SPECJALISTA DZIAŁU KADR I PŁAC Mława oferta pracy DONG YANG ELECTRONICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DZIAŁU KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: naliczanie wynagrodzeń i przygotowywanie dokumentów do ZUS i Urzędu Skarbowego, sporządzanie raportów wewnętrzynych, rekrutacja i zatrudnianie nowych pracowników
Data publikacji: 2017-04-21
Lokalizacja: Mława (mazowieckie)
Pracodawca: DONG YANG ELECTRONICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:LG Electronics 7, 06-500 Mława, powiat: mławski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
naliczanie wynagrodzeń i przygotowywanie dokumentów do ZUS i Urzędu Skarbowego, sporządzanie raportów wewnętrzynych, rekrutacja i zatrudnianie nowych pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DZIAŁU KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mława
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mława
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
obsługa programów Symfonia, Płatnik, doświadczenie na podobnym stanowisku
Nazwa pracodawcy:
DONG YANG ELECTRONICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mławie
Adres pracodawcy:
LG Electronics 7, 06-500 Mława, powiat: mławski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: mławski
Gmina pracodawcy: Mława
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mława
Ulica pracodawcy: LG Electronics
Numer budynku pracodawcy: 7
Profil działalności pracodawcy: produkcja obudów do telewizorów
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 21.04.2017
Oferta pracy ważna do: 05.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 21.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 21.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kontakty z firmami i urzędami za granicą, przygotowanie dokumentacji do transportu
Bongo Międzynarodowe Usługi Pogrzebowe S.C. Marek Cichewicz - 2017-12-01 - Łódź (łódzkie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Łaskarzew (mazowieckie)
Wykonywanie okładzin różnego rodzaju płytkami na ścianach i podłogach, przygotowywanie podłoża, obróbka wyłożonych płytek, doradztwo klientom w zakresie doboru chemii budowlanej. Miejsce pracy:Teren województwa dolnośląskiego-jednodniowe wyjazdy ( pracodawca zapewnia dojazd)Kontakt kandydatów z pracodawcą: telefoniczny.Oferta w sali: D
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Wrocław (dolnośląskie)
ogólny zakres obowiązków:- prowadzenie akt osobowych pracowników i kontrola urlopów- kontrola raportów kasowych i bankowych, rozrachunki z kontrahentami, windykacja należności- dekretacja dokumentów zakupu i kosztów- przygotowywanie dokumentacji dla zewnętrznej księgowości- prowadzenie rozchodów i przychodów wewnętrznych- zajmowanie się dokumentacją dotyczącą systemu kontroli jakości
ECO PROGRESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-10 - Boguchwała (podkarpackie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
wystawianie faktur VAT, kontakt z klientem, współpraca z działem produkcji i magazynem, rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w języku rosyjskim
ZAKŁAD PRODUKCJI MATERIAŁOW INSTALACYJNYCH "GORGIEL" JAN GORGIEL Wolsztyn - 2016-11-28 - Karpicko (wielkopolskie)
Prace administracyjne w Magazynie Zbożowym w czasie akcji skupu zbóż.
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2019-07-04 - Stoisław (zachodniopomorskie)
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bolesławcu, ul. Armii Krajowej 12, 59-700 Bolesławiec ogłasza nabór na stanowisko: specjalisty ds. rozliczeń i sprawozdawczości w projekcie Centrum Wsparcia Rodziny w Powiecie Bolesławieckim, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku specjalisty ds. rozliczeń:-Prowadzenie dokumentacji niezbędnej dla prawidłowej realizacji projektu.-Opracowywanie raportów, analiz, prognoz finansowych i planów wykorzystania budżetu.-Sprawozdawczość finansowa wobec Instytucji Pośredniczącej.-Opracowywanie dokumentacji zmian finansowych w projekcie.-Bieżąca kontrola wydatków z budżetu projektu.-Prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji na zasadach określonych przez Instytucję Pośredniczącą.-Sporządzanie na podstawie ksiąg rachunkowych zestawień poniesionych wydatków.-Sporządzanie raportów wewnętrznych, finansowych na potrzeby realizacji projektu.-Sporządzanie i rozliczanie wniosków o płatność oraz końcowe rozliczenie projektu.-Nadawanie i odwoływanie upoważnień do przetwarzania danych osobowych dla personelu Projektu. Warunki zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony od stycznia 2017 r. do grudnia 2019 r. Praca w wymiarze 1/3 etatu
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2017-01-05 - Bolesławiec (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
-
Opera Nova w Bydgoszczy - 2018-09-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta oraz informowanie o towarach i usługach. Praca na umowę o pracę w systemie dwuzmianowym w godz. 7-15, 10-18 w Kołobrzegu. Praca również w soboty w godz. 8-16. Możliwe dźwiganie do 15 kg.
Twoja Alfa Sp. z o.o. - 2018-08-31 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
zarządzanie oraz nadzór nad obecnymi oraz nowo nabytymi nieruchomościami; • dekretowanie oraz księgowanie dokumentów finansowych;• bieżące oraz roczne rozliczanie finansowe nieruchomości;• zarządzanie kontami bankowymi właścicieli nieruchomości oraz najemców;• nadzór i koordynację działań konserwatora oraz ekipy sprzątającej;• identyfikowanie i rozwiązywanie bieżących problemów związanych z zarządzanymi nieruchomościami;• bieżący kontakt z Najemcami i Właścicielami nieruchomości
KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-10 - Kraków (małopolskie)
Kontakt z klientem, sprzedaż usług, doradztwo
GeNeo Call Center Sp. z o.o. - 2016-02-24 - Kraków (małopolskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Warszawa (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Wietnamu.
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Jabłonowo (mazowieckie)
prace księgowe
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Ujazd (łódzkie)
Główne zadania i odpowiedzialności:•Udział w realizacji projektu w założonym budżecie, czasie i zakresie.•Udział w pracach zespołu projektowego.•Monitoring i raportowanie postępu prac i odchyleń w ramach projektu do Zarządu.•Udział w procesie identyfikacji czynników ryzyka, opracowywaniu prognozy i działań naprawczych. •Udział w tworzeniu i utrzymywaniu dokumentacji projektowej.•Udział w zapewnieniu efektywnej komunikacji w zespole.•Współpraca z zespołem projektowym i interesariuszami projektu.•Współpraca z dostawcami, instytucjami zewnętrznymi.•Czuwanie nad harmonogramem prac, jakością oraz terminowością projektu realizowanego przez zespół.Wymagania dla kandydatów:•Wykształcenie wyższe techniczne lub w trakcie studiów technicznych.•Biegła znajomość języka angielskie
KROSGLASS S.A. - 2019-06-17 - Krosno (podkarpackie)
Organizacja wystaw.Oprowadzanie wycieczek.Zbieranie dokumentów oraz relacji dotyczącej historii miasta i regionu.
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Włodawa (lubelskie)
Diagnozowanie usterek i awarii /obsługa incydentów serwisowych, pierwsza linia wsparcia/. Wsparcie techniczne uzytkowników. Instalacja i konfiguracja oprogramowania.
DGT Sp. z o.o. - 2018-03-30 - Straszyn (pomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Warszawa (mazowieckie)
- Utrzymanie w czystości terenów ogólnodostępnych w hotelu- sprzątanie pokoi hotelowych - liczenie pościeli
HOTEL HAFFNER - 2018-08-28 - Sopot (pomorskie)
Oferowanie i sprzedaż dekoracji ściennych w sklepach internetowych i na platformach Ebay, Allegro, Amazon
"CONSALNET" S. A. - 2016-05-17 - Szprotawa (lubuskie)
sprzedaż, układanie, zamawianie towarów, prowadzenie stanu magazynu, współpraca z innymi punktami, zamawianie towarów od handlowców pochodzenia wietnamskiego
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Jabłonowo (mazowieckie)
Obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Chojnice (pomorskie)
- Realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży. Budowanie wizerunku firmy na rynku. Pozyskiwanie nowych klientów. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy. Budowanie bazy klientów. Realizowanie planów sprzedażowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Prowadzenie rozmów handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji .Uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach branżowych a także szkoleniach oraz certyfikacja z produktów. Przygotowanie raportów z wykonywanych działań. Analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej. Prowadzenie szkoleń i prezentacji dla użytkowników końcowych.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenie. Kontakt telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 505-923-713) lub e-mail: biuro (at) ms-it.pl
MS-IT MIŁOSZ SĘKALA - 2016-04-15 - Katowice (śląskie)
Praca polegająca na kompletacji palet, możliwe prace na wysokości ok. 10 m.
"WICHARY TECHNOLOGIES" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-29 - Golina (wielkopolskie)
sprzatanie pomieszczeń biurowych, socjalnych i technicznych
"MEGA-COR" Jolanta Jaszczyńska - 2016-10-06 - Świdnica (dolnośląskie)
jw.
EASY SELECT J. Iskra, B. Gostyńska s.c. Agencja Pracy Tymczasowej - 2016-07-12 - Warszawa (mazowieckie)
Organizacja pracy zespołem, pracownik obsługi administracji budynkami i obiektami. Prowadzenie procedur z zakresu prawa zamówień publicznych.
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego Dobrocinie - 2018-03-27 - Dobrocin (warmińsko-mazurskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Poznań (wielkopolskie)