SPECJALISTA DS. WSPARCIA KLIENTA Gdynia oferta pracy THOMSON REUTERS (MARKETS) EUROPE SA SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE
Stanowisko: SPECJALISTA DS. WSPARCIA KLIENTA
Wynagrodzenie: od 6 446,7 PLN
Zakres obowiązków: Pozyskiwanie i opieka nad listą kluczowych klientów z regionu Amerykańskiego. Wspieranie celów finansowych poprzez proaktywne reagowanie na poptrzeby klientów wewnętrznych oraz zewnętrznych. Zapewnienie przedsprzedażowego i posprzedażowego wsparcia dla klientów. Wykonywanie działań mających na celu wzrost użytkowania prodkutów poprzez aktywne zaangażowania z klientami. Działanie w imieniu klineta w procesie wyjaśnienia i serwisowania produktów i danych stratergicznych. Budowanie relacji z innymi grupami odpowiedzialnymi za opiekę klienta wewnątrz Thomson Reuters.
Data publikacji: 2016-10-27
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: THOMSON REUTERS (MARKETS) EUROPE SA SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Śląska 23/25, 81-319 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pozyskiwanie i opieka nad listą kluczowych klientów z regionu Amerykańskiego. Wspieranie celów finansowych poprzez proaktywne reagowanie na poptrzeby klientów wewnętrznych oraz zewnętrznych. Zapewnienie przedsprzedażowego i posprzedażowego wsparcia dla klientów. Wykonywanie działań mających na celu wzrost użytkowania prodkutów poprzez aktywne zaangażowania z klientami. Działanie w imieniu klineta w procesie wyjaśnienia i serwisowania produktów i danych stratergicznych. Budowanie relacji z innymi grupami odpowiedzialnymi za opiekę klienta wewnątrz Thomson Reuters.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 446,7 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 6446,70 zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. WSPARCIA KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 446,7 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: Lingwistyczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_1: rosyjski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_2:
białoruski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Doświadczenie zawodowe] : min. 2 lat doswiadczenia zawodowego [Uprawnienia/Umiejętności] :Umiejętność analityczna oraz biegłość w pracy z danymi liczbowymi; wiedza z zakresu zarządzania
Nazwa pracodawcy:
THOMSON REUTERS (MARKETS) EUROPE SA SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Śląska 23/25, 81-319 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv w jęz.angielskim + list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: Śląska
Numer budynku pracodawcy: 23
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Data dodania oferty pracy: 28.10.2016
Oferta pracy ważna do: 28.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 28.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 27.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
koordynacja działań e-commerce I sem, optymalizacja strony pod kątem SEO, przygotowanie materiałów i treści komunikacji online, obsługa zamówień składanych online, BUDOWANIE I REALIZACJA STRATEGII ONLINE DLA ROZWOJU MAREK, ROZWÓJ KANAŁÓW SPRZEDAŻY, KREOWANIE I PROWADZENIE SPRZEDAŻY, WSPARCIE W RAMACH BAZY KLIENTÓW, OBSŁUGA NOWEGO KLIENTA
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie zajęć z zakresu ekologii, wiedzy o parku, zajęć edukacyjnych w terenie.
Górznieńsko-Lidzbarski Park Krajobrazowy - 2017-11-27 - Ruda (kujawsko-pomorskie)
obsługa urzadzeń biurowych, prowadzenie ksiegi korespondencji, sporządzanie pism, pomoc przy organizacji imprez
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Programowanie i obsługa maszyn CNC. Praca na dwie zmiany w godz. 6.00-14.00, 14.00-22.00 od poniedziałku do piątku w Buczkowicach.
PREZ-METAL CNC PRECYZYJNA OBRÓBKA METALI Rainer Laun - 2018-04-09 - Buczkowice (śląskie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-12 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
•AKTYWNE PROWADZENIE REKRUTACJI BENEFICJENTÓW PROJEKTU;•WERYFIKACJĘ POPRAWNOŚCI ZGROMADZONYCH DOKUMENTÓW;•PRZYGOTOWYWANIE I GROMADZENIE DOKUMENTÓW REKRUTACYJNYCH (FORMULARZE ZGŁOSZENIOWE);•PRZYGOTOWANIE KAMPANII INFORMACYJNEJ;•PROWADZENIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ WYMAGANEJ NA TYM STANOWISKU;•GROMADZENIE NIEZBĘDNYCH DANYCH ORAZ KOMPLETOWANIE POTRZEBNEJ DOKUMENTACJI DLA PROJEKTU;•ŚCISŁA WSPÓŁPRACA Z ZESPOŁEM;
ISOFT GRZEGORZ LASEK - 2017-08-03 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa parku maszynowego w firmie, konserwacja i naprawa maszyn, nadzorowanie procesu produkcyjnego
"MICROFOOD" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-06 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
rejestr i wysyłka korespondencji, archiwizacja
KUJAWSKO-POMORSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W BYDGOSZCZY - 2016-02-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zapewnienie wsparcia dla klientów firmy, odpowiedź na zapytania płynące z miedzynarodowej bazy klientów na wszystkich produktach i platformach, zapewnienie wsparcia technicznego klientów poprzez firmowe platformy i schematy pakietów, prowadzenie aktywnych rozmów z klientami na temat rynków finansowych najnowszych innowacji, przeprowadzanie działania audytorskiego i zapewnienie obsługi administracyjnej klienta.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klientów z Francji i Belgii, opracowywanie zamówień, przygotowywanie ofert/wycen, doradztwo techniczne, telemarketing-pozyskiwanie nowych partnerów handlowych, raportowanie pracy, utrzymywanie współpracy oraz pozytywnych relacji z klientami, realizacja strategii firmy na powierzonym terenie.
Soho Distribution Sp z o o - 2017-01-02 - Bolesławiec (dolnośląskie)
przygotowywanie ofert i kontakt z klientem
Hotel TARNOVIA S.A. - 2017-05-29 - Tarnów (małopolskie)
Prace melioracyjne, remontowe, gospodarcze i porządkowe na terenie Gminy Kłaj
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Kłaj (małopolskie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-09 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie, wydawanie świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów dot. zatrudnienia i wynagrodzeń pracowników, sporządzanie deklaracji i formularzy
COFFEE PROMOTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-03 - Mareza (pomorskie)
kompleksowa organizacja pracy kancelarii, obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, prowadzenie zbioru i rejestru korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, współpraca z pozostałymi pracownikami firmy
E003B7 Sp. z o.o. - 2017-02-06 - Jaworzno (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Opoczno (łódzkie)
oferta stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Skierniewice (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Warszawa (mazowieckie)
dostarczanie komponentów na produkcję, przygotowywanie zamówienia do wysyłki
JOB IMPULSE POLSKA SP. Z O.O. - 2016-04-20 - Łódź (łódzkie)
SAMODZIELNE PROWADZENIE PROCESU REKRUTACJI I SELEKCJI PRACOWNIKÓW NA RÓŻNE STANOWISKA , ZAWIESZENIE OGŁOSZEŃ W INTERNECIE, REPREZENTACJA FIRMY NA TARGACH PRACY, PROWADZENIE BAZY DANYCH KANDYDATÓWWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, UMIEJETNOŚCI W ZARZĄDZANIU PROJEKTAMI REKRUTACYJNYMI, MINIMUM 2 LATA DOŚWIADCZENIA W BRANŻY, DOBRA ZNAJOMOŚĆ J. ROSYJSKIEGO I UKRAIŃSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE- WYMAGANE DO REKRUTACJI PRACOWNIKÓW Z UKRAINY
FUNDACJA "SŁOWIANIE POMERANII" - 2018-02-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie klientów, wycena usług spedycyjnych, aktywna promocja usług firmy, czynności marketingowe
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Poznań (wielkopolskie)
Praca biurowa w godz. 08.00-16.00, od poniedziałku do piątku, obsługa kadrowa pracowników. Wysokość wynagrodzenia od 3000 zł/brutto.Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysyłanie CV na adres e-mail: rekrutacja (at) primavega.com
SPÓŁKA AGRARNA AR SP. Z O.O. - 2018-03-21 - Wróblewo-Osiedle (mazowieckie)
nadzór nad procesem produkcyjnym,umiejętność sporządzania i czytania dokumentacji technicznej.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe LAKMET Mariusz Kasicki - 2016-07-28 - Starogard Gdański (pomorskie)
- obsługa biura; - kontakt z Klientami; - prowadzenie dokumentacji biurowej i technicznej; - pozyskiwanie dokumentacji technicznej; - opracowywanie kart zadaniowych; - prowadzenie dokumentacji personelu; - udział w Audytach Jakościowych; - zamawianie części i wyposażenia; - prowadzenie i inwentaryzacja magazynów.
Air Modlin Sp. z o.o. - 2017-08-03 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, kontakt z klientami biura oraz instytucjami zewnętrznymi, obsługa klientów z zakresu kadr
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "PROGRES" Marzena Banaś - 2017-07-27 - Częstochowa (śląskie)
Obsługa klientów firmy w zakresie zakupów towarów i sprzedaży. Wynagrodzenie 2500 zł Netto.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Plastpom - 2018-07-04 - Świdwin (zachodniopomorskie)
wykonywanie bieżącej naprawy pojazdów samochodowych w warsztacie
ANTEX Andrzejczak Aneta - 2016-03-15 - Cisew (wielkopolskie)
tworzenie kampanii reklamowych, działania w social mediach, tworzenie filmów z dronu i aparatu cyfrowego typu lustrzanka, praca na programie graficznym
kontakt przez PUP - 2018-09-18 - Tychy (śląskie)