SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY USŁUG HR K/M (J. ANGIELSKI) Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY USŁUG HR K/M (J. ANGIELSKI)
Wynagrodzenie: 2 000 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2016-10-07
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY USŁUG HR K/M (J. ANGIELSKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik agencji pracy tymczasowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - słaby, w piśmie - słaby
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie min. średnie; doświadczenie w sprzedaży usług; zdolności interpersonalne i negocjacyjne; komunikatywna znajomość j. angielskiego; doświadczenie w budowaniu trwałych relacji biznesowych; zainteresowanie branżą HR. Zakres obowiązków: aktywna sprzedaż usług HR - samodzielne pozyskiwanie projektów; aktywne działania na rzecz rozwoju biznesu - nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z Partnerami firmy; udział w realizacji projektów Direct/Executive Search. Pracodawca oferuje: atrakcyjne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia (system premiowy); niezbędne narzędzia pracy; pracę w miłej atmosferze; udział w ciekawych projektach. Zgłoszenia mailowe: rekrutacja (at) hrsystems.pl
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik agencji pracy tymczasowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.10.2016
Data dodania oferty pracy: 06.10.2016
Oferta pracy ważna do: 31.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 06.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 06.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klienta
kontakt przez OHP - 2016-07-21 - Wałcz (zachodniopomorskie)
bieżąca obsługa klientów, udzielanie informacji o produkcie, tworzenie ofert handlowych, tworzenie baz danych, poszukiwanie nowych kontrahentów, spotkania z klientami
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych Lark Leisure Homes Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Darłowo (zachodniopomorskie)
prowadzenie spraw kadrowych, pomoc w księgowości
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Kraków (małopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Warszawa (mazowieckie)
IDENTYFIKACJA POTRZEB ZAKUPOWYCH W WYZNACZONEJ GRUPIE ASORTYMENTOWEJ, NEGOCJACJA CEN I WARUNKÓW WSPÓŁPRACY Z DOSTAWCAMI, MONITOROWANIE RYNKU DOSTAWCOW,PRODUKTÓW I TENDENCJI CENOWYCH, OPTYMALIZACJA PROCESÓW ZAKUPOWYCH I KOSZTÓW ZAKUPÓW, ROZWIJANIE WSPÓŁPRACY Z AKTUALNYMI DOSTAWCAMI ORAZ POZYSKIWANIE NOWYCH, SPORZĄDZANIE ANALIZ I RAPORTÓW.
FULL-CAR SP.J. - 2018-03-26 - Boguchwała (podkarpackie)
Przygotowywanie i kierowanie zapytań ofertowych do dostawców oraz negocjacje cen; analiza porównawcza ofert pod kątem kosztowym; analiza rynku zaopatrzenia materiałowego; sporządzanie dokumentacji powykonawczej, prowadzenie korespondencji i uzgodnień z podwykonawcami, inwestorami i urzędami; nadzór i odpowiedzialność za wyniki negocjacji techniczno handlowych; zaopatrywanie firmy w materiały budowlane potrzebne do realizacji budów.
P.H.U.PROFECTUS SP. Z O.O. NIEZDROWICE - 2016-09-21 - Niezdrowice (opolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Szycie odzieży damskiej
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE ANTOM BIS TOMASZ MAĆKOWIAK - 2016-07-28 - Szprotawa (lubuskie)
Administracja systemem Comarch ERP XL, Comarch ERP Optima, administracja systemów Microsoft Windows, Windows Serwer, Office 365, obsługa zgłoszeń wsparcia technicznego (helpdesk), bezpośrednie wsparcie pracowników, serwis sprzętu komputerowego (komputery, notebooki, drukarki, urządzenia sieciowe) - instalacja i konfiguracja oprogramowania systemowego i aplikacji, programowanie PHP, PowerShell. Praca w godz.7-15,9-17.
ASAJ Sp. z o.o. - 2017-12-22 - Siedlce (mazowieckie)
odbieranie produktów do reklamacji od klientów
"CARREFOUR POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-19 - Chorzów (śląskie)
doświadczenie na podobnym stanowisku,wykształcenie minimum średnie , umiejętność pracy w zespole, umiejętność swobodnej pracy w środowisku Office,umiejętności organizacyjne, samodzielność, komunikatywność, dyspozycyjność, prawo jazdy kat.B;osoba na tym stanowisku jest odpowiedzialna za dokonywanie zakupów materiałowych oraz produktów, aby firma mogła sprawnie funkcjonować; za koordynowanie przepływu materiałów i surowców w firmie.
PPH WAZA s.c. Ewa Kijowska, Zenon Kijowski - 2016-09-29 - Wysocko Małe (wielkopolskie)
Zarządzanie sklepem internetowym, ustalanie warunków z dostawcami, dodawanie produktów na stronę, kontrola asortymentu, czuwanie nad zawartością strony, wystawianie towarów na aukcję internetową, obsługa klientów.
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Lublin (lubelskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Brzeg (opolskie)
prace związane z wyrobem pizzy, przygotowywanie sałatek, parzenie kawy, herbaty, obsługa klientów, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera, obsługa terminala płatniczego, udział w akcjach marketingowych
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
aktywne pozyskiwanie klientów, sporzadzenie kosztorysów na zlecone prace, wystawianie dokumentów sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Białoboki (podkarpackie)
Firma poszukuje osoby, która będzie odpowiedzialna za marketing i klientów NC Spectrum. Jest to nowo utworzone stanowisko dlatego też do zadań kandydata będzie należało utworzenie działu marketingu oraz zasad, regulaminów i procedur oraz:• kompleksowa obsługa klienta• wdrożenie i wykorzystanie systemu CRM• uzupełnianie i rozwijanie arkuszy produktów na stronie internetowej• umowy z klientami• inne zadania, jeśli to konieczneWYMAGANIAWykształcenie:Nie określonoDoświadczenie zawodowe: Wymagane zorientowanie na sprzedaż i marketing, profesjonalną obsługę i rozwiązywanie problemów, doświadczenie w pracy z klientami.Kwalifikacje:Prawo jazdy kat. BZnajomość języków: Bardzo dobra znajomość j. angielskiego.Znajomość j. norweskiego będzie dodatkowym atutem
NC-Spectrum - 2016-12-29 - Norwegia (Norwegia)
Pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługa dotychczasowych Budowanie długotrwałych relacji z klientami Przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie negocjacji Realizacja założonych planów sprzedażowych Aktualizacja baz danych klientów Reprezentowanie firmy na branżowych targach i konferencjach Budowanie wizerunku firmy
GAWEŁ ZAKŁAD PRODUKCJI ŚRUB SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-03-21 - Łąka (podkarpackie)
Obsługa konferencji.
Hotel Gromada sp. z o.o. - 2018-03-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2016-07-12 - Łódź (łódzkie)
sprawowanie nadzoru nad przeglądami technicznymi obiektów, administrowanie obiektami, koordynowanie prac związanych z usuwaniem awarii, praca : Księginice 4 oraz w terenie Gminy Lubin
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Księginice (dolnośląskie)
jw.
F.P.H. LAMP-ART Producent zniczy - 2016-09-09 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta, sprzedaż suplementów diety, promocja produktów
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Lubin (dolnośląskie)
Utrzymanie czystości na terenie salonu i serwisu samochodowego. Praca w godzinach popołudniowych - od 18:00, po 6 godzin dziennie (także w soboty), około 144 godziny. miesięcznie. Oferta dostępna w sali B, A. Oferta przeznaczona także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - tel.: 885 889 963.
GWARANT Agencja Ochrony S.A. - 2017-05-08 - Pietrzykowice (dolnośląskie)
rozliczanie podatkowe oraz płacoweprowadzenie ksiąg rachunkowychsporządzanie raportów i sprawozdań dla Zarządu
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2016-03-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
dynamiczne pozyskiwanie nowych klientów, segmentacja klientów, dobór oferty do odpowiednich grup klientów, opracowywanie dokumentacji przetargowej i ofertowej, organizacja szkoleń z zakresu systemów zarządzania i norm branżowych, monitorowanie potrzeb rynku w zakresie dzialalności firmy, prowadzenie działań związanych z promocją firmy na rynku, realizacja działań marketingowych w ramach realizacji projektów, bezpośrednie spotkanie z klientami, udział w tworzeniu i wdrażaniu planu marketingowego, administracja stron internetowych, ścisła współpraca z pracownikami innych działów, telefoniczne pozyskiwanie klientów, prowadzenie bazy CRM. Oferta pracy również dla osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Zabrze (śląskie)
- PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA- UDZIELANIE FACHOWYCH PORAD ORAZ ODPOWIEDZI NA PYTANIA I POTRZEBY KLIENTÓW- PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH- REALIZACJA ZAMÓWIEŃ KLIENTÓW- OBSŁUGA AUKCJI ALLEGRO
MEBLE.PL SA - 2016-08-19 - Rzeszów (podkarpackie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-11-20 - Wągrowiec (wielkopolskie)
prace związane z prowadzeniem Stowarzyszenia
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Częstochowa (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta oraz dobór i sprzedaż artykułów medycznychOsoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o kontakt telefoniczny 533 303 559 lub o wysyłanie dokumentów aplikacyjnych na adres e-mail: patrycja (at) lemar.olsztyn.pl
Lemar E.Czyża, P.Bieleń Sp.j. - 2017-01-04 - Płońsk (mazowieckie)