SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Białystok oferta pracy SUDER PLUS Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: • dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Data publikacji: 2016-04-14
Lokalizacja: Białystok (podlaskie)
Pracodawca: SUDER PLUS Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PRZĘDZALNIANA 60, 15-688 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białystok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Białystok
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Białystok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : Wymagania:• wykształcenie min. średnie (mile widziane techniczne ze specjalizacją mechanik samochodowy),• doświadczenie w branży samochodowej min. 1 rok (mile widziana branża samochody ciężarowe),• doświadczenie w kontakcie z klientem (obsługa klienta, handel, usługi),• zainteresowanie motoryzacją,• prawo jazdy kat. B,• umiejętność pracy w zespole.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: SUDER PLUS Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
Pułkownika Stanisława Dąbka 13, 30-832 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv przesłać : REKRUTACJA (at) SUDER.EU
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kraków
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraków
Ulica pracodawcy: Pułkownika Stanisława Dąbka
Numer budynku pracodawcy: 13
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 15.04.2016
Oferta pracy ważna do: 11.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 15.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 14.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: - prowadzenie księgowości i rozliczeń administrowanych wspólnot mieszkaniowych, - rozliczanie mediów, - przygotowywanie rocznych rozliczeń, - przygotowywanie i prowadzenie zebrań wspólnot mieszkaniowych, -przygotowywanie projektów sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań tematycznie związanych z działalnością wspólnot mieszkaniowych, - prowadzenie wszelkiego rodzaju negocjacji i uzgodnień z bankami prowadzącymi rachunki administrowanych wspólnot mieszkaniowych, -prowadzenie rozliczeń finansowych administrowanych wspólnot mieszkaniowych z Urzędem Skarbowym, - sporządzanie deklaracji CIT, - kontakty z właścicielami lokali w zakresie funkcjonowania wspólnot mieszkaniowych, obsługa wspólnot mieszkaniowych w zakresie kredytowania realizowanych inwestycji,- przygotowanie dokumentacji realizowanych inwestycji, uczestniczenie w odbiorach częściowych i końcowych, - przeprowadzanie postępowania ofertowego na zadania realizowane we wspólnotach mieszkaniowych,
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ - 2017-09-18 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
- Wykonywanie zleconych prac: weryfikacja sprawozdań finansowych, analiza danych finansowych, przygotowywani analiz biznesowych.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 3000 zł/brutto. Pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na okres do trzech lat (01-12-2016 - 30-11-2019).- Praca: 8:00-16:30 (z przerwą na obiad). Wymagane ukończone studia, preferowane na kierunku ekonomicznym (rachunkowość, finanse, administracja) lub filologicznym (angielska, niemiecka). Wymagane doświadczenie zawodowe minimum 1 rok w obszarze finansów i/lub audytu finansowego w firmie działającej w sektorze SSC/BPO. Wymagana znajomość pakietu ms office, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz/lub dobra znajomość języka niemieckiego w mowie w stopniu dobrym, w piśmie w stopniu dobrym.
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Katowice (śląskie)
prasowanie międzyoperacyjne, prasowanie końcowe.
PW "STYL 2000" Bernadeta Baraniak - 2016-10-12 - Bolewice (wielkopolskie)
1. praca biurowa/stacjonarna2. pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz opieka i podtrzymanie relacji z obecnymi klientami firmy3. stacjonarna sprzedaż produktów połączona z doradztwem4. aktywne odpowiadanie na zapytania klientów5. prowadzenie kampanii mailingowej6. prowadzenie negocjacji oraz przygotowanie indywidualnych ofert7. terminowa realizacja wyznaczonych planów8. bieżące wsparcie działu sprzedaży w pracy operacyjnej9. wystawianie faktur i innych dok. związanych ze sprzedażą10. dokumentowanie i raportowanie działań11. budowanie pozytywnego wizerunku firmy
GOLDEN LINE PAWEŁ DOSTYCH - 2016-03-07 - Rzeszów (podkarpackie)
Planowanie wydatków na utrzymanie i remonty budynków i budowli, ocenianie stanu technicznego budynków i budowli na podstawie analizy wyników protokołów przeglądów okresowych, prowadzenie dokumentacji technicznej budynków i budowli oraz książki obiektu budowlanego, kontrolowanie i organizowanie przeglądów okresowych obiektów zgodnie z obowiązującymi wymogami prawa budowlanego, monitorowanie usterek ujętych w protokołach przeglądów technicznych, uzgadnianie i opiniowanie dokumentacji remontów i inwestycji obiektów, branie udziału w pracachkomisji oceniających stan techniczny obiektów i przekazywanie pomieszczeń pod wynajem.
PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Gdynia (pomorskie)
Dokonywanie całokształtu rozliczeń finansowych dostaw i sprzedaży surowca, wystawianie i sprawdzanie faktur za zakup, sprzedaż i transport zbóż, sporządzanie wymaganych sprawozdań, kompleksowa obsługa zawieranych umów zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie analiz, opracowań dotyczących obrotemzboża.
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2018-02-12 - Stoisław (zachodniopomorskie)
Przyjmowanie i zamawianie towaru. Przygotowywanie towaru do sprzedaży. Dbanie o porządek i estetykę miejsca pracy. Obsługa klienta. Obsługa komputera i drukarki fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Kłoczew (lubelskie)
Obsługa systemu informatycznego firmy, prowadzenie sklepu internetowego.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "RAJ" Władysław i Ewa Radzio - 2016-12-01 - Grajewo (podlaskie)
Powadzenie działalności szkoleniowej, doradczej, informacyjnej i upowszechnieniowej w zakresie: ochrony dziedzictwa kulturowego, promocji twórczości ludowej i folkloru, wskazywania możliwości rozwiązywania problemów socjalno-bytowych ludności wiejskiej, promowania przedsiębiorczości na obszarach wiejskich, w tym turystyki wiejskiej, agroturystyki i zagrody edukacyjnej, kształtowania warunków pracy i życia społeczeństwa wiejskiego, odpowiadających standardom cywilizacyjnym pozwalającym mieszkańcom wsi realizować ich cele ekonomiczne, edukacyjne, kulturowe i społeczne poprzez m.in.: aktywizację społeczności lokalnych obszarów wiejskich, informowanie o możliwościach podnoszenia i zdobywania nowych kwalifikacji zawodowych przez rolników i mieszkańców obszarów wiejskich.
Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego - 2018-06-13 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
sprzedaż bezpośrednia i i nternetowa produktów elektrycznych, przygotowanie ofert handlowych, budowanie dobrego wizerunku firmy oraz zdobywanie nowych klientow
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Osieczany (małopolskie)
- oferta w ramach refundacji częsci wynagrodzenia dla osób bezrobotnych do 30 roku życia-
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Łowicz (łódzkie)
dokonywanie standardowych procedur operacyjnych dla laboratorium zgodnie z zasadami ASTM i BHP, plany analiztyczne według zapotrzebowania terminalu LNG i metodami pobierania próbek; obserwacja, kontrola, kalibrowanie i testowanie nowego sprzętu laboratyjnego oraz zapewnienie szkoleń dla lokalnych techników laboratoryjnych; nadzór nad rozruchem laboratorium: obserwacja i sprawdzanie wszystkich instalacji laboratoryjnych, wyposażenia oraz szklanych i chemicznych zasobów, organizowanie magazynu i pobierania próbek; radzenie sobie ze wszystkimi potrzebami i problemami pracy w laboratorium.
SAIPEM S.P.A. S.A. Oddział w Polsce - 2016-01-25 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
zarządzanie utrzymaniem ruchu i remontami w ramach branży mechanicznej w powierzonym obszarze- organizowanie oraz koordynowanie całokształtu prac w celu zapewnienia realizacji zadań planowych; podejmowanie bieżących działań naprawczych i korygujących wynikających z funkcjonowania systemu jakości, a także w przypadkach stwierdzonych niezgodności; opracowywanie planów remontów instalacji technologicznych, urządzeń technicznych oraz innych obiektów dla instalacji będących w zakresie obowiązków w zgodności z obowiązującymi przepisami; zapewnienie sprawności aparatów, urządzeń i instalacji oraz ich ciągłości produkcyjno- ruchowej z zapewnieniem bezpieczeństwa eksploatacyjnego i bezpieczeństwa obsługi; nadzorowanie realizacji zadań i ich rozliczania dla powierzonego obszaru; stosowanie i ciągłe doskonalenie rozwiązań przyjętych w ramach wdrożonych i wdrażanych w firmie systemów zarządzania
CIECH Soda Polska s.a. - 2017-07-28 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
realizacja zadań związanych z udzielaniem zamówień publicznych, prowadzenie spraw w zakresie przedsięwzięć inwestycyjnych i remontowych, ubezpieczeń majątkowych i NNW, gospodarki materiałowej
kontakt przez OHP - 2016-04-08 - Białystok (podlaskie)
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE NA STRONIE BIP SOŚNICOWICE.Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na oferowanym stanowisku, tj. posiadanie minimalnych wymagań kwalifikacyjnych; wykształcenie oraz umiejętności zawodowe: co najmniej podstawowe i umiejętności wykonywania czynności, staż pracy (w latach): 1 rok; stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na oferowanym stanowisku pracy; prawo jazdy kat. B oraz samochód osobowy, który może być wykorzystany do celów służbowych. Wymagania dodatkowe: brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia; ukończone szkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy lub pomocy przedmedycznej, ukończony kurs dla opiekunów; wiedza z zakresu opieki nad osobami wymagającymi pomocy innych osób; doświadczenie w pracy opiekuna osoby starszej, chorej lub niepełnosprawnej; umiejętność skutecznego komunikowania się, organizacji czasu pracy w domu podopiecznego, samodzielność, odporność na stres, wysoka kultura osobista; odpowiedzialność, terminowość, rzetelność, sumienność, obowiązkowość, bezstronność.Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: wykonywanie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania osób samotnych, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy innych osób, a są jej pozbawione lub inne osoby nie mogą takiej pomocy zapewnić, obejmujące pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, zaleconą przez lekarza pielęgnację oraz, w miarę możliwości, zapewnienie kontaktów z otoczeniem; jedna zmiana; miejsce pracy: Sośnicowice
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SOŚNICOWICACH - 2017-12-13 - Sośnicowice (śląskie)
praca specjlisty ds sprzedaży:bieżące zamawianie towarów na magazyn, kontrola cen zamawianych towarów, sporządzanie dokumentów przyjęcia towarów itp.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Gdańsk (pomorskie)
- prowadzenie zmiany- koordynacja pracy koleżanek i kolegów- właściwa ekspozycja towaru
TESCO (POLSKA) SP. Z O.O. - 2018-01-12 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
planowanie i monitorowanie produkcji, pilnowanie terminów dostaw, organizacja załadunków, nadzór nad pracownikami, kontrola jakości wyrobów, kontrola czasu pracy
PLATAN MEBLE Sp. Zo.o. - 2018-02-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Administrowanie i rozwój hurtowni danych,Utrzymanie hurtowni danych, m.in.: monitorowanie i administrowanie środowiskami, optymalizacja wydajności rozwiązań, zarządzanie jakością danych,Wsparcie w zakresie przygotowania budżetu, Wykrywanie słabych punktów Biznesu w celu zwiększenia wykorzystania potencjalnych źródeł oszczędności,
Bać - Pol S.A. - 2017-02-14 - Świlcza (podkarpackie)
Obsługa klientów eksportowych oraz pozyskiwanie nowych; Przyjmowanie, rejestrowanie zamówień; Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji; Prowadzenie rozmów w językach obcych z kontrahentami.
Zakłady Kablowe BITNER Sp. z o.o. - 2017-06-27 - Kraków (małopolskie)
Nadzór nad sprawnym i zgodnym z przepisami prawa działaniem urządzeń : elektroenergetycznych, zabiegowych, gastronomicznych, medycznych, dźwigów oraz instalacji elektrycznych i odgromowych;Zapewnienie fachowego nadzoru przy robotach elektroenergetycznych i ich zgodności i obowiązującymi przepisami
"Uzdrowisko Lądek-Długopole" Spółka Akcyjna - 2018-06-13 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
doradztwo techniczno-handlowe klientom firmy, dobór odpowiednich produktów z gamy oferowanej przez przedsiębiorstwo, prowadzenie ewidencji działu handlowo-technicznego
"EKONSTAL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-08-01 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
Obsługa organizacyjna i administracyjna współpracy z zagranicą w tym obsługa delegacji zagranicznych. Koordynowanie umów oraz wymiany osobowej z zagranicznymi ośrodkami partnerskimi. Sprawowanie funkcji zastepcy koordynatora programu "ERASMUS +". Działania dotyczące projektów międzynarodowych.
Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie - 2018-03-02 - Częstochowa (śląskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Nowogard (zachodniopomorskie)
kootdynacja i realizacja działań w projaktach szkoleniowych RPO, tworzenie nowych wniosków aplikacyjnych projektów dofinansowanych ze srodków UE, rozwój firmy i pozyskiowanie nowych zleceń dla firmy
EDU-IT - 2018-01-03 - Rzeszów (podkarpackie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
-zarządzanie i nadzór nad dokumentacją systemu HACCP-przeprowadzanie audytów systemowych i audytów u dostawców-współudział w rozwiązywaniu problemów jakościowych
Froneri Polska Sp. z o.o. - 2017-02-15 - Namysłów (opolskie)
wykształcenie wyższe, doświadczenie rok w organizacji szkoleń, dobre umiejętności organizacyjne, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętności interpersonalne, bardzo dobra znajomość obsługi komputera MS Office, poczty elektronicznej i internetu, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.Zakres obowiązków: organizowanie szkoleń zawodowych zgodnie z potrzebami rynku pracy, rekrutacja klientów na szkolenia
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP w Poznaniu - 2016-07-05 - Krotoszyn (wielkopolskie)