Praca Wojewódzki Urząd Spraw Wewnętrznych - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl możesz zapoznać się ze wszystkimi ofertami pracy Wojewódzki Urząd Spraw Wewnętrznych, które są dostępne w naszym serwisie internetowych. Możesz przeglądać 1 ofert pracy Wojewódzki Urząd Spraw Wewnętrznych.
Ogólny zakres obowiązków:- pełnienie dyżurów na stanowisku operatora numerów alarmowych w systemie zmianowym,- przyjmowanie i rejestrowanie w specjalnie utworzonym do tego celu systemie teleinformatycznym zgłoszeń przychodzących na numer alarmowy 112 oraz inne numery alarmowe zgodnie z przyjętymi procedurami,- prowadzenie rozmów telefonicznych (również w językach obcych) z osobami zgłaszającymi, w celu uzyskania informacji niezbędnych do podjęcia działań ratowniczych,- kwalifikowanie zgłoszeń w zależności od miejsca zdarzenia i rodzaju zagrożenia oraz przekazywanie ich do podmiotów ratowniczych,- współpraca z dyżurnymi stanowisk kierowania Państwowej Straży Pożarnej, Policji, dyspozytorami Państwowego Ratownictwa Medycznego oraz lekarzem koordynatorem ratownictwa medycznego i dyżurnym Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego, w celu realizacji bieżących działań ratowniczych,- współdziałanie z innymi centrami powiadamiania ratunkowego oraz utrzymywanie łączności i wymiany informacji, za pośrednictwem dostępnych środków teleinformatycznych, w zakresie niezbędnym do skutecznego prowadzenia działań przez podmioty i służby ratownicze.Wykonywanie pracy na wymienionym stanowisku możliwe będzie po ukończeniu szkolenia specjalistycznego dla operatorów numerów alarmowych oraz zdaniu z wynikiem pozytywnym egzaminu z zakresu wiedzy i umiejętności praktycznych, organizowanego przez podmiot do tego uprawniony, co związane jest z wyjazdem poza miejsce zamieszkania, w ramach delegacji służbowej.Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędne:- wykształcenie: minimum średnie,- znajomość przepisów z zakresu powiadamiania ratunkowego, ratownictwa medycznego i zarządzania kryzysowego,- znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym, - sprawne posługiwanie się sprzętem komputerowym i znajomość podstawowego oprogramowania,- umiejętności: szybkiego podejmowania decyzji przy zmieniających się okolicznościach i pod presją czasu, koncentracji, logicznego i analitycznego myślenia, pracy w zespole,- odporność na stres,- odpowiedzialność,- komunikatywność,- zdyscyplinowanie,- zrównoważenie emocjonalne.Wymagania dodatkowe:- znajomość języka niemieckiego lub angielskiego w stopniu komunikatywnym, - doświadczenie w zakresie obsługi zgłoszeń alarmowych,- doświadczenie w pracy na stanowisku dyspozytorskim (pogotowie ratunkowe, policja, straż pożarna, inne).Wymagane dokumenty i oświadczenia:- CV i list motywacyjny,- kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,- kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka obcego lub pisemne oświadczenie kandydata o znajomości języka obcego w stopniu komunikatywnym,- kopia dowodu osobistego,- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.CV, list motywacyjny i wymagane oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane. Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie w dziale: praca, praktyki, szkolenia.Inne dokumenty:- kopia dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w sytuacji gdy znajdą się w gronie kandydatów spełniających wymagania na dane stanowisko.TERMIN SKŁADANIA DOKUMETÓW 09.01.17
Wojewódzki Urząd Spraw Wewnętrznych - 2016-12-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)