SPECJALISTA DS. PLANOWANIA PRODUKCJI Bielawa oferta pracy Ace Rico Poland Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PLANOWANIA PRODUKCJI
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: planowanie produkcji zgodne z planem sprzedażowym jak i bieżącym zamówieniem od klienta, nadzór nad planem produkcyjnym, sporządzanie raportów planistyczno-produkcyjnych, bieżące sprawy związane z obsługą procesu produkcyjnego, weryfikacja poprawności danych systemowych, raportowanie na potrzeby Spółki, praca przy komputerze, zarządzanie ludźmi
Data publikacji: 2016-12-21
Lokalizacja: Bielawa (dolnośląskie)
Pracodawca: Ace Rico Poland Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ostroszowicka 11, 58-260 Bielawa, powiat: dzierżoniowski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
planowanie produkcji zgodne z planem sprzedażowym jak i bieżącym zamówieniem od klienta, nadzór nad planem produkcyjnym, sporządzanie raportów planistyczno-produkcyjnych, bieżące sprawy związane z obsługą procesu produkcyjnego, weryfikacja poprawności danych systemowych, raportowanie na potrzeby Spółki, praca przy komputerze, zarządzanie ludźmi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
brutto , praca od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-15:30 (30 min. przerwa na lunch), miejsce wykonywania pracy-Ace Rico Poland Sp. z o.o., ul. Ostroszowicka 11, 58-260 Bielawa*
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PLANOWANIA PRODUKCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bielawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: dzierżoniowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bielawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: planista produkcyjny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2017
Data zakończenia pracy: 31.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programu EXCEL
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa pakietu MS Office
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Planista produkcyjny (wymagany staż - lata: 2)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie/wyższe mile widziane kierunkowe z zakresu planowania produkcji,mile widziane doświadczenie zawodowe min. 2 lata ma podobnym stanowisku, wymagana bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel, znajomość sprzętu biurowego, znajomość jęz. ang. w stopniu komunikatywnym
Nazwa pracodawcy: Ace Rico Poland Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dzierżoniowie
Adres pracodawcy:
Ostroszowicka 11, 58-260 Bielawa, powiat: dzierżoniowski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt osobisty po uprzednim umówieniu się telefonicznie, kontakt tel., CV+list motywacyjny przesłany na adres e-mail
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny - inna osoba do kontaktu: Odżga Magdalena-kierownik działu kadr i płac, tel. 74 832 74 23
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: dzierżoniowski
Gmina pracodawcy: Bielawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bielawa
Adres strony pracodawcy: www.acerico.pl
Ulica pracodawcy: Ostroszowicka
Numer budynku pracodawcy: 11
Profil działalności pracodawcy:
Produkcja pozostałych wyrobów z tworzyw sztucznych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dzierżoniowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: planista produkcyjny
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.12.2016
Data dodania oferty pracy: 20.12.2016
Oferta pracy ważna do: 18.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 20.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 20.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
doręczanie korespondencji, doręczanie przekazów pieniężnych, sprzedaż produktów Poczty Polskiej
POCZTA POLSKA - SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-09-09 - Zielona Góra (lubuskie)
Monitoring informacji o ogłoszonych przetargach. Praca w zakresie toczących się postępowań przetargowych w tym przekazanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia i wszelkiej innej korespondencji na całym etapie postępowania. Weryfikacja ofert od strony merytorycznej oraz pod względem zgodności z SIWZ. Terminowa realizacja zadań związanych z procedurą przetargową oraz przekazanie kompletu dokumentów do Klienta ogłaszającego postępowanie. Podejmowanie działań uzupełniających w trakcie i po przetargu – uzupełnienie dokumentów, dostarczenie dodatkowych informacji, przygotowywanie wyjaśnień, protokołów z wglądu do ofert konkurencji.
Centrum Mercury - 2016-03-23 - Wrocław (dolnośląskie)
Ogólny zakres obowiązków:- pełnienie dyżurów na stanowisku operatora numerów alarmowych w systemie zmianowym,- przyjmowanie i rejestrowanie w specjalnie utworzonym do tego celu systemie teleinformatycznym zgłoszeń przychodzących na numer alarmowy 112 oraz inne numery alarmowe zgodnie z przyjętymi procedurami,- prowadzenie rozmów telefonicznych (również w językach obcych) z osobami zgłaszającymi, w celu uzyskania informacji niezbędnych do podjęcia działań ratowniczych,- kwalifikowanie zgłoszeń w zależności od miejsca zdarzenia i rodzaju zagrożenia oraz przekazywanie ich do podmiotów ratowniczych,- współpraca z dyżurnymi stanowisk kierowania Państwowej Straży Pożarnej, Policji, dyspozytorami Państwowego Ratownictwa Medycznego oraz lekarzem koordynatorem ratownictwa medycznego i dyżurnym Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego, w celu realizacji bieżących działań ratowniczych,- współdziałanie z innymi centrami powiadamiania ratunkowego oraz utrzymywanie łączności i wymiany informacji, za pośrednictwem dostępnych środków teleinformatycznych, w zakresie niezbędnym do skutecznego prowadzenia działań przez podmioty i służby ratownicze.Wykonywanie pracy na wymienionym stanowisku możliwe będzie po ukończeniu szkolenia specjalistycznego dla operatorów numerów alarmowych oraz zdaniu z wynikiem pozytywnym egzaminu z zakresu wiedzy i umiejętności praktycznych, organizowanego przez podmiot do tego uprawniony, co związane jest z wyjazdem poza miejsce zamieszkania, w ramach delegacji służbowej.Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędne:- wykształcenie: minimum średnie,- znajomość przepisów z zakresu powiadamiania ratunkowego, ratownictwa medycznego i zarządzania kryzysowego,- znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym, - sprawne posługiwanie się sprzętem komputerowym i znajomość podstawowego oprogramowania,- umiejętności: szybkiego podejmowania decyzji przy zmieniających się okolicznościach i pod presją czasu, koncentracji, logicznego i analitycznego myślenia, pracy w zespole,- odporność na stres,- odpowiedzialność,- komunikatywność,- zdyscyplinowanie,- zrównoważenie emocjonalne.Wymagania dodatkowe:- znajomość języka niemieckiego lub angielskiego w stopniu komunikatywnym, - doświadczenie w zakresie obsługi zgłoszeń alarmowych,- doświadczenie w pracy na stanowisku dyspozytorskim (pogotowie ratunkowe, policja, straż pożarna, inne).Wymagane dokumenty i oświadczenia:- CV i list motywacyjny,- kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,- kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka obcego lub pisemne oświadczenie kandydata o znajomości języka obcego w stopniu komunikatywnym,- kopia dowodu osobistego,- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.CV, list motywacyjny i wymagane oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane. Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie w dziale: praca, praktyki, szkolenia.Inne dokumenty:- kopia dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w sytuacji gdy znajdą się w gronie kandydatów spełniających wymagania na dane stanowisko.TERMIN SKŁADANIA DOKUMETÓW 09.01.17
Wojewódzki Urząd Spraw Wewnętrznych - 2016-12-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Oferta subsydiowana - oferta przeznaczona dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy. STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GUP. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Gdańsk (pomorskie)
- aktywna współpraca z klientami firmy,- przepakowywanie aplikacji, dostosowywanie pakietów instalacyjnych, przygotowywanie skryptów dla klientów GSS zgodnie z wytycznymi, - rozwiązywanie problemów z przepakowywanymi aplikacjami, - dostarczanie propozycji i rozwiązań biznesowych. Praca w godz.: 8:00-16:00. Umowa o pracę na czas określony, następnie na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Wrocław (dolnośląskie)
naliczanie wynagrodzeń i przygotowywanie dokumentów do ZUS i Urzędu Skarbowego, sporządzanie raportów wewnętrzynych, rekrutacja i zatrudnianie nowych pracowników
DONG YANG ELECTRONICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-21 - Mława (mazowieckie)
Przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji klientów, kontakt z klientem w sprawie wyjaśniania korekt, windykacja klientów.
MANPOWERGROUP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-07-14 - Legnica (dolnośląskie)
OFERTA PRACY W RAMACH REFUNDACJI WYNAGRODZENIA, NAGRÓD I SKŁADEK ZUS DLA BEZROBOTNYCH DO 30 ROKU ŻYCIA (art. 150 f ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy) ZAREJESTROWANYCH W TUTEJSZYM URZĘDZIE PRACY.Praca biurowa, przygotowywanie ofert sprzedaży, doradztwo techniczne, negocjacje z dostawcami.Wykształcenie min. średnie, prawo jazdy kat. "B".
PIVEXIN TECHNOLOGY Sp. z o.o. - 2018-02-05 - Babice (śląskie)
Planowanie zdolności produkcyjnych, wspólpraca z działem zakupów, nadzór i kontrola postępu prac.
CLIMATIC Sp.z o.o z siedzibą w Regułach - 2018-04-05 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
wystawianie umów cywilnoprawnych, zatwierdzanie do zapłaty rachunków do umów, przygotowywanie paczek płacowych (do przelewów bankowych i ksiąg) wraz z pochodnymi od wynagrodzeń z programu kadrowego, weryfikacja danych w programie kadrowym na podstawie informacji i zapisów otrzymanych z księgowości, współpraca z osobami z działów administracji (księgowość, finanse) i z osobami z działów programowych
Capital Work - 2017-07-07 - Warszawa (mazowieckie)
ustalanie metod kontroli i pomiarów w całym ciągu technologicznym i produkcyjnym zgodnie z projektem technicznym, obowiązującymi normami i wymaganiami klienta;wybór odpowiednich urządzeń kontrolno-pomiarowych służących do określania zgodności surowca lub wyrobu z założeniami technologicznymi, zebranymi informacjami i możliwościami przedsiębiorstwa oraz możliwościami ich wykorzystania w przyszłości;współpraca z kierownikami działów produkcyjnych i technologami;opracowywanie i nadzorowanie procedur reklamacyjnych w firmie;prowadzenie dokumentacji dotyczącej przeprowadzonych kontroli urządzeń kontrolno-pomiarowych,sporządzanie orzeczeń o jakości i przydatności dostarczanych surowców i produktów gotowych;obserwacja jakości powstającego produktu w całym procesie technologicznym od surowca do wyrobu gotowego- kontrola prawidłowości procesów montażu i spawaniasprawne posługiwanie się informacjami uzyskanymi w trakcie obserwacji procesu wytwarzania wyrobu podlegającego ocenie jakości oraz samodzielność w wykonywaniu powierzonych obowiązków;obsługa komputera w zakresie arkusza kalkulacyjnego oraz baz danych;tworzenie planu badania jakości w całym ciągu technologicznym oraz magazynowo logistycznym wytwarzanego wyrobu;uczestniczenie w opracowaniu budżetu organizacji w części dotyczącej funkcjonowania systemów zapewniania jakości,wyznaczanie wielkości próbek przeznaczonych do badania jakości;analizowanie i monitorowanie wyników jakościowych tworzonych produktów i usług oraz dbałość o zgodność procesów ze standardami określonymi w systemach jakości;reprezentowanie organizacji podczas audytów zewnętrznych i kontroli administracyjnych15.Tworzenie raportów, analiz oraz sprawozdań na temat zapewniania jakości dla zarządu organizacji16.Budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy
REMSOD SP Z O O - 2017-08-28 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Puck (pomorskie)
- poszukiwanie nowych odbiorców oraz obsługa istniejącej struktury sprzedaży -prowadzenie aktywnej polityki sprzedaży-przygotowywanie ofert handlowych-realizacja celówi planów sprzedażowych -aktywna sprzedaż na rynkach zagranicznych
BAUER FITNESS SPÓŁKA JAWNA - 2017-06-14 - Przeworsk (podkarpackie)
-Koordynacja współpracy z dostawcami z Ameryki Południowej i szukanie nowych,-Kontrola nad przebiegiem transakcji międzynarodowymi, -Kontakt w języku hiszpańskim
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Koluszki (łódzkie)
współudział w opracowywaniu budżetu, kontrola jego realizacji i analiza odchyleń,przygotowywanie i wprowadzanie danych do systemu raportowego,sporządzanie raportów i analiz wedle potrzeb organizacji,współpraca z innymi działami firmy.
"Jurajska" Sp. z o.o. - 2017-01-17 - Postęp (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji płacowej i kadrowej ( przygotowywanie i rozliczanie umów o prace, umów zlecenia, umów o dzieło, aneksy, świadectwa pracy, akta osobowe, sporzadzanie list wynagrodzeń, przygotowywanie raportów i zestawień w tym sprawozdań GUS, ZUS, NBP, PFRON, przygotowywanie deklaracji podatkowych, prowadzeie rozliczeń w PŁATNIKU, rozliczanie i ewidencja czasu pracy - urlopy, zwolnienia lekarskie.
NAFTAN Spółka z o.o. - 2018-02-07 - Oleksze (podlaskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, realizacja celów sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Lisów (podkarpackie)
Praca polega na kontroli jakości od surowca po produkt gotowy e-mail: e.galiszka (at) ergis.eu
ERGIS SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-12-21 - Oława (dolnośląskie)
nadzór nad pomiarami, kierowanie grupą elektroenergetyków
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 5 Im. Św. Barbary - 2017-01-24 - Sosnowiec (śląskie)
Weryfikacja, dekretacja i ewidencja raportów kasowych, ewidencja faktur, wyciągów bankowych, rozliczanie podróży służbowych. Jedna zmiana, umowa o pracę.Informacja o ofercie w sali E.
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
-kontrola jakości produkcji na bieżąco- dokumentacja systemowa ( instrukcje, procedury)
MAXIPLAST sp. z o.o. Zakład Produkcyjny - 2016-03-14 - Grodków (opolskie)
wykonywanie czynności obróbki szkła, wykonywanie przeszkleń zespolonych i zabezpieczeń antywłamaniowych związanych ze szkłem, kontrolowanie jakości wykonanych okien
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Zduńska Wola (łódzkie)
-
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Rogoźno (wielkopolskie)
analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży.
Rolnicza Spółdzielnia Produkcyjna w Rzecku - 2018-01-29 - Choszczno (zachodniopomorskie)
Optymalizacja kont klientów Google Adwards
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Kraków (małopolskie)
1.Realizacja bieżącej i wszechstronnej obsługi zagranicznych (Rosja i Białoruś) kontrahentów spółki, w szczególności dotyczącej monitorowania prawidłowego przebiegu zawartych transakcji handlowych z uwzględnieniem obsługi formalnej (dokumenty w języku białoruskim i rosyjskim), dbałości o precyzyjność danych dotyczących tychże transakcji 2.Nawiązywanie kontaktów z nowymi kontrahentami (rosyjsko- i białoruskojęzycznymi), działania mające na celu prawidłową i bezzwłoczną reakcję na zapytania ze strony klientów 3. Bieżące wysyłanie aktualnych ofert handlowych ( w języku białoruskim i rosyjskim) do współpracujących kontrahentów spółki, jak również nowych kontrahentów 4.Poszerzenie bazy danych kontrahentów poprzez m.in.: poszukiwania podmiotów handlowych w celu oferowania im towarów oferowanych przez spółkę 5.Utrzymywanie bieżącego i stałego kontaktu z kontrahentami spółki m.in. poprzez wysyłanie im ofert towarowych (w języku rosyjskim i białoruskim) w celu zapewnienia najwyższej jakości usług, kontakty osobiste zarówno w zakładzie pracy jak również w siedzibach klientów (klienci rosyjsko- i białoruskojęzyczni), uczestnictwo w imprezach handlowych (m. in. o statusie targów, konferencji) w uzgodnieniu z przełożonymi 6.Uczestnictwo w szkoleniach organizowanych lub zalecanych przez spółkę 7.Realizacja założonych planów sprzedaży oraz prawidłowe raportowanie z ich realizacji (m.in.: poprzez okresowe tworzenie periodycznych raportów) 8.Szybkie i sprawne rozwiązywanie bieżących problemów wynikających z funkcjonowania spółki, w tym uwzględnieniem konieczności załatwiania spraw w urzędach państwowych, kontakty (w językach rosyjskim i białoruskim) w z zewnętrznymi podmiotami spółki w sposób spójny z polityką spółki 9.Negocjowanie ( w językach rosyjskim i białoruskim ) kontraktów oraz warunków współpracy w zakresie zleconym przez przełożonych 10.Dbanie o wizerunek spółki wynikający z kontaktów międzyludzkich, prawidłowa obsługa klientów, dostosowanie ubioru do wagi pełnionej funkcji 11.Prawidłowa komunikacja i przekazywanie danych w strukturze wewnętrznej spółki (wobec innych działów ) 12.Wykonywanie innych poleceń służbowych przełożonych, dotyczących pracy, mogących być uszczegółowieniem opisanych wyżej obowiązków 13.Wykonywanie merytorycznych czynności, związanych z realizacją powyżej wymienionych obowiązków z uwzględnieniem systemu CRM
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Białystok (podlaskie)
Działania sprzedażowe: pozyskiwanie klientów poprzezkontakt telefoniczny, mailowy, wizyty u klientów, aktualizowanie treścireklamowych na serwisach branżowych i szkoleniowych, bieżąca obsługaklientów w zakresie sprzedaży, udział w branżowych konferencjach i targach.Obowiązki dot. planowania i organizacji szkoleń: planowanie kampaniiszkoleniowych, obowiązki związane z organizacją szkoleń, kontakt ztrenerami, współpraca z hotelami i ośrodkami szkoleniowymi, rejestracjauczestników na szkolenia, przygotowanie materiałów szkoleniowych. FIRMAOFERUJE: pracę w Opolu w miłym i zaangażowanym zespole, niezbędnewdrożenie i szkolenie w zakresie usług oferowanych przez firmę, narzędzia imateriały niezbędne do pracy, możliwość stałego zatrudnienia po okresiepróbnym. Praca w godzinach 8-16
CERT PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-07-27 - Opole (opolskie)
Naprawa urządzeń objętych dozorem technicznym.
ZYGSZYM Sp. z o.o. - 2016-12-27 - Gnojnik (małopolskie)
Obieranie i rozdrabnianie warzyw, mycie, sprzątanie i dezynfekcja urządzeń, pomieszczczeń i wyposarzenia kuchni, pomoc kucharce przy pobieraniu i transporcie artykułów spożywczych z magazynu,bieżące usuwanie odpadków konsumpcyjnych i nie kosnumpcyjnych z pomieszczeń kuchni, wydawanie obiadów w stołówce pracowniczej.
Wojewódzki Szpital Psychiatryczny - 2017-03-09 - Gdańsk (pomorskie)
kadrowo - księgowe
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Kraków (małopolskie)