SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ Rzeszów oferta pracy NOBLEPROG KAMIL BARAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Pozyskiwanie nowych klientów Bezpośrednie spotkania z potencjalnymi klientami Budowanie oraz podtrzymywanie długoterminowych relacji z klientami; zarówno z klientami korporacyjnymi jak i z sektora publicznego Organizacja szkoleń począwszy od badania potrzeb klienta, poprzez logistykę, aż po badanie satysfakcji uczestników Przygotowywanie ofert handlowych Negocjowanie warunków współpracy z klientami Promowanie firmy przez różnorodne działania marketingowe Wyszukiwanie przetargów i przygotowywanie dokumentacjiFirma zapewnia szkolenie .
Data publikacji: 2016-06-29
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: NOBLEPROG KAMIL BARAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PLAC WOLNOŚCI 13, 35-073 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pozyskiwanie nowych klientów Bezpośrednie spotkania z potencjalnymi klientami Budowanie oraz podtrzymywanie długoterminowych relacji z klientami; zarówno z klientami korporacyjnymi jak i z sektora publicznego Organizacja szkoleń począwszy od badania potrzeb klienta, poprzez logistykę, aż po badanie satysfakcji uczestników Przygotowywanie ofert handlowych Negocjowanie warunków współpracy z klientami Promowanie firmy przez różnorodne działania marketingowe Wyszukiwanie przetargów i przygotowywanie dokumentacjiFirma zapewnia szkolenie .
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + prowizja od pozyskanych klientów
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw szkoleń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Dobrze rozwinięte umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne Mile widziane doświadczenie techniczne w obszarze IT Profesjonalizm prowadzenia rozmów telefonicznych Wysoka kultura osobista Doskonałe zdolności organizacyjne Doskonałe umiejętności komunikacyjne Pragnienie samorozwoju Język angielski (na poziomie przynajmniej komunikatywnym) Miejsce pracy w Rzeszowie Pracę z użyciem nowoczesnych technologii Możliwość udziału we wszystkich organizowanych szkoleniach, dostęp do self study materials Pracę w młodym, sympatycznym, międzynarodowym zespole Wsparcie zespołu w wykonywaniu powierzonych obowiązków Negocjowalne godziny pracy, lecz nie mniej niż 20 godzin tygodniowo Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (lub dowolna inna forma zatrudnienia) Wynagrodzenie: podstawa + system prowizyjny Możliwość rozwoju ścieżki kariery (jako trener, agent NobleProg w oparciu o własną działalność gospodarczą, franczyzę, oraz inne możliwości)
Nazwa pracodawcy:
NOBLEPROG KAMIL BARAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
PLAC WOLNOŚCI 13, 35-073 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Prosimy o przesyłanie zgłoszeń za pomocą poniższego formularza lub na adres rzeszow (at) nobleprog.plPełne zgłoszenie powinno zawierać CV oraz list motywacyjny.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: PLAC WOLNOŚCI
Numer budynku pracodawcy: 13
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw szkoleń
Data dodania oferty pracy: 29.06.2016
Oferta pracy ważna do: 15.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 29.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 29.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
.
"Alpa Textil Fabrik" S.C. Alicja Pajchert-Krawuczke, Marcin Krawutschke - 2017-11-22 - Wałbrzych (dolnośląskie)
- Rozwój działu sprzedaży poprzez aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych (mail, telefon, spotkania osobiste z klientem); - Budowanie pozytywnych, długofalowych relacji biznesowych z klientami poprzez kreowanie dobrego i profesjonalnego wizerunku firmy na rynku, godne reprezentowanie firmy na zewnątrz; - Opieka handlowa i techniczna nad klientami: obsługa klientów przez telefon oraz Internet - odpowiadanie na zapytania, przyjmowanie zamówień, radzenie sobie z krytycznymi uwagami, prowadzenie prezentacji oraz spotkań biznesowych; - Prowadzenie korespondencji elektronicznej z klientami i partnerami firmy; - Współpraca z partnerami firmy - komunikacja za pomocą telefonu oraz poczty elektronicznej; - Tworzenie i wysyłanie zapytań ofertowych oraz dokumentów wg. zaleceń przełożonego; - Stała i bieżąca aktualizacja bazy danych w systemie CRM w zakresie wszelkich informacji związanych z kontaktami z klientami i partnerami biznesowymi firmy; - Koordynacja zamówień - kompletowanie wymagań klientów, rejestracja zgłoszeń, sprawdzanie prawidłowości i kompletności przekazanych danych, potwierdzanie możliwości realizacji, wysyłanie potwierdzeń do klienta; - Stałe raportowanie z postępu prowadzonych prac.
ARCHITECTURE CENTER Sp. o.o. - 2017-11-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klienta, wykładanie towaru do lady, kontrola nad terminowością towarów, przestrzeganie przepisów BHP i higieny pracy, wykładanie cen
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Gdańsk (pomorskie)
Praca jako specjalista ds. zamówień publicznych
NADLEŚNICTWO DUROWO - 2016-11-28 - Wągrowiec (wielkopolskie)
- GK FARMACOL to jeden z największych dystrybutorów farmaceutycznych w Polsce, łączący doświadczenie i najlepsze tradycje polskiego biznesu z nowoczesnym sposobem zarządzania. Atutem naszej firmy są wysoko wykwalifikowani eksperci ściśle współpracujący na każdym stanowisku pracy. Jeśli cenisz sobie profesjonalizm, chcesz wyznaczać nowe kierunki rozwoju, lubisz podejmować nowe wyzwania i chcesz uczestniczyć w naszym sukcesie, a do każdego zadania podchodzisz indywidualnie. Dołącz do grupy fachowców, którzy zmieniają oblicze biznesu- zostań współtwórcą sukcesu Grupy Kapitałowej FARMACOL. Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko: Specjalista ds. Kadr i Płac. Miejsce pracy : ul. Ligocka 103, 40-568 Katowice.- Opis stanowiska: realizacja procesów personalnych w zakresie nawiązywania i rozwiązywania umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, sporządzanie list płac, przygotowywanie deklaracji podatkowych, sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS, przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo- płacowych, sporządzanie, prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji osobowej pracowników, przygotowywanie dokumentów kadrowych pracowników.- Firma oferuje: zatrudnienie w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się organizacji, możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym zespole, uczestnictwo w ciekawych projektach w ramach Grupy Kapitałowej, dodatkowe benefity w postaci ubezpieczenia na życie i karty Multisport.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto wynagrodzenie zasadnicze + 500 zł premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony 2 lata. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie, min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze kadrowo - płacowej dla min. 250 osób, biegła obsługa MS Office (w szczególności Excel), bardzo dobra znajomość programu Płatnik, rozwinięte zdolności analityczne, znajomość zagadnień z zakresu kadr, dobra organizacja czasu pracy i umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, sumienność, dokładność.
FARMACOL ITB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-09 - Katowice (śląskie)
obsługa kadrowo-płacowa pracowników, obsługa programu Płatnik
KANCELARIA KSIĘGOWO-FINANSOWA ACCOUNT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Analiza cen materiałów, usług, składanie zapytań ofertowych, negocjowanie cen materiałów, opracowanie zamówień oraz organizacja i dostawa materiałów na budowę, rozliczanie materiałowe budów
P.P.H.U. "BUDOMIX" Czesław Iłyszyn - 2015-12-10 - Zawiercie (śląskie)
Organizacja wysyłek krajowych i zagranicznych, bieżący monitoring stanu zapasów, prognozowanie planów produkcji na kolejny miesiąc, bieżący kontakt z klientami w sprawach związanych z realizacją wysyłek.
Przedsiębiorstwo Innowacyjno-Wdrożeniowe "IMPULS" mgr inż. Władysław Fediuk Zakład Pracy Chronionej - 2017-09-14 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-04 - Warszawa (mazowieckie)
* OBSŁUGA EKSPORTU/IMPORTU NA UKRAINĘ (TOWARY RECYKLINGOWE)* UTRZYMYWANIE KONTAKTU Z PARTNERAMI Z UKRAINY* WSPARCIE W ZAKRESIE PROWADZENIA DOKUMENTACJI ZWIĄZANEJ Z RECYKLINGIEM TWORZYW SZTUCZNYCH
POL-SERVICE Majcher Jacek - 2017-01-31 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Biskupice (małopolskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2000 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-12 - Katowice (śląskie)
zakres cięcia betonu techniką diamentową
INTER-MONT SP.Z.O.O. - 2015-09-14 - Minkowice (pomorskie)
szkolenia BHP, obsługa wielu firm w zakresie BHP, tworzenie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Ruda Śląska (śląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Poznań (wielkopolskie)
rozliczanie podatkowe (VAT,CIT), rozliczanie płacowe (ZUS, PIT), prowadzenie księg rachunkowych, kontakty wsprawie zagadnień księgowych
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2015-12-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Bieżąca obsługa klientów, sprzedaż produktów zawartych w ofercie, obsługa kasy fiskalnej i terminali płatniczych, obsługa elektronicznego systemu obsługi klienta, dbałość o pozytywne relacje z klientem, wystawianie faktur vat, sporządzanie raportów, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów.CV wraz z listem motywacyjnym należy złożyć w biurze term ul. Zgorzelecka 52 w godzinach 8-15.
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Bolesławiec - 2017-06-12 - Bolesławiec (dolnośląskie)
- prowadzenie strony internetowej www, reklama , marketing- obsługa sklepu internetowego- kontakt z klientami
FIRMA HANDLOWA "MAKAR" KUŹMA MAREK - 2018-02-05 - Rzeszów (podkarpackie)
koordynacja i nadzór nad pracownikami, zamawianie towarów, kontrola jakości, sprawdzanie dostaw pod względem jakościowym i ilościowym, składanie reklamacji, poszukiwanie kontrahentów na terenie Ukrainy, sprzedaż towarów
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
organizacja sieci sprzedaży, utrzymywanie kontaktów handlowych, dbałość o dostępność wyrobów na rynku
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Stargard (zachodniopomorskie)
Analizowanie, projektowanie i wdrażanie rozwiązań; Doskonalenie oprogramowania dla potrzeb narzędzi BMC; Odpowiedzialność za analizowanie produktów i ich dostosowywanie do potrzeb Klienta; Skuteczna współpraca z Klientem i dostawa produktu do Klienta;
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Zabierzów (małopolskie)
zamawianie, negocjowanie cen i warunków zakupu materiałów i art. spożywczych, przyjmowanie i wydawanie towarów z magazynu, prowadzenie dokumentacji magazynowej zgodnie z obowiązującymi przepisami ewidencji ruchu i stanów zapasów, składanie sprawozdań oraz innych wymaganych ewidencji, kontrolowanie zgodności rzeczywistego stanu magazynowego ze stanem ewidencyjnym, dbanie o porządek w magazynie, udział w inwentaryzacji magazynów kuchni i gastronomii, ścisła współpraca z menadżerami gastronomii i szefami kuchni
L&P Sp. z o.o. - 2017-12-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Manager ds. sprzedaży z j. węgierskim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka węgierskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-10 - Nowy Sącz (małopolskie)
Obsługa klienta: pomaganie w wyborze optymalnych ofert, realizacja zleceń klientów, tworzenie, sprzedaż, realizacja i rozliczanie produktów turystycznych.Gromadzenie i systematyzacja informacji przydatnych w programowaniu sprzedaży i świadczeniu usług turystycznych.Stała współpraca z usługodawcami, nadzór nad ich świadczeniem i rozliczanie.
Biuro Turystyczne QUAND - 2017-05-18 - Zamość (lubelskie)
Nadzór nad wykonywaniem kontraktu z ramienia inwestora inwestora pod kątem zgodności z projektem; egzekwowanie jakości; ścisławspółpraca z Generalnym Wykonawcą, Inspektorami Nadzoru, Kontrolerem Kosztów, bieżąca współpraca z pozostałami oddziałami firmy, sporządzanie raportów oraz dokumentacji w jezyku koreańskim oraz angielskim. Miejsce pracy: Wrocław ul. KruczaKontakit kandydatów z pracodawcą: elektronicznyOferta w sali: D
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzedaż i promocja, poszukiwanie klientów na wagi i ich sprzedaż
kontakt przez PUP - 2015-12-29 - Łęczyca (łódzkie)
* Współtworzenie polityki handlowej Firmy* Tworzenie strategii i jej realizacja w obrębie zadań handlowych* Współtworzenie i realizacja polityki marketingowej firmy* Prowadzenie całego procesu sprzedaży we współpracy z działem technicznym* Pozyskiwanie nowych klientów* Negocjacje handlowe* Analizy potrzeb klientów i propozycje rozwiązań* Monitorowanie zmian na rynku i analiza konkurencji
Słomka Dominik - 2016-04-14 - Gorzyczki (śląskie)
Specjalista ds. obsługi maszyny zbrojarskiej
ECOBUD T. Jurczyk, A. Wołowicz Sp. Jawna - 2016-03-01 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
udzielanie wsparcia pracownikom Departamentu e realizacji bieżących prac.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Warszawa (mazowieckie)