SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA I GOSPODARKI MATERIAŁOWEJ Ozimek oferta pracy Huta Małapanew Sp. z o. o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA I GOSPODARKI MATERIAŁOWEJ
Wynagrodzenie: 2 100 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: obsługa magazynu materiałów produkcyjnych i pomocniczych,rozładunekoraz przyjęcie towaru do magazynu,prawidłowe wydawanietowaru,bieżąca kontrola stanów magazynowych, przygotowanie iprzeprowadzenie inwentaryzacji stanów magazynowych,prowadzeniedokumentacji również w systemie komputerowym; praca jednozmianowa w godzinach:6-14
Data publikacji: 2018-03-22
Lokalizacja: Ozimek (opolskie)
Pracodawca: Huta Małapanew Sp. z o. o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kolejowa 1, 46-040 Ozimek, powiat: opolski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa magazynu materiałów produkcyjnych i pomocniczych,rozładunekoraz przyjęcie towaru do magazynu,prawidłowe wydawanietowaru,bieżąca kontrola stanów magazynowych, przygotowanie iprzeprowadzenie inwentaryzacji stanów magazynowych,prowadzeniedokumentacji również w systemie komputerowym; praca jednozmianowa w godzinach:6-14
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA I GOSPODARKI MATERIAŁOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ozimek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: opolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ozimek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: magazynier
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, kierunek: techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Uprawnienie do obsługi urządzeń transportu bliskiego - wózki jezdniowe podnośnikowe specjalizowane w kategorii I WJO
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność obsługi komputera pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane doświadczenie na stanowisku magazyniera, podstawowa znajomość MS Office
Nazwa pracodawcy: Huta Małapanew Sp. z o. o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Kolejowa 1, 46-040 Ozimek, powiat: opolski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV+Podanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: osobiście w godzinach: 07:00-14:00, telefonicznie w godzinach: 07:00-14:00, przez e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: opolski
Gmina pracodawcy: Ozimek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ozimek
Ulica pracodawcy: Kolejowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: magazynier
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.03.2018
Data dodania oferty pracy: 19.03.2018
Oferta pracy ważna do: 15.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 19.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 19.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wprowadzanie faktur do systemu księgowego, obsługa administracyjna klienta, pomoc w uzupełnieniu dokumentacji bilansowej,
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Wieluń (łódzkie)
roboty remontowo-budowlane, ciesielskie, montażowe, rozbiórkowe, murowe, tynkowe, przy budowie dróg, mostów, autostrad, kolei, wodociągów, domów, obiektów handlowych, itp.
Tranzit Sp. z o.o. - 2017-03-09 - Zawiercie (śląskie)
jw.
Premier Tax Free Shared Services Centre sp. z o.o. - 2018-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
przeprowadzanie kontroli wyrobów, analizowanie przyczyn powstawania niezgodności w przypadku reklamacji, tworzenie dokumentacji jakościowej, współuczestniczenie w budowie prototypów
kontakt przez OHP - 2017-06-13 - Świętochłowice (śląskie)
Zamawianie i sprzedaż towarów z branży metalowo-narzędziowej.
Przedsiębiorstwo Handlowe AGRO-TERS E.Solak & S.Solak Sp. Jawna - 2017-05-10 - Chełm (lubelskie)
jw
Przedsiębiorstwo Budownictwa Miejskiego Południe SA - 2016-08-05 - Warszawa (mazowieckie)
- Księgowanie źródłowych dokumentów księgowych - w tym: faktur kosztowych, bieżąca analiza kosztów. Sprawdzanie i podpisywanie dokumentów księgowych pod względem formalno- rachunkowym. Weryfikacje i księgowanie rozliczeń delegacji służbowych pracowników. Przygotowywanie danych do sprawozdań GUS, deklaracji i zeznań podatkowych, wniosków kredytowych. Sporządzanie wyników finansowych Spółki. Kontrola i uzgadnianie kont. Bieżące uzgadnianie zobowiązań od dostawców, wyjaśnianie płatności. Wykonywanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca. Sporządzanie i sprawdzanie rejestru VAT naliczonego za dany miesiąc. Sporządzanie Poleceń Księgowania (PK)Znajomość zasad rozliczania projektów unijnych. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, Banki itp.)- Wynagrodzenie: od 2300 do 2900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie zawodowe, preferowane wyższe. Min 3- letnie doświadczenie w obszarze rachunkowości. Znajomość zasad rachunkowości (pełna księgowość), znajomość przepisów z zakresu prawa podatkowego, umiejętność prowadzenia ksiąg rachunkowych, dokonywania rozliczeń podatkowych sporządzania sprawozdań finansowych w oparciu o obowiązujące przepisy, zdolność do samodzielnego, analitycznego myślenia, znajomość obsługi komputera w zakresie programów FK, dobra znajomość pakietu MS, umiejętność pracy w zespole. Kontakt e-mail: organizacyjny (at) oswiata.slask.pl
OŚWIATA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-22 - Katowice (śląskie)
jw.
KING BIKANERI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-18 - Otyń (lubuskie)
Nadzór nad surowcami do produkcji chałwy i miazgi, kontakty z kontrahentami z Turcji, praca z pracownikami turecko-języcznymi.
ELIS ALI ESKI - 2017-03-16 - Tuchom (pomorskie)
sporządzanie listy płac oraz administracji kadrowej, rozliczanie czasu pracy pracowników, sporządzne dokumentacji na potrzeby intytucji zewnętrznych (ZUS, GUS, US...)
GRUPA PROFAS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-11 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie biura, wypełnienie elektroniczne wniosków, rozmowy z klientami
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Poznań (wielkopolskie)
prace biurowe oraz kadrowe
Rafpol Pałka Spółka Jawna - 2017-11-28 - Krzeszowice (małopolskie)
koordynowanie i rozliczanie wynajmu sprzętu, koordynowanie i rozliczanie zleceń transportowych, kontrola terminu badań technicznych, utrzymanie z sprawności technicznej posiadanego sprzętu i pojazdów, wycena napraw, nadzorowanie i ocena realizacji zadań pod kątem efektywności i prawidłowości działania pracowników warsztatu samochodowego oraz analiza kosztów ekonomiczno-finansowych warsztatu, przedkładanie propozycji usprawnień, sporządzanie wniosków do likwidacji zużytego sprzętu, prowadzenie pełnej dokumentacji w powyższym zakresie
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ GRONEKO SC - 2016-08-08 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)
naprawa i konserwacja urządzeń ogrodniczych, ewidencjonowanie napraw w systemie informatycznym, przeglądy techniczne silników
S & Garden Sp. z o.o. Michał Sobota s.c. - 2018-02-02 - Trzebicz (lubuskie)
praca w sklepie Basketo w Toruniu - sklep koszykarski
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2017-01-09 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
-zarządzanie siecią teleinformatyczną w celu zapewniwnia użytkownikom systemu stabilnej pracy z aplikacjami;-analizuje faktury telekomunikacyjne, tworzy i kontroluje bilingi, sprawuje nadzór oraz dokonuje rozliczenia kosztów generowanych przez abonentów NoOSG w celu przestrzegania dyscypliny finansowej;-konfiguruje urządzenia telekomunikacyjne i sieciowe w celu poprawnej pracy oraz przeprowadza aktualizację oprogramowania w celu wykorzystania najnowszych wersji;-wykonuje i uaktualnia schematy łączności przewodowej w celu zapewnienia poprawnej pracy systemów teleinformatycznych;-przygotowyje specyfikę sprzętu teleinformatycznego w celu przeprowadzenia postępowań przetargowych;-prowadzi wykaz abonentów podłączonych do centrali w celu uaktualnienia bieżących spisów abonentów telefonicznych
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-06-22 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
segregowanie dokumentów oraz rejestrowanie ich w systemie komputerowym, sortowanie dokumentów zarejestrowanych, skanowanie dokumentów, kontrola danych jakościowych wprowadzonych dokumentów.
Premier Tax Free Shared Services Centre - 2018-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa procesu realizacji zamówień klienta,dobór i wycena produktó,wykonywanie rysunków technicznych
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Zambrów (podlaskie)
1.Nadzór nad obiegiem dokumentacji2. Kompletowanie dokumentacji uczestników specjalizacji3. Sprawozdawczość do Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych 4. Monitorowanie procesu przebiegu specjalizacji w Systemie Monitorowania Kształcenia5. Przeprowadzanie postępowań w trybie zmówień publicznych6. Archiwizacja dokumentacji; Godz. pracy 10-12.
Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych w Słupsku - 2018-01-16 - Słupsk (pomorskie)
- wystawianie zleceń sprzedaży w SAP,- wprowadzanie zamówień zakupu w SAP,- aktualizacja danych partnerów handlowych w SAP,- potwierdzanie faktur zakupowych u wydawców (weryfikacja z systemem rozliczeniowym INIS),- kontakt z wydawcami - informowanie o wielkości osiągniętego przychodu, wnioskowanie o wystawianie faktur, - kontrola ściągania faktu od wydawców,- ścisła współpraca z Działem Księgowości,- pomoc w przygotowywaniu raportów i zestawień na bieżące potrzeby INIS. Wymagana bardzo dobra znajomość programu MS Excel, dodatkowym atutem bedzie znajomość systemu SAP, podstawowa wiedza z zakresu księgowości, umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu, doskonałe umiejętności komunikacyjne w zarządzaniu relacjami z klientami, zaangażowanie i samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań. Kontakt z pracodawcą poprzez e-mail praca (at) inis.pl.
INIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-29 - Rybnik (śląskie)
- kontrola dokumentów pod względem formalno – rachunkowym- rozliczenia międzyokresowe kosztów- sporządzanie deklaracji ZUS- sporządzanie zestawień i raportów na potrzeby wewnętrzne jednostki i instytucji zewnętrznych ( ZUS, US, UP, PFRON, komornik )- prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej- prowadzenie rozliczeń należności i zobowiązań- aktywna współpraca z pozostałymi działam firmy- przygotowanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych- potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami- bieżąca kontrola sald księgowych
Spółdzielnia SIP ZPCH Krosno - 2017-12-27 - Krosno (podkarpackie)
Uzupełnianie bazy danych systemu (tworzenie technologii produkcyjnych). Tworzenie dokumentów wydania zewnętrznego. Meldowanie produkcji. Tworzenie harmonogramu produkcyjnego. Tworzenie harmonogramu produkcyjnego dla drukarni. Kontakt z przedstawicielami handlowymi w sprawie niekompletnych wysyłek i działań naprawczych. Praca w godz. 7-15, 8-16; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9-14
Profil Krystyna i Paweł Kosowicz S. J. - 2016-07-21 - Słupsk (pomorskie)
prowadzenie kadr i płac, obsługa programu Płatnik, prowadzenie rachunkowości finansowej PIT,CIT,ZUS,GUS
ASM Centrum Badań i Analiz Rynku sp.zoo Kutno - 2018-03-09 - Kutno (łódzkie)
Promowanie wizerunku firmy, pozyskiwanie i utrzymywanie współpracy z klientami, prezentacja produktów firmy, opieka nad kluczowymi klientami, relizacja planów sprzedaży, monitoring płatności.
Design sp. z o.o. - 2017-01-30 - Głuchołazy (opolskie)
Prowadzenie negocjacji, obsługa oraz zawieranie kontraktów międzynarodowych z partnerami zagranicznymi
kontakt przez PUP - 2017-12-28 - Kraków (małopolskie)
Rekrutacje personelu, selekcja aplikacji oraz samodzielne prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, aktywne poszukiwanie i analizowanie nowych źródeł pozyskiwania kandydatów, monitorowanie właściwego funkcjonowania procesów HR w wybranym obszarze, wsparcie procesu wdrożenia i adaptacji zawodowej pracowników, sporządzanie raportów i analiz.
CORRECT Krzysztof Błaszczyk i Wspólnicy Spółka Komandytowa - 2017-06-09 - Ociąż (wielkopolskie)
Kontakt z klientem, przygotowywanie zestawień dot. płac, umów o pracę, porozumień, świadectw pracy, sporządzanie listy płac, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, prowadzenie korespondencji z urzędami, prowadzenie ewidencji czasu pracy, wystawianie zaświadczeń.
SOLITAX Sp. z o.o. - 2018-06-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-07 - Warszawa (mazowieckie)
Rejestracja zapytań ofertowych w systemie, kontakt z klientem na etapie przygotowania oferty, sporządzanie kosztorysu zadania według wzoru, przygotowanie zapytań ofertowych do wyceny materiałów, analiza otrzymanych ofert, analiza dokumentacji przetargowej, przygotowanie ofert.
Przedsiębiorstwo Robót Montażowo Inwestycyjnych Promontin sp zo.o. - 2017-03-15 - Kielce (świętokrzyskie)