SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI FLOTY Ligota oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO "OCHMAN" ADAM OCHMANN

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI FLOTY
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: wyksz. min. zawodowe, mile widziane doświadczenie na ww stanowisku, umiejętność obsługi komputera;obsługa programu do floty paliwowej, kart flotowych, kontakt z klientem, praca biurowamiejsce pracy; Ligota
Data publikacji: 2016-02-03
Lokalizacja: Ligota (wielkopolskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO "OCHMAN" ADAM OCHMANN
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:63-440 Ligota, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wyksz. min. zawodowe, mile widziane doświadczenie na ww stanowisku, umiejętność obsługi komputera;obsługa programu do floty paliwowej, kart flotowych, kontakt z klientem, praca biurowamiejsce pracy; Ligota
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI FLOTY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ligota
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Raszków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: doświadczenie zawodowe
Nazwa pracodawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO "OCHMAN" ADAM OCHMANN
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
Rolnicza 3, 63-700 Krotoszyn, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt email: lukasz-rabenda (at) 02.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: krotoszyński
Gmina pracodawcy: Krotoszyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krotoszyn
Ulica pracodawcy: Rolnicza
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 03.02.2016
Oferta pracy ważna do: 02.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 03.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 03.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
aktywna sprzedaż usług skierowanych do klienta biznesowego i na rynek szkolny, bieżąca analiza rynku i branży turystycznej, przygotowanie ofert handlowych i materiałów reklamowych
Centrum Aktywnego Wypoczynku BOREK Wiesława Mrowca-Urban - 2017-04-11 - Borek (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Słupsk (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Warszawa (mazowieckie)
pomoc w prowadzeniu dokumentacji rozliczeniowej,wystawianiu dokumentów księgowych,archiwizacja dokumentów,przygotowywanie statystyk, raportów i analiz, obsługa programów i systemów komputerowych: Pakiet Office, Materials Control, prowadzenie korespondencji elektronicznej i tradycyjnej,współpraca z Kierownikami Działów,
FASADA-INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-21 - Rzeszów (podkarpackie)
Nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami z bazy firmy (przedszkola i szkoły podstawowe), aktywna sprzedaż produktów oraz opieka posprzedażowa, obsługa infolinii przychodzącej (udzielanie informacji na temat produktów ich dostępności oraz warunków sprzedaży), weryfikacja i akceptacja poprawności wprowadzonych zamówień, wystawianie faktur, obsługa reklamacji przy współpracy z pozostałymi działami firmy, współpraca z przedstawicielami handlowymi pracującymi w terenie.
GRUPA EDUKACYJNA S. A. MAC EDUKACJA - 2016-03-21 - Kielce (świętokrzyskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Warszawa (mazowieckie)
• kompleksowa obsługa płacowa osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę i umów cywilnoprawnych, • naliczanie wynagrodzeń i świadczeń z ubezpieczenia społecznego• sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON• odprowadzanie do Urzędu Skarbowego zaliczek na podatek dochodowy osób fizycznych • przygotowywanie rocznych informacji o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy od osób fizycznych PIT-11• sporządzanie rocznych deklaracji PIT 4R, PIT 8ARKontakt z pracodawcą: edukacja (at) edukacja.wroc.pl lub (071) 37 72 122
Ośrodek Kształcenia i Doskonalenia Zawodowego "Edukacja" sp. z o.o. - 2017-02-21 - Wrocław (dolnośląskie)
PROWADZENIE KASY W PEŁNYM ZAKRESIE, PROWADZENIE BIEŻĄCEJ OBSŁUGI I EWIDENCJA SKŁADEK CZŁONKOWSKICH ORAZ ICH WINDYKACJA, WYSTAWIANIE FAKTUR SPRZEDAŻY, KOREKT, NOT KSIĘGOWYCH ITP, SPORZĄDZANIE UMÓW O DZIEŁO, ZLECENIA I RACHUNKÓW, ROZLICZANIE DELEGACJI, ROZLICZANIE KURSÓW, KONFERENCJI ITP, ROZLICZENIA Z ZUS, SPORZĄDZANIE PITÓW, WYMAGANIA:WYŻSZE EKONOMICZNE-KSIĘGOWE, ZNAJOMOŚĆ SYSTEMU PŁATNIK, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ SYSTEMU FK SYMFONIA, DOŚWIADCZENIE W PRACY W KSIĘGOWOŚCI
OKRĘGOWA IZBA LEKARSKA - 2018-04-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa gości restauracji (polecanie dań i win z karty/ menu). Usługi a la carte i wszystkie rutynowe prace w restauracji (ustawianie stołów, dekorowanie, przygotowywanie posiłków i Mise en place). Obsługa bankietów, seminariów oraz usługi w formie bufetu. Obsługa kasy fiskalnej, przygotowanie rozliczenia oraz dbanie o pozycje w systemie POS. Kontrola porządku i czystości w miejscu pracy.
kontakt przez OHP - 2018-08-14 - Niemcy (Niemcy)
Analiza rynku biznesowego, pozyskiwanie nowych klientów, organizacja procesu sprzedaży, udzielanie kompleksowej informacji z zakresu produktów
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie list płac i kontrola dokumentacji niezbędnej donaliczania wynagrodzeń pracowników oraz zleceniobiorców Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS Rozliczaniepracowników oddelegowywanych do pracy za granicą Wystawianiezaświadczeń o zarobkach Przygotowywanie i archiwizowaniedokumentacji kadrowo-płacowej Współpraca z urzędami i organamikontroli, w tym korespondencja z komornikami Samodzielnesporządzanie i korygowanie dokumentów zgłoszeniowych irozliczeniowych w programie Płatnik Kontakt z ZUS. Praca w godz.8-14
DIWA PERSONALSERVICE AGENCJA PRACY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-29 - Prószków (opolskie)
obsługa klienta, fakturowanie
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe AGRONAS Spółka z o.o. - 2016-09-15 - Koło (wielkopolskie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników; Przygotowywanie dokumentów dotyczących zatrudnienia, rozwiązywania umów o pracę, zaszeregowania, przeniesień, urlopów i innych spraw wynikających ze stosunku pracy i prowadzenie dokumentacji z tym związanej, prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych; Czuwanie nad terminowym przeprowadzaniem badań do celów sanitarno-epidemiologicznych oraz okresowych pracowników szkoły; Czuwanie nad przeprowadzeniem szkoleń pracowników w zakresie bhp, przygotowywanie i prowadzenie spraw dotyczących awansu zawodowego nauczycieli, sporządzanie sprawozdań w zakresie dotyczącym zatrudniania pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami; (np. SIO-kadra pedagogiczna, GUS: Z-03, Z-05); Sporządzanie informacji do PFRON, dbałość o mienie szkoły i właściwe jego zabezpieczenie i użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem; przeprowadzanie wspólnie z komisją inwentaryzacji, przydział mienia osobom odpowiedzialnym, dokonywanie oznakowań przedmiotów i środków trwałych, prowadzenie spraw związanych z zakupami sprzętu, środków i pomocy dydaktycznych zgodnie z przepisami o zamówieniach publicznych; opisywanie faktur pod względem celowości, legalności, gospodarności i zamówień publicznych, sprawdzanie zasadności i prawidłowości zawartych umów z dostawcami mediów do szkoły, sporządzanie umów z najemcami szkoły; rozliczanie najemców i podawanie wykazu zgodnie z zawartymi umowami, zabezpieczenie rytmiczności pracy pracowników obsługi; kontrola stanu sanitarnego szkoły i dbanie o utrzymanie czystości szkoły oraz przynależnego terenu, zlecanie usuwania zaistniałych usterek, prowadzenie księgi obiektu i czuwanie nad przeprowadzaniem bieżących przeglądów technicznych obiektu, przygotowywanie wniosków o remonty w budynku; Utrzymywanie kontaktu z wykonawcami, inwestorami, zgłaszanie szkód do CITY POLISA.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 57 im. gen. Władysława Andersa - 2018-04-16 - Gdańsk (pomorskie)
według zawodu
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Sulechów (lubuskie)
obsługa obecnych klientów, tworzenie i negocjacja ofert handlowych, realizacja zadań sprzedażowych.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-01-22 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Wdrażanie standardów BHP, działania poprawiające bezpieczeństwo pracowników, sporządzanie wewnętrznych analiz, raportów, opracowanie i aktualizacja dokumentacji i instrukcji BHP, prowadzenie szkoleń
INTERNATIONAL QUICK SERVICE POLSKA SP. Z O.O. - 2017-06-05 - Łódź (łódzkie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
Analiza przejściowych świadectw płatnościAnaliza i raportowanie finansoweweryfikacja i sporządzanie kosztorysów
MGGP SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Aktywne pozyskiwanie dodatkowych źródeł finansowania firmy; poszukiwanie sponsorów; poszukiwanie dotacji samorządowych; przygotowanie ofert i wniosków; kontakt mailowy i telefoniczny.
Fundacja Football Academy Group - 2016-11-09 - Opole (opolskie)
przygotowywanie posiłków w Karczmie, organizacja pracy na kuchni
TURYSTYKA I GASTRONOMIA "MUCZNE" MAŁGORZATA GĄDEK - 2016-11-07 - Muczne (podkarpackie)
- przygotowywanie danych i sporządzanie bilansów energetycznych w zakresie wytwarzania ciepła oraz wytwarzania i zużycia energii; - podejmowanie działań zmierzających do utrzymania i poprawy efektywności procesów energetycznych; - współudział w planowaniu, nadzorowaniu realizacji oraz odbiorach zadań remontowych i inwestorskich w zakresie urządzeń i instalacji energetycznych; - opracowywanie i weryfikacja instrukcji eksploatacyjnych i stanowiskowych z zakresu swojego działania; - wykonywanie analiz i prowadzenie sprawozdawczości zewnętrznej i wewnętrznej z zakresu swojego działania;- obsługa narzędzi wspomagających zarządzanie instalacjami energetycznymi;- współudział w tworzeniu i aktualizacji planów budżetowych w zakresie swojego działania; - kontrolowanie realizacji wymogów dotyczących wymaganych prawem badań i przeglądów urządzeń technologicznych, prowadzenie ewidencji w tym zakresie;- przygotowywanie i nadzór nad umowami zawartymi w zakresie wykonywanych prac (m.in. dostawy ciepła, przyłączenia nowych odbiorców);- nadzór nad gospodarką energetyczną, planowanie zużycia energii elektrycznej, rozliczeniem, współpraca przy postępowaniu taryfowym, współpraca z URE;- aktywny udział w realizacji polityki bezpieczeństwa Spółki;
VEOLIA WSCHÓD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-26 - Świdnik (lubelskie)
Rekrutacja pracowników rosyjskojęzycznych. Poszukiwanie pracowników na terenie Ukrainy. Pomoc obcokrajowcom w aklimatyzacji na terenie Polski. Pomoc w wypełnianiu dokumentów zwiazanych z zatrudnieniem i zamieszkaniem.
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Katowice (śląskie)
Tworzenie zapytań ofertowych do producentów oraz bieżąca ich analiza, składanie zamówień do dostawców oraz nadzór nad ich realizacją, tworzenie planów dostaw oraz kontrola ich realizacji , przygotowywanie analiz i zestawień
TANKPOL R. Mosio i Wspólnicy Spółka Jawna - 2016-02-26 - Szczucin (małopolskie)
wystawianie faktur, przygotowywanie i rozliczanie raportów, kontakt z klientem
"TRAK DREW" Krystyna Gałka - 2016-05-19 - Bystra Podhalańska (małopolskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie postępowania o zamówieniach publicznych. Prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych realizowanych w jednostce oraz ich ewidencjonowanie.Wybór trybu zamówienia publicznego- zgodny z ustawą "Prawo zamówień publicznych".Sporządzanie dokuemntów do realizacji zamówień publicznych, w tym zbieranie ofert, ocena ofert, przygotowanie SIWZ (Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia). Zamówienia bezpośrednie.
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1 - 2018-01-03 - Gdynia (pomorskie)
- obsługa procesów reklamacyjnych i przyjmowanie zgłoszeń- wprowadzanie do systemu zgłoszeń reklamacyjnych i ich rozpatrywanie- współpraca z innymi działami w zakresie zgłoszeń reklamacyjnych oraz zwrotów- organizowanie wysyłek przedmiotów oraz części reklamacyjnych wynikających ze zgłoszenia
Mirosław Gockowiak - 2018-01-05 - Ciele (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż, fakturowanie, obsługa platformy B2B, obsługa klientów hurtowych
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Wołomin (mazowieckie)
Specjalista do spraw logistyki i zaopatrzenia
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Kościan (wielkopolskie)
Telefoniczne pozyskiwanie klientów, marketing, prace biurowe, obsługa internetowa.
Firma Handlowo Usługowa ,,NATUR- BIOS" Adam Ostrycharz - 2016-11-08 - Chojnice (pomorskie)