SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Książe-Skroniów oferta pracy VANSTAR Produkcja Rur Wydechowych
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych klientów, współpraca z zagranicznymi kontrahentami, wystawianie faktur
Data publikacji: 2017-04-13
Lokalizacja: Książe-Skroniów (świętokrzyskie)
Pracodawca: VANSTAR Produkcja Rur Wydechowych
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:28-300 Książe-Skroniów 41, powiat: jędrzejowski, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
pozyskiwanie nowych klientów, współpraca z zagranicznymi kontrahentami, wystawianie faktur
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Książe-Skroniów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jędrzejowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jędrzejów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.04.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw sprzedaży (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa pakietu "office"
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: VANSTAR Produkcja Rur Wydechowych
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jędrzejowie
Adres pracodawcy:
28-300 Książe-Skroniów 41, powiat: jędrzejowski, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: jędrzejowski
Gmina pracodawcy: Jędrzejów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Książe-Skroniów
Numer budynku pracodawcy: 41
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jędrzejowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 13.04.2017
Oferta pracy ważna do: 12.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 13.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 13.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Do podstawowych obowiązków na stanowisku specjalisty ds. administracyjno organizacyjnych należy m.in.a) obsługa posiedzeń Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej;b) prowadzenie kancelarii Biura, w tym m.in.:- przyjmowanie korespondencji;- prowadzenie elektronicznej ewidencji korespondencji miejscowej (sporządzanie wykazów pism);- koordynacja pracy wieloosobowego stanowiska pracy gońcy, w tym min. rozliczanie gońców z wykonywania przydzielonych zadań, zgodnie z właściwym zarządzeniem w sprawie doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców, znajomość i opracowywanie wewnętrznych przepisów Biura, w szczególności zarządzeń dotyczących sposobu doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców;- planowanie kolejności doręczania korespondencji: podział korespondencji na miejscowości/gminy i rozdysponowanie korespondencji na poszczególnych gońców;- prowadzenie komputerowej ewidencji korespondencji miejscowej wychodzącej z Biura;- nadzór nad terminowym doręczaniem korespondencji miejscowej oraz kontrolowanie skuteczności doręczania korespondencji;- prowadzenie spraw związanych z awizowanymi przesyłkami, w tym obsługa mieszkańców zgłaszających się po awizowane przesyłki;- nadzór nad wypełnianiem przez gońców odpowiednimi adnotacjami zwrotnych potwierdzeń odbioru;- przygotowywanie zawiadomień powtórnych awizowanych przesyłek.c) prowadzenie sekretariatu Biura;d) prowadzenie spraw z zakresu struktury organizacyjnej Biura;e) opracowywanie projektu Regulaminu pracy, Regulaminu organizacyjnego, Statutu oraz innych instrukcji i procedur Biura;f) organizacja obiegu informacji i dokumentacji w Biurze;g) organizacja pracy Biura;h) przygotowywanie wewnętrznych aktów normatywnych;i) nadzór i prowadzenie rejestru zamówień publicznych Biura ZGRP;j) prowadzenie archiwum zakładowego;k) prowadzenie rejestru umów Biura;l) prowadzenie rejestru skarg i wniosków Biura;m) prowadzenie postępowania z zakresu skarg i wniosków dotyczących działania Biura;n) prowadzenie biblioteki wydawnictw i czasopism;o) współpraca przy prowadzeniu spraw z zakresu ochrony danych osobowych;p) obsługa teleinformatyczna Biura;q) przygotowywanie informacji i materiałów do zamieszczenia na portalach informacyjnych Biura przy współpracy z Działem Projektów i Programów;r) współpraca przy prowadzeniu spraw związanych z kontrolą zarządczą;s) prowadzenie statystyki, sprawozdawczości i analiz z pracy Biura;t) prowadzenie ubezpieczeń rzeczowych;u) nadzór nad lokalami biurowymi;v) prowadzenie spraw gospodarczo zaopatrzeniowych Biuraw) prowadzenie inwentaryzacji środków trwałych Biura;x) prowadzenie spraw eksploatacyjno remontowych Biura;y) przekazywanie informacji do Działu Finansowo Księgowego o liczbie mieszkańców poszczególnych gmin w celu ustalenia wysokości składki członkowskiej;z) współpraca ze służbą BHP;
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-06-21 - Płock (mazowieckie)
Rozwój sprzedaży tradycyjnych artykułów pochodzenia orientalnego. Nawiązywanie kontaktów i udział w negocjacjach z dostawcami z Tunezji. Organizacja zakupu towarów i transportu, formalności celnych do Polski. Organizacja procesu sprzedaży - sprzedaż internetowa, zarządzanie procesami zakupu i sprzedaży. Zbieranie informacji o sprzedaży danego produktu/usługi w celu dokonywania analizy rynku i oceny oferty konkurencji i sporządzanie na tej podstawie rekomendacji dot. niezbędnych parametrów oferty sprzedażowej. Inicjowanie i kształtowanie długofalowych relacji z klientem indywidualnym i biznesowym orazpozyskiwanie nowych klientów.
CARTHAGE MARZENA POPOWSKA - 2018-02-09 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
- sprawdzanie dokumentacji bhp- przeprowadzenie przeglądów bhp budowy- prowadzenie szkoleń bhp- spotkania z podwykonawcami
Artur Jurkiewicz Safety Time - 2018-03-14 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
realizacja działań sprzedażowych z zakresu branży budowlanej, przygotowanie wycen i ofert techniczno - handlowych, bieżąca obsługa oraz pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i podtrzymywanie trwałych relacji biznesowych ze stałymi klientami, kontakt telefoniczny i mailowy z klientami, nadzorowanie procesu realizacji zamówień, obsługa reklamacji
A&K TRADERS Sp. z o. o. Sp. k. Wałcz - 2017-01-16 - Wałcz (zachodniopomorskie)
przygotowywanie ofert ubezpieczenieowych, telefoniczne pozyskiwanie klientów, sprzedaż ubezpieczeń, realizacja planów sprzedażowych, przygotowywanie rzetelnych raportów sprzedażowych, budowanie i utrzymywanie relacji z kilentem
REX AUTO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-03 - Świlcza (podkarpackie)
- organizacja i koordynacja eventów - kontakt z agencjami reklamowymi, hotelami, artystami i innymi podwykonawcami- współpraca z partnerami i patronami- aktualizacja stron www i obsługa CMS- działania marketingowe i promocyjne- opracowanie materiałów marketingowych, reklamowych i informacyjnych,- tworzenie prezentacji,- współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami i innymi podwykonawcami,- organizacja eventówPraca w godz. 8-16; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-16
Tourtrend Sp. z o.o. - Dolina Charlotty - 2016-07-28 - Strzelinko (pomorskie)
prace administracyjno-biurowe, kadrowo płacowe
CENTRUM OBSŁUGI PLACÓWEK OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZYCH POWIATU KROŚNIEŃSKIEGO - 2017-04-13 - Gubin (lubuskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Warszawa (mazowieckie)
Kompleksowe zarządzanie salonem w każdym zakresie jego funkcjonowania wg. obowiązujących procedur, zarządzanie zespołem, dążenie do osiągnięcia postawionych celów sprzedażowych, zarządzanie czasem pracy pracowników, zarządzanie dokumentacją pracowniczą i salonu, planowanie urlopów w zespole, rekrutacja pracowników.
JOBMAN GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-28 - Piła (wielkopolskie)
WZ
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż oferowanych produktów i rozwiązań technicznych . Budowanie długotrwałych relacji z klientami oraz pozyskiwanie nowych. Klientów również zagranicznych. Przygotowywanie ofert handlowych dostosowanych do wymagań klientów Realizacja zleceń
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Brzeszcze (małopolskie)
sporządzanie i koordynacja planów produkcyjnych, rozdzielanie prac pracownikom, rozliczanie pracowników z powierzonych prac, tworzenie specyfikacji zamówień, praca z dokumentacją techniczną.
S.M.Europe Ltd sp. z o.o. - 2016-08-17 - Gdańsk (pomorskie)
Koordynowanie transportu międzynarodowego, kontakty z klientami, pozyskiwanie nowych klientów z krajów analogicznych i Indonezji, kontakty z kierowcami, nadzorowanie transportu
kontakt przez PUP - 2015-12-10 - Warka (mazowieckie)
pozyskiwanie klientów, prezentowanie oferty i sprzedaż produktów ubezpieczeniowych, realizacja indywidualnego planu sprzedaży, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Rogoźno (wielkopolskie)
obsługa punktu kurierskiego, nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami,informowanie klientów o produktach i usługach, sprzedaż produktów/usług firmySkładanie i monitorowanie realizacji zamówień, pomoc w rozwiązywaniu problemów i przyjmowanie reklamacjiProwadzenie negocjacjiBudowanie relacji z klientemObsługa urządzeń biurowychPrzygotowanie dokumentacji i raportów
Olmado - 2016-12-22 - Leszno (wielkopolskie)
sprzedaż maszyn budowlanych i części zamiennych; realizowanie strategii marketingowej firmy i kreowanie jej wizerunku; zwiększenie rozpoznawalności marki oraz lansowanie nowych produktów;monitorowanie wyników sprzedaży własnych produktów oraz analizowaniedanych rynkowych i działań konkurencji;
WIGROPOL Sp. z o. o. - 2017-08-22 - Polkowice (dolnośląskie)
- Prowadzenie i obsługa spraw związanych z instrumentami ekonomicznymi służącymi w gospodarowaniu wodami, opłaty za usługi wodne, opłaty podwyższone, należności za korzystanie ze śródlądowych dróg wodnych, należności za korzystanie ze śródlądowych dróg wodnych i odcinków oraz urządzeń wodnych stanowiących własność Skarbu Państwa , opłatami za legalizacje urządzeń wodnych, opłatami rocznymi za oddawanie w użytkowanie gruntów pokrytych wodami stanowiącymi własność Skarbu Państwa, obsługą systemu poboru opłat i należności, wystawianiem i przekazywaniem informacji, wydawanie decyzji w sprawach opłat za usługi wodne.- Wynagrodzenie: od 2100 zł brutto. Praca na umowę o pracę na poczatek okres próbny do trzech miesięcy, nastepnie umowa na czas określony (1 rok). Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:00-15:00. Wymagane 2-letnie doświadczenie w pracy biurowej, mile widziane w administracji publicznej. Wymagana umiejętność analitycznego myślenia. Wymagana znajomość KPA oraz prawa wodnego.
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE/ Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej - 2018-07-12 - Katowice (śląskie)
Obsługa wniosków składanych przez beneficjentów.Prowadzenie szkoleń dla beneficjentów w zakresie realizacji projektów. Przygotowanie posiedzeń Rady Programowej RLGD oraz Zarządu. Werefikacja merytoryczna rozliczeń projektów dla potrzeb realizacji LSR. Obsługa kancelaryjna biura. Prowadzenie ewidencji delegacji służbowych, i inne
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Przyrów (śląskie)
obsługa klienta, prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Tychy (śląskie)
Prowadzenie ewidencji ilościowej środków transportowych, maszyn i urządzeń, wystawianie i kontrolowanie kart pracy pojazdów, maszyn i urządzeń eksploatowanych na terenie działania Zespołu, prowadzenie prac związanych z gospodarką paliwową, sporządzanie harmonogramów obsługi technicznej pojazdów, kontrola zakupionego paliwa, prowadzenie spraw związaych z naprawami pojazdów, maszyn i urządzeń, sporządzanie sprawozdań statystycznych dot. środków transportowych, maszyn i urządzeń, prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem pojazdów, przygotowywannie raportów i statystyk w zakresie wykorzystania pojazdów, maszyn i urządzeń.
Zespół Składnic Lasów Państwowych - 2018-01-04 - Siedlce (mazowieckie)
do uzgodnienia
CENTRUM USŁUG TURYSTYCZNYCH SPÓŁKA CYWILNA - 2017-01-13 - Rzeszów (podkarpackie)
zgodnie z charakterystyką pracy
FPH PAULA Parzew Sp. z o.o. - 2017-11-09 - Kotlin (wielkopolskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej
BEHAPER SPÓŁKA CYWILNA A.K.DEZOR - 2017-08-10 - Ruda Śląska (śląskie)
Ocena zgodności procesu, nadzór nad poprawnością procesów specjalnych, wsparcie w zakresie przygotowania założeń projektowych.
TRENKWALDER BENEFIT Sp. z o.o. - 2017-01-18 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
np.: działania zmierzające do pozyskiwania nowych klientów, prezentacja produktu firmy, tj. płyt meblowych, materiałów drewnopochodnych (płyty, sklejki) oraz przygotowywanie umów dla klientów, negocjacje warunków zawieranych umów, realizacja zamówień i dostaw towaru, prowadzenie rozmów handlowych z klientami, analiza rynku, monitoring działań konkurencji
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Orły (podkarpackie)
organizowanie sprzedaży i zamawianie towarów, utrzymywanie kontaktów z klientami, między in-nymi z Wietnamu
"TL-CREATE" Sp. z o. o. - 2018-07-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
kierowanie pracą konserwatorów w zakresie technicznym i bezpośredni nadzór tych robót, koordynowanie planowej i bieżącej kontroli stanu technicznego zasobów, prowadzenie książek obiektów budowlanych, prowadzenie korespondencji z lokatorami w zakresie kompetencji, kontrola zgodności wykonywanych robót z projektem, kosztorysem i umową, wstępna weryfikacja kosztorysów i rozliczanie kosztów realizacji remontów.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "NASZA" - 2018-04-25 - Sosnowiec (śląskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; promowanie i sprzedaż produktów; dbanie o relację z klientami; obsługa bazy danych; administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
zdobywanie i kontakt z dotychczasowym klientem; mile widziane doświadczenie w handlu; mile widziana znajomość j.angielskiego i rosyjskiego
CENTER-PLAST sp. z o.o. - 2016-03-25 - Jemielnica (opolskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Rumunki Skępskie (kujawsko-pomorskie)