SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Racibórz oferta pracy "ZOO-MAR" Sklep Zoologiczny Mirosław Machalski
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Wymagania: chęci do pracy, zainteresowanie tematyką zwierząt.
Data publikacji: 2016-07-05
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: "ZOO-MAR" Sklep Zoologiczny Mirosław Machalski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Długa 10/1, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wymagania: chęci do pracy, zainteresowanie tematyką zwierząt.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.07.2016
Nazwa pracodawcy: "ZOO-MAR" Sklep Zoologiczny Mirosław Machalski
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Długa 10/1, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Racibórz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Racibórz
Adres strony pracodawcy: www.zoo-mar.pl
Ulica pracodawcy: Długa
Numer budynku pracodawcy: 10
Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*
Data dodania oferty pracy: 05.07.2016
Oferta pracy ważna do: 29.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 05.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 05.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa rachunkowości podmiotów gospodarczych.
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Nysa (opolskie)
rekrutacja pracowników z Europy Wschodniej, legalizacja pracy i pobytu cudzoziemców w Polsce, prowadzenie akt osobowych
WORK PARTNERS I & O SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1.Znajomość i przestrzeganie w praktycznym działaniu przepisów i zarządzeń dotyczących OHP 2. Inicjowanie i podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pozabudżetowych, w tym pochodzących z funduszy unijnych, na realizację projektów społecznych i inwestycyjnych, opracowywanie wniosków w tym zakresie;
kontakt przez OHP - 2016-01-12 - Gdańsk (pomorskie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER & SUDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-12 - Zielonka (kujawsko-pomorskie)
-Zarządzanie i obsługa komputerami osobistymi, tabletami, telefonami, drukarkami i innymi powiązanymi urządzeniami,-Zarządzanie i obsługa sieci wewnętrznych, systemów tworzenia kopii zapasowych, wewnętrznych serwerów i innych urządzeń (projektory, itp.), -Zarządzanie i obsługa usług zewnętrznych (web hosting, usługi Office 365, w tym usług e-mail i chmury, systemów komunikacji, itp.),-Współpraca z zewnętrznymi dostawcami,-Zarządzanie zakupami, inwentaryzacją i konserwacją sprzętu ITC.
InnoRenew CoE Center - 2017-06-22 - Słowenia (Słowenia)
Koordynowanie procesu sprzedaży produktu i usługi począwszy od analizy rynku i przygotowania oferty do podpisania z klientem umowy i sprzedaży produktu i usługi. Podejmowanie działań marketingowych w celu zwiększenia sprzedaży, bezpośredni kontakt z klientem.
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Mieszkowice (zachodniopomorskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Gościno (zachodniopomorskie)
marketing hotelarsko-turystyczny praca w recepcji, obsługa recepcji
"ARATEUSZ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-28 - Kudowa-Zdrój (dolnośląskie)
sprzedaż art. kosmetycznych w hurtowni
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Gdynia (pomorskie)
nadzorowanie, weryfikacja jakościowa projektów, odpowiedzialność za prowadzenie projektów, działania z zakresu logistyki, planowanie produkcji, wdrażanie dokumentacji pracowników i wg założeń dostawców, tworzenie oferty dla klienta
SIERAKOWSKI CZESŁAW LAKIERNICTWO - 2017-10-11 - Sierakowo (wielkopolskie)
praca biurowa w dziale logistyki
PLAST-ZEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-01 - Głogów (dolnośląskie)
koordynowanie proceców zaopatrzenia, produkcji, magazynowania i dystrybucji. Zarządzanie środkami technicznymi wykorzystywanymi w procesach logistycznych. Monitorowanie i analizowanie wskaźników, parametrów oraz ocena ryzyka w łańcuchu dostaw.
"PRONAR" Sp. z o.o. w Narwi - 2015-12-29 - Narew (podlaskie)
Planowanie, organizowanie i realizacja procesów zakupowych;Utrzymywanie optymalnego stanu magazynu;Rozwiązywanie zgłaszanych problemów związanych z zamówieniami, dostawami;Ścisła współpraca z innymi działami w firmie w celu prawidłowej realizacji dostaw;Poszukiwanie nowych dostawców;Utrzymanie bazy danych o dostawcach;Budowanie relacji oraz prowadzenie negocjacji handlowych z producentami oraz dostawcami;Zapewnienie odpowiedniego poziomu zapasu części/surowców;Współpraca z kierownikami wydziałów w realizacji zadań produkcyjnych;Kontakt z dostawcami zewnętrznymi;Nadzór nad pracą magazynu;Planowanie i organizowanie serwisów i przeglądów maszyn;Zarządzanie flotą samochodów;
DEKO - BAU SP. Z O.O. - 2016-07-20 - Lubin (dolnośląskie)
Przygotowywanie propozycji przedsięwzięć inwestycyjnych, remontowych (przygotowywanie korespondencji i określenie zakresu robót dla zadań wykonywanych środkami własnymi, szacowanie kosztów), udział w przygotowaniu założeń do opracowań dokumentacji technicznej i jej weryfikacja, współpraca z dostawcami usług podczas realizacji procesu projektowego oraz budowlanego, udział w przygotowaniu opisów przedmiotu zamówienia dla dostaw z zakresu infrastruktury i aparatury, przygotowywanie dokumentacji do postępowań o zamówienie publiczne, koordynacja działań na linii inwestor - inspektor nadzoru - kierownik budowy- urząd administracji, udział w obrotach robót budowlanych i dostaw aparatury, klasyfikacja nabywanych maszyn i urządzeń, wystawianie dokumentów OT, przygotowywanie i nadzór nad realizacją wymaganych przeglądów stanu technicznego budynków i instalacji, prowadzenie zagadnień związanych z najmami, dzierżawami, zbyciem mienia.
Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach - 2017-07-03 - Wadowice (małopolskie)
obliczanie przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego uposażenia i dodatkowe należności za okres pełnienia służby i za okres przebywania na zwolnieniu lekarskim oraz obliczanie i dokonywanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, potrąceń, w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej realizacji płatności; obliczanie kwoty i ilości zrealizowanych zwolnień lekarskich, w celu sporządzenia rzetelnych rozliczeń i sprawozdań dotyczącego osób przebywających na zwolnieniach lekarskich oraz wykorzystania oszczędności na nagrody uznaniowe; planowanie wydatków płacowych i pochodnych, w horyzoncie czasowym przekraczającym 1 rok, w celu sporządzenia zapotrzebowania na środki finansowe; sporządzanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, listy uposażeń, listy dodatkowych należności, zestawienia do list, w celu terminowej wypłaty uposażenia i innych należności dla funkcjonariuszy SG; samodzielne gromadzenie dokumentacji, w celu prawidłowego obliczenia oraz weryfikacji obliczonych kwot; sporządzanie na bieżąco zaświadczeń o osiągniętych przez funkcjonariuszy przychodach dla Zakładu Emerytalno- Rentowego MSW, ZUS, Urzędów Skarbowych, Komorników i innych instytucji zewnętrznych oraz na wniosek funkcjonariusza, w celu wypełnienia określonych w przepisach obowiązków pracodawcy; sporządzanie wniosków o korektę planu wydatków budżetowych w celu zapewnienia terminowej realizacji wydatków płacowych i dodatkowych należności funkcjonariuszy; sporządzanie planów, analiz, informacji z zakresu wydatków płacowych i pochodnych funkcjonariuszy SG; wykonywanie czynności ewidencyjnych związanych z archiwizowaniem dokumentacji płacowej w celu przekazania jej do archiwum; w trakcie zastępowania kierownika sekcji koordynowanie pracą pracowników sekcji oraz monitorowanie realizacji ich zadań.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawne lub z zakresu finansów.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych oraz z zakresu tematyki płacowej w praktyce; znajomość zagadnień ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych; umiejętność biegłej obsługi pakietu Office;dokładność, wnikliwość, komunikatywność; umiejętność przewidywania, rozwiązywania problemów, analitycznego myślenia; posiadanie powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w zakresie rachuby i płac; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwaosobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie przeszkolenia z zakresu obsługi programu PŁATNIK, e DEK; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w naliczaniu płac.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-03-08 - Racibórz (śląskie)
sprzedaż towarów
Arleta Prylowski "ARMAT" - 2017-12-27 - Wilczkowice Górne (mazowieckie)
Realizacja projektów rekrutacyjnych - rekrutacja stała, poszukiwanie kandydatów zgodnie z opisem stanowiska i instrukcjami. Udział w administracji projektami rekrutacyjnymi(praca z bazą CV idokumentacją, ewidencja). Budowanie bazykandydatów oraz bazy klientów w środowiskubiznesowym. Znajomość języka angielskiegojest wymagana ze względu na współpracę zkontrahentami zagranicznymi
DENIS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
-Sprzedaż produktów (przedłużanie umów) sieci Orange,-Kontakt: telefoniczny 668-819-574; e-mail: nrokicka (at) leasingteam.pl-Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy,-Wynagrodzenie od 11,00 zł brutto/h,-Praca między godz. 8 a 16 lub miedzy godz. 13 a 21.
LeasingTeam sp. z o. o. - 2016-04-18 - Tczew (pomorskie)
Wykształcenie zawodowe; prawo jazdy; zakres obowiązków: naprawa samochodów firmy oraz maszyn: ubijak, minikoparka; jedna zmiana; 1/2 etatu; miejsce pracy: Gliwice;
"ELMAX-GLIWICE" SPÓŁKA JAWNA PIETKIEWICZ, JURCZAK - 2017-01-27 - Gliwice (śląskie)
Obsługa telefoniczna i mailowa klienta, kontakt z firmami kurierskimi, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Kokotów (małopolskie)
doradztwo i wykonywanie nprojektów budowlanych, nadzór, współpraca z projektantami
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Jarosławiec (zachodniopomorskie)
Wspieranie działu sprzedaży i promocji firmy wobec klientów, podtrzymywanie kontaktów z klientami i tworzenie bazy klientów.
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Płock (mazowieckie)
OBSŁUGA TABLIC REKLAMOWYCH
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Wołów (dolnośląskie)
praca na tkalni
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Aktywny udział w procesie rozwoju firmy, przygotowanie informacji dot. produktów wodocznych na opakowaniach ta, aby były wiarygodne, jasne i naukowo udowodnione. Obsługa sekretariatu
POLONEA-INWEST Sp. z o.o. - 2017-03-07 - Stępina (podkarpackie)
instalowanie sprzętu komputerowego, usuwanie awarii technicznych sprzętu, zarządzanie serwisami www, aktualizacje i zmiany
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Szprotawa (lubuskie)
sprawdzanie dokumentów z załadunku i rozładunku, kierowanie samochodem, pilnowanie towaru w czasie załadunku i rozładunku
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Żdżary (lubelskie)
Sporzadzanie deklaracji podatkowych; przygotowywanie danych do sprawozdań finasnowych; obsługa rachunków klientów angielsko- i arabskojęzycznych; wymagany kontakt z klientem mailowy, telefoniczny; przygotowywanie faktur dla klientów.Miejsce pracy Łódź i inne miejsca wskazne przez pracodawcę.
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Łódź (łódzkie)
Obsługa Klienta przy kasie, utrzymywanie porządku i czystości w miejscu pracy
Firma Usługowo-Handlowa VIMET - Maciej Wirski - 2017-05-23 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-24 - Warszawa (mazowieckie)