SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ I KSIĘGOWOŚCI ORAZ KADR Słupsk oferta pracy P.P.H.TRIO-SKORPION E.A.MIELEWCZYK
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ I KSIĘGOWOŚCI ORAZ KADR
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Ewidencjonowanie dokumentów w systemie Subiekt i właściwych rejestrach,Nadzór nad obiegiem dokumentacji finansowo - ekonomicznej,Wystawianie faktur sprzedaży oraz monitorowanie terminów płatności i windykacji należności,Samodzielne prowadzenie oraz ewidencjonowanie rozliczeń z dostawcami i odbiorcami,Przeprowadzanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca,Archiwizowania dokumentacji finansowej,Współpraca z księgowością zewnętrzną oraz kancelarią prawniczą,Prowadzenie kadr.Okres próbny 3 m-ce. Godz. pracy 7-15.
Data publikacji: 2019-04-03
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: P.P.H.TRIO-SKORPION E.A.MIELEWCZYK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zamiejska 13, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ewidencjonowanie dokumentów w systemie Subiekt i właściwych rejestrach,Nadzór nad obiegiem dokumentacji finansowo - ekonomicznej,Wystawianie faktur sprzedaży oraz monitorowanie terminów płatności i windykacji należności,Samodzielne prowadzenie oraz ewidencjonowanie rozliczeń z dostawcami i odbiorcami,Przeprowadzanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca,Archiwizowania dokumentacji finansowej,Współpraca z księgowością zewnętrzną oraz kancelarią prawniczą,Prowadzenie kadr.Okres próbny 3 m-ce. Godz. pracy 7-15.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ I KSIĘGOWOŚCI ORAZ KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
obsługa komputera i pakietów oprogramowania biurowego MS Office( Word, Excel)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: kadry i płace
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Komputerowe programy księgowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : odpowiedzialność[Umiejętność 1] : sumienność
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: P.P.H.TRIO-SKORPION E.A.MIELEWCZYK
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Zamiejska 13, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Zamiejska
Numer budynku pracodawcy: 13
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.04.2019
Data dodania oferty pracy: 03.04.2019
Oferta pracy ważna do: 22.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 03.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 02.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa komputera oraz pakietu office, zorganizowanie, komunikatywność
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie kadr i płac w szkole.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 8 IM. BOHATERÓW WESTERPLATTE W KALISZU - 2019-03-19 - Kalisz (wielkopolskie)
- kontakt z klientami, - zamawianie akt, - kontrola procesów logistycznych, - odprawy celne, raporty w języku koreańskim do centrali,- nawiązywanie współpracy z klientami i inne
kontakt przez PUP - 2018-11-27 - Wronki (wielkopolskie)
Kadry i płace.
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Sopot (pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-10-15 - Jabłonowo (mazowieckie)
Sporządzanie list płac dla prac. pedagogicznych i niepedagogicznych, obsługa programu Płatnik , sprawozdania dot. płac, rozliczanie podatku i składki ZUS, wystawianie zaświadczeń, rozliczanie świadczeń finansowych z budżetu państwa.
GIMNAZJUM NR 2 im. Jana Pawła II w Sulechowie - 2016-05-06 - Sulechów (lubuskie)
osoby chcące się rozwijać w obszarze miękkiego HR lub posiadające doświadczenie na podobnym stanowisku, samodzielność w działaniu, umiejętność pracy pod presją czasu, ;zarządzanie procesem szkoleń i rozwoju pracowników, koordynowanie procesów personalnych, monitorowanie właściwego funkcjonowania procedur HR w wybranym obszarze, rekrutowanie personelu, sporządzanie raportów, analiz, udział w projektach realizowanych przez HR
CORRECT - K. Błaszczyk i Wspólnicy spółka komandytowa - 2017-08-28 - Ociąż (wielkopolskie)
Sprzedaż detaliczna i hurtowa, obsługa biura, fakturowanie.
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Jabłonna (mazowieckie)
Kontakty telefoniczne z klientami, wystawianie faktur, uzupełnianie dokumentów, przygotowywanie zestawień, przygotowywanie materiałów na spotkania z klientami
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Kraków (małopolskie)
j.w.
PERFECT WAY Katarzyna Wojciechowska-Nowak - 2016-04-14 - Warszawa (mazowieckie)
wprowadzanie faktur, wystawianie faktur, wystawianie dokumentów magazynowych, układanie dokumentów, wyjazdy po towar, rozkładanie towaru, przyjęcia towaru, przygotowywanie paczek do wysyłki, prace porządkowe
MADAX PLUS Sp. z o.o. - 2019-03-05 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów, dobór częśći w programie doborowym, koordynowanie sprzedaży i dostawa towaru.
PART - LOGISTIK s.c. - 2016-06-14 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Obsługa klientów: odpowiadanie na ich pytania i skargi docierające do firmy drogą telefoniczną, poprzez chat/fax, mail, pocztą tradycyjną. Rejestrowanie kontaktów w systemie komputerowym. Wykonywanie połączeń wychodzących w celu poinformowania o statusie sprawy. Praca na jedną zmianę.
TELECOMMUNICATIONS OPERATIONS & SERVICE CENTRE (ACN) Sp. z o.o. - 2016-12-13 - Wrocław (dolnośląskie)
tworzenie i drukowanie etykiet na wyrób gotowy, określanie logistyki produktów, współpraca z grafikami, obróbka projektów graficznych opakowań, katalogów, ulotek
COFFEE PROMOTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-16 - Mareza (pomorskie)
Segregowanie, rejestracja, kompletowanie, i gromadzenie korespondencji, dok. urzędowych (również w jęz. agnielskim), wysyłka w korespondencji firmowej, zapewnienie prawidłowego przepływu informacji zgodnie z obowiązującymi procedurami/ instrukcjami, obsługa urządzeń telekomunikacyjnych, współudział przy opracowaniu zarządzeń, dzienników i instrukcji, obsługa komputera: przepisywanie tekstów i inne zadania zlecone, organizacja wizyt w firmie kontrahentów i innych osób zaproszonych, gospodarowanie materiałami biurowymi, prowadzenie spraw związanych z prenumeratą czasopism w firmie oraz zlecenia w prasie płatnych ogłoszeń,organizowanie imprez i sympozjów
LFC Spółka z o.o. - 2018-03-29 - Czerwieńsk (lubuskie)
Przeprowadzanie inwentaryzacji obiektów na potrzeby przygotowywania dokumentacji projektowej w celu wykonania montażu urządzeń z zakresu odnawialnych źródeł energii na poszczególnych obiektach. Praca w ciągłych delegacjach, na terenie całej Polski
ADMAT-EKO MARTYNA PIECUCH - 2018-07-26 - Częstochowa (śląskie)
Sprzedaż artykułów motoryzacyjnych. Praca od pon do pt w godz. 7-15, 12-20, możliwość pracy również w weekendy. Mile widziane osoby niepełnosprawne.
Autodistribution Polska Sp. z o.o. - 2017-04-06 - Kraków (małopolskie)
wypiek ciast
Womazox S. C. Piekarnia Rodzinna Konowoł Czech Maria, Szefer Zofia, Konowoł Wojciech - 2017-06-02 - Bytom (śląskie)
prowadzenie rachunkowości, sporządzanie sprawozdań, rozliczanie inwentaryzacji
TORUŃSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH - 2017-10-04 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Praca na placu i w magazynie. Odbieranie i wysyłanie dostaw.Praca: Zabłoty
"KOSTEX" ROBERT ŚWIERCZYŃSKI - 2018-04-18 - Zabłoty (łódzkie)
- Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: wspieranie zespołu specjalistów IS ds. Zarządzania Projektami, w zakresie wykonywania projektów/ usług. Nadzór nad stosowaną w zarządzaniu projektami metodyką, w momencie ich prowadzenia. Wsparcie doradcze Menadżera Projektów na wszystkich etapach przygotowywania projektów, jak również aktywne planowanie, szacowanie kosztów i prognozowanie. Prowadzenie regularnych tzw. Przeglądów Ryzyka &Możliwości (śledzenie i tworzenie ocen ryzyka,proponowanie sposobów łagodzenia zagrożeń biznesowych). Wsparcie i asysta w trakcie planowania projektów, ich zarządzanie i nadzór (w razie konieczności opracowywanie odpowiednich planów awaryjnych).- Wynagrodzenie: nie mniej niż 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: 24.04.2017 do 22.04.2020. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (Kierunek wykształcenia: Informatyka, Biznes, Inżynieria Danych - Big Data). Wymagane doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat w obszarze Zarządzania Projektami IT. Wymagane umiejętności: posiadanie co najmniej jednego z ogólnodostępnych certyfikatów w dziedzinie zarządzania projektami (m. in. PMI, PMP, Prince 2, Scrum Master ) będzie warunkiem koniecznym. Posiadanie dowolnych certyfikatów w zakresie efektywnego zarządzania IT będzie mile widziane. Umiejętność efektywnego zarządzania czasem, priorytetyzacji zadań, umiejętność pracy wielozadaniowej, wiedza z zakresu rozwiązań IT (Infrastruktura, Rozwój, Testowanie). Bardzo dobre zdolności komunikacyjne. Doświadczenie w prowadzeniu projektów. Wymagana płynna znajomość języka angielskiego zarówno w formie ustnej, pisemnej ze względu na współpracę z zagranicą.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Katowice (śląskie)
Pracownik biurowy-praca przy komputerze.
POMORSKI BANK SPÓŁDZIELCZY - 2016-11-22 - Borne Sulinowo (zachodniopomorskie)
montaż ręczny obuwia
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Kalwaria Zebrzydowska (małopolskie)
zarządzanie marką produktową we wszystkich kanałach, analiza i kontrola rotacji magazynowej oraz współpraca z dostawcami, udział w negocjacjach handlowych z dostawcami, analiza, raportowanie oraz rozliczania sprzedażowe.
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Zabrze (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-10-30 - Warszawa (mazowieckie)
Kontakt telefonicznych z klientem firmy, prowadzenie negocjajci z klientem, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z klientem. Promocja oferowanych usług.
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Łódź (łódzkie)
zapoznannie z asortymentem, program sprzedazowy G-Insert,obsługa kasy fiskalnej,przygotowywanie ofert handlowych, przyjmowanie i realizacja zamowien, reklamacje, analiza rynku pracy, 1 osoba Dział Ogrodzeń i 1 osoba Dział sprzedazy detalicznej
kontakt przez PUP - 2018-09-18 - Radomsko (łódzkie)
pomoc w przygotowywaniu posiłków
Stronger Sp. z o.o/ Badanie rynku i opinii publicznej - 2017-09-14 - Laski (mazowieckie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Nowa Pecyna (mazowieckie)
zadania:projektowanie i wyklejanie reklam: montaż reklam, okejanie samochodów, i innych pojazdówwycinanie i wyklejanie reklam świetlnych, projektowanie, montaż szyb reklamowych, ubrań gadżetówOferta stażowa realizowana w ramach projektu EFS PO WER -30
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Ruda Śląska (śląskie)