SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ(NR 0480) Bydgoszcz oferta pracy MGGP SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ(NR 0480)
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Analiza przejściowych świadectw płatnościAnaliza i raportowanie finansoweweryfikacja i sporządzanie kosztorysów
Data publikacji: 2017-01-25
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: MGGP SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:85-046 Bydgoszcz ., powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Analiza przejściowych świadectw płatnościAnaliza i raportowanie finansoweweryfikacja i sporządzanie kosztorysów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ(NR 0480)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: MGGP SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Karola Kaczkowskiego 6, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty należy przesłać ana dres e-mail: MACIEJ.CHAJA (at) MGGP.COM.PLlubtel. 22 300-03-51
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Tarnów
Gmina pracodawcy: Tarnów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnów
Ulica pracodawcy: Karola Kaczkowskiego
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data dodania oferty pracy: 25.01.2017
Oferta pracy ważna do: 24.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 25.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 25.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-
ZAKŁAD ODZIEŻOWY " FANTAZJA " - 2016-11-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie postępowań przetargowych w oparciu o Kodeks cywilny oraz Ustawę Prawo Zamówień Publicznych. Czynności związane z prowadzeniem postępowań przetargowych, w tym przygotowanie ogłoszeń o zamówieniach, projektów pism wychodzących, protokołów. Nadzór nad procedurą udzielenia zamówienia pod kątem terminów na składanie dokumentów. Weryfikacja materiałów złożonych przez właściwą komórkę merytoryczną.Godziny pracy: 6.45-14.45
"Przewozy Regionalne" sp. z o.o. Oddział Warmińsko-Mazurski w Olsztynie - 2018-10-17 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
• Obsługa maszyn i urządzeń do druku cyfrowego• Realizacja zleceń produkcyjnych zgodnie z wytycznymi• Monitorowanie procesu druku oraz dbałość o wysoką jakość wyrobów• Eliminowanie problemów podczas procesu druku• Kontrola stanu technicznego obsługiwanych maszyn oraz zgłaszanie usterek• Konserwacja maszyn drukarskichKOntakt z pracodawcą e-mail: BIURO (at) MAXIMEDIA.COM.PL.
MAXI MEDIA PIOTR WIRPSZA - 2016-07-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Czynny udział w tworzeniu projektów. Godz. pracy 8-16.
Sterlog Usługi Doradcze i Konsultingowe Wiesław Staniuk - 2017-05-30 - Włynkówko (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-11-15 - Warszawa (mazowieckie)
•KONTAKT Z KONTRAHENTAMI ZAGRANICZNYMI, NAWIĄZYWANIE WSPÓŁPRACY Z NOWYMI KLIENTAMI.•PRZYGOTOWYWANIE I PRZESYŁANIE DO KLIENTÓW OFERT HANDLOWYCH•PLANOWANIE I REALIZACJA WYSYŁEK EKSPORTOWYCH•ŚCISŁA WSPÓŁPRACA Z KOMÓRKAMI ODPOWIEDZIALNYMI ZA PLANOWANIE PRODUKCJI•KOORDYNACJA PROCESÓW CELNYCH I TRANSPORTOWYCH•MONITOROWANIE SPRZEDAŻY POPRZEZ ANALIZĘ KOSZTÓW, METOD I WYNIKÓW ORAZ REKOMENDACJA WPROWADZENIA ZMIAN, MAJĄCYCH NA CELU ZWIĘKSZENIE EFEKTYWNOŚCI•ORGANIZACJA ORAZ UDZIAŁ W TARGACH ZAGRANICZNYCH
BOMEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-02 - Lubenia (podkarpackie)
sporządzanie list płac, rozliczanie z ZUS, obsługa programu Gratyfikant i Płatnik, obsługa sekretariatu
Zakład Komunikacji Miejskiej Spółka z o. o. - 2018-03-06 - Białogard (zachodniopomorskie)
Prace budowlane i remontowe: murowanie, montaż płyt GK, montaż sufitów podwieszanych, ocieplanie budynków. Prace wykończeniowe: tynkowanie, szpachlowanie, tapetowanie, układanie glazur, malowanie ścian, elewacji budynków, dachów, ławek, ogrodzeń itp.
kontakt przez OHP - 2017-02-02 - Wrocław (dolnośląskie)
-
KARO CONCEPT S.C. - 2017-05-18 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Telefoniczna obsługa klientów, wystawianie umów, obsługa systemów rezerwacyjnych, obsługa dokumentacji turnusów rehabilitacyjnych
POLONUS S.C. - 2017-02-14 - Łódź (łódzkie)
planowanie i koordynacja obsługi i wyjazdów serwisowych oraz sprzedaży części zamiennych do klientów krajowych oraz zagranicznych
Ekomex - Pilśniak Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa - 2018-02-08 - Panki (śląskie)
jw
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2017-04-25 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowanie oświadczeń o zamiarze powierzenia wykonywania pracy, zezwolenie na pracę. Kontakt z klientami z Ukrainy, Rosji, Gruzji.
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Oleśnica (dolnośląskie)
przygotowywanie ofert handlowych, bieżąca obsługa klienta; pozyskiwanie nowych klientów; przyjmowanie i wprowadzanie zamówień; kształtowanie dobrego wizerunku firmy; stała współpraca z innymi działami i przedstawicielami handlowymi;
HUTA MAŁAPANEW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-30 - Ozimek (opolskie)
Przyjmowanie zgłoszeń od klientów, ustalanie terminów wizyt, obsługa poczty elektronicznej.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Lublin (lubelskie)
praca jako specjalista do spraw zamówień publicznych
Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii im. Eugenii i Janusza Zeylandów - 2017-03-31 - Poznań (wielkopolskie)
kontakt telefoniczny:516004848(w celu umówienia się na spotkanie),praca w godz.6:00-14:00,nadzór jakościowy nad przebiegiem procesów produkcyjnych oraz współudział w ich polepszeniu,rozpoznawanie i rozwiązywanie problemów jakościowych
ZASŁAW TSS Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-05-12 - Andrychów (małopolskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta francuskojęzycznego. Konsultacje transakcji, poszukiwanie nowych producentów.
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Łódź (łódzkie)
Zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Bielsko-Biała (śląskie)
1. Nauka organizowania kursów/szkoleń kierowców.2. Nauka prowadzenia dokumentacji szkoleniowej.3. Zapoznanie się z rozliczeniem czasu pracy instruktorów i pojazdów z GPS.4. Nauka prowadzenia programu szkoleniowego ELKA.5. Nauka obsługi kasy fiskalnej i sporządzania raportów kasowych.6. Nauka sporządzania sprawozdań ze szkoleń, prowadzenia ewidencji materiałowej.7. Nauka prowadzenia dziennika korespondencji.8. Zapoznanie się z regułami dot. reklamy ośrodka.9. Nauka obsługi klientów w ośrodku szkoleniowym. 10. Zapoznanie się z wewnętrznymi procedurami ISO.
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Gryfino (zachodniopomorskie)
obsługa klienta oraz obsługa firmy
ALUROM Izabela Babij, Ługi 16 84-300 Lębork - 2016-11-22 - Ługi (pomorskie)
Praca biurowa
SenioDi Pflege Brygida Więcek - 2018-01-10 - Gogolin (opolskie)
OBSŁUGA KLIENTÓW KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH (OFERTOWANIE, PRZYJMOWANIE, EWIDENCJA I ROZPISYWANIE ZAMÓWIEŃ, FAKTUROWANIE). ODPOWIADANIE NA BIEŻĄCE POTRZEBY ODBIORCÓW, WINDYKACJA NALEŻNOŚCI, NADZÓR NA PRAWIDŁOWYM OBIEGIEM REKLAMACJI. MILE WIDZIANE ZAINTERESOWANIE TEMATYKĄ MODY I WZORNICTWA, OFERUJEMY STABILNE ZATRUDNIENIE W FIRMIE Z KILKUNASTOLETNIĄ TRADYCJĄ ORAZ MOŻLIWOŚĆ REALIZACJI WŁASNYCH AMBICJI. Wynagrodzenie 2500.00 zł brutto, 2200,00 podstawa + 300,00 premia; praca w godz. 7-15; kontakt osobisty i tel. z pracodawcą w godz. 7-15
TRIO SKORPION Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe - 2016-05-16 - Słupsk (pomorskie)
wykonywanie kosztorysów robót wodno-kanalizacyjnych i drogowych
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNO-DROGOWYCH "KAMADEX" sp. z o.o. - 2016-01-18 - Lubin (dolnośląskie)
wykonywanie diagnostyki w gabinecie, wykonywanie zabiegów trychologicznych w salonie fryzjerskim, pozyskiwanie nowych klientów
KLINIKA ZDROWEGO WŁOSA KATARZYNA BEDNARZ - 2018-07-30 - Kielce (świętokrzyskie)
obsługa sekretariatu, dbałość o prawidłowy przepływ informacji oraz obieg dokumentów, pozostałe prace biurowe (miejsce pracy: biuro budowy DW323 Radoszyce-Brodowice)
MAX BOGL POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-05 - Brodowice (dolnośląskie)
- SAVOIR Agencja Pracy Tymczasowej Sp. z o.o. należąca do Savoir Group, działająca na terenie całego kraju, wspierająca firmy zagraniczne jak i krajowe w zakresie rekrutacji stałych oraz pracy tymczasowej poszukuje kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Rekrutacji. Miejsce pracy: Katowice. Region: śląskie.- Opis stanowiska: Rekrutacja pracowników tymczasowych na stanowiska niższego szczebla, Budowanie i aktualizowanie bazy kandydatów, Aktywne poszukiwanie kandydatów do pracy, Bieżąca obsługa klienta i realizacja planu zatrudnienia, Budowanie dobrych i długoterminowych relacji z klientem, Nadzorowanie zmian i koordynacja zlecenia, Terminowa i prawidłowa obsługa zleceń rekrutacyjnych przyjmowanych od klientów.- Firma oferuje: Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, System premiowy powiązany z wynikami pracy, Możliwość awansu, Pracę w zespole w dynamicznie rozwijającej się firmie, Prywatną opiekę medyczną. - Wynagrodzenie: od 2350 do 2775 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie minimum średnie. Wymagane minimum roczne doświadczenie zawodowe w rekrutacji i selekcji pracowników. Wymagana znajomość podstawowych zagadnień Prawa Pracy. Samodzielność i nastawienie na cel. Bardzo dobra organizacja pracy. Dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point). Szeroka wiedza na temat metod i procesów rekrutacyjnych. Dodatkowym atutem będzie: Miejsce zamieszkania Katowice, Doświadczenie w obsłudze klienta, Prawo jazdy kategorii B.
SAVOIR AGENCJA PRACY TYMCZASOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-04 - Katowice (śląskie)
planowanie pracy działu sprzedaży, tworzenie raportów i analiz sprzedaży
FINE ALTECH Mława sp. z o.o. - 2017-05-05 - Mława (mazowieckie)
kontakt z klientami, negocjowanie warunkó umów, nadzór nad pracownikami, kontalt z kontrahentami włądającymi wyłacznie językiem koreańskim, porozumiewanie się z przełożonymi wladającymi wylącznie językiem koreańskim
EUSU LOGISTICS B.V. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE - 2018-03-22 - Żory (śląskie)
Pomoc w prowadzeniu prac wiertniczych
EXALO DRILLLING S.A. - 2017-07-26 - Ujkowice (podkarpackie)