SPECJALISTA Toruń oferta pracy TORUŃSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH
Stanowisko: SPECJALISTA
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie rachunkowości, sporządzanie sprawozdań, rozliczanie inwentaryzacji
Data publikacji: 2017-10-04
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: TORUŃSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:RYDYGIERA 12A, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie rachunkowości, sporządzanie sprawozdań, rozliczanie inwentaryzacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: biegła znajomość obsługi komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : znajomość przepisów z zakresu ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: TORUŃSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Toruńskiego
Adres pracodawcy:
RYDYGIERA 12A, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv, list motywacyjny, dokumenty potwierdzające kwalifikacje i staż pracy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: RYDYGIERA
Numer budynku pracodawcy: 12A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Toruńskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data dodania oferty pracy: 04.10.2017
Oferta pracy ważna do: 10.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 04.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 04.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Telefoniczna sprzedaż profesjonalnych publikacji; realizacja indywidualnych i zespołowych celów sprzedażowych; docieranie do klientów biznesowych; czynny udział w realizacji projektów sprzedażowycjh
FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o. o. - 2016-03-14 - Poznań (wielkopolskie)
analiza potrzeb rynkowych, aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz kontakt z dotychczasowymi, wdrażanie nowych rozwiązań, nadzór i aktualizacja danych umieszczonych na firmowej stronie internetowej, sporządzanie dokumentacji graficznej oraz użytkowej produktu
kontakt przez OHP - 2018-03-13 - Liszki (małopolskie)
j.w
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
telefoniczna obsługa klienta, kontakt emailowy z klientami
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Prowadzenie sekretariatu, prowadzenie kadr.
Fabryka Mebli Sękowski Bogdan Sękowski - 2017-11-06 - Czersk (pomorskie)
j.w
Państwowa Szkoła Muzyczna I st. nr 5 im. H. Wieniawskiego - 2016-03-02 - Warszawa (mazowieckie)
telefoniczna obsługa klientów firmy, przyjmowanie, rejestracja i realizacja zamówień, nadzór nad procesem realizacji zamówień klientów
" MEDIVET "S.A. - 2017-11-24 - Ostrołęka (mazowieckie)
rekrutacja pracowników zagranicznych, organizacja spotkań z klientami ze wschodu
KRISMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-03-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
FPH PAULA Parzew Sp. z o.o. - 2017-12-08 - Kotlin (wielkopolskie)
Opracowanie dokumentów związanych z transportem, informowanie klientów o terminach wysyłki produktów.
Bildau & Bussmann Polska Sp. z o.o. - 2017-04-25 - Płock (mazowieckie)
Specjalista ds. administracyjno- biurowych
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Szczekociny (śląskie)
obróbka elementów metalowych
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Kraśnik (lubelskie)
wdrażanie planów sprzedażowych, praca w międzynarodowym środowisku, utrzymywanie kontaktów z klientami, prowadzenie korespondencji biznesowej
Active Communications Europe Ltd. Sp. z o.o. - 2017-10-02 - Poznań (wielkopolskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Warszawa (mazowieckie)
-Przeprowadzanie analiz konfiguracji w systemie SAP i powiązanych z nim punktach integracji;- Zapewnienie wiedzy funkcjonalnej dla aplikacji obsługiwanych przez globalną organizację wsparcia 3M- Zdolność do rozwiązywania złożonych wymagań biznesowych za pośrednictwem skonfigurowanych rozwiązań SAP- Opracowywanie specyfikacji funkcjonalnych / technicznych dla poprawek / usprawnień oraz współpraca z zespołami programistów w celu ich rozwoju;- Praca z ekspertami, aby zdefiniować wymagania użytkowników i przetłumaczyć je na specyfikacje funkcjonalne- W razie potrzeby wyjaśnianie złożonych problemów w firmie, poprzez SAP AG, np. w przypadku OSS Notes;- Rozwiązywanie problemów z poziomu 2 (np. zerwanie / naprawa itp.) przydzielonych im przez menedżera kolejek- kompleksowe rozwiązywanie incydentów; śledzenie i monitorowanie incydentów w całym cyklu życia produktu;- Współpraca w razie potrzeby z innymi członkami zespołu wsparcia SAPczas nieokreślony, poprzedzony 3-miesięcznym okresem próbnym
kontakt przez PUP - 2018-06-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Jesteśmy firmą produkującą bramy i rolety zewn.Poszukujemy osoby do biura obsługi klienta ze znajomością j.niemieckiego (mile widziana). Do zadań pracownika należało będzie:- rejestracja i obsługa zleceńOKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na czas próbny 3 m-ce, docelowo umowa na czas nieokreślonyMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:OrzeszePRACA W DNIACH I GODZINACH:pn-pt godz. 8.00-16.00- kosztorysowanie- doradztwo techniczne
Mirola Miszka Sp.j. - 2018-04-09 - Orzesze (śląskie)
praca w biurze rachunkowym (program OPTIMA)
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Wykonywanie kosztorysów,weryfikacja projektów budowlanych,przygotowywanie przetargów,rozliczanie i sprzedaż robót budowlanych,biegła obsługa komputera.
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. zo.o. - 2016-06-10 - Kutno (łódzkie)
pozyskiwanie reklami ogłoszęń do pism wydawanych przez firmę , podejmowanie działań marketingowych i promocyjnych
TRADYCJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-17 - Rzeszów (podkarpackie)
wystawianie faktur, rozliczanie
"ALMAS" B.KUCHARSKA T.STAWIARZ SPÓŁKA JAWNA - 2017-02-24 - Lędziny (śląskie)
Tworzenie bazy danych rosyjskojęzycznych klientów, tworzenie ofert usług dla rosyjskojęzycznych klientów, tworzenie planów promocji ukierunkowanych na rynek wschodni, promowanie naszej firmy na rynku wschodnim. Obsługa pakietu MsOffice.
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Łódź (łódzkie)
Uczestniczy w procesie zdrowienia osoby uzależnionej; zajmuje się szeroko rozumianą edukacją prozdrowotną, profilaktyką i popularyzacją sposobów życia bez nałogów; uczestniczy w planowaniu i prowadzeniu terapii uzależnień - indywidualnej i grupowej.
Krajowy Ośrodek Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie - 2017-09-18 - Gostynin (mazowieckie)
• Przygotowywanie Wniosków o płatność wraz z wymaganymi załącznikami o przekazanie środków zgodnie z Planem płatności.• Opracowywanie zapotrzebowania na środki finansowe zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz zobowiązaniami wynikającymi z kontraktów.• Prowadzenie obsługi finansowej JRP, księgowanie operacji gospodarczych związanych z realizacją projektów.• Prognozowanie przepływów finansowych.• Prowadzenie sprawozdawczości finansowej. • Przygotowywanie dokumentów niezbędnych dla pozyskania środków finansowych na realizację Projektów ze źródeł zewnętrznych wraz z ich zabezpieczeniem.• Sporządzanie i aktualizacja Harmonogramów płatności.• Weryfikacja faktur i dokumentów pod względem formalno-rachunkowym i finansowym.• Kontrola prawidłowości wydatkowania środków finansowych
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej” sp. z o.o. w Wiszni Małej - 2017-12-08 - Strzeszów (dolnośląskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Jabłonowo (mazowieckie)
Obsługa sekretariatu szkoły
ZESPÓŁ PLACÓWEK OŚWIATOWYCH im.Aleksandra Doby w Iwięcinie - 2016-10-13 - Iwięcino (zachodniopomorskie)
Organizacja szkoleń oraz przygotowywanie ofert przetargowych
Centrum Tłumaczeń, Doradztwa i Edukacji ,,Pragmatic sp zo.o. - 2016-02-01 - Kielce (świętokrzyskie)
Planowanie i wdrażanie metod promocji, organizacje i doskonalenie procesów sprzedaży w przedsiębiorstwie.Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o kontakt osobisty w godz. 08.00-16.00 lub e-mail: kadry (at) motpol.com.pl
Hurtownia Motoryzacyjna Motpol Sp.j. - 2016-09-15 - Dalanówek (mazowieckie)
przygotowywanie dań z karty menu
Grupa Gastronomia Śląsk Mariusz Hetmańczyk - 2016-10-27 - Tarnowskie Góry (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Warszawa (mazowieckie)
poszukiwanie nowych klientów rynków wschodnichgłównie ukraiński i białruskianaliza potrzen rynkó wschodnich pod kątem oferowanych produktówkoordynacja kontaktó handlowych pomiedzy klientami rynku wschodniego i firmą
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Piaseczno (mazowieckie)