SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Lublin oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa pacjentów, wystawianie dokumentów, sprzedaż i dobór wyrobów medycznych, zamawianie towaru
Data publikacji: 2017-10-13
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa pacjentów, wystawianie dokumentów, sprzedaż i dobór wyrobów medycznych, zamawianie towaru
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.10.2017
Data zakończenia pracy: 18.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa kas fiskalnych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: wystawianie dokumentów sprzedażowych
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
Mełgiewska 11c, 20-209 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: Mełgiewska
Numer budynku pracodawcy: 11c
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.10.2017
Data dodania oferty pracy: 11.10.2017
Oferta pracy ważna do: 10.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 11.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 11.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Telefoniczny kontakt z klientem stałym.
kontakt przez OHP - 2018-02-02 - Kraków (małopolskie)
- pomoc w prowadzeniu biura, obsługa komputera, telefonu, fax-u,- pomoc w prowadzeniu dokumentacji biurowej, rejestrów konsultantek i liderów sprzedaży, dokumentacji handlowej,- obsługa klientów - sprzedaż bezpośrednia, praca w terenie, prospekting, podpisywanie umów z nowymi kontrahentami pod nadzorem opiekuna,- obsługa kasy fiskalnej,- usługi marketingowe, promocja, reklama, projektowanie artykułów reklamowych - wizytówek, ulotek.
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Wieliczka (małopolskie)
organizacja sprzedaży odzieży
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Gdynia (pomorskie)
monter urządzeń i instalacji sanitarnej sieci wewnętrznej
Usługi Ogólnobudowlane "GÓRAL" Stanisław Nowak - 2016-03-15 - Kajetany (mazowieckie)
Zakres obowiązków, w szczególności: Z zakresu kadr:1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą a w szczególności: Przepisów Kodeksu Pracy,Ustawy o pracownikach samorządowychUstawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych,Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Prowadzenie spraw pracowniczych związanych z przebiegiem zatrudnienia pracowników.3. Konsultowanie zakresów obowiązków pracowników Wrocławskiego Centrum Integracji z Koordynatorami i Dyrektorem Centrum.4. Koordynacja procesu rekrutacji na stanowiska pracownicze zgodnie z Ustawą o pracownikach samorządowych, prowadzenie dokumentacji naborów w WCI we współpracy z Komisjami Rekrutacyjnymi5. Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem terminowości wykonania badań okresowych pracowników i prowadzenie stosownej ewidencji.6. Sprawowanie nadzoru nad szkoleniami z zakresu BHP i ppoż. pracowników.7. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, w tym rejestru urlopów, zwolnień lekarskich oraz nadzór nad kartami czasu pracy pracowników.8. Prowadzenie rejestrów planów urlopów.9. Prowadzenie spraw związanych z nagradzaniem, awansowaniem oraz karaniem pracowników.10. Ustalenie uprawnień pracowników do nagród jubileuszowych oraz dodatkowego wynagrodzenia rocznego.11. Sprawowanie nadzoru i kontroli dyscypliny pracy oraz przestrzegania regulaminu i kodeksu pracy.12. Prowadzenie dokumentacji związanej z poleceniem wyjazdów służbowych.13. Prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniami pracowników.14. Prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych:- wprowadzanie do programu CDN Optima danych pracowników oraz zmian danych.15. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie kadrowym.16. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników o zatrudnieniu.17. Prace związane ze spełnianiem wymogów zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie kadr.18. Prowadzenie rejestrów urlopów wypoczynkowych, upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Dyrektora WCI,upoważnień do przetwarzania danych osobowych WCI.19. Współpraca z Specjalistą płac w zakresie spraw kadrowych i wynagrodzeń (nieobecności, zmiany umów o pracę, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiany wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych.Z zakresu płac:1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą a w szczególności: Przepisów Kodeksu Pracy,Ustawy o pracownikach samorządowychUstawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych,Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Kompletowanie dokumentacji i przygotowywanie wniosków o emerytury i renty pracowników Centrum.3. Prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników, zleceniobiorców i beneficjentów do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych:wprowadzanie do programu CDN Optima danych zleceniobiorców i beneficjentów oraz zmian danych, wprowadzanie do programu Płatnik danych zleceniobiorców i beneficjentów oraz pracowników,wprowadzanie zmian danych dostarczonych przez zleceniobiorców i beneficjentów.4. Prowadzenie dokumentacji zajęć komorniczych pracowników i beneficjentów Centrum oraz spraw związanych z rozliczeniem tych zajęć komorniczych.5. Sporządzanie sprawozdań oraz prowadzenie rozliczeń z Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. 6. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie płacowym.7. Prace związane ze spełnianiem wymogów zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie płacowym.8. Naliczanie świadczeń należnych beneficjentom Wrocławskiego Centrum Integracji.9. Sporządzanie i naliczanie list płac pracowników Centrum wraz z prowadzeniem stosownej dokumentacji.10. Sporządzanie naliczeń i prowadzenie dokumentacji związanej z zasiłkami macierzyńskimi, zasiłkami chorobowymi i zasiłkami opiekuńczymi. 11. Sporządzanie i naliczanie uprawnionym pracownikom wypłat z tytułu nagród jubileuszowych. 12. Sporządzanie i naliczanie list płac związanych z dodatkowym wynagrodzeniem rocznym pracowników.13. Kontrola prawidłowości naliczania ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych na liście płac związanych z wypłatami dla beneficjentów Centrum.14. Prowadzenie rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych oraz spraw związanych z przekazem elektronicznym w systemie PŁATNIK ZUS.15. Prowadzenie rozliczeń w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych z Urzędem Skarbowym.16. Prowadzenie spraw związanych z wypłacaniem umów zleceń i umów o dzieło.17. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników o wynagrodzeniu oraz dla zleceniobiorców i beneficjentów dot. zatrudnienia i wynagrodzenia. 18. Współpraca z Specjalistą ds. kadr w zakresie spraw kadrowych i wynagrodzeń (nieobecności, zmiany umów o pracę, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiana wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników, zleceniobiorców i beneficjentów do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych.Forma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista ds. kadrowych i/lub Specjalista ds. płacowych we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 09.07.2018r. do godziny 16.00 3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:1. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. 2. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). 3. Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: p. Ewa Żmuda - Zastępca Dyrektora, tel. 71 782 35 18 w godz. 9.00-15.00. Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-06-26 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa kasy fiskalnej, rozliczanie kasy po zakończonym dniu
kontakt przez OHP - 2016-12-16 - Międzyrzecz (lubuskie)
Pakowanie i wyrabianie ciastek.
Piekarnia-Cukiernia MARKIZA Miroslawa Pliszka - 2015-11-06 - Czersk (pomorskie)
Praca z osobami niepełnosprawnymi w zakresie usuwania barier architektonicznych i technicznych w miejscu zamieszkania tych osób.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2018-01-25 - Gniezno (wielkopolskie)
Konfekcja odzieży damskiejsprzedaż internetowa, przyjmowanie zamówień, wysyłka odzieży, pzryjmowanie zwrotów, negocjowanie z klientami
MODESTA Przedsiębiorstwo Konfekcyjne - 2017-01-26 - Ozorków (łódzkie)
- obsługa administracyjno-finansowa projektu- przygotowywanie umów, protokołów, sprawozdań okresowych i końcowych, wniosków o płatność, kosztorysów, harmonogramów płatności zgodnie z zawartymi umowami na realizację projektów- bieżąca obsługa elektronicznego Systemu SL2014 (w zakresie związanej z rozliczaniem projektów)- kontrola wydatkowanych środków finansowych – prowadzenie dokumentacji oraz korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej związanej z wydatkowaniem środków- opisywanie dokumentów księgowych zgodnie z wytycznymi oraz archiwizacja dokumentacji rozliczeniowej projektów- współpraca z zespołem projektowym, podmiotami zewnętrznymi oraz instytucjami wdrażającymi
Fundacja OKNO NA WSCHÓD - 2018-03-14 - Białystok (podlaskie)
Obsługa klienta w dziale sprzedaży biura podróży. Przyjmowanie ofert, prezentacja i sprzedaż ofert. Kontakt z klientami, marketing. Kontakt i poszukiwanie klientów korporacyjnych.
SUN TRAVEL BIURO PODRÓŻY DOROTA CHABOWSKA - 2016-02-03 - Piła (wielkopolskie)
- kontrola jakości systemów IT,- współpraca z zespołem analityków i programistów przy dostarczaniu rozwiązań IT,- zapewnianie zgodności rozwiązań ze standardami UBS oraz wymogami audytowymi,- dzielenie się wiedzą z globalnym zespołem IT,- współpraca z globalnym zespołem IT. Praca jednozmianowa w godz.: 8:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, umiejętności: obsługa programów komputerowych, znajomość rynku Europy Wschodniej (rekrutacja pracowników), doświadczenie zawodowe: min. 5 lat na w/w stanowisku, znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego, angielskiego biegle. Ogólny zakres obowiązków: prowadzenie naboru pracowników z rynku Europy Wschodniej, weryfikacja uprawnień oraz umiejętności zawodowych, prowadzenie tłumaczeń.
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Lublin (lubelskie)
Prezentowanie produktów i usług firmy klientom w obcych językach(ukraiński, rosyjski, angielski), przygotowanie i kompletowanie dokumentów dla klientówOferta złożona w celu uzyskania informacji starosty na temat możliwości zaspokojenia potrzeb kadrowych o lokalny rynek pracy
AKKONA Sp. z o.o. - 2016-08-03 - Strzembowo (mazowieckie)
reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami pochodzenia indyjskiego, budowanie i utrzymywanie długotrwałej współpracy z klientami z Indii, pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Opracowanie i realizacja strategi w zakresie wizerunku rynkowego przedsiębiorstwa. Budowanie i utrzymywanie relacji dziennikarzami i władzami lokalnymi. Przygotowywanie materiałów prasowych i raportów na temat bieżącego funkcjonowania firmy. Udzielanie wywiadów. Przygotowywanie odpowiednich materiałów dla zarządu.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagane umiejętność swobodność w formułowaniu myśli i redagowania tekstów. Wymagana umiejętność podejmowania szybkich decyzji. Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagane umiejętność redagowania pism. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: centrumdializapraca (at) gmail.com
"CENTRUM DIALIZA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-09 - Sosnowiec (śląskie)
- wystawianie faktur sprzedaży energii elektrycznej, ciepła i innych, naliczanie podatku akzyzowego, sprządzanie analiz finansowych, sprządzanie sprawozdań i informacji wewnętrznych i zewnętrznych, naliczanie opłat koncesyjnych od sprzedaży objetej koncesją, wspólpraca w zakresie opracowywania taryf dla ciepła i energii elektrycznej, sporządzanie informacji i sprawozdań do urzędu statystycznego, sporządzanie kalkulacji cen na roboty i usługi świadczone, prowadzenie działalności na rynku świadectw pochodzenia energii
ECO JELENIA GÓRA SP. Z O. O. - 2018-07-20 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Odpowiedzialność za zaopatrzenie firmy w media (woda, gaz, energia elektryczna, kanalizacja, woda ciepła, paliwa i inne);współpraca oraz negocjowanie z dostawcami cen usług i towarów;realizowanie obowiązków firmy w zakresie ochrony środowiska; prowadzenie wynajmu pomieszczeń; prowadzenie rejestrów aut firmowych, analiza spalania i przebiegów, przeglądy, badania; aktualizowanie przeglądów wymaganych dla obiektów budowlanych; prowadzenie dokumentacji związanej z instalacjami oraz konserwacjami systemów alarmowych; wsparcie podczas otwierania nowych oddziałów firmy.
ASAJ Sp. z o.o. - 2017-05-04 - Siedlce (mazowieckie)
Wprowadzanie polis ubezpieczeniowych do systemu,obsługa klienta w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych i innych.
Pośrednictwo Ubezpieczeniowe "DEALER" Janina Borowicz - 2016-09-13 - Przemyśl (podkarpackie)
Negocjacje dotyczące cen i terminowość dostaw, składanie zamówień
Zakład Techniki Próżniowej TEPRO S.A. - 2017-12-12 - Koszalin (zachodniopomorskie)
udziała w targach branżowych, aktywne pozyskiwanie nowych klientów,, przygotowywanie ofert handlowych i marketingowych
PARTNER SYSTEMS SP. Z O.O. - 2016-06-21 - Człuchów (pomorskie)
Zakres obowiązków:1. Opracowywanie projektów aktów prawnych w zakresie gospodarki nieruchomościami, będącymi w trwałym zarządzie jednostek organizacyjnych MON oraz wykorzystywanymi na innych podstawach prawnych.2. Prowadzenie operatu ewidencyjnego nieruchomości pozostających w trwałym zarządzie jednostek organizacyjnych MON oraz wykorzystywanych na innych podstawach prawnych.3. Aktualizowanie albumów nieruchomości wojskowych w części kartograficznej i opisowej.4. Analizowanie wniosków oraz planów związanych z przejmowaniem nieruchomości na potrzeby sił zbrojnych. 5. Ewidencyjne rozliczenie planu przekazywania nieruchomości zbędnych poza resort obrony narodowej.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2017-01-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zadania zawodowe: - Dostarcza, rozwija i nieustannie ulepsza uslugi związane ze szkoleniami i rozwojem; - Prowadzi efektywne analizy potrzeb oraz efektywnie rozwija proces; - Współpracuje ze studentami, uczestnikami procesów i decydentami w celu zapokojenia potrzeb w zakresie skutecznego szkolenia i rozwoju; - Informuje pracowników o dostępnych szkoleniach; - Promuje zarówno rozwój zawodowy jak i kulturę uczenia się w przedsiebiorstwie; - Efektywnie dobiera pracwoników na szkolenie wewnetrzne i zewnętrzne; - Współpracuje w firmami oferujacymi szkolenia i społecznościami ekspertów w celu stworzenia sieci sprawdzonych partnerów.
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Odbieranie telefonów od klientów w jęz. tureckim, rozwiazywanie problemów przesłanych przez klienta w języku tureckim.
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Łódź (łódzkie)
ksiegowanie dokumentów pod nadzorem, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Żelechów (mazowieckie)
opracowanie materiałów/dokumentacji szkoleniowej,pomoc w prowadzeniu szkoleń, pomoc w organizowaniu szkoleń, pomoc w przygotowaniu ma\teriałow reklamowych, pomoc w aktualizacji strony internetowej, prowadzenie rejestrów, pomoc w obsłudze klientów, dbanie o ład i porządek w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Katowice (śląskie)
Sporządzanie deklaracji podatkowych, przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych, obsługa rachunków klientów ukraińskojęzycznych - wymagany kontakt z klientem mailowy, telefoniczny, przygotowywanie faktur do klientów.
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Łódź (łódzkie)
kontakt telefoniczny i e-mailowy z klientami biznesowymi w celu negocjonowania i zawarcia umowy na usługi internetowe pracodawcy (sprzedaż)
Sunrise System sp. z o.o. sp. k. - 2016-09-07 - Poznań (wielkopolskie)
sprzedaż kamienia, praca na magazynie, wystawianie faktur, nawiązywanie kontaktów handlowych.Praca w godz. 8-16
Just Stone Sp. z o.o. - 2017-06-23 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Obsługa klientów krajowych i zagranicznych, prace biurowe, marketing.
Przedsiębiorstwo Concept Stal B&S Lejman Spółka Jawna - 2016-11-03 - Chełm (lubelskie)