SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Września oferta pracy Salon Optyczny Medi-Optic Andżelika Michalska

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY

Wynagrodzenie: od 1 850 PLN

Zakres obowiązków: Osoby zatrudnione na powyższym stanowisku odpowiedzialne będą m.in. za: zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta zgodnie ze standardami firmy, obsługę kasy fiskalnej, dbanie o estetyczny wygląd i właściwy sposób ekspozycji towarów.

Data publikacji: 2016-10-17

Lokalizacja: Września (wielkopolskie)

Pracodawca: Salon Optyczny Medi-Optic Andżelika Michalska

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Kolejowa 15, 62-300 Września, powiat: wrzesiński, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Osoby zatrudnione na powyższym stanowisku odpowiedzialne będą m.in. za: zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta zgodnie ze standardami firmy, obsługę kasy fiskalnej, dbanie o estetyczny wygląd i właściwy sposób ekspozycji towarów.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: dwie zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Września

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wrzesiński

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Września

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw sprzedaży

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 10.11.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 1

Nazwa pracodawcy: Salon Optyczny Medi-Optic Andżelika Michalska

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni

Adres pracodawcy:
Kolejowa 15, 62-300 Września, powiat: wrzesiński, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV wraz ze ZDJĘCIEM na optyk-11 (at) wp.pl i klauzulą Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2014r., poz.1182 ze zm.)

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

Powiat pracodawcy: wrzesiński

Gmina pracodawcy: Września

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Września

Ulica pracodawcy: Kolejowa

Numer budynku pracodawcy: 15

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży

Data dodania oferty pracy: 17.10.2016

Oferta pracy ważna do: 10.11.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 17.10.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 17.10.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW - od 3 000 PLN

zarządzanie gospodarką materiałową, zamawianie towarów w kraju i zagranicą, pilnowanie terminowości dostaw, pozyskanie nowych dostawców, negocjacje cenowe
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Oborniki (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS BHP - 500 - 600 PLN

sprawy bezpieczeństwa i higieny pracy
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. RELACJI INDYJSKICH - od 15 PLN

odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER) - od 2 344,71 PLN

obsługa klienta internetowego oraz klienta z sektora biznes to biznes;prezentacja i sprzedaż produktów w sklepie oraz u klienta;realizacja zamówień
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Ustroń (śląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 700 PLN

sprzedaż usług hotelowych, SPA-kosmetycznych i konferencyjnych o najwyższym standardzie.
DWÓR ELIZY Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-05-23 - Długopole-Zdrój (dolnośląskie)

SPECJALISTA HR SERVICE CENTER - do 5 166,67 PLN

Opracowywanie kompleksowych zleceń HR przy uwzględnieniu regulacji i procedur wewnątrzorganizacyjnychUdzielanie odpowiedzi klientowi wewnętrznemu w sposób profesjonalny zarówno telefonicznie jak i mailowoŚwiadczenie usług na najwyższym poziomie gwarantujące satysfakcje klientaProaktywne poszukiwanie możliwości ciągłego doskonalenia i rozwojuoraz wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę.miejsce pracy: Wrocław, Plac Grunwaldzki Sala C
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 1 850 PLN

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: szczegółowe informacje pod numerem tel. 34 356 26 32; WYMAGANIA: wykształcenie średnie techniczne lub wyższe, umiejętność pracy na wskazanym stanowisku, doświadczenie zawodowe, znajomość języka niemieckiego i angielskiego
"Ledapol" Dariusz Krawczyk - 2016-08-08 - Lubliniec (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - do 2 000 PLN

analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskanie nowych klientów, utrzymanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych, proponowanie działań usprawniających sprzedaż, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży
FB WALDEMAR OPERSKALSKI - 2017-10-30 - Stradunia (opolskie)

MURARZ - od 2 000 PLN

zgodny
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Ruda (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 000 PLN

Samodzielne prowadzenie pełnej obsługi kadrowo- płacowej, przygotowywanie list płac, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, GUS, sporządzanie i rozliczanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych i innych, przygotowywanie niezbędnych zaświadczeń, raportów i zestawień, wystawianie świadectw pracy, sporządzanie dokumentów emerytalnych. Praca w godzinach 8-16 lub 9-17 (do uzgodnienia).
HUMAN PRO LOGISTICS Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2017-01-10 - Wyszków (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI PROJEKTÓW - od 2 800 PLN

Wspomaganie zarządzania projektami w zakresie merytorycznym, formalno-prawnym i administracyjnym, zapewnienie właściwego obiegu dokumentacji, przygotowywanie korespondencji w zakresie finansowo-czasowym, rekomendowanie do realizacji płatności związanych z projektami, weryfikacja opisów i kwalifikowalności ponoszonych wydatków zgodnie z wytycznymi zewnętrznymi oraz wewnętrznymi regulacjami firmy, realizowanie działań formalno-organizacyjnych prowadzących do zakończonego sukcesem zrealizowania projektu, zgodnego z przyjętą polityką/strategią firmy, prowadzenie terminarza/grafika projektu, monitorowanie spraw wymagających terminowego działania, obsługa spotkań/zebrań dot. realizacji projektu w zakresie spraw organizacyjnych, przygotowywanie prezentacji, materiałów i zestawień m. in. Na spotkania wewnętrzne-podsumowujące oraz zewnętrzne, uczestnictwo w spotkaniach, przygotowywanie danych dla kierujących projektem w podejmowanych czynnościach i obowiązkach, gromadzenie i informowanie przełożonych o zmianach w zakresie realizacji projektów i współpracy z jednostkami b + r, śledzenie na bieżąco zmian w regulacjach i ważnych informacjach dot. współpracy b + r, zwłaszcza projektów, monitorowanie wszelkich regulacji formalno-prawnych dotyczących projektów i funduszy UE i proponowanie stosownych dla firmy rozwiązań, zgodnych z obowiązującymi przepisami
LFC Spółka z o.o. - 2017-07-07 - Czerwieńsk (lubuskie)

BIBLIOTEKARZ - 997,4 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Bytów (pomorskie)

SPECJALISTA DS. TURYSTYKI - od 2 000 PLN

- sprzedaż usług turystycznych,- sprzedaż biletów promowych, lotniczych, autobusowych.
BIURO TURYSTYCZNE "ELŻBIETA" SZYMBORSKA ELŻBIETA - 2017-08-10 - Starogard Gdański (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW INWESTYCYJNYCH - od 2 800 PLN

zarządzanie inwestycjami technicznymi zakładu, , koordynowanie prac miedzy działami związanymi z realizacją inwestycji technicznych, sporządzanie raportów, negocjowanie kontaktów związanych z inwestycjami, zarządzanie środkami trwałymi wynikającymi z prowadzenia inwestycji technicznych, zamawianie i odbiór usług oraz materiałów związanych z inwestycjami, prowadzenie pełnej dokumentacji technicznej prowadzonych inwestycji, udział w audytach
kontakt przez OHP - 2016-03-03 - Namysłów (opolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI ADMINISTRACYJNO -BIUROWEJ. - od 2 100 PLN

Aktywny udział w pracach związanych z wdrażaniem Lokalnej Strategii Rozwoju, prowadzenie doradztwa dla beneficjentów w zakresie warunków i możliwości otrzymania dofinansowania na realizację operacji w ramach LSR, doradztwo w zakresie przygotowania wniosku o przyznanie pomocy na realizację operacji, wniosku o płatność oraz świadczenie pracy wynikającej ze wskazanego zakresu, prowadzenie bieżących spraw związanych z funkcjonowaniem biura, prowadzenie działań informacyjnych, promocyjnych i kulturalnych związanych z obszarem LGD, realizacją LSR oraz działalnością LGD, przygotowywanie udziału LGD w targach, naradach, szkoleniach i imprezach społeczno kulturalnych, współpraca z mediami w tym odpowiadanie na interwencje i organizowanie konferencji prasowych, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem i aktualizacja stron internetowych LGD, wykonanie innych prac wynikających z bieżących działań Biura LGD, obsługa klientów, udzielanie odpowiedzi i wyjaśnień, wykonywanie innych obowiązków pracowniczych określonych przepisami prawa wynikających z działalności Stowarzyszenia oraz wykonywanie innych prac zlecanych przez przełożonego.Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną. Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,Nabór na stanowisko pracy: Specjalisty ds. obsługi administracyjno biurowej. Za datę wpłynięcia oferty uznaję się datę dostarczenia do Biura Stowarzyszenia. Aplikacje, które wpłyną po określonym terminie nie będą rozpatrywane. Otwarcie ofert nastąpi do dnia 22.05.2018 r
STOWARZYSZENIE SĄSIEDZI - 2018-05-04 - Łomża (podlaskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ - od 2 000 PLN

Pozyskiwanie nowych klientów Bezpośrednie spotkania z potencjalnymi klientami Budowanie oraz podtrzymywanie długoterminowych relacji z klientami; zarówno z klientami korporacyjnymi jak i z sektora publicznego Organizacja szkoleń począwszy od badania potrzeb klienta, poprzez logistykę, aż po badanie satysfakcji uczestników Przygotowywanie ofert handlowych Negocjowanie warunków współpracy z klientami Promowanie firmy przez różnorodne działania marketingowe Wyszukiwanie przetargów i przygotowywanie dokumentacjiFirma zapewnia szkolenie .
NOBLEPROG KAMIL BARAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-29 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA D/S KADR I PŁAC - od 2 500 PLN

– prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);– sporządzanie umów o pracę i innych umów;– rozliczanie wynagrodzeń w różnych ststemach czasu pracy;– odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;– naliczanie i sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON;– rozliczanie delegacji pracowniczych, nadgodzin, zwolnień lekarskich, urlopów, etc.;– ewidencja zwolnień lekarskich;– nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników;– wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach;– rozliczanie ZUS i podatków
CREDE EXPERTO Magdalena Grygorowicz - 2016-11-16 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. UMÓW Z PODWYKONAWCAMI, DOSTAWCAMI(NR 6263) - 1 850 - 2 800 PLN

- przygotowywanie umów- sporządzanie umów podwykonawców, aneksów, deklaracji- kompletowanie dokumentów- sprawdzanie zgodności treści umowym-ce pracy: Bydgoszcz, okolice Szubina, Białe Błota, okolice Żnina
MGGP SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA - 997,4 PLN

Staż z PO WER na 3 miesiące dla osób do 30 roku życia (- dla osób do 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone w okresie 4 miesięcy od daty rejestracji - dla osób powyżej 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone od momentu przystąpienia do projektu)MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU I ZGŁASZANIA KANDYDATÓW: UL. GOLENIOWSKA 57GODZ.PR.: 6-14WYMAGANIA ORGANIZATORA: WYKSZTAŁCENIE MINIMUM ŚREDNIE, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH, WYMAGANA KSIĄŻECZKA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)

POMOCNIK MALARZA - od 13 PLN

Oklejanie, przygotowywanie do malowania, sprzątanie, praca na terenie Krakowa i okolic.
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - od 1 850 PLN

wprowadzanie dokumentów księgowych, archiwizowanie dokumentów, obsługa programów płacowo-kadrowych
BEATA GRADZIK BIURO KSIĘGOWE - 2016-09-27 - Turek (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZAGRANICZNEJ - od 2 345 PLN

Pozyskiwanie klientów i obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych, doradztwo techniczne, współpraca z działem realizacji zamówień
BUGLO Place Zabaw Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-02-01 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH R77/0245-77/16 - od 2 800 PLN

monitorowanie bazy przetargów pod kątem możliwości przystąpienia; przygotowywanie ofert oraz dokumentacji przetargowej w oparciu o ustawę; Prawo zamówień publicznych i innych kompatybilnych aktów wykonawczych oraz analizę SIWZ; śledzenie i analizowanie wyników przetargów; przygotowywanie bieżących raportów przetargowych; administrowanie dokumentami przetargowymi; archiwizacja dokumentacji przetargowej
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ GRONEKO SC - 2016-01-22 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - od 2 100 PLN

Przygotowywanie ofert i wycen dla klientów, komunikacja zamawiającymi w zakresie doprecyzowania oferty, analizowanie dokumentacji i wymagań technicznych związanych z procedurą przygotowania oferty, nadzór nad terminowością wykonywanych zadań, zamówienia materiałów i kontrola terminowości dostaw, planowanie, nadzorowanie i koordynowanie wykonywanych zadań. Wsparcie merytoryczne zespołu w zakresie techniczno - produktowym.
Firma Usługowo-Handlowo-Produkcyjna "SZKŁO-PLAST" - 2018-01-03 - Brzesko (małopolskie)


Wybierz powiat