SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Żelechów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 480 PLN
Zakres obowiązków: ksiegowanie dokumentów pod nadzorem, prace biurowe
Data publikacji: 2017-03-21
Lokalizacja: Żelechów (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Żelechów, powiat: grodziski, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
ksiegowanie dokumentów pod nadzorem, prace biurowe
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 480 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żelechów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: grodziski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 480 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.04.2017
Data zakończenia pracy: 17.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
obsługa komputera (znajomość programów MS-Office)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Mazowieckim
Adres pracodawcy:
Daleka 11A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, powiat: grodziski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: grodziski
Gmina pracodawcy: Grodzisk Mazowiecki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Grodzisk Mazowiecki
Ulica pracodawcy: Daleka
Numer budynku pracodawcy: 11A
Profil działalności pracodawcy: produkcja makaronów
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Mazowieckim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.03.2017
Data dodania oferty pracy: 20.03.2017
Oferta pracy ważna do: 17.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 20.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 22.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: - zarządzanie zamówieniami klientów - przygotowywanie raportów zgodnie z potrzebami klientów - współpraca z innymi działami firmy: transportu, zaopatrzenia, fabrykami, produkcji - ustalanie strategii i współpraca z działem sprzedaży - odpowiadanie na zapytania ofertowe w języku angielskim nowym i stałym klientom i utrzymywanie z nimi dobrych relacji - praca w godzinach 14:00-23:00
kontakt przez PUP - 2017-12-20 - Kraków (małopolskie)
obsługa zamówień realizowanych przez dział sprzedaży eksportowej
"MOKATE" Sp. z o.o. - 2017-12-14 - Żory (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Lipin (dolnośląskie)
Przyjmowanie do naprawy maszyn i urządzeń oraz ich części składowych. Planowanie napraw, zaopatrzenie w części zamienne, materiały pędne, smary.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
Praca w terenie, przewóz towarów.
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "CARBOPLAST" PIOTR GILOWSKI - 2016-12-09 - Gorzów Śląski (opolskie)
pozyskiwanie klientów, realizowanie planów sprzedażowych, utrzymywanie kontaktu z dotychczasowymi partnerami handlowyni, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży, sprzedaż produktów firmy
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Zabrze (śląskie)
Obsługa i nadzór nad kotłami, wymienniki ciepła, nisko i wysokociśnieniowe, praca w godz. 7:30-15:30
Przedsiębiorstwo Robót Specjalistycznych Budownictwa "AKWEDUKT" Zbigniew Piec - 2016-03-25 - Opole (opolskie)
- pakowanie produktów gotowych i półproduktów,- zabezpieczanie wyrobów do transportu,- układanie produktów zgodnie z zamówieniem,- pakowanie i komplementacja towarów,- proste prace magazynowe oraz inne zadania pokrewne.
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Zduny (pomorskie)
-Obsł. sklepu internetowego, strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne,- Wprowadzanie artykułów lub usług do sprzedaży internetowej,- Nadzorowanie sprzedaży w sklepie internetowym,- Opracowywanie sprzedaży w sklepie internetowym,- Wstawianie opisanego produktu do oferty sklepu i wdrażanie rozwiązań zwiekszajacych efektywność sprzedaży inline,- Realizowanie zamówień i przygotowanie produktow do wysyłki,- Obsł. klientów w formule: tel. i e-mailowej,- Zamawianie towarów od dostawców i dbałość o bieżące zaopatrzenie sklepu internetowego.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Łódź (łódzkie)
- Koordynowanie zamówień klientów. Ustalanie / sporządzanie ofert handlowych. Sporządzanie raportów sprzedażowych. Prowadzenie korespondencji z powierzoną grupą klientów w językach obcych. Prowadzenie raportów ze spotkań z klientami w językach obcych. Analiza sprzedażowa. Raportowanie wyników sprzedaży. Nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami na podległych rynkach. Wykonywanie innych poleceń przełożonego. Współpraca z działem marketingu, zakupów, księgowości i Controllingu.- Wynagrodzenie: 2700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok. Wymagana znajomość języka angielskiego.
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Katowice (śląskie)
Praca na dwie zmainy, od 8:00 lub od 12:00. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
SALELIFTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-21 - Rybnik (śląskie)
Aktywna sprzedaż kaw i herbat w oparciu o zdobytą wiedzę. Umowa zlecenie (około 160 godzin mięsiecznie) - docelowo umowa o pracę od 6 do 8 tygodni od podjęcia współpracy. Godziny pracy: wg grafiku - w godz.: 9-21. Miesjce pracy: Galeria Wroclavia lub Galeria Dominikańska. Oferta dostepna w sali G. Kontakt z pracodawcą - e-mail: rekrutacja (at) fiveoclock.com.pl, tel.: 76 844 27 02.
Brzezicki & Siess s.c. - 2017-09-07 - Wrocław (dolnośląskie)
wykonywanie pomiarów czynników środowiska na terenie zakładów pracy na terenie głównie województwa lubuskiego (mierzone czynniki i hałas, zapylenie, substancje chemiczne)
BOGNA UŹDZICKA - 2017-10-16 - Zielona Góra (lubuskie)
Telefoniczna, mailowa obsługa klientów firmy zgodnie z panującymi standardami, realizacja zamówień
ANDREWEX SP. Z O.O. - 2016-09-12 - Piętno (wielkopolskie)
Pozyskiwanie nowych klientów Rozwijanie nowych relacji biznesowych Samodzielne i całościowe zarządzenie procesem zakupów tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta.
"ELPOL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-01-24 - Osina Mała (łódzkie)
- Rysowanie ogrodzeń w programie AutoCAD. Sporządzanie ofert handlowych. Obsługa klientów firmy.- Jesteśmy firmą produkującą ogrodzenia. Poszukujemy specjalisty techniczno-handlowego z bardzo dobrą znajomością AutoCAD.- Firma oferuje: umowę o pracę, pracę w firmie z 20-letnią historią, atrakcyjne warunki.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie średnie zawodowe. Mile widziane studia kierunkowe związane z projektowaniem. Wymagana bardzo dobra znajomość i doświadczenie w pracy z AutoCAD. Wymagana dobra obsługa Microsoft Excel. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-781-36-44) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Astrów 10, 40-045 Katowice) lub e-mail: m.jurek (at) siatmar.pl
PHU SIATMAR HANNA ZIENIEWICZ - 2017-06-13 - Katowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
osoby zarejestrowane do 30 roku życia z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Bytom (śląskie)
Zapewnnienie pełnej dokumentacji pracyi płacy rozliczanie czasu pracy w szczególności równoważnego, sporządzanie sprawozdawczości satystycznej i rzeczowej sekcji. Obsługa administracyjna biura. Jedna zmiana, Umowa na okres próbny, następnie czas określony i nieokreślony.Kontakt z pracodawcą: 697 047 601, e.krauz (at) dolkom.pl
Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej DOLKOM spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-07-19 - Wałbrzych (dolnośląskie)
prowadzenie sekretariatu,sporządzanie pism,pomoc księgowej,odbieranie i wysyłanie korespondencji
METAL-PLUS BARBARA BIELIŃSKA - 2016-09-08 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
planowanie i organizowanie wysyłek drogowych i morskich, przygotowywanie dokumentów do odprawy, współpraca z urzędami celnymi, firmami transportowymi, kontakty handlowe z dostawcami i odbiorcami, prace biurowe (przygotowywanie dokumentów, negocjacje w języku angielskim
Antidotum Ireneusz Marzoch - 2016-05-27 - Niepruszewo (wielkopolskie)
przygotowanie umów, wypełnianie deklaracji ZUS,
NOWA PIEKARNIA Z ŁUKOWA Sp. z o. o. - 2017-02-10 - Łuków (lubelskie)
udziała w targach branżowych, aktywne pozyskiwanie nowych klientów,, przygotowywanie ofert handlowych i marketingowych
PARTNER SYSTEMS SP. Z O.O. - 2016-06-21 - Człuchów (pomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: nawiązywanie i utrzymanie kontaktów z klientami, analizowanie rynku pod kątem potencjalnych klientów, przygotowywanie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, WYMAGANIA: wykszt. średnie, z doświadczeniem w handlu, w obsłudze klienta i w doradztwie, samodzielność w realizacji zadań, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, gotowość do wyjazdów służbowych na terenie Polski, obsługa MS OFFICE. Miejsce pracy : Lubliniec
EXPACK Kraków - 2015-11-09 - Lubliniec (śląskie)
Badanie skóry, badanie włosów, wykonywanie zabiegów kosmetycznych ( głównie peelingi)l prowadzenie marketingu firmy, kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Zakres czynności:kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa przygotowywanie dokumentów kadrowych w tym świadectw pracy, umów o pracę, listy płac,sporządzanie deklaracji ZUS, GUS,PIT,PFRON,INTRASTATprowadzenie i rozliczenia ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskichzarzadzanie wynagrodzeniami : sporządzanie listy płac, obliczanie obciążeń ( składki ZUS, zaliczki PIT, naliczanie wynagrodzeń chorobowych, urlopowych ,ekwiwalentu za niewykorzystany urlop, odpraw, nadgodzinprowadzenie i aktualizacja teczek osobowych pracownikówewidencja danych w systemach kadrowo-płacowych oraz bieżąca aktualizacja dokumentacja firmy w zakresie regulaminów
P.P.H.U. "FASSO" - 2017-12-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Dbanie o stan techniczny nieruchomości. Zlecanie i kontrola bieżących napraw, prowadzenie dokumentacji technicznej, przygotowywanie planów remontowych, organizowanie prac remontowych.
PEGAZ Anna i Antoni Dulian Spółka Jawna - 2016-09-08 - Opole (opolskie)
Specjalista do spraw pakowania i opakowań
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Brzozów (podkarpackie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Słupsk (pomorskie)
nauka kursantów
OŚRODEK SZKOLENIE KIEROWCOW - 2016-05-20 - Kamieniec (wielkopolskie)