SPECJALISTA W ODDZIALE NIERUCHOMOŚCI I ZAKWATEROWANIA WOJSKA(NR 0415) Bydgoszcz oferta pracy Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych
Stanowisko: SPECJALISTA W ODDZIALE NIERUCHOMOŚCI I ZAKWATEROWANIA WOJSKA(NR 0415)
Wynagrodzenie: od 2 720 PLN
Zakres obowiązków: Zakres obowiązków:1. Opracowywanie projektów aktów prawnych w zakresie gospodarki nieruchomościami, będącymi w trwałym zarządzie jednostek organizacyjnych MON oraz wykorzystywanymi na innych podstawach prawnych.2. Prowadzenie operatu ewidencyjnego nieruchomości pozostających w trwałym zarządzie jednostek organizacyjnych MON oraz wykorzystywanych na innych podstawach prawnych.3. Aktualizowanie albumów nieruchomości wojskowych w części kartograficznej i opisowej.4. Analizowanie wniosków oraz planów związanych z przejmowaniem nieruchomości na potrzeby sił zbrojnych. 5. Ewidencyjne rozliczenie planu przekazywania nieruchomości zbędnych poza resort obrony narodowej.
Data publikacji: 2017-01-23
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Józefa Dwernickiego 1, 85-915 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków:1. Opracowywanie projektów aktów prawnych w zakresie gospodarki nieruchomościami, będącymi w trwałym zarządzie jednostek organizacyjnych MON oraz wykorzystywanymi na innych podstawach prawnych.2. Prowadzenie operatu ewidencyjnego nieruchomości pozostających w trwałym zarządzie jednostek organizacyjnych MON oraz wykorzystywanych na innych podstawach prawnych.3. Aktualizowanie albumów nieruchomości wojskowych w części kartograficznej i opisowej.4. Analizowanie wniosków oraz planów związanych z przejmowaniem nieruchomości na potrzeby sił zbrojnych. 5. Ewidencyjne rozliczenie planu przekazywania nieruchomości zbędnych poza resort obrony narodowej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 720 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA W ODDZIALE NIERUCHOMOŚCI I ZAKWATEROWANIA WOJSKA(NR 0415)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw rynku nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 720 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe w zakresie budownictwa.Wymagania dodatkowe:1. Znajomość przepisów z zakresu gospodarki nieruchomościami.2. Wskazane doświadczenie w zakresie prowadzenia ewidencji.3. Umiejętność biegłego posługiwanie się komputerem i znajomość pakietu MS Office. 4. Kreatywność i inicjatywa w działaniu.5. Komunikatywność, chęć podnoszenia kwalifikacji oraz umiejętność wyrażania myśli w formie pisemnej. 6. Dyspozycyjność.
Nazwa pracodawcy: Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Józefa Dwernickiego 1, 85-915 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Zgłaszanie ofert:- pocztą na adres 85-915 Bydgoszcz ul. Dwernickiego 1 z adnotacją Wydział Pracowników Wojska lub osobiście - Bydgoszcz ul. Dwernickiego 1- ofertę z adnotacją Wydział Pracowników Wojska zostawić na Biurze przepustek
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Józefa Dwernickiego
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw rynku nieruchomości
Data dodania oferty pracy: 23.01.2017
Oferta pracy ważna do: 10.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 23.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 23.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sporządzanie i prowadzenie dokumentacji personalnej, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS, naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac oraz ich księgowanie, rozliczanie oraz ewidencja czasu pracy- listy obecności, urlopy, zwolnienia, obsługa systemu kadrowo-płacowego Enowa, sporządzanie raportów na potrzeby klientów
PODKARPACKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ CARPATIA - 2017-07-28 - Rzeszów (podkarpackie)
- Zawieranie umów generalnych dotyczących odtwarzania utworów muzycznych i słownomuzycznych.- Wynagrodzenie: 2400 do 3000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 8:00-16:00, 10:00-18:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy przy telefonie w callcenter lub sprzedaży. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: cos4 (at) stoart.org.pl
ZWIĄZEK ARTYSTÓW WYKONAWCÓW STOART - 2016-02-15 - Katowice (śląskie)
Sporządzanie ofert handlowych, kontakty z klientami, koordynowanie procesu sprzedaży produktu, inicjowanie i kształtowanie relacji z klientem, obsługa klientów przez cały okres procesu sprzedażowego, przygotwanie raportów ze sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Drwinia (małopolskie)
Osoba na danym stanowisku będzie reklamowała firmę w internecie, nawiązywała kontakty z nowymi klientami, prowadzała rozmowy w zakresie informacji o działalności firmy w języku angielskim.
GOOD-PERSONEL SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA - 2017-05-23 - Piaseczno (mazowieckie)
- przygotowywanie ofert handlowych, - przygotowywanie ofert do przetargów, - przygotowywanie kampanii marketingowych, - opieka nad stroną internetową, - projektowanie i tworzenie materiałów reklamowych na potrzeby firmy. Praca w godzinach 8-16. Oferta dostępna w sali C, E, H. Kontakt z pracodawcą: tel.: 504 207 613, e-mail: gmalczak (at) gpm.net.pl
GPM SYSTEMY Sp. z o.o. - 2017-10-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów na rożne stanowiska, czyli prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, testów psychologicznych, w tym także wszelkie działania organizacyjne związane z tworzeniem centrum oceny. Zamieszczanie ogłoszenń rekrutacyjnych w internecie i prasie, prowadzenie baz danych CV, odpowiedzialność za administrowanie zewnętrzną stroną internetową i wewnętrzną bazą rekrutacyjną. Współpraca z agencjami rekrutacyjnymi, agencjami pracy tymczasowej, uczelniami wyższymi i Urzędami Pracy.
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Namysłów (opolskie)
Brak danych
Stowarzyszenie Wdzydzko – Charzykowska Lokalna Grupa Rybacka „Mòrénka” - 2017-03-24 - Chojnice (pomorskie)
- nadzór i koordynacja zespołu produkcyjnego- realizowanie planu produkcyjnego- rozwiązywanie bieżących problemów produkcyjnych
SENI Spółka Akcyjna - 2018-03-07 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Organizacja procesów logistycznych, koordynowanie załadunku pociągów na terenie Polski, Czech, Słowacji, Niemiec;kontrola jakości i ilości towaru, stały kontakt, budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z Klientami oraz Podwykonawcami, przygotowanie dokumentów przewozowych, sporządzanie listy wagonowej, wysyłanie raportów oraz dokumentacji fotograficznej, monitorowanie i kontrola realizacji zleceń transportowych, dbanie o dobre imię i prestiż firmy
ECCO WOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-14 - Katowice (śląskie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-19 - Warszawa (mazowieckie)
wymagania: wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, znajomość kuchni tureckiejZakres obowiązków: przygotowanie wyrobu gotowego kebabu, obróbka mięsa opiekanego, układanie kebabu tureckiego, tworzenie kompozycji receptury kebabu, obróbka surowca mięsnego do produkcji kebabu, kuchnia turecka, pakowanie wyrobu gotowego
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Zduny (wielkopolskie)
Realizacja i kontrola zamówień publicznych.
FURINEO Sp. z o. o. - 2016-06-23 - Siedlce (mazowieckie)
•naliczanie wynagrodzeń oraz zasiłków pracowników oraz zleceniobiorców,•sporządzanie dokumentacji związanej z wypłatą wynagrodzeń i zasiłków oraz jej archiwizacja, •sporządzanie i przesyłanie drogą elektroniczną wszelkich dokumentów rozliczeniowych, deklaracji, raportów do ZUS dotyczących comiesięcznego rozliczania składek w zakresie ubezpieczeń społecznych oraz ubezpieczenia zdrowotnego wszystkich pracowników i zleceniobiorców,•sporządzanie deklaracji podatkowych, m.in PIT-11, PIT – 8C, PIT 8AR, PIT 4Ri innych oraz dokonywanie na wniosek pracownika rocznych rozliczeń z tytułu pdof,•dokonywanie obligatoryjnych i fakultatywnych potrąceń z wynagrodzeń pracowników i przekazywanie do odpowiednich organów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie,•monitorowanie wykona
FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2017-01-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca z bazą danych- rejestracja, aktualizacja, uzupełnianie informacji o klientach, budowanie pozytywnych relacji z klientami, dostosowywanie oferty do aktualnych potrzeb klienta, telefoniczne umawianie spotkań handlowych. Godziny pracy dowolne- do uzgodnienia lub praca zdalna.
Abakon Sp. z o.o., Sp. Komandytowa - 2016-03-08 - Bielsko-Biała (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Warszawa (mazowieckie)
- Obsługa kadrowo płacowa pracowników, ich reasekuracja z terenów za granicą wschodnią.- Wynagrodzenie: 1100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (25% - 1/4 etatu).- Praca: 8:00-12:00, 12:30-16:30. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne: dyplom księgowości i w zakresie doradztwa personalnego. Wymagane doświadczenie zawodowe 2 lata w zakresie księgowości i doradztwa personalnego, mile widziane doświadczenie we współpracy z podmiotami z Ukrainy i Rosji. Wymagana znajomość języka rosyjskiego, ukraińskiego w stopniu zaawansowanym w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Katowice (śląskie)
do uzgodnienia
UBEZPIECZENIA ANETTA BUDZIŃSKA - 2018-03-09 - Radom (mazowieckie)
Wykształcenie: średnie, kier. informatyka, teleinformatyka, telekomunikacja; doświadczenie zawodowe: brak wymagań; zakres obowiązków: odbieranie połączeń przychodzących, obsługa i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych Klientów, samodzielne diagnozowanie usterek sieciowych, współpraca z zespołem Administratorów (drugi poziom HelpDesku), monitorowanie sieci LAN, WLAN; obsługa switchy L3, ubnt, mikrotik, CPE; odpisywanie na zgłoszenia e-mail oraz internetowego Biura Obsługi Klienta; dbanie o pozytywny wizerunek firmy; dwie zmiany; miejsce pracy: Knurów;
MULTIPLAY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-21 - Knurów (śląskie)
Zdobycie i rozwijanie wiedzy na temat procedur CDD Utility,Sprawdzanie początkoweej bądź istniejącej oceny ryzyka klienta i upewnienie się, że prawidłowe procedury due diligence są przeprowadzone. Upewnienie się, że wszystkie dokumenty, potwierdzone przez CDD są w zgodzie z obowiązującymi procedurami. Przeprowadzenie przeglądu struktur podmiotu prawnego. Dokonywanie przeglądów rozszerzonego CDD,Odpowiedzialność za czasowe eskalacje dowolnych spraw operacyjnych. Działania zmierzające ku doskonaleniu obowiązujących procesów. Aktywna eskalacja każdych problemów, które mogłyby negatywnie wpłynąć na stosunki z klientami i przyczynić się do ewentualnych strat dla banku,Odpowiedzialność za czasową identyfikację ryzyka operacyjnego.
kontakt przez PUP - 2016-12-27 - Kraków (małopolskie)
Nadzór nad produkcją betonu, dostarczanie go do wskazanego przez pracodawcę miejsca rozładunku, prowadzenie rozmów z potencjalnymi klientami z rynku wschodniego.
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Boruja Kościelna (wielkopolskie)
Wykonywanie badań materiałowych i nadzorowanie przebiegu tych badań, analiza i interpretacja wyników badań,opracowanie sprawozdań z badań, ocena pomiarów
FAMUR S.A., systemy ścianowe "GLINIK" o/Gorlice - 2017-03-09 - Gorlice (małopolskie)
- redagowanie strony internetowej oraz Biuletynu Informacji Publicznej,- tworzenie programów komputerowych wspomagających prowadzenie działań analityczno-diagnostycznych związanych z zadaniami merytorycznymi pracowników Kuratorium,- zaznajomienie z zadaniami Administratora Systemów Informatycznych,- aktualizacja oprogramowania znajdującego się na serwerach i stacjach roboczych.
KURATORIUM OŚWIATY W OPOLU - 2016-05-17 - Opole (opolskie)
- opiniowanie dokumentacji od jednostek projektowych, sprawdzanie jej pod względem zgodności z zamówieniem oraz formy projektu dokumentacji odpowiednio do przepisów p.poż- udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zmian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach w zakresie p.poż.- prowadzenie ewidencji uzgadnianej dokumentacji projektowej- przygotowanie materiałów formalno-prawnych, celem uzyskania decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego i warunków zabudowy- przygotowanie materiałów formalno-prawnych dla projektanta, celem uzyskania pozwolenia na budowę
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-03-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż odzieży. Mile widziane doświadczenie zawodowe na ww. stanowisku
Firma Handlowo-Usługowa "TRAPEZ" Małgorzta Siniakiewicz - 2016-04-22 - Racibórz (śląskie)
montaż i konserwacja systemów nawadniających oraz profesjonalne zakładanie trawników
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Skrzeszew (mazowieckie)
g
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż tkanin
kontakt przez PUP - 2015-12-18 - Piekoszów (świętokrzyskie)
Prowadzenie powierzonych firm w zakresie kompleksowej obsługiksięgowej (KPiR, Księgi handlowe)oraz kadrowo-płacowej. Praca od 8-16
Calendaria Biuro Rachunkowe - 2018-07-16 - Opole (opolskie)
poszukiwanie nowych klientów, kreowanie strategii sprzedażowych dla firm, skuteczne wdrażanie przyjętych akcji sprzedażowych, tworzenie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy, organizacja i koordynacja imprez, eventów sprzedażowych, reprezentacja firmy w kontaktach z kontrahentami, firmami
PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNOLOGICZNE POLWIND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-20 - Kaniewo (kujawsko-pomorskie)