działań wsparcia sprzedaży- Realizacja planów sprzedażowych
kontakt przez OHP - 2016-06-07 - Bytów (pomorskie)

AGENT UBEZPIECZENIOWY - 5 000 - 15 000 PLN

Praca na terenie całego kraju, zawieranie umów o odszkodowanie
POLSKI INSTYTUT ODSZKODOWAŃ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-16 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 1 200 PLN

Sprzedaż ubrań
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Ozorków (łódzkie)

SPECJALISTA D/S KOSZTORYSOWANIA I ROZLICZEŃ - 1 017,4 PLN

Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy oraz zakwalifikowanych do II profilu pomocy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie: średnie lub wyższe' obsługa komputera; i programu Ms Office; samodzielność; dobra organizacja pracy; dokładność; zakres obowiązków: obsługa komputera i innych urządzeń; prowadzenie dokumentacji biurowej; archiwizacja dokumentów rozliczeniowych; sporządzanie dokumentacji; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 3 300 PLN

Obsługa aktualnych klientów firmy, budowlanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientem, przygotowywanie ofert handlowych, nawiązywanie współpracy z klientami zagranicznymi, prowadzenie rozmów handlowych, udział w targach branżowych, doskonalenie wiedzy produktowej. Wynagrodzenie podstawowe - możliwość negocjacji + premia miesięczna i kwartalna.
ZAKŁAD PRODUKCJI SPRZĘTU OŚWIETLENIOWEGO "ROSA" STANISŁAW ROSA - 2018-01-24 - Tychy (śląskie)

SPECJALISTA DS. BHP - do 3 500 PLN

Sprawowanie kontroli nad stanem BHP w zakładzie, szkolenia wstępne i okresowe BHP, tworzenie oraz nadzór nad dokumentacją BHP (oceny ryzyka, protokoły powypadkowe itp), obsługa kontroli.
A. BERGER POLSKA SP. Z O.O. - 2017-10-06 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - od 1 850 PLN

prowadzenie listy płac, teczek pracowniczych, kadr w zakresie ZUS itp.
FIRMA USŁUGOWA Sabrina Henisz - 2016-12-09 - Świętochłowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. PERSONALNYCH - od 2 500 PLN

- samodzielne prowadzenie dokumentacji personalnej związanej z nawiązaniem, przebiegiem oraz rozwiązaniem stosunku pracy- kompleksowe naliczanie wynagrodzeń i zasiłków z ubezpieczenia społecznego;- sporządzanie i weryfikacja list płac;- sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej do ZUS (Płatnik) - bieżąca obsługa programu płacowego i Płatnika;- współpraca z ZUS, US, GUS;- wystawianie zaświadczeń dla pracowników;- monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń społecznych.
Spółdzielnia Inwalidów "NAPRZÓD" w Krakowie - 2016-03-07 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI - od 3 000 PLN

zarządzanie bazą danych (weryfikacja dokumentów, uaktualnienie danych), -kompleksowa obsługa dokumentacji personalnej (prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy itp.) zgodnie z wymogami prawa pracy, -bezpośrednia obsługa pracowników, monitorowanie terminów ważności dokumentów, badań -sporządzanie raportów i sprawozdań dotyczących mobilności i efektywności zatrudnienia-monitorowanie ofert i przygotowanie dokumentacji w ramach projektów dofinansowań-udział w targach pracy organizowanych przezjednostki samorządów. Godz. pracy 8-16. Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-10.
Aerosol Service sp. z o.o. - 2017-05-22 - Charnowo (pomorskie)


Wybierz powiat