SPECJALISTA DS. TECHNICZNO-ADMINISTRACYJNYCH Jelenia Góra oferta pracy Zarządzanie Nieruchomościami WESTA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. TECHNICZNO-ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: obsługa administracyjna wsólnot mieszkaniowych
Data publikacji: 2017-12-06
Lokalizacja: Jelenia Góra (dolnośląskie)
Pracodawca: Zarządzanie Nieruchomościami WESTA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:BANKOWA 32, 58-500 Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: obsługa administracyjna wsólnot mieszkaniowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. TECHNICZNO-ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jelenia Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jelenia Góra
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jelenia Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik budownictwa*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, budowlane, kierunek: technik budownictwa
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie: średnie zawodowe (technik budownictwa), doświadczenie zawodowe: 3 lata,prawo jazdy kat. B, obsługa komputera, mile widziane uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, praktyczna znajomość przepisów Prawa budowlanego.
Nazwa pracodawcy: Zarządzanie Nieruchomościami WESTA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Adres pracodawcy:
BANKOWA 32, 58-500 Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Jelenia Góra
Gmina pracodawcy: Jelenia Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jelenia Góra
Ulica pracodawcy: BANKOWA
Numer budynku pracodawcy: 32
Profil działalności pracodawcy: ZARZADZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik budownictwa*
Data dodania oferty pracy: 06.12.2017
Oferta pracy ważna do: 22.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 06.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 06.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pozyskiwanie nowych klientów, współpraca z zagranicznymi kontrahentami, wystawianie faktur
VANSTAR Produkcja Rur Wydechowych - 2017-04-13 - Książe-Skroniów (świętokrzyskie)
Opis stanowiska: Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; Odpowiedzi na zapytania klientów; Promowanie i sprzedaż produktów; Dbanie o relację z klientami; Kształtowanie dobrego wizerunku firmy; Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; Administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
Znajomość systemu zarządzania jakością 9001 (prowadzenie dokumentacji i audyty wewnętrzne), kontakty z partnerami zagranicznymi w zakresie sprzedaży produktów.
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Korpele (warmińsko-mazurskie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-03-09 - Kielce (świętokrzyskie)
- Zadania:1. sporządzanie, weryfikowanie i opiniowanie umów z kontrahentami,2. prowadzenie korespondencji w zakresie umów z kontrahentami,3. prowadzenie negocjacji warunków umownych,4. zarządzanie bazą danych oraz przygotowywanie raportów z zakresu sprawowanych obowiązków.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 2100 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe: prao, administracja. Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office. Znajomość przepisów Kodeksu Cywilnego, Kodeksu Postępowania Administracyjnego. Umiejętność praktycznego zastosowania obowiązującego prawa. Zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań. Umiejętność pracy w zespole, terminiwość, dyspozycyjność. Kontakt telefoniczny (665-660-409) lub e-mail: rekrutacja (at) famak.com.pl
FAMUR PEMUG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-29 - Katowice (śląskie)
Specjalista do spraw sprzedaży (kontakty z kontrahentami)
Monster Print Janusz Mordec - 2016-02-22 - Chorzelów (podkarpackie)
Szycie na stebnówkach i overlocku
"AUTO - DEKOR" S. C. Dorota Supel, Jan Supel - 2016-09-19 - Korczyna (podkarpackie)
nawiązywanie kontaktów i obsługa klientów, przygotowywanie ofert handlowych i materiałów promocyjno-sprzedażowych korespondencja z kontrahentami zagranicznymi w szczególności w języku niemieckim
GIKO Sp. z o.o. - 2016-01-18 - Tarnowskie Góry (śląskie)
rekrutacja opiekunek do osób starszych w Niemczech, promocja i doradztwo, pozyskiwanie nowych klientów i kandydatów
PERFECT CARE SERVICE 24 SPÓŁKA Z O.O., REKRUTACJA SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-08-10 - Świdnica (dolnośląskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowo-ubezpieczeniowej dla klientów biura
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Niepołomice (małopolskie)
Prowadzenie akt osobowych zleceniobiorców; naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac; sporządzanie zestawień kadrowo- płacowych;
Ośrodek Terapii Oddechowej VENTAMED Sp. z o.o. - 2018-07-11 - Zielona Góra (lubuskie)
poszukiwanie nowych klientów, doradztwo specjalistyczne, sporządzanie ofert, przyjmowanie zamówień
SYLWIA RETKOWSKA ASR - 2016-02-23 - Płońsk (mazowieckie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Legnica (dolnośląskie)
- Pozyskiwanie klientów, nadzór nad przebiegiem transportu. rozliczanie wyników. Praca w siedzibie firmy. Pracodawca zapewnia zwrot kosztów dojazdu.- Wynagrodzenie: 7073,01 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie pomaturalne/policealne. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Znajomość j. angielskiego i niemieckiego w mowie i piśmie biegła. Kontakt telefoniczny (603-081-158) w godzinach: 08:00-16:00 lub e-mail: marta (at) sts-logistic.com.pl
STS INTERNATIONAL LOGISTIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-17 - Rzuchów (śląskie)
-PROWADZENIE I ORGANIZACJA SZKOLEŃ DLA ROLNIKÓW-PROWADZENIE DOKUMENTACJI SZKOLENIOWEJ
SZKOLTEX CENTRUM USŁUG BHP I KADR DANIEL SOCHACKI - 2017-03-06 - Lublin (lubelskie)
odlewanie modeli gipsowych,polerowanie protez akrywnych,piaskowanie odlewów metalowych,okrawanie modeli gipsowych.
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Zambrów (podlaskie)
-prowadzenie szkoleń z zakresu kwalifikowanej pierwszej pomocy,-prowadzenie kursów i szkoleń z udzielania pierwszej pomocy.
Centrum Szkolenia Straży Granicznej w Kętrzynie - 2017-11-14 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Pozyskiwanie oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z Partnerami Biznesowymi- Obsługa Klienta zgodnie ze standardami firmy- Aktywna sprzedaż produktów i usług-Realizacja i koordynacja działań wsparcia sprzedaży- Realizacja planów sprzedażowych
kontakt przez OHP - 2016-06-07 - Bytów (pomorskie)
Praca na terenie całego kraju, zawieranie umów o odszkodowanie
POLSKI INSTYTUT ODSZKODOWAŃ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-16 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż ubrań
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Ozorków (łódzkie)
do uzgodnienia
"TUKAN" PAWEŁ WOŹNIAK, JANUSZ ŚLEDZIONA SPÓŁKA JAWNA - 2018-07-04 - Rzeszów (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy oraz zakwalifikowanych do II profilu pomocy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie: średnie lub wyższe' obsługa komputera; i programu Ms Office; samodzielność; dobra organizacja pracy; dokładność; zakres obowiązków: obsługa komputera i innych urządzeń; prowadzenie dokumentacji biurowej; archiwizacja dokumentów rozliczeniowych; sporządzanie dokumentacji; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Gliwice (śląskie)
Obsługa aktualnych klientów firmy, budowlanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientem, przygotowywanie ofert handlowych, nawiązywanie współpracy z klientami zagranicznymi, prowadzenie rozmów handlowych, udział w targach branżowych, doskonalenie wiedzy produktowej. Wynagrodzenie podstawowe - możliwość negocjacji + premia miesięczna i kwartalna.
ZAKŁAD PRODUKCJI SPRZĘTU OŚWIETLENIOWEGO "ROSA" STANISŁAW ROSA - 2018-01-24 - Tychy (śląskie)
Sprawowanie kontroli nad stanem BHP w zakładzie, szkolenia wstępne i okresowe BHP, tworzenie oraz nadzór nad dokumentacją BHP (oceny ryzyka, protokoły powypadkowe itp), obsługa kontroli.
A. BERGER POLSKA SP. Z O.O. - 2017-10-06 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
prowadzenie listy płac, teczek pracowniczych, kadr w zakresie ZUS itp.
FIRMA USŁUGOWA Sabrina Henisz - 2016-12-09 - Świętochłowice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Warszawa (mazowieckie)
- samodzielne prowadzenie dokumentacji personalnej związanej z nawiązaniem, przebiegiem oraz rozwiązaniem stosunku pracy- kompleksowe naliczanie wynagrodzeń i zasiłków z ubezpieczenia społecznego;- sporządzanie i weryfikacja list płac;- sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej do ZUS (Płatnik) - bieżąca obsługa programu płacowego i Płatnika;- współpraca z ZUS, US, GUS;- wystawianie zaświadczeń dla pracowników;- monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń społecznych.
Spółdzielnia Inwalidów "NAPRZÓD" w Krakowie - 2016-03-07 - Łódź (łódzkie)
Wymiana podkładów kolejowych.
Stanisław ŁUKASIEWICZ ECO-BAZA Przedsiębiorstwo Wielobranżowe - 2018-07-17 - Zamość (lubelskie)
zarządzanie bazą danych (weryfikacja dokumentów, uaktualnienie danych), -kompleksowa obsługa dokumentacji personalnej (prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy itp.) zgodnie z wymogami prawa pracy, -bezpośrednia obsługa pracowników, monitorowanie terminów ważności dokumentów, badań -sporządzanie raportów i sprawozdań dotyczących mobilności i efektywności zatrudnienia-monitorowanie ofert i przygotowanie dokumentacji w ramach projektów dofinansowań-udział w targach pracy organizowanych przezjednostki samorządów. Godz. pracy 8-16. Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-10.
Aerosol Service sp. z o.o. - 2017-05-22 - Charnowo (pomorskie)