SPECJALISTA DS SERWISU ORAZ SPRZEDAŻY CZĘŚCI ZAMIENNYCH Panki oferta pracy Ekomex - Pilśniak Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa

Stanowisko: SPECJALISTA DS SERWISU ORAZ SPRZEDAŻY CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: planowanie i koordynacja obsługi i wyjazdów serwisowych oraz sprzedaży części zamiennych do klientów krajowych oraz zagranicznych
Data publikacji: 2018-02-08
Lokalizacja: Panki (śląskie)
Pracodawca: Ekomex - Pilśniak Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Częstochowska 49A, 42-140 Panki, powiat: kłobucki, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
planowanie i koordynacja obsługi i wyjazdów serwisowych oraz sprzedaży części zamiennych do klientów krajowych oraz zagranicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS SERWISU ORAZ SPRZEDAŻY CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Panki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kłobucki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Panki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.02.2018
Data zakończenia pracy: 28.02.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw sprzedaży (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: niemiecki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
planowanie i koordynacja obsługi i wyjazdów serwisowych oraz sprzedaży części zamiennych do klientów krajowych oraz zagranicznych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
Ekomex - Pilśniak Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kłobucku
Adres pracodawcy:
Częstochowska 49A, 42-140 Panki, powiat: kłobucki, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, kwalifikacje zawodowe
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: kłobucki
Gmina pracodawcy: Panki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Panki
Adres strony pracodawcy: www.ekomex.eu
Ulica pracodawcy: Częstochowska
Numer budynku pracodawcy: 49A
Profil działalności pracodawcy: Sprzedaż hurtowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kłobucku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 08.02.2018
Oferta pracy ważna do: 31.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 08.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 08.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Analiza finansowa i weryfikacja projektów. Planowanie oszczędności.
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2018-11-05 - Płock (mazowieckie)
-kompleksowa obsługa sekretariatu-obsługa klientów detalicznych-obsługa korespondencji przychodzących i wychodzących-prowadzenie kasy gotówkowej-tworzenie dokumentów: RO, PZ, WZ, RW, FA, FKOR, KW, KP, RK, RKZ-tworzenie kwitów wagowych i paletowych-przyjmowanie zamówień-prowadzenie grafiku wywozów-organizowanie transportów-sporządzanie zleceń transportowych-czuwanie nad obiegiem dokumentów i informacji w firmie -sporządzenie pism, e-maili, raportów i analiz na potrzeby przełożonego-zaopatrzenie biura
Grupa Producentów Rolnych MICHEL PASZE w upadłości Sp. z o.o. - 2018-02-22 - Bruszczewo (wielkopolskie)
Prowadzenie bieżącej dokumentacji biura i rekrutacji pracowników do pracy
WORKPROFIT Magdalena Świątek - 2017-02-14 - Wieluń (łódzkie)
-analiza sprzedaży, analiza zamówień,itd..
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Świebodzin (lubuskie)
-
Zakłady Porcelany Stołowej LUBIANA SA - 2016-08-18 - Łubiana (pomorskie)
obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Kraków (małopolskie)
1. Przyjmowanie zamówień, 2. Sprzedaż, obsługa dokumentów sprzedaży, 3. Obsługa aukcji Allegro,4. Wdrażanie nowych pomysłów.
Extreme Ride - Andrzej Szczypiński - 2018-02-06 - Łęczyca (łódzkie)
zbiór informacji handlowej, analiza rynku, kontakty z kontrahentami, sprzedaż, zaopatrzenie, doradztwo
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Projektowanie urządzeń obsługa drukarki #D
"CLIMA-BUD" Ireneusz Makowski - 2016-09-05 - Sosnowiec (śląskie)
Umawianie spotkań, obsługa klientów, spotkania z klientami, raportowanie, odbywanie szkoleń.
INTERGLOB Waldemar Szpręgiel - 2017-07-27 - Płock (mazowieckie)
Organizowanie i doskonalenie procesu sprzedaży, koordynowanie procesu sprzedaży, koordynowanie zleceń produkcyjnych, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Jawor (dolnośląskie)
Kreatywne tworzenie polityki firmy w dziale sprzedaży, dbałość o utrzymanie i rozwijanie kontaktów z Klientami, tworzenie ofert handlowych, monitorowanie rynku, pozyskiwanie nowych Klientów. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
ARPAPOL 8 SP. Z O. O. - 2016-02-11 - Bielsko-Biała (śląskie)
- Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie wszelkich umów o pracę, sporządzanie, wydawanie świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących zatrudniania i wynagrodzeń pracowników, ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej (karty urlopowe, plany urlopowe, ekwiwalent za urlop), prowadzenie ewidencji czasu pracy, prowadzenie wszelkiej dokumentacji ubezpieczeniowej /zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników i członków ich rodzin jak również świadczeniobiorców Ośrodka Pomocy Społecznej/, raportów dla pracowników, wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy na wniosek pracownika, współpracowanie i udzielenie pomocy pracownikom w zakresie składania wniosków o renty i emerytury do organu rentowego, przyjmowanie wniosków dotyczących wypłaty należnych, wynikających z przepisów prawa świadczeń pracowniczych, prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich pracowników i kontrola ich aktualności, k. prowadzenie ewidencji obowiązkowych szkoleń BHP i Ppoz pracownika oraz kontrola ich aktualności, i. rozliczanie pracowników z wykorzystanych dni urlopów wypoczynkowych oraz innych przerw w wykonywaniu pracy, w tym urlopów okolicznościowych, wychowawczych, itp. stosownie do przepisów Kodeksu Pracy, sporządzanie sprawozdań w zakresie dotyczących zatrudnienia pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami, sporządzanie sprawozdań w zakresie spraw personalnych określonych przez odpowiednie przepisy prawa do Urzędu Statystycznego, w. okresowa analiza funduszu płac, przestrzeganie tajemnicy służbowej, y. wykonywanie innych czynności oraz poleceń służbowych Kierownika Ośrodka. Opracowywanie i aktualizowanie informacji o potrzebach kadrowych firmy oraz rekrutowanie i selekcjonowanie kandydatów do pracy.- Znajomość języka Ukraińskiego, Rosyjskiego, Białoruskiego jest wymagana do: tworzenia regulaminów organizacyjnych, prowadzenia rekrutacji pracowników z Rosji, Ukrainy, Białorusi oraz prowadzenia rozmów rekrutacyjnych.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe - Licencjat lub Magister. Wymagany 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy na podobnym stanowisku. Praktyczna znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych. Wymagane umiejętności sprawnego przygotowywania wszelkiej dokumentacji kadrowej, tj. umów, porozumień, zaświadczeń, świadectw pracy. Wymagana znajomość programów kadrowych. Wymagana biegła obsługa komputera w zakresie pracy biurowej (MS Office, Internet). Wymagane wysokie zdolności organizacyjne i odporność na stres. Wymagana odpowiedzialność, sumienność oraz duże zaangażowanie w wykonywanie obowiązków.
kontakt przez PUP - 2018-10-02 - Katowice (śląskie)
kontakt z klientami z krajów arabskich i Europy
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Mszczonów (mazowieckie)
Obecnie prowadzimy rekrutację na: Specialista ds. obsługi klienta. Szukamy osoby, która dołączy do naszego międzynarodowego zespołu E-commerce, rozwijającego sklepy internetowe REDMOND w Europie. Rolą tej osoby będzie obsługiwanie zamówień poprzez platformę sklepową oraz kontakt z klientem . Umiejętność radzenia sobie z problemami przy obsłudze klientów jak i programów komputerowych (np. Wf-Mag czy Excel), okaże się kluczową wartością w dynamicznie funkcjonującym środowisku.Wymagania obowiązkowe:•2 letnie doświadczenie w pracy w dziale sprzedaży•znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację pisemnąMile widziane:•znajomość innego europejskiego języka•doświadczenie w pracy w korporacjiPrześlij nam swoje CV oraz list motywacyjny.
REDMOND Sp. z o. o. - 2016-02-05 - Siedlce (mazowieckie)
praca w autoryzowanym serwisie samochodowym, prace pomocnicze
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Babice Nowe (mazowieckie)
-
Sąd Okręgowy w Bydgoszczy - 2016-05-17 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
- Aktywna sprzedaż kaw i herbat w parciu o zdobytą wiedzę. Praca w Katowicach (Śródmieście).- Wynagrodzenie: 16,00 zł/brutto/godzinę (2600 zł brutto na miesiąc). Praca na umowę zlecenie na 6-8 tygodni z możliwością podpisania kolejnej umowy. - Zlecenie w godzinach: 09:00-21:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie. Mile widziane doświadczenie w handlu. Mile widziana obsługa kasy fiskalnej. Znajomość języka angielskiego w mowie w stopniu podstawowym. Kontakt telefoniczny (76-844-27-02 wew. 31; 535-962-818) od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:30-16:30 lub e-mail: rekrutacja (at) fiveoclock.com.pl
BRZEZICKI & SIESS S.C. - 2017-09-01 - Katowice (śląskie)
zdolności manualne,umiejetność pracy w grupie
kontakt przez OHP - 2016-05-19 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
Współpraca z klientami i partnerami w zakresie identyfikowania ich potrzeb związanych z analizami danych; Zbieranie danych, przeprowadzanie analiz, tworzenie regularnych raportów dla kilentów i zarządu dyrektorów; Tworzenie prezentacji i dokumentacji analiz danych oraz tworzenie i rozbudowa modułów raportowych, optymalizacja wydajności, poszukiwanie nowych rozwiązań, zarządzanie jakością danych.
kontakt przez PUP - 2015-12-29 - Zabierzów (małopolskie)
Wykształcenie wyższe, preferowany kierunek: chemia/ inżynieria środowiska; dobra organizacja czasu pracy; kontrola jakości na każdym etapie produkcji; wykonywanie analiz laboratoryjnych; prowadzenie dokumentacji produkcyjnej; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice
EKOMAX Sp. z o.o. - 2016-04-06 - Gliwice (śląskie)
ANALIZA RYNKU DOSTAWCÓW USŁUG ZEWNETRZNYCH POD KĄTEM KOOPERACJI TECHNOLOGICZNO-PRODUKCYJNEJ, PROWADZENIE ZAKUPÓW USŁUG ZEWNĘTRZNYCH DLA KOPERACJI TECHNOLOGICZNO-PRODUKCYJNEJ, UTRZYMYWANIE DOBRYCH RELACJI Z OBECNYMI DOSTAWCAMI ORAZ POSZUKIWANIE NOWYCH KONTRACHENTÓW, PROWADZENE ROZMÓW HANDLOWYCH I NEGOCJACJIZ KONTRAHENTAMI, KORDYNACJA PROCESU KOOPERACJI
FUGO ZAMET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-19 - Konin (wielkopolskie)
sprawdzanie poprawności dokumentów firmowych, tłumaczenie podczas spotkań biznesowych z j.ukraińskiego na polski
"GOLDEN GATE BUSINESS" Sp. z o.o. - 2016-10-17 - Sosnowiec (śląskie)
1.doradztwo zawodowe prowadzone indywidualnie i grupowo, w tym m.in.: wsparcie w zakresie wejścia/powrotu na rynek pracy, przeprowadzanie analizy predyspozycji zawodowych, opracowanie profili kompetencyjnych, diagnozowanie barier oraz trudności w znalezieniu zatrudnienia, wsparcie w przygotowywaniu dokumentów aplikacyjnych, przygotowanie do rozmów kwalifikacyjnych, spotkania z pracodawcami, wizyty studyjne u potencjalnych pracodawców, doradztwo w sprawie wyboru szkoły, 2.prowadzenie indywidualnej dokumentacji uczestników, 3.udział w pracach Interdyscyplinarnego Zespołu Wspierania Rodziny, 4.współpraca z pracownikiem socjalnym, oraz innymi specjalistami świadczącymi usługi społeczne na rzecz podopiecznych, 5.inne bieżące zadania związane z specyfiką stanowiska. Umowa od 01.10.2018 do 31.12.2020; godziny pracy: 7.30- 15.30; zadaniowy system czasu pracy
CENTRUM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ W USTCE - 2018-09-10 - Ustka (pomorskie)
sprzedaż części do pojazdow ciężarowych,przyczep,naczep,autobusów
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE AUTOS SP. Z O.O. - 2018-01-17 - Rudzienice (warmińsko-mazurskie)
Współpraca z firmami transportowymi, prowadzenie negocjacji cenowych, poszukiwanie nowych firm transportowych, bieząca obsługa transportów, obsługa przewozów kontenerowychpraca w godz. 8-16.Dodatkowo do wynagrodzenia premia. uznaniowa
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Opole (opolskie)
obsługa klientów zagranicznych, pozyskiwanie nowych rynków handlowych
PLASTBUD Sp. z o.o. - 2016-02-05 - Kościan (wielkopolskie)
sprzedaż detaliczna części samochodowych, pozyskiwanie nowych klientów z terenu Ukrainy, rozmowy z klientami w języku ukraińskim i rosyjskim
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Chełm (lubelskie)
prognozowanie i analiza sprzedaży, zbieranie zamówień także w języku rosyjskim, utrzymywanie kontaktu z obecnymi często rosyjsko-języcznymi klientami, pozyskiwanie nowych
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Kraków (małopolskie)
Zbieranie informacji oraz badanie potrzeb potencjalnych klientów.Aktywne poszukiwanie i nawiązywanie kontaktu z nowymi klientami.Komunikacja posprzedażowa i utrzymywanie dobrych relacji z klientami.Przygotowanie i prowadzenie bazy danych klientów.Wsparcie sprzedaży oraz pozostałych działań marketingowych.Bezpośrednia współpraca z działami PR i marketingu.Przygotowywanie ofert oraz materiałów reklamowych.Pomoc w przygotowaniu kampanii marketingowych, materiałów promocyjnych.Wizyty handlowe u klientów oraz reprezentacja firmy na eventach.
STARVEST GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-15 - Zawiercie (śląskie)