SPECJALISTA DS. KADROWO-PŁACOWYCH Rzeszów oferta pracy PODKARPACKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ CARPATIA
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na baterie umywalkowe.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADROWO-PŁACOWYCH
Wynagrodzenie: 3 050 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: sporządzanie i prowadzenie dokumentacji personalnej, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS, naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac oraz ich księgowanie, rozliczanie oraz ewidencja czasu pracy- listy obecności, urlopy, zwolnienia, obsługa systemu kadrowo-płacowego Enowa, sporządzanie raportów na potrzeby klientów
Data publikacji: 2017-07-28
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: PODKARPACKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ CARPATIA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:HR.WANDY TARNOWSKIEJ 4, 35-322 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sporządzanie i prowadzenie dokumentacji personalnej, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS, naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac oraz ich księgowanie, rozliczanie oraz ewidencja czasu pracy- listy obecności, urlopy, zwolnienia, obsługa systemu kadrowo-płacowego Enowa, sporządzanie raportów na potrzeby klientów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 050 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADROWO-PŁACOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy działów kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 050 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU, - WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE, - ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW KP, ZUS I PODATKOWYCH, - ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU ENOVA I SYMFONIA
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
PODKARPACKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ CARPATIA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
HR.WANDY TARNOWSKIEJ 4, 35-322 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: HR.WANDY TARNOWSKIEJ
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy działów kadr
Data dodania oferty pracy: 28.07.2017
Oferta pracy ważna do: 25.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 28.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 28.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
ochrona środowiska
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Suwałki (podlaskie)
obsługa magazynu materiałów produkcyjnych i pomocniczych,rozładunekoraz przyjęcie towaru do magazynu,prawidłowe wydawanietowaru,bieżąca kontrola stanów magazynowych, przygotowanie iprzeprowadzenie inwentaryzacji stanów magazynowych,prowadzeniedokumentacji również w systemie komputerowym; praca jednozmianowa w godzinach:6-14
Huta Małapanew Sp. z o. o. - 2018-03-22 - Ozimek (opolskie)
1. Prowadzenie dokumentacji związanej z gospodarką odpadami (Karty Przekazywania Odpadów, Karty Ewidencji Odpadów, Katalog Odpadów itp.)2. Składanie terminowych sprawozdań z zakresu ochrony środowiska (Urząd Marszałkowski, Urząd Miasta itp.)3. Współuczestnictwo w tworzeniu normy ISO 14001 (norma środowiskowa)4. Kontakt z firmami odbierającymi odpady, rozliczanie faktur itp.5. Udział w tworzeniu procedur/instrukcji dot. postępowania z odpadami na terenie Szpitala.6. Prowadzenie postępowań konkursowych na odbiór odpadów, tworzenie specyfikacji do przetargów na odbiór odpadów.7. Bieżąca znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska (Ustawy, Rozporządzenia itp).
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 5 Im. Św. Barbary w Sosnowcu - 2018-07-24 - Sosnowiec (śląskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Osoba na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za strategię i realizację budowy sieci sprzedaży na rynkach francuskojęzycznych.
PRONAR Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Narew (podlaskie)
Obsługa klientaRozliczanie magazynu
ALUROM Izabela Babij, Ługi 16 84-300 Lębork - 2017-01-05 - Ługi (pomorskie)
Nadzór nad procesem technologicznym zachodzącym w biogazowni, optymalizacja procesów, prowadzenie ewidencji oraz wszelkiej sprawozdawczości wymaganej przepisami prawa ochrony środowiska, naliczanie opłat za korzystanie ze środowiska, współpraca z dostawcami zagranicznymi. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Drzonowie.
AGROELEKTROGAZ Sp. z o.o. - 2017-01-30 - Drzonowo (zachodniopomorskie)
praca na prdukcji przy maszynach, kontrola jakości
MP MANAGEMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-26 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Tworzenie, edukacja, testowanie materiałów szkoleniowych, współpraca z zespołami 3DS w Indiach
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Kraków (małopolskie)
Przyjmowanie zmówień (przyjmowanie, weryfikacja, obsługa, realizacja), bieżący kontakt z klientami firmy (telefoniczny i mailowy), planowanie logistyki dostaw, dbanie o prawidłowość i poprawność dokumentacji oraz o prawidłowy przepływ informacji, bieżąca współpraca ze wszystkimi dzałami firmy.
DECOPLAST HUBERT PIĘTKA - 2017-04-14 - Wola Rafałowska (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych kontrahentów z terenu Włoch, Turcji i innych obszarów Europy oraz nadzór nad produkcją kebabu zgodnie z wymogami klientów
RUN-CHŁODNIA WE WŁOCŁAWKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-29 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Obowiązki: Planowanie tras Francja Komunikacja z klientami Przygotowywanie, kompletacja dokumentów transportowychOczekiwania: Dobra znajomość pakietu MS Office Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w dziale transportu Znajomość języka francuskiego Dobra organizacja czasu pracy, dyspozycyjność, samodzielność i zaangażowanie Umiejętność pracy w zespoleOferujemy: Stabilne zatrudnienie Pracę w młodym zespole profesjonalistów Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego Karta multisport, prywatna opieka medyczna
EKO-OKNA S.A. - 2016-11-03 - Kornice (śląskie)
- sporządzanie deklaracji podatkowych- przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych- obsługa rachunków klientów angielsko i afrykanerskojęzycznych- kontkat z klientem ( e-mail, telefon )- przygotowywanie faktur dla klientów
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Łódź (łódzkie)
wg stanowiska
Agencja Kas Biletowych Norbert Stańczak - 2016-10-06 - Duczki (mazowieckie)
realizacja planu sprzedaży, działania podnoszące efektywność sprzedaży
Sosnowieckie Przedsiębiorstwo Handlowe "SURTEX" Sp. z o.o. - 2016-04-29 - Sosnowiec (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Krosno (podkarpackie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-06-23 - Warszawa (mazowieckie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: prowadziła kompleksową ewidencję wszystkich projektów finansowych z funduszy europejskich realizowanych przez CUW Katowice i jednostki obsługiwane, opracowywać karty projektów w uzgodnieniu z kierownikami i księgowymi projektów i ich bieżąca aktualizacją, weryfikowała i udzielała pomocy merytorycznej przy przygotowywaniu dokumentacji i wniosków oraz wniosków o płatność i zmian w WPF księgowym projektów, wprowadzała dane do systemu LSI- na wniosek przełożonego, przeprowadzała kontrolę formalno- rachunkową dokumentów związanych z realizacją projektów, na bieżąco kontrolowała wykonanie wydatków w zakresie zgodności z planem każdego z projektów, na bieżąco monitorowała przepisy prawne dotyczące projektów, przygotowywała projekty korespondencji prowadzonej przez Referat.- Wynagrodzenie: od 2900 do 3480 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie wyższe o kierunku administracja, ekonomia lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Doświadczenie zawodowe 4 lata pracy (umowa o pracę). Znajomość ustawy Kodeks Postepowania Administracyjnego ( Dz U 2017 poz 1257), znajomość programów Word i Excel, obsługa urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-11-13 - Katowice (śląskie)
Pobieranie wyrobów gotowych i umieszczanie ich we właściwych miejscach w magazynie, przygotowywanie wysyłki i wydawanie z magazynu, sprawdzanie protokołu załadunku, współpraca podczas nadzorowania zwrotu, nadzór nad wydawaniem wyrobów gotowych na magazyn reklamacyjny, odpowiedzialnosć za prawidłowe przeprowadzenie odbioru jakościowego i ilościowego dostaw.
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Suwałki (podlaskie)
-organizację szkoleń oraz szkoleń online (webinar)-koordynacja i zarządzanie od strony administracyjnej szkoleniami;-komunikacja z Klientem;-radzenie z problemami ad hoc, które mogą się wydarzyć w trakcie szkolenia; -organizacja cateringu na szkolenia; -organizowanie płatności za szkolenia;
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Kraków (małopolskie)
praca jako specjalista ds. obsługi imprez
USŁUGI GASTRONOMICZNE MAŁGORZATA ŁUKASZYK - 2016-08-03 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa klienta drogą telefoniczną i e-mailową, wykonywanie kalkulacji, opracowywanie i wysyłanie ofert, przyjmowanie i opracowywanie zamówień od klientów, opracowywanie dokumentacji produkcyjnej
POLICON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-09 - Złotniki (wielkopolskie)
praca na elewatorze, pobór i analiza prób ocena jakości zbóż ,sporządzanie dokumentacji z badań. Współpraca z klientem
POLSKIE ZAKŁADY ZBOŻOWE SP. Z O.O. - 2017-02-01 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Warszawa (mazowieckie)
opracowanie dokumentacji aplikacyjnej w celu pozyskania dotacji ze środków unijnych. Miejsce pracy - miejsce zamieszkania.
UNIFUND SP. Z O.O. - 2015-12-08 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
napraw sprzętu elektronicznego, nagłośnieniowego i studyjnego, diagnoza usterek i ich naprawa, sporządzanie dokumentacji wykonywanych czynności, testowanie sprzętu po naprawie, kontakt z klientami, w tym z Ukrainy, Litwy oraz dostawcami w sprawach dotyczących naprawianego sprzętu, praca na podstawie dokumentacji w języku angielskim
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Piaseczno (mazowieckie)
RPO
kontakt przez PUP - 2015-11-12 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Bieżąca obsługa klientów, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, utrzymywanie bieżących i pozyskiwanie nowych klientów. Praca w godzinach 8:00-16:00.
DREWKOL FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA FRYZEŁ ALEKSANDER - 2017-05-24 - Kolbuszowa (podkarpackie)
prowadzenie spraw osobowych wszystkich pracowników Uczelni zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, prowadzenie akt osobowych, naliczanie wynagrodzeń pracownikom etatowym w programie Symfonia KADRY i PŁACE, sporządzanie raportów do ZUS w programie Płatnik, sporządzanie PIT-11 dla wszystkich pracowników Uczelni, organizowanie szkoleń BHP i Ppoż. oraz badań lekarskich pracowników, kontrola formalnej dyscypliny pracy, prowadzenie wszystkich spraw związanych ze stosunkiem pracy i zatrudnianiem na podstawie umów cywilnoprawnych, prowadzenie rozliczeń finansowych z tytułu naliczania wynagrodzeń osobom zatrudnionym na podstawie umów cywilnoprawnych, prowadzenie rejestru umów cywilno- prawnych, prowadzenie rejestru zakupów bezgotówkowych
POWIŚLAŃSKA SZKOŁA WYŻSZA W KWIDZYNIE - 2018-05-14 - Kwidzyn (pomorskie)
Budowanie dlugofalowych relacji oraz opieka nad klientami, przyjmowanie zamówień, przygotowanie ofert handlowych, przekazywanie klientom informacji dotyczących produktów wzmacnianie pozytywnego wizerunku firmy u klientów
kontakt przez PUP - 2016-01-04 - Grójec (mazowieckie)