SPECJALISTA DS. PERSONALNYCH Łódź oferta pracy Spółdzielnia Inwalidów "NAPRZÓD" w Krakowie
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PERSONALNYCH
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: - samodzielne prowadzenie dokumentacji personalnej związanej z nawiązaniem, przebiegiem oraz rozwiązaniem stosunku pracy- kompleksowe naliczanie wynagrodzeń i zasiłków z ubezpieczenia społecznego;- sporządzanie i weryfikacja list płac;- sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej do ZUS (Płatnik) - bieżąca obsługa programu płacowego i Płatnika;- współpraca z ZUS, US, GUS;- wystawianie zaświadczeń dla pracowników;- monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń społecznych.
Data publikacji: 2016-03-07
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: Spółdzielnia Inwalidów "NAPRZÓD" w Krakowie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:TRAKTOROWA 126, 91-204 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- samodzielne prowadzenie dokumentacji personalnej związanej z nawiązaniem, przebiegiem oraz rozwiązaniem stosunku pracy- kompleksowe naliczanie wynagrodzeń i zasiłków z ubezpieczenia społecznego;- sporządzanie i weryfikacja list płac;- sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej do ZUS (Płatnik) - bieżąca obsługa programu płacowego i Płatnika;- współpraca z ZUS, US, GUS;- wystawianie zaświadczeń dla pracowników;- monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń społecznych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PERSONALNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Kadry i płace
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Praktyka zawodowa z ksiegowości , płac i ZUS
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 3] : PRAKTYCZNA ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW KODEKSU PRACY ORAZ PRZEPISÓW PODATKOWYCH I UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH;[Umiejętność 2] : UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE[Umiejętność 1] : BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA Z OBSŁUGĄ INTERNETU
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: Spółdzielnia Inwalidów "NAPRZÓD" w Krakowie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Żabieniec 46, 00-000 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kraków
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraków
Ulica pracodawcy: Żabieniec
Numer budynku pracodawcy: 46
Profil działalności pracodawcy: Sprzątanie obiektów
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.03.2016
Data dodania oferty pracy: 07.03.2016
Oferta pracy ważna do: 06.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 07.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 07.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prace przy obsłudze maszyn typu wtryskarka,montaż elementów z tworzywa sztucznego,kontrola jakości,dbanie o porządek na stanowisku pracy
kontakt przez OHP - 2018-01-02 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie spraw kadrowych młodocianych poracowników Wojewódzkiej Komendy, prowadzenie spraw płacowych młodocianych pracowników Wojewódzkiej Komendy, przygotowyanie wniosków o zawarcie umowy oraz refundację wynagrodzeń
Lubuska Wojewódzka Komenda OHP - 2016-08-19 - Zielona Góra (lubuskie)
Opracowywanie technologii kosmetycznych
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Kraków (małopolskie)
zarządzanie utrzymaniem ruchu i remontami w ramach branży mechanicznej w powierzonym obszarze- organizowanie oraz koordynowanie całokształtu prac w celu zapewnienia realizacji zadań planowych; podejmowanie bieżących działań naprawczych i korygujących wynikających z funkcjonowania systemu jakości, a także w przypadkach stwierdzonych niezgodności; opracowywanie planów remontów instalacji technologicznych, urządzeń technicznych oraz innych obiektów dla instalacji będących w zakresie obowiązków w zgodności z obowiązującymi przepisami; zapewnienie sprawności aparatów, urządzeń i instalacji oraz ich ciągłości produkcyjno- ruchowej z zapewnieniem bezpieczeństwa eksploatacyjnego i bezpieczeństwa obsługi; nadzorowanie realizacji zadań i ich rozliczania dla powierzonego obszaru; stosowanie i ciągłe doskonalenie rozwiązań przyjętych w ramach wdrożonych i wdrażanych w firmie systemów zarządzania
CIECH Soda Polska s.a. - 2017-07-28 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
KOORDYNACJA USŁUG PRZEPŁYWU TOWAROW DLA KLIENTA, ZAPEWNIENIE WYSOKIEGO POZIOMU USŁUG I EFEKTYWNOŚCI KOSZTOWEJ, KONTAKTY Z DOSTAWCAMI USŁUG TRANSPORTOWYCH, PLANOWANIE KOSZTÓW I CZASU DOSTAWY.
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Zabierzów (małopolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Brzeg (opolskie)
Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami BHP, ochrony ppoż, ergonomii oraz ochrony środowiska,Opracowywanie i aktualizowanie informacji o potrzebach kadrowych firmy oraz rekrutowanie i selekcjonowanie kandydatów do pracy.Prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy.Przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, także na podstawie umów cywilnoprawnych, oraz zmianami w warunkach pracy i płacy.Prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz kontrolowanie aktualności obowiązkowych badań lekarskich
kontakt przez PUP - 2019-09-19 - Pińczów (świętokrzyskie)
Pozyskiwanie i opieka nad listą kluczowych klientów z regionu Amerykańskiego. Wspieranie celów finansowych poprzez proaktywne reagowanie na poptrzeby klientów wewnętrznych oraz zewnętrznych. Zapewnienie przedsprzedażowego i posprzedażowego wsparcia dla klientów. Wykonywanie działań mających na celu wzrost użytkowania prodkutów poprzez aktywne zaangażowania z klientami. Działanie w imieniu klineta w procesie wyjaśnienia i serwisowania produktów i danych stratergicznych. Budowanie relacji z innymi grupami odpowiedzialnymi za opiekę klienta wewnątrz Thomson Reuters.
THOMSON REUTERS (MARKETS) EUROPE SA SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE - 2016-10-27 - Gdynia (pomorskie)
prowadzenie finasów, planowanie kosztów, raporty finansowe
MAST-BUD Sp. z o.o. - 2017-09-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż produktów firmy.
Cukiernicza Spółdzielnia "ROKSANA" Strzyżów - 2017-08-28 - Strzyżów (podkarpackie)
planowanie, przygotowywanie i koordynowanie zamówień, dostaw, materiałów, zapewnienie terminowej realizacji zamówień i dostaw, obsługa dokumentacji, współtworzenie umów z dostawcami, negocjowanie warunków współpracy z dostawcami, poszukiwanie nowych, sporządzanie protokołów reklamacyjnych, nadzorowanie reklamacji
"KOELNER" ŁAŃCUCKA FABRYKA ŚRUB SP. Z O.O. W ŁAŃCUCIE - 2017-02-01 - Łańcut (podkarpackie)
Tworzenie i edytowanie dokumentacji technicznej dostarczanej klientom WYMAGANIA: Wiedza na temat projektów realizowanych w branży telekomunikacyjnej; Znajomość praktyk w zakresie zarządzania dokumentacją takich projektów; Znajomość narzędzi do zarządzania kosztami projektów 4C, Bardzo dobrą znajomością programu MS Excel; znajomość języka xml, wiedza o sieciach dostępowychpraca w godz. 9-17
kontakt przez PUP - 2019-01-17 - Wrocław (dolnośląskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-02-28 - Ostrołęka (mazowieckie)
jw.
2 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2018-07-30 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie administracji magazynowej, przyjmowanie towarów dostarczanych do magazynu, wprowadzanie towarów i dokumentów do systemu magazynowego, prowadzenie ewidencji magazynowej, prowadzenie dokumentacji biurowej, współpraca z działami firmy. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 3 m-ce, wynagrodzenie na okresie próbnym 2100 zł brutto miesięcznie. Mile widziane osoby niepełnosprawne.
"TOOLMEX TRUCK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-28 - Piła (wielkopolskie)
realizacja założonych celów sprzedażowych, obsługa zapytań ofertowych,budowanie długoterminowych relacji z Klientami rozbudowanie i utrzymywanie bazy Klientów, prowadzenie negocjacji handlowych na rynku B2B
P.P.H.U. " KAMPOL" - 2017-01-12 - Rusiec (łódzkie)
-
"MODUS" PRZEDSIĘBIORSTWO ODZIEŻOWE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-03-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa firm w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Odzież robocza, art. BHP, odzież reklamowa. Obsługa klienta, koordynowanie spzredaży, przygotowywanie ofert handlowych, raportowanie.
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Łódź (łódzkie)
Przygotowywanie ofert, realizacja zamówień, negocjowanie cen, terminów, warunków dostaw, obsługa klientów, pozyskiwanie nowych rynków zbytu, koordynowanie procesów produkcji pod kątem terminów realizacji zamówień
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Podchyby (świętokrzyskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Strzyżewice (lubelskie)
- Przygotowywanie wniosków na zbieranie, przetwarzanie odpadów, pozwoleń na emisję do powietrza, operaty wodno-prawne. Przygotowywanie sprawozdań środowiskowych. Prowadzenie ewidencji. Kontakt z klientami w trakcie postępowań i kontroli.- Wynagrodzenie: 3500 - 3900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Umiejętność przygotowywania wniosków o wydanie decyzji środowiskowych. Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu średnio zaawansowanym B1 w mowie i piśmie lub języka niemieckiego w stopniu średnio zaawansowanym B1 w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (Tel.: 503-342-759) w godzinach 9:00-14:00 lub e-mail: ewelina.michalik (at) amber-eco.pl
"AMBER ECO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-04 - Katowice (śląskie)
Organizacja transportu krajowego i międzynarodowego,Realizacja działań związanych z planowaniem transportu produktów do klientów tj. planowanie oraz koordynowanie dostaw do klienta, praca z dokumentami w systemie operacyjnym firmy (faktury, zlecenia, dokumenty magazynowe itp.)Organizacja odpraw importowych i exportowych towarów,Ścisła współpraca z produkcją w zakresie przygotowywania przesyłek,Utrzymywanie dobrych relacji z klientami.
BOZAMET Sp. z o.o. - 2017-11-22 - Siedlce (mazowieckie)
Obsługa i utrzymanie kontaktów z partnerami handlowymi, pozyskiwanie i tworzenie ofert handlowych.
Zakład Produkcyjno-Handlowy " Pinus II" Artur Nagier Ulanów - 2017-12-05 - Ulanów (podkarpackie)
Ewidencjonowanie dokumentów w systemie Subiekt i właściwych rejestrach,Nadzór nad obiegiem dokumentacji finansowo - ekonomicznej,Wystawianie faktur sprzedaży oraz monitorowanie terminów płatności i windykacji należności,Samodzielne prowadzenie oraz ewidencjonowanie rozliczeń z dostawcami i odbiorcami,Przeprowadzanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca,Archiwizowania dokumentacji finansowej,Współpraca z księgowością zewnętrzną oraz kancelarią prawniczą,Prowadzenie kadr.Okres próbny 3 m-ce. Godz. pracy 7-15.
P.P.H.TRIO-SKORPION E.A.MIELEWCZYK - 2019-04-03 - Słupsk (pomorskie)
Specjalista ds. administrowania SILP: Administracja wewnętrznym systemem informatycznym Lasów Państwowych (SILP), administracja siecią lokalną Nadleśnictwa, administracja komputerami i systemem Windows oraz Linux. Zarządzanie i konfiguracja urządzeń mobilnych opartych na systemie android oraz Windows Mobile (telefony i rejestratory), administracja serwerem Windows 2012R2:- ACTIVE DIRECTORY zarządzanie użytkownikami oraz urządzeniami,- serwer wydruku oraz pomoc techniczna oraz informatyczna dla użytkowników systemu. Wymagane: Wykształcenie wyższe informatyczne. Administrowanie: siecią, serwerami WINDOWS, stacjami roboczymi, urządzeniami mobilnymi WINDOWS MOBILE i ANDROID. Mile widziana znajomość oprogramowania do wirtualnej firmy VMWARE lub inne. Wymagane 2 letnie doświadczenie zawodowe w zawodzie informatyka oraz preferowany język angielski techniczny na poziomie podstawowym. Kon. Tel. 95 755 8400 Anna Błotniak
NADLEŚNICTWO LUBNIEWICE - 2018-12-05 - Lubniewice (lubuskie)
1. Pozyskiwanie nowych i obsługa obecnych klientów firmy2. Przygotowywanie ofert handlowych.3. Uzgadnianie zamówień4. Obsługa posprzedażowa.Miejsce wykonywania pracy: Lublin
"ELEKTROMONTAŻ- LUBLIN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-31 - Lublin (lubelskie)
Według programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-04-17 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
wdrażanie i utrzymanie systemu jakości, współpraca z dostawcami jakości dostaw
FABRYKA PLASTIKÓW KWIDZYN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-18 - Kwidzyn (pomorskie)
realizowanie założeń strategii firmy w zakresie zakupów,dokonywanie zakupów na podstawie zgłaszanego zapotrzebowania, rozwijanie kontaktów z dotychczasowymi dostawcami-monitowanie i prowadzenie działań zapewniających terminową realizację dostaw, praca w międzynarodowym zespole, współpraca z wieloma funkcjami w firmie, kreowanie pozytywnego wizerunku firmymile widziana znajomość SAP, mile widziana znajomość drugiego języka obcego, znajomosć programu Excel
GE POWER CONTROLS POLSKA Sp. z o.o. - 2015-12-16 - Kłodzko (dolnośląskie)