SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Myślenice oferta pracy Firma Transportowa "KRZYCH" Czesław Słowiak
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Sprzedaż materiałów budowlanych ,magazynowanie i wydawanie materiałow
Data publikacji: 2018-08-08
Lokalizacja: Myślenice (małopolskie)
Pracodawca: Firma Transportowa "KRZYCH" Czesław Słowiak
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Słoneczna 26, 32-400 Myślenice, powiat: myślenicki, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprzedaż materiałów budowlanych ,magazynowanie i wydawanie materiałow
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-prowizyjny
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Myślenice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: myślenicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Myślenice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.08.2018
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: brak lub niepełne podstawowe
Nazwa pracodawcy: Firma Transportowa "KRZYCH" Czesław Słowiak
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Myślenicach
Adres pracodawcy:
Drogowców 2, 32-400 Myślenice, powiat: myślenicki, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie do pracy po stażu
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: myślenicki
Gmina pracodawcy: Myślenice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Myślenice
Ulica pracodawcy: Drogowców
Numer budynku pracodawcy: 2
Nazwisko osoby zgłaszającej: Krzysztof Słowiak
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Myślenicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.08.2018
Data dodania oferty pracy: 08.08.2018
Oferta pracy ważna do: 06.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 08.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 07.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa komputeraobsluga lottomatuobsługa klientaStaż odbywać się będzie na Osiedlu Leśnym
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Warszawa (mazowieckie)
wyszukiwanie ofert przetargowych, przygotowanie formularzy ofertowych na przetargi wraz z całą dokumentacją, obsługa i rozliczenia inwestycji kosztorysowanie
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Wilków (dolnośląskie)
- Wykonywanie badań nieniszczących w zakresie posiadanych kompetencji. Opracowywanie dokumentacji technicznej z wykonywanych badań. Koordynacja pracy podległych pracowników. Bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi.- Miejsce wykonywania pracy: ul. Żelazna 9, 40-851 Katowice + praca w delegacjach na terenie całej Polski (wówczas pracodawca zapewnia zakwaterowanie).- Wynagrodzenie: od 3000 (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie na podobnym stanowisku nie jest wymagane. Mile widziane uprawnienia MT, UT, VT, PT oraz mile widziana znajomość pozostałych metod NDT, wymagane prawo jazdy kat. B. Dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office. Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-10 - Katowice (śląskie)
Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu wsparcia przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami. Pomoc w przygotowaniu i utrzymaniu standardowych i niestandardowych ofert zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Ofert. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontraktowymi. Bezpośredni kontakt z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Kraków (małopolskie)
- obsługa administracyjno-finansowa projektu- przygotowywanie umów, protokołów, sprawozdań okresowych i końcowych, wniosków o płatność, kosztorysów, harmonogramów płatności zgodnie z zawartymi umowami na realizację projektów- bieżąca obsługa elektronicznego Systemu SL2014 (w zakresie związanej z rozliczaniem projektów)- kontrola wydatkowanych środków finansowych – prowadzenie dokumentacji oraz korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej związanej z wydatkowaniem środków- opisywanie dokumentów księgowych zgodnie z wytycznymi oraz archiwizacja dokumentacji rozliczeniowej projektów- współpraca z zespołem projektowym, podmiotami zewnętrznymi oraz instytucjami wdrażającymi
Fundacja OKNO NA WSCHÓD - 2018-04-20 - Białystok (podlaskie)
obsługa klientów (bezpośrednia, mailowa i telefoniczna), sprzedaż wycieczek, miejsc hotelowych, polis turystycznych i innych produktów z naszej oferty realizacja planów sprzedaży; jedna zmiana (9-17); kontakt z pracodawcą e-mailowy.
P.H.U. Wito-Tur Tomasz Wiśniewski - 2016-04-05 - Ustka (pomorskie)
jw.
ZAKŁADY ELEKTROMECHANICZNE "ELEKTRA" SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW - 2018-06-29 - Warszawa (mazowieckie)
- Praca w Wydziale Interwencji Kryzysowej jako pracownik pierwszego kontaktu,- Udzielanie specjalistycznego poradnictwa,Kontakt telefoniczny: 58 530-44-40; e-mail: pcpr (at) pcpr.tczew.pl
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W TCZEWIE - 2018-03-02 - Tczew (pomorskie)
PROWADZENIE KALENDARZA SPRAW SADOWYCH, PROWADZENIE AKT SPRAW SĄDOWYCH, PISANIE PISM PROCESOWYCH I PRZEDPROCESOWYCH, WEZWAŃ I ZAWIADOMIEŃ, PROTOKOŁOWANIE ROZPRAW, PROWADZENIE BAZY DANYCH SPRAW SĄDOWYCH, PRZYJMOWANIE INTERESANTÓW, OBSŁUGA SPRAW SKIEROWANYCH DO POSTĘPOWANIA MEDIACYJNEGO, SPORZĄDZANIE ZESTAWIEŃ I SPRAWOZDAŃ DOTYCZĄCYCH POSTĘPOWAŃ SĄDOWYCH, PROWADZENIE BIEŻĄCEJ KORESPONDENCJI, ARCHIWIZACJA AKT, WYMAGANIA: WYŻSZE PRAWNICZE, EWENTUALNIE 5 ROK STUDIÓW PRAWNICZYCH, ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ PRAWNYCH, SZCZ. KPK, USTAWY O IZBACH LEKARSKICH, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA I SYSTEMU INFORMACJI PRAWNEJ, SAMODZIELNOŚĆ I BARDZO DOBRA ORGANIZACJA PRACY, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W ZAWODZIE; GODZINY PRACY 9-17; 7:30-16; 7:'30-15wynagrodzenie 2700,00 zł + premia miesięczna max 30% + wysługa lat-max 20%
OKRĘGOWA IZBA LEKARSKA - 2018-07-31 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Kompleksowa i profesjonalna obsługa klienta, profesjonalne prezentowanie nieruchomości, budowanie trwałych relacji z klientem, obsługa biura sprzedaży.
NORD HOUSE SP. Z O.O. - 2016-01-14 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Doradztwo i obsługa klienta
OPTYK KAROLINA s.c. K. Łukasiak- Nowak i S. Nowak - 2017-11-08 - Wronki (wielkopolskie)
Przygotowanie dokumentacji celnej w exporcie i imporcie.Prowadzenie rozmów z dostawcami, kontrahentami.Organizowanie transportu.
"TEAMDRESS DRAWA" Sp. z o. o. - 2018-04-06 - Złocieniec (zachodniopomorskie)
Kontakt z klientem, przygotowywanie ofert handlowych
B.O.B. Aleksandra Grądziel - 2017-09-01 - Lipiny (łódzkie)
Opracowanie i aktualizacja dokumentacji systemowej, prowadzenie analiz po reklamacyjnych, tłumaczenie odpowiedzi reklamacyjnych do klienta, nadzór nad działaniami w LOP, prowadzenie analiz jakościowych, nadzór nad urządzeniami pomiarowymi, prowadzenie statystyk
BADER Polska Spółka z o.o. - 2018-01-12 - Bolesławiec (dolnośląskie)
prowadzenie zajęć dydaktycznych dla uczestników kursów w zakresie bezpieczeństwa międzynarodowego, bioetyki, prawa medycznego przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej
WOJSKOWE CENTRUM KSZTAŁCENIA MEDYCZNEGO - 2016-09-07 - Łódź (łódzkie)
Manager ds. sprzedaży z j. serbskim/chorwackim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka serbskiego/chorwackiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-12 - Nowy Sącz (małopolskie)
Rejestrowanie wpływających do Ośrodka faktur, szczegółowe informacje znajdują się na stronie: http://www.bip.cos.strazgraniczna.pl/ w zakładce " Ogłoszenia"
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2018-02-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)
nauczyciel wspomagający
Szkoła Podstawowa nr 22 - 2016-08-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
montaż i konserwacja systemów nawadniających oraz profesjonalne zakładanie trawników
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Skrzeszew (mazowieckie)
Weryfikacja dokumentacji AML/KYC pod kątem spełniania ściśle określonych wymogów;ustalanie poziomu ryzyka inwestorów;pozyskiwanie informacji na temat inwestorów; raportowanie wyników zgodnie ze standardami firmy; analiza kompleksowych struktur inwestorów.
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Kraków (małopolskie)
Specjalista ds. obsługi klienta/fakturzysta. Reklamacje, przyjęcia i zwroty towarów, inwentaryzacje, obsługa systemu ratalnego, kontrola dokumentów przyjęć. Wymagane wykształcenie min. średnie, dokładność, sumienność, dobra organizacja pracy, obsługa komputera. Tel. 692 442 095 Bogdan Łankowski
"JABOT" LUCYNA ŁANKOWSKA, BOGDAN ŁANKOWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2018-06-20 - Sulęcin (lubuskie)
poszukiwanie i obsługa kontrahentów na rytnkach UE i Azji
kontakt przez OHP - 2016-06-01 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji, zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizacji swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Oferta skierowana również dla osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności. Umowa na czas nieokreślony, poprzedzona umową na czas określony-po okresie pół roku w momencie kiedy pracownik uzyskał pozytywną ocenę od Kierownictwa Centrum Kontaktu z Klientem. Praca na trzy zmiany: 8:45-17:00; 9:45-18:00; 10:45-19:00. Wynagrodzenie miesięczne: 3150 zł brutto (3500 zł brutto po pomyślnym zakończeniu przez pracownika kompleksowego szkolenia z zakresu systemu rezerwacji biletów lotniczych, zaliczenie wszystkich wymaganych testów oraz uzyskanie pozytywnej oceny od Kierownika Centrum Kontaktu z Klientem).
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Opis stanowiska/ zakres obowiązków: zapewnienie wsparcia dla Klientów Biznesowych przez telefon, e-mail, czat; tworzenie nowych kont / dodawanie nowych użytkowników do aktualizowania istniejących kont i niezbędnych zmian w bazie danych; wyjaśnienie sprawy prawidłowo, w celu wysłania go do odpowiedniej grupy; zapewnienie satysfakcji klienta za świadczone usługi.
Grupa Progres - 2015-12-29 - Łódź (łódzkie)
Poszukiwanie nowych klientów, przygotowywanie przetargów, sporządzanie kalkulacji
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE ALKA Altamer Czesław, Kapusta Stanisław Spółka Jawna - 2018-03-22 - Świerczów (podkarpackie)
Analizowanie dokumentacji i wymagań technicznych związanych z procedurą przygotowania oferty, wysyłanie zapytań ofertowych do dostawców branżowych, sporządzanie zestawień, analiza otrzymanych ofert, udział w negocjacjach techniczno - handlowych.Zdolności analityczne i negocjacyjn,znajomość programu do harmonogramowania i kosztorysowania.
GEO Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2018-01-18 - Radymno (podkarpackie)
- Podstawowe obowiązki, to masaże zdrowotne klientów. Kolejnym jest organizacja miejsca pracy (np. pranie i prasowanie ręczników, pościeli, itp.), określanie zapotrzebowania na niezbędne akcesoria, np. olejki. Związane jest z tym także szeroko pojęte utrzymanie w czystości miejsca pracy. Praca na terenie Katowic.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na dwie zmiany w godzinach: 10:00-22:00 + sobota, niedziela. Wymagane wykształcenie: co najmniej 10 klas, podstawowe 6 klas i szkoła średnia 4 klasy. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata. Wymagane uprawnienia: Kurs masażu HILOT. Wymagane umiejętności: w stopniu zaawansowanym umiejętność wykonywania masażu HILOT.
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Katowice (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-06 - Warszawa (mazowieckie)
doradztwo i wykonywanie nprojektów budowlanych, nadzór, współpraca z projektantami
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Jarosławiec (zachodniopomorskie)