SPECJALISTA DS EKONOMICZNYCH Jelenia Góra oferta pracy ECO JELENIA GÓRA SP. Z O. O.
Stanowisko: SPECJALISTA DS EKONOMICZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: - wystawianie faktur sprzedaży energii elektrycznej, ciepła i innych, naliczanie podatku akzyzowego, sprządzanie analiz finansowych, sprządzanie sprawozdań i informacji wewnętrznych i zewnętrznych, naliczanie opłat koncesyjnych od sprzedaży objetej koncesją, wspólpraca w zakresie opracowywania taryf dla ciepła i energii elektrycznej, sporządzanie informacji i sprawozdań do urzędu statystycznego, sporządzanie kalkulacji cen na roboty i usługi świadczone, prowadzenie działalności na rynku świadectw pochodzenia energii
Data publikacji: 2018-07-20
Lokalizacja: Jelenia Góra (dolnośląskie)
Pracodawca: ECO JELENIA GÓRA SP. Z O. O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Karola Miarki 46, 58-500 Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- wystawianie faktur sprzedaży energii elektrycznej, ciepła i innych, naliczanie podatku akzyzowego, sprządzanie analiz finansowych, sprządzanie sprawozdań i informacji wewnętrznych i zewnętrznych, naliczanie opłat koncesyjnych od sprzedaży objetej koncesją, wspólpraca w zakresie opracowywania taryf dla ciepła i energii elektrycznej, sporządzanie informacji i sprawozdań do urzędu statystycznego, sporządzanie kalkulacji cen na roboty i usługi świadczone, prowadzenie działalności na rynku świadectw pochodzenia energii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS EKONOMICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jelenia Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jelenia Góra
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jelenia Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: ekonomista
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Nazwa pracodawcy: ECO JELENIA GÓRA SP. Z O. O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Adres pracodawcy:
Karola Miarki 46, 58-500 Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Jelenia Góra
Gmina pracodawcy: Jelenia Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jelenia Góra
Ulica pracodawcy: Karola Miarki
Numer budynku pracodawcy: 46
Profil działalności pracodawcy: wytwarzanie i dystrybucja energii elektrycznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: ekonomista
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 20.07.2018
Data dodania oferty pracy: 20.07.2018
Oferta pracy ważna do: 31.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 20.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 20.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przygotowanie ofert handlowych oraz ofert przetargowych na podstawie wytycznych otrzymanych z Działu Sprzedażyprzyjmowanie i potwierdzanie zamówień klientówwprowadzanie zamówień do systemu operacyjnegoorganizacja wysyłki towarów, współpraca z firmami transportowymiwystawianie faktur oraz innych dokumentów wysyłkowych w obrocie krajowym i zagranicznymmonitorowanie stanu realizacji zamówień, współpraca z Działem Sprzedażyrealizacja Polityki Zintegrowanego Systemu Zarządzania firmy w zakresie jakości i ochrony środowiska
Agmar S.A. - 2018-04-12 - Mielec (podkarpackie)
Kontakt z klientem , obsługa sprzedaży detalicznej i hurtowej , poszukiwanie nowych odbiorców.Wymagania: wykształcenie wyższe ekonomiczne ( ekonomia , zarządzanie , finanse) , staż pracy minimum 2 lata, znajomość języka obcego.Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie aplikcji na: edres e- mail: info (at) mpbg.pl
Kamień Dolnośląski Patrycja Hałdys - 2017-09-07 - Damianowo (dolnośląskie)
Doradztwo Sprzedaż pakietów ochronnych, zdrowotnych dla firm
PZU na Życie S.A. - 2017-06-27 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie wyższe, spec. zarządzanie i marketing; staż pracy: 0,5 roku; znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excell; prawo jazdy kat. B; potencjał handlowy, poparty doświadczeniem w sprzedaży produktów i/ lub usług; wysokie umiejętności interpersonalne; mile widziane doświadczenie w szeroko pojętej branży Spa & Beauty; zakres obowiązków: czynny udział w procesie budowania bazy danych klientów firmy, telefoniczna, mailowa i bezpośrednia obsługa klientów (w terenie), pozyskiwanie nowych klientów, budowanie długotrwałych i partnerskich relacji z klientami, doradztwo klientom w zakresie produktów i usług firmy, realizowanie strategii sprzedaży, dbanie o wysoką jakość obsługi klienta, budowanie i umacnianie prof. wizerunku firmy; pracodawca zapewnia profesjonalne szkolenie i wsparcie merytoryczne, szansę rozwoju zawodowego i nabycia nowych kompetencji, możliwość pracy w młodym i zgranym zespole; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
INVEST EXPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-01 - Gliwice (śląskie)
- Prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów. Pomoc w tworzeniu harmonogramu realizacji projektów rekrutacyjnych. Przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o pracę oraz selekcja napływających aplikacji. Budowanie profili osobowościowych. Systematyczne zamieszczanie ofert pracy oraz ich efektywne pozycjonowanie. Planowanie, organizacja wyjazdów opiekunek do Niemiec. Powadzenie, organizacja biura w Krakowie. Sporządzanie umów cywilnoprawnych. Prowadzenie kursów języka niemieckiego- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na czas nieokreślony. - Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe. Doświadczenie NIE jest wymagane. Komunikatywny język niemiecki. Wymagana bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie. Łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (7:30-16:30) (Tel. 32-456-07-70) lub e-mail: rybnik (at) royaljob.pl
ROYAL JOB AGENCJA PRACY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-19 - Katowice (śląskie)
Dział handlowy. Obsługa sklepu internetowego, kontakt z klientem indywidualnym, pakowanie i wysyłka zamówień, wystawianie faktur, obsługa strony www.
CENTRUM PODOLOGICZNE M. HAFEZI - CHOJECKA - 2016-02-12 - Łódź (łódzkie)
- kompleksowa obsługa kontraktów zgodnie ze standardami firmy - koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą- aktywne pozyskiwanie osob zainteresowanych pracą w charakterze opiekunki/opiekuna- aktywne promowanie firmy na podległym terenie - budowanie długotrwałych relacji z klientem - bieżąca współpraca z partnerami biznesowymi
Probetreuung Proprofit Sp. z o.o. sp.k - 2017-07-17 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-09-23 - Warszawa (mazowieckie)
kontrola dokumentacji pod względem merytorycznym,formalnym. Kontrola jakości wyrobu-współpraca z działem produkcyjnym i zamówień publicznych
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Niekanin (zachodniopomorskie)
Koordynowanie, nadzorowanie importu produktów ; poszukiwanie kontrahentów; kontakt z kontrahentami w języku hiszpańskim i angielskim.
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Łódź (łódzkie)
sprzedaż artykułów
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Rzepin (lubuskie)
Konfekcja i laminacja wydruków, odpowiedni dobór materiałów w procesach produkcyjnych, kontrola jakości w wyrobie gotowym i półproduktach, konfekcja materiałów gotowych i półproduktów ( docinanie, zgrzewania, laminowanie, przyklejanie itp), dbałość o prowadzenie ewidencji podczas produkcji, dowóz towaru do klienta
Firma REKPROM Reklama Promocja M. Bohuszewicz - Witkowski - 2017-05-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek, obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach. Przygotowanie zestawienia i uzgodnień deklaracji i przelewów do ZUS.- Wynagrodzenie: 2850-3420 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy po rozstrzygnięciu naboru od września 2017r. - Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Doświadczenie zawodowe przy wykształceniu średnim 5 lat pracy w tym oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych, a przy wykształceniu wyższym 4 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych. Wymagana znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Wymagana znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Wymagane doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-08-02 - Katowice (śląskie)
planowanie, koordynacja i kontrola realizacji zleceń produkcyjnych w zgodzie z harmonogramem, optymalizacja planów produkcji, monitorowanie przebiegu procesu produkcyjnego, kontakt z pracodawcą osobisty w godzinach (7-14) oraz e-mailowy.
Przetwórstwo Tworzyw Sztucznych Plast-Box S.A. - 2016-01-27 - Słupsk (pomorskie)
Doradztwo w zakresie udzielania pożyczek, zakładanie rachunków, obsługa kasowa.
SKOK Jaworzno - 2018-02-07 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
wg. stanowiska (umawiać się na rozmowę z pracodawcą telefonicznie), pierwsza umowa na 3/4 etatu, następnie jest możliwość całego etatu
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Wadowice (małopolskie)
Wspieranie doradców klienta w zapewnieniu wsparcia przedofertowego i zarządzania kontraktami. Pomoc w przygotowaniu i utrzymaniu ofert zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Ofert. Realizacja wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontraktowymi. Bezpośredni kontakt z klientami.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Kraków (małopolskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Praca w charakterze montera izolacji rurociągów w obiektach przemysłowych.Miejsce pracy: Cała PolskaKontakt kandydatów z pracodawcą telefonicznyOferta znajduej się w sali: D
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Wrocław (dolnośląskie)
Tworzenie ofert techniczno - handlowych. Rozmowa z klientem oraz poszukiwanie nowych kontrahentów.
KOMPREX Sp. z o.o. - 2018-08-23 - Katowice (śląskie)
DZIAŁANIA MARKETINGOWE FIRMY: PROMOWANIE PRODUKTÓW Z OFERTY FIRMY, REALIZOWANIE PROJEKTÓW MARKETINGOWYCH POSZUKIWANIE I OCENIANIE POTENCJALNYCH SZANS RYNKOWYCH DLA SPRZEDAŻY TOWARÓW, PROWADZENIE ANALIZ I BADAŃ RYNKU – W TYM DZIAŁAŃ KONKURENCJI, I INNYCH DZIAŁAŃ MAJĄCYCH WPŁYW NA WIZERUNEK FIRMY, REDAGOWANIE I PRZYGOTOWYWANIE OPRAWY GRAFICZNEJ MATERIAŁÓW INFORMACYJNYCH, PROMOCYJNYCH I REKLAMOWYCH UTRZYMYWANIE KONTAKTU Z MEDIAMI I AGENCJAMI REKLAMOWYMI W ZAKRESIE REALIZACJI OKREŚLONYCH PROJEKTÓW NAWIĄZYWANIE I UTRZYMYWANIE KONTAKTÓW SPONSORINGOWYCH POMOC W REALIZACJI PROGRAMÓW SPRZEDAŻOWYCH I PROMOCYJNYCH, ORGANIZACJA TARGÓW I INNYCH IMPREZ WYSTAWIENNICZYCH, OBSŁUGA STRONY WWW, ITP.
ZAKŁAD PRODUKCJI FOLII "EFEKT PLUS" SP. Z O.O. - 2018-02-01 - Rogoźnica (podkarpackie)
j.w
HOMEX Sp. z o.o. - 2015-12-10 - Warszawa (mazowieckie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Poznań (wielkopolskie)
-obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Świebodzin (lubuskie)
Wykształcenie wyższe, preferowane językowe; mile widziane doświadczenie; b. dobra znajomość j. angielskiego; znajomość j. niemieckiego, rosyjskiego lub francuskiego będzie dodatkowym atutem; bardzo dobra znajomość obsługi komputera i innych urządzeń biurowych; bieżąca obsługa klienta; przygotowywanie ofert handlowych; doradztwo oraz obsługa wpływających zamówień; wystawianie faktur; wsparcie przedstawicieli handlowych; pozyskiwanie nowych klientów; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
AIB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2016-02-12 - Knurów (śląskie)
ustalanie zamówień do odbiorców zagranicznych, prowadzenie korespondencji, obsługa wysyłek, koordynacja zamówień eksportowych na produkcji, rozliczanie zamówień eksportowych
WOLA Spółka z O.O. - 2016-02-04 - Zduńska Wola (łódzkie)
Wsparcie prac projektanta w zakresie projektowania sieci wod-kan. Praca od pn do pt.
ALL-PRO CONSULTING Sp. z o.o. - 2016-05-30 - Bielsko-Biała (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie ofert handlowych do klientów, przygotowywanie dokumentacji produkcyjnej.
Amma Udzielak & Udzielak s.c. - 2017-04-14 - Bolesławiec (dolnośląskie)