SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Ulanów oferta pracy Zakład Produkcyjno-Handlowy " Pinus II" Artur Nagier Ulanów
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa i utrzymanie kontaktów z partnerami handlowymi, pozyskiwanie i tworzenie ofert handlowych.
Data publikacji: 2017-12-05
Lokalizacja: Ulanów (podkarpackie)
Pracodawca: Zakład Produkcyjno-Handlowy " Pinus II" Artur Nagier Ulanów
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:3 Maja 76, 37-410 Ulanów, powiat: niżański, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa i utrzymanie kontaktów z partnerami handlowymi, pozyskiwanie i tworzenie ofert handlowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ulanów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: niżański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ulanów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
niemiecki, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Nazwa pracodawcy:
Zakład Produkcyjno-Handlowy " Pinus II" Artur Nagier Ulanów
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nisku
Adres pracodawcy:
3 Maja 76, 37-410 Ulanów, powiat: niżański, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: niżański
Gmina pracodawcy: Ulanów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ulanów
Ulica pracodawcy: 3 Maja
Numer budynku pracodawcy: 76
Profil działalności pracodawcy: produkcja pozostałych wyrobów z drewna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nisku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 05.12.2017
Data dodania oferty pracy: 05.12.2017
Oferta pracy ważna do: 31.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 05.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zgłaszanie i wygłaszanie pracowników z ZUS, sporządzanie list płac, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentacji pracowniczej dla ZUS, PFRON, US, GUS, praca z programem Reset 2 i Płatnik, sporządzanie pracownikom zaświadczeń, świadectw pracy, obsługa zajęć komorniczych. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej lub Andrychowie.
Mariusz Dyczkowski KANCELARIA PRAWNO-PODATKOWA - 2016-09-05 - Bielsko-Biała (śląskie)
Samodzielne pisanie wniosków o dofinansowanie projektów oraz zarządzanie projektami; opracowywanie korespondencji projektów wespół z dyrektorem bądź wyznaczonymi pracownikami; opracowywanie wniosków, biznes planów, analiz finansowych, analiz ekonomicznych oraz przygotowanie pozostałej kompletnej dokumentacji aplikacyjnej o dotacje z funduszy unijnych oraz innych programów operacyjnych; aktualizacja wiedzy z zakresu zasad przygotowywania projektów i wniosków o dofinansowanie, znajomości przepisów i specyfikacji realizacji projektów finansowych ze środków unijnych u innych; przygotowywanie pism związanych z koordynacją finansowo - rozliczeniową oraz zarządzaniem projektami; terminowe przygotowanie sprawozdań okresowych i końcowych, harmonogramów płatności i wniosków o płatność według wytycznych zawartych w umowach o dofinansowanie w konsultacji z Głównym księgowym; prowadzenie dokumentacji projektów; pozyskiwanie partnerów do projektów; korespondencja i współpraca z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi przy realizacji projektów, koordynowanie przepływu informacji i materiałów potrzebnych do prawidłowego rozliczenia projektów na wszystkich etapach realizacji, podejmowanie odpowiednich działań zapewniających osiąganie założonych wyników; staranne i sumienne wypełnianie obowiązków zawodowych i poleceń przełożonego; przestrzeganie przepisów BHP i p. poż.; realizacja innych zadań powierzonych przez Dyrektora zawartych w planach pracy WCK. WYMAGANIA: wykształcenie wyższe, bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym w szczególności pakietu oprogramowania MS Office (ze szczególnym uwzględnieniem programów MS Word, Excel, Outlook), biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, mile widziana znajomość innego języka obcego, min. 2 lata doświadczenia w realizacji i rozliczaniu projektów operacyjnych związanych z kulturą, prawo jazdy kat. B, znajomość zasad pozyskiwania dotacji z funduszy w dziedzinie kultury, umiejętność koordynowania zadań związanych z realizacją projektów, zarządzania projektami oraz pracy z zespołem zaangażowanym w jego merytoryczną organizację, umiejętności analityczne, umiejętność kreatywnego myślenia, zdolność samoorganizacji, samodzielność, odpowiedzialność za etapy realizacji projektów oraz inicjatywa w działaniu, dyspozycyjność, umiejętność pozyskiwania partnerów do projektów, umiejętność pracy pod presją czasu. FORMA KONTAKTU Z PRACODAWCĄ: CV wraz z listem motywacyjnym i dokumentami potwierdzającymi posiadane wyksztalcenie prosimy składać na e-mail: kadry (at) wck.org.pl lub na adres WCK: ul. Sobieskiego 255, 84-200 Wejherowo do dnia 10.01.2016 r.. Aplikacje, które wpłyną do WCK po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W okresie 2 tygodni od upływu terminu składania ofert, osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie kolejnego etapu naboru. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych nie będą informowane. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014 roku, poz. 1182, z późniejszymi zmianami).
Wejherowskie Centrum Kultury - 2015-12-10 - Wejherowo (pomorskie)
Pomocnik tapicera
AGNES Meble Tapicerowane Agnieszka Rusin Przytocznica 74 - 2016-02-08 - Doruchów (wielkopolskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Radomsko (łódzkie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-09 - Warszawa (mazowieckie)
•OBSŁUGA KADROWA PRACOWNIKÓW: PRZYGOTOWYWANIE UMÓW, ZAŚWIADCZEŃ I INNYCH DOKUMENTÓW KADROWYCH, NADZÓR NAD DOKUMENTACJĄ ADMINISTRACYJNĄ I PERSONALNĄ PRACOWNIKÓW•PROWADZENIE EWIDENCJI CZASU PRACY, URLOPÓW PRACOWNICZYCH, ZWOLNIEŃ LEKARSKICH•OBSŁUGA ADMINISTRACYJNO-PRAWNA CUDZOZIEMCÓW W POLSCE•PRZYGOTOWYWANIE DANYCH PŁACOWYCH•WSPÓŁPRACA Z INSTYTUCJAMI PODATKOWYMI I UBEZPIECZENIOWYMI
SYNERTE SP. Z O.O. - 2017-06-13 - Rzeszów (podkarpackie)
sortowanie odzieży brudnejprzyjmowanie zgłoszeń od klienta przekazywanie ich do działu obsługi klientaprowadzenie procesu reklamacjidokonywanie pomiarów pracowników w celu dopasowania odzieżydokładne i skruptulatne układanie odzieży w szafkach
BERENDSEN TEXTILE SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-09 - Gniezno (wielkopolskie)
nauka prowadzenia ofert handlowych i sprzedażowych, nauka prowadzenia sklepu internetowego, marketingu internetowego, wystawiania faktur
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Katowice (śląskie)
Praca w salonie kosmetycznym, promowanie kosmetyków
Elit Service sp. z o. spółka komandytowa - 2016-07-10 - Gdańsk (pomorskie)
Przewóz osób.
PODLASKA KOMUNIKACJA SAMOCHODOWA NOVA S.A. - 2017-12-18 - Grajewo (podlaskie)
Obsługa klientów przy sprzedaży paliw w stacji Ppaliw. Wystawianie paragonów, faktur, rozliczenie ze sprzedaży.
FAMOUS.PL Sp. z o.o. - 2015-12-21 - Gogołowa (śląskie)
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Kronospan HPL Sp.z o.o. - 2016-02-10 - Pustków-Osiedle (podkarpackie)
OBSŁUGA KLIENTA -SPRZEDAŻ TOWARÓW I REALIZACJA PLANÓW -PRZYJMOWANIE I WYDAWANIE TOWARÓW - ANALIZOWANIE RYNKU I OFERT
POLGAZ AUTO GAZ SYSTEM Sebastian DROBEK Spółka jawna. - 2018-03-14 - Kłodzko (dolnośląskie)
Obsługa klientów; przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń; realizacje planów sprzedażowych; utrzymywanie długofalowych relacji z klientem
Agencja Ubezpieczeniowa Izabela Sucharska - 2016-06-09 - Szamotuły (wielkopolskie)
Praca biurowa w dziale serwisu wózków widłowych, organizacja pracy serwisantów, ustalenie grafików napraw i przeglądów, przygotowywanie ofert naprawy wózków, przyjmowanie i realizacja zleceń, ogólne prace biurowe.
Bkm Seriws Sp z o o - 2017-12-07 - Bolesławiec (dolnośląskie)
wystawianie aukcji internetowych, wprowadzanie zmian na stronie internetowej, prowadzenie działań marketingowych w zakresie SEO, prowadzenie bieżącej korespondencji firmowej, obsługa aukcji allegro, analizowanie działalności konkurencji, raportowanie przeprowadzonych działań
"CGT BURNUS S.C." CZ. BURNUS, G. BURNUS, T.BURNUS Janowice 155 - 2016-02-22 - Janowice (małopolskie)
kompleksowa obsługa pracowników (ewidencja pracowników i czasu pracy, urlopów), kontrola badań lekarskich i szkoleń BHP, prowadzenie akt osobowych.
SYSTEM PRUSZYŃSKI Sp. z o.o. - 2017-12-13 - Drzewica (łódzkie)
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów;- profesjonalna analiza potrzeb klienta oraz dobór odpowiedniego rozwiązania finansowego;- kompleksowa obsługa klientów;- skuteczna realizacja planów sprzedażowych;
Notiv Financial Industry S.C. - 2016-09-13 - Łódź (łódzkie)
Bezpośrednia sprzedaz produktów firmy (pokryć dachowych, elewacyjnych).
Rajchel & Jelonkiewicz "NOVATOR" Spółka Jawna - 2017-10-02 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
OSOBA NA TYM STANOWISKU ODPOWIEDZIALNA BĘDZIE ZA SPRZEDAŻ DETALICZNĄ ROŚLIN OZDOBNYCH, DORADZTWO W ICH DOBORZE I PIELĘGNACJI.ZAKRES ZADAŃ:- SPRZEDAŻ ROŚLIN I AKCESORIÓW OGRODNICZYCH- DORADZANIE KLIENTOM W DOBORZE ROŚLIN I ICH PIELEGNACJI- PIELĘGNACJA SPRZEDAWANYCH ROŚLIN ZE SZCZEGÓLNĄ DBAŁOŚCIĄ O ICH WYSOKOĄ JAKOŚĆ- OBSŁUGA KOMPUTERA I KASY FISKALNEJSZCZEGÓŁOWE DANE O FIRMIE I OFERCIE ZNAJDUJĄ SIĘ NA STRONACH: HOMAROSLINY.PL/PRACA
Małgorzata Homa - 2017-06-07 - Rzeszów (podkarpackie)
Aktywne wspieranie sprzedaż produktów/usług znajdujących się w ofercie handlowej firmy - dla klientów indywidualnych oraz firm. Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej. Branża meblowa- meble biurowe
Emi Plus sp.j. Maciej Dobrowolski i Mirosław Topolski - 2017-10-27 - Lublin (lubelskie)
-Obsł. sklepu internetowego, strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne,- Wprowadzanie artykułów lub usług do sprzedaży internetowej,- Nadzorowanie sprzedaży w sklepie internetowym,- Opracowywanie sprzedaży w sklepie internetowym,- Wstawianie opisanego produktu do oferty sklepu i wdrażanie rozwiązań zwiekszajacych efektywność sprzedaży inline,- Realizowanie zamówień i przygotowanie produktow do wysyłki,- Obsł. klientów w formule: tel. i e-mailowej,- Zamawianie towarów od dostawców i dbałość o bieżące zaopatrzenie sklepu internetowego.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Łódź (łódzkie)
Zarządzanie zespołem podległych pracowników, zapenienie sprawności maszyn i urządzeń.
SUPERBET J. ZAWADZKI I WSPÓLNICY - SPÓŁKA JAWNA - 2015-12-17 - Zakrze (mazowieckie)
upowszechnianie informacji o prowadzonych działaniachna potrzeby ECAM, w tym planów szkoleniowych, koordynowanie działalności szkoleniowej w OSZ podległych CEiPM, nadzorowanie i ocena efektywności przeprowadzonych szkoleń, analizowanie rynku pracy z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-05-29 - Poznań (wielkopolskie)
specjalista ds. reklamy
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
zgzodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Radzanów (mazowieckie)
-Prowadzenie akt osobowych pracowników, naliczanie wynagrodzeń,-Praca w godzinach 8-16,-Osoby zainteresowane proszone sa o przesyłanie Cv na adres:ksiegowosc (at) latocha.pl
LATOCHA PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE TOMASZ LATOCHA - 2017-08-09 - Wielgłowy (pomorskie)
Analizowanie wymagań biznesowych/ projektowych i dokumentowanie rezultatów, tworzenie i dokumentowanie scenariuszy testowych, automatyzacja testów w tym pisanie skryptów i testów automatycznych, tworzenie dokumentacji dostarczanego oprogramowania w całym procesie wytwórczym, rozwiązywanie problemów wykrytych w aplikacjach/systemach, pomoc w przygotowaniu dokumentacji technicznej, wsparcie działu Internal IT w codziennych obowiązkach.Miejsce pracy: Wrocław, ul. GwieździstaPraca w godzinach 9-17sala H
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Wrocław (dolnośląskie)
Projektowanie i prowadzenie szkoleń kierowców, kontrola kierowców na terenie Europy, częste wyjazdy służbowe udostepnionym przez pracodawce samochodem.
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Niepołomice (małopolskie)
Obsługa biura, sporządzanie analiz i raportów, realizacja programów sportowych, oragnizowanie imprez sportowych
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Żagań (lubuskie)