SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH Brodowice oferta pracy MAX BOGL POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: 2 500 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu, dbałość o prawidłowy przepływ informacji oraz obieg dokumentów, pozostałe prace biurowe (miejsce pracy: biuro budowy DW323 Radoszyce-Brodowice)
Data publikacji: 2016-08-05
Lokalizacja: Brodowice (dolnośląskie)
Pracodawca: MAX BOGL POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:59-305 Brodowice, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa sekretariatu, dbałość o prawidłowy przepływ informacji oraz obieg dokumentów, pozostałe prace biurowe (miejsce pracy: biuro budowy DW323 Radoszyce-Brodowice)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Brodowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rudna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
umiejętność obsługi pakietu biurowego MS Office (WORD, EXCEL)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykszt. średnie, mile widziane wyższe, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, dobra znajomość pakietu Office (Word, Excel), kontakt wyłącznie mailowy- pracodawca skontaktuje się z wybranymi osobami
Nazwa pracodawcy:
MAX BOGL POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
Światowida 6, 71-726 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
Ulica pracodawcy: Światowida
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 05.08.2016
Data dodania oferty pracy: 05.08.2016
Oferta pracy ważna do: 19.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 05.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 05.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przeprowadzanie procesu wynajmu i zwrotu pojazdu zgodnie ze stanowiskami.-Kontrola zwracanych i wydawanycy pojazdów pod względem stanu technicznego i wizualnego.-Dbanie o stan czystości pojazdów w punkcie.-Wprowadzanie danych związanych z wynajmem do systemu.-Telefoniczny kontakt z klientem wypożyczalni (z Polski i z zagran nad flotą w punkcie (uzupełnianie płynu, transport do serwisu, tankowanie pojazdów).
MWM CARS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2017-06-30 - Mikołów (śląskie)
Odpowiadanie za identyfikowanie potencjalnych klientów krajowych oraz zagranicznych odbiorców towarów handlowych firmy. Planowanie i wdrażanie strategii i promocji produktów. Opracowywanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych. Rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów oraz ustalanie ich hierarchii. Przygotowanie budżetu promocji konsumenckich i handlowych. Komunikowanie się z zagranicznymi dostawcami oraz odbiorcami towarów handlowych firmy. Wyjazdy na Ukrainę w celu pozyskania nowych dostawców oraz odbiorców.
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Jawor (dolnośląskie)
reprezentowanie firmy podczas pierwszego spotkania z klientem, nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami, realizacja spotkań z klientami w celu prezentacji oferty i umówienia dalszego spotkania Brokera, analizowanie rynku ubezpieczeniowego oraz monitoring działań konkurencji
kontakt przez OHP - 2016-01-08 - Warszawa (mazowieckie)
Ekspansja na nowe rynki zbytu w kraju i zagranicą pozyskiwanie nowych klientów ,efektywna współpraca z klientami .Przygotowywanie ofert handlowych , prowadzenie negocjacji handlowych
FHPU TRANSTAL - 2016-01-26 - Smęgorzów (małopolskie)
Osoby zatrudnione na powyższym stanowisku odpowiedzialne będą m.in. za: zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta zgodnie ze standardami firmy, obsługę kasy fiskalnej, dbanie o estetyczny wygląd i właściwy sposób ekspozycji towarów.
Salon Optyczny Medi-Optic Andżelika Michalska - 2016-10-17 - Września (wielkopolskie)
Praca na stanowisku: Specjalisty do spraw marketingu i sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Kraków (małopolskie)
wg. załącznika do wniosku
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Czarnków (wielkopolskie)
Przygotowanie technologii i narzędzi do obróbki, sporządzanie oprogramowania, koordynacja maszyny.
SACHER Obróbka Skrawaniem Matalu S.C. Lesław, Waldtraud, Piotr i Paweł Sacher - 2017-11-07 - Bolesławiec (dolnośląskie)
do uzgodnienia
SZWED IDEA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-29 - Rzeszów (podkarpackie)
- Planowanie i realizacja procesu rekrutacji pracowników z terenu polski oraz ukrainy. Prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych. Zamieszczanie ogłoszeń o pracę w prasie oraz internecie. Reprezentowanie firmy na targach pracy. Prowadzenie bazy danych CV. Język chiński wymagany ze względu na liczne delegacje na teren chin.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas okreslony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Miejsce wykonywania pracy: SIEDZIBA FIRMY ORAZ DELEGACJE POZA TERYTORIUM POLSKI (CHINY).- Praca: 7:00-15:00, 13:00-21:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie wyższe (kierunek zarządzanie zasobami ludzkimi). Min. 2,5 roku udokumentowanego doświadczenia na w.w. stanowisku. Wymagane doświadczenie w zakresie rekrutacji i selekcji pracowników. Wymagana zaawansowana znajomość języka Chińskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Katowice (śląskie)
Koordynowanie procesu sprzedaży, inicjowanie i kształtowanie długofalowych relacji z klientami, obsługa klientów, przygotowanie ofert, przygotowywanie raportów dziennych
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Łódź (łódzkie)
wycinka i obróbka drzew
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Karpa (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z programem stażustaż skierowany do osób bezrobotnych do 30 roku życia zgodnie z założeniami programu POWER
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Chin, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
lektor języka francuskiego
Szkoła Polyglot Sylwia Meina - 2017-05-26 - Mielec (podkarpackie)
Obsługa klientów krajowych i zagranicznych (oferowanie, przyjmowanie zamówień, odpowiadanie na bieżące potrzeby odbiorców, windykacja należności), Organizowanie działań marketingowych. Jedna zmiana (7-15). Kontakt z pracodawcą tel. w godzinach 7-15 oraz e-mailowy.
TRIO SKORPION Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe - 2015-11-16 - Słupsk (pomorskie)
Kontrolowanie przestrzegania procedur utrzymania jakości w całym procesie technologicznym. Współdziałanie z głównym technologiem w utrzymaniu standardu jakościowego produktów gotowych. Wymagana znajomość procedur i przepisów, dotyczących bezpieczeństwa żywności i przepisów związanych z konrolą jakości w przemyśle spożywczym. Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
DROP S. A. - 2018-03-29 - Kępno (wielkopolskie)
-sporządzanie dokumentacji sprzedażowej-sporządzanie dokumentacji wysyłkowej-nadzór nad procesami realizacji zamówień klientów -prowadzenie rozrachunków z dostawcami i odbiorcami-sporządzanie ofert handlowych-obsługę obecnych klientów firmy i potrzymywanie relacji z nimi-rozbudowa rynku poprzez aktywne pozyskiwanie nowych klientów
Astop spj - 2017-07-20 - Białystok (podlaskie)
z
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Solec nad Wisłą (mazowieckie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Sejny (podlaskie)
organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami BHP, ochrony ppoż., ergonomii i ochrony środowiska; analizowanie rynku i ofert konkurencji; pozyskiwanie nowych klientów; utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi; tworzenie ofert handlowych; realizowanie planów sprzedażowych; reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych; proponowanie działań usprawniających sprzedaż; sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży.Umowa zlecenie 90h w m-cu, dyspozycyjność w godz. 6-19Proponowany okres zatrudnienia 3 lataMiejsce pracy: ul. Stargardzka 2 Wrocław, pow. wrocławski
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedaż urządzeń technologicznych. Prowadzenie długoterminowych relacji z klientami. Przygowywanie ofert handlowych na podstawie zapytań ofertowych, dokumentacji technologicznej, badań i oczekiwań zamawiającego. Obsługa techniczna projektów zgodnie z podpisanymi umowami. Aktywne poszukiwanie i zdobywanie nowych rynków. Utrzymywanie i rozszerzanie kontaktów z klientami z branży. Wyjazdy w delegacje głównie zagraniczne.
PRODEKO-EŁK Spółka z o. o. - 2018-06-20 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
bieżące śledzenie na wszystkich kominikacynych platformach medialnych programów azjatyckich, analiza możliwości akwizycji, przygotowywanie umów dotyczacych praw redystrybucji, sprzedaży programów odbiorcom na całym świecie
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Piaseczno (mazowieckie)
sporządzanie i kontrolę dokumentacji personalnej, rekrutację nowych pracowników, kontrolę umów dot. kosztów stałych, współpracę z biurem rachunkowym, przygotowanie zestawień oraz analiz dla użytkowników wewnętrznych.
Amwin SP. z o.o. Sp.k. - 2017-03-13 - Września (wielkopolskie)
kompleksowa obsługa klientów zagranicznych od momentu złożenia zapytania po obsługę posprzedażową, aktywne wspieranie sprzedaży i strategii rynkowej firmy, rozwijanie i podtrzymywanie kontaktów z klientami, pozyskiwanie nowych klientów
"KOELNER" ŁAŃCUCKA FABRYKA ŚRUB SP. Z O.O. W ŁAŃCUCIE - 2017-01-11 - Łańcut (podkarpackie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28,122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Gdańsk (pomorskie)
Konserwacje i przeglądy urządzeń klimatyzacyjnych objętych kontraktem według harmonogramu. Bieżące naprawy oraz usuwa awarie urządzeń klimatyzacyjnych objętych kontraktem. Montaże oraz wymiany urządzeń klimatyzacyjnych. Zgłaszanie zapotrzebowania na wymieniane części urządzeń klimatyzacyjnych objętych kontraktem. Wykonywanie rysunków technicznych instalacji klimatyzacyjnych. Raportowanie o przeglądach, konserwacjach, naprawach oraz stanie technicznym urządzeń klimatyzacyjnych. Wykonywanie poleceń pracy zgodnie z dokumentacją techniczną. Miejsce pracy: GliwiceFirma oferuje: stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę), pracę w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej organizacji, możliwość ciągłego doskonalenia swoich umiejętności, bogaty pakiet socjalny w tym MultiSport, dofinansowanie do wypoczynku, ubezpieczenie grupowe.
MAINTPARTNER ASI Sp. z o.o. - 2017-08-25 - Gliwice (śląskie)
przyjmowanie towaru, sprzątanie; praca w godz. 07-20 , 1/2 etatu
LIDIA BRZESKA Sklep Spożywczo-Przemysłowy - 2018-04-12 - Kamela (pomorskie)