SPECJALISTA DS. KONTOLI K/M Warszawa oferta pracy Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

Stanowisko: SPECJALISTA DS. KONTOLI K/M

Wynagrodzenie: od 3 372 PLN

Zakres obowiązków: jw

Data publikacji: 2017-04-25

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: jw

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 372 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KONTOLI K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 372 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 05.06.2017

Data zakończenia pracy: 04.06.2018

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista administracji publicznej (wymagany staż - lata: 1)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe, rok doświadczenia. Zakres obowiązków: Warunki pracy: Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: krajowe wyjazdy służbowe wymagające dyspozycyjności, powodujące długotrwałe pobyty poza miejscem zamieszkania; praca w siedzibie jednostek kontrolowanych oraz na terenie budowy lub obiektów budowlanych i w ich otoczeniu; nietypowe godziny pracy zawiązane z realizacją zadań kontrolnych; bezpośrednie i pośrednie kontakty z kierownikami i pracownikami jednostek kontrolowanych oraz uczestnikami procesu budowlanego; praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca przemieszczania się pomiędzy pokojami i piętrami, obsługa urządzeń biurowych (komputer, ksero, drukarka, fax, niszczarka). Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: w budynku brak wind, podjazdów i toalet dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózkach inwalidzkich, korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami wyposażonymi w system kontroli dostępu. Zakres zadań: prowadzenie kontroli terenowych organów administracji architektoniczno-budowlanej i nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy Prawo budowlane oraz prowadzenie kontroli terenowych organów nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy o wyrobach budowlanych, prowadzenie kontroli obiektów i robót budowlanych, sporządzanie projektów wystąpień pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych oraz innych dokumentów pokontrolnych, analizowanie skontrolowanych spraw w celu oceny zasadności ich przedłożenia organom właściwym do przeprowadzenia postępowań administracyjnych w trybie nadzoru, współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi i pracownikami Departamentu. Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne, techniczne w dziedzinie budownictwa albo wyższe i studia podyplomowe z prawa administracyjnego, z prawa budowlanego lub z kontroli w administracji publicznej, 1 rok doświadczenia w administracji architektoniczno-budowlanej lub nadzorze budowlanym przy realizacji zadań inspekcyjnych, kontrolnych lub orzeczniczych albo w administracji rządowej lub samorządowej przy realizacji zadań kontrolnych albo w budownictwie, znajomość przepisów ustawy Prawa budowlanego, ustawy o wyrobach budowlanych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy o kontroli w administracji rządowej oraz standardów prowadzenia kontroli w administracji rządowej, umiejętność stosowania przepisów prawa, umiejętność argumentowania, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, kultura osobista, odporność na stres, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: uprawnienia budowlane, prawo jazdy kat. B. Wymagane dokumenty i oświadczenia: życiorys/CV i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Inne dokumenty: kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów, kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje. Terminy i miejsce składania dokumentów: Dokumenty należy złożyć do: 04.05.2017 r. Decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego Biuro Organizacyjne ul. Krucza 38/42 00-926 Warszawa z dopiskiem Oferta pracy DIK nr ogłoszenia 10461. Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakakolwiek inną cechę prawnie chronioną. Wymagane dokumenty powinny być przesłane na adres Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego w terminie wyznaczonym w ogłoszeniu (decyduje data stempla pocztowego) lub dostarczone osobiście do Kancelarii Ogólnej Urzędu. Wzory wymaganych oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Urzędu (www.gunb.gov.pl) - w Biuletynie Informacji Publicznej, w zakładce Praca w GUNB. Oferty pracy, które wpłyną do Urzędu podlegają weryfikacji pod względem spełniania wymogów formalnych, tj.: terminowości złożenia oferty, kompletności dokumentów oraz ich formy i treści (w tym wymaganych podpisów), a także dotyczących wykształcenia i doświadczenia zawodowego. Kandydaci, którzy spełnią ww. wymagania zostaną poinformowani o terminie testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej drogą elektroniczną lub telefonicznie. Zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu (z uwzględnieniem informacji dotyczących warunków pracy) do udziału w naborze na to stanowisko. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 661 91 78.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 27.04.2017

Oferta pracy ważna do: 04.05.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 27.04.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 25.04.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU - od 2 000 PLN

Realizacja planu sprzedaży na określonym rynku, obsługa zamówień klientów eksportowych, przygotowywanie ofert handlowych, wysoka jakość obsługi stałych oraz nowych klientów.
ZAKŁAD PRODUKCJI URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH S.A. - 2017-02-02 - Włoszczowa (świętokrzyskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 2 250 PLN

- obsługa strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne; -nadzorowanie sprzedaży w sklepie internetowym; - opracowywanieopisów produktów oraz wystawianie opisanego produktu; - obsługaklientów w procesie sprzedaży w formule: telefonicznej i e-mailowej. -biegła obsługa komputera i Internetu; - bardzo dobra organizacja pracy izaangażowanie - zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura -kompletowanie i weryfikacja dokumentacji związanej ze sprzedażąproduktów - współpraca z innymi współpracownikami spółki -dodatkowym atutem będzie komunikatywna znajomość językaniemieckiego Kontakt pod numerem , praca w godz. 8-16
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE M&M SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-01 - Stare Siołkowice (opolskie)

SPECJALISTA DS DETAILINGU - od 1 860 PLN

korekta i zabezpieczanie lakieru, czyszczenie wnętrza
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Jaworzno (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 2 000 PLN

DO UZGODNIENIA Z PRACODAWCĄ
TESTIN KRZYSZTOF SAMBORSKI - 2017-01-12 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: - obsługa klienta (m.in. wysyłanie ofert, rejestracja zamówień oraz ich obsługa, kontakt z klientami krajowymi i zagranicznymi)- prowadzenie dokumentacji wysyłkowej, reklamacyjnej- poszukiwanie nowych klientów zarówno na rynku krajowym jak i zagranicznym
PIWEK Centrum Obróbki Numerycznej Krzysztof Piwek - 2017-08-08 - Rososzyca (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. URUCHOMIEŃ - od 1 850 PLN

wyksz. średnie, mile widziane doświadczenie, komunikatywność i kreatywność;praca polega na wirtualnym oprowadzeniu klientów, po stronie internetowej firmy, nadaniu pierwszego zlecenia, pozyskania numeru do kuriera i dopilnowaniu odbioru przesyłki, dodatkowo obsługa maila, wypełnianie i drukowanie umów oraz potwierdzenia ich wysyłki, pomoc telefoniczna lub mailowa klientom.
Magnat Net Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-04-11 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KSZTAŁCENIA I WYCHOWANIA - od 2 000 PLN

Pomorska Wojewódzka Komenda OHP w Gdańsku ogłasza nabór na stanowisko:Specjalista ds. kształcenia i wychowania Miejsce Pracy: Biuro Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP ul. Uphagena 27, Gdańsk Wymiar etatu: umowa o pracę poprzedzona umową na okres próbny Opis stanowiska: Realizacja zadań z zakresu kształcenia zawodowego i wychowania uczestników OHP; Bieżące sprawowanie nadzoru nad przebiegiem procesu kształcenia i wychowania uczestników OHP, Analiza potrzeb i możliwości kształcenia zawodowego oraz uzupełnienia kształcenia ogólnego uczestników OHP, w świetle obowiązujących przepisów, Organizacja szkoleń tematycznych dla kadry wychowawczej; Opracowywanie programów wychowawczych (profilaktycznych, edukacyjnych) dla uczestników OHP; Realizacja projektów systemowych współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Wymagania:Od osób ubiegających się o w/w stanowisko oczekujemy: preferowane wykształcenie wyższe oraz minimum 2 letni ogólny staż pracy, lub wykształcenie średnie oraz minimum 3 letni ogólny staż pracy; znajomość przepisów dotyczących zatrudniania pracowników młodocianych, kształcenia ogólnego i zawodowego oraz refundacji wynagrodzeń wypłacanych młodocianym pracownikom; bardzo dobra praktyczna znajomość przepisów z zakresu działalności OHP (w tym struktura organizacyjna); bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Office (w tym Excel, Word) i urządzeń biurowych; doskonała organizacja pracy i duża samodzielność; odpowiedzialność, rzetelność; odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu; Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności. Oferujemy: możliwość rozwoju zawodowego zdobycia doświadczenia w pracy w instytucji państwowej Wymagane dokumenty: CV i list motywacyjny, Kopia dokumentów potwierdzających kwalifikacje oraz staż pracy Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych: Dokumenty należy przesyłać do dnia 15 maja 2017r. pocztą elektroniczną na adres: rekrutacja1.pwk (at) ohp.pl lub przesyłać pocztą tradycyjną na adres: Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy ul. Uphagena 27 80-237 Gdańsk z dopiskiem Rekrutacja na stanowisko Specjalista ds. kształcenia i wychowania Złożonych dokumentów nie zwracamy. Zastrzegamy sobie odpowiedź tylko na wybrane oferty. Prosimy o dopisanie w aplikacji następującej klauzuli: Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych Osobowych Dz. Ust. Z 2014r poz. 1182 z poźn.zm. wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji na stanowisko Specjalista. ds. kształcenia i wychowania przez Pomorską Wojewódzką Komendę Ochotniczych Hufców Pracy. Administratorem Państwa danych osobowych jest Komendant Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy ul. Uphagena 27. Państwa dane osobowe zbierane są na potrzeby rekrutacji na stanowisko Specjalista ds. kształcenia i wychowania. Zebrane dane mogą być udostępniane wyłącznie podmiotom wskazanym w przepisach prawa. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania na warunkach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne i niezbędne dla potrzeb rekrutacji. Oferty odrzucone zostaną protokolarnie zniszczone po zakończonej rekrutacji.
POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W GDAŃSKU - 2017-05-09 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. BHP - od 432 PLN

- opracowywanie wewnętrznych zarżadzeń, regulaminów i instrukcji dotyczących bhp,- ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy,zachorowań na choroby zawodowe,-prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych podejrzeń o takie choroby, przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy,- ocena ryzyka zawodowego,- organizowanie szkoleń w dziedzinie bhp, - przeprowadzanie kontroli stanu bhp,- nadzór nad właściwym zabezpieczeniem przeciwpożarowym obiektów szkoły,- przygotowywanie danych planów finansowych,- przekazywanie akt do zakładowego archiwum,- współdziałanie z jednostkami służby medycyny pracy oraz lekarzami sprawującymi profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników,- inne czynności zlecone przez dyrektora.Godziny pracy: praca dwa razy w tygodniu. W poniedziałki od godziny 15.00 do 19.00, w czwartki od godziny 16.00 do godziny 20.00
Szkoła Podstawowa nr 19 im. Mikołaja Kopernika - 2015-12-02 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. NADZORU TECHNICZNEGO - od 2 500 PLN

Nadzór nad obsługa techniczną maszyn i urządzeń. Firma specjalizuje się w produkcji betonowych elementów prefabrykowanych dla potrzeb budownictwa mieszkaniowego, przemysłowego oraz użyteczności publicznej.Firma będzie otwierała oddział w Częstochowie.
PRZEDSIĘBIORSTWO ELEMENTÓW BUDOWLANYCH ELBET ZENON MATUSZEWSKI - 2016-01-05 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU W HOTELARSTWIE - od 2 080 PLN

POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW. ZBUDOWANIE I REALIZACJA STRATEGII SPRZEDAŻOWEJ I MARKETINGOWEJ OPARTEJ O RYNEK WSCHODNI
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Srebrna Góra (dolnośląskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 500 PLN

-sprawdzanie poprawności dokumentów, wypełnionych ankiet,zaświadczeń -przygotowanie kompletów dokumentów do rozliczeń-kontakt z klientem (telefoniczny, mailowy) w celu uzupełnieniabraków w dokumentach, praca w godz. 8-16
Time2work sp. z o.o. - 2017-02-21 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA I MAGAZYNOWANIA - od 2 500 PLN

SZACOWANIE ILOŚCI ZAMAWIANEGO TOWARU, ZAMAWIANIE TOWARU, GOSPODARKA MAGAZYNOWA - PROWADZENIE MAGAZYNU, DOKUMENTACJI MAGAZYNOWEJ
ENERGOSIECI PODKARPACIE SP. Z O.O. - 2016-10-14 - Rogoźnica (podkarpackie)

STAZ/TECHNIK PRAC BIUROWYCH* - 997,4 PLN

Szkolenie z zakresu BHP i ppoż. Zapoznanie z Regulaminem Pracy.Zapoznanie z zadaniami realizowanymi przez ZespółKompletowanie i porządkowanie akt prowadzonych sprawWprowadzanie danych do komputeraPrzyjmowanie korespondencjiPrzygotowanie korespondencji do wysyłkiObsługiwanie urządzeń techniki biurowej
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Nowa Sól (lubuskie)

SPECJALISTA DS WSPARCIA APLIKACJI SCM - od 4 500 PLN

Monitorowanie poprawności działania aplikacji biznesowych, obsługa zgłoszeń problemów oraz zleceń serwisowych, diagnozowanie zgłaszanych problemów, naprawa podłączenia do baz danych, prowadzenie komunikacji z klientem w języku rosyjskim oraz angielskim, podróże słuzbowe do klientów w Rosji, Turcji, Niemiec, Rumunii, mozliwośc wyrobienia wizy umozliwiającej podróz do Rosji
CFT POLSKA Sp. z o.o. - 2016-05-20 - Białystok (podlaskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMOWYCH - do 1 850 PLN

wykształcenie wyższe, staż pracy 2-3 lata, biegła znajomość jezyka rosyjskiego, ukraińskiego i angielskiego, reklama towarów polskich na rynku wschodnim, poszukiwanie i nawiązywanie kontrahentów do współpracy,
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Ząbki (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH - do 3 500 PLN

• Obsługa i kontakt z klientami,• Realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży,• Monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych,• Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów,• Budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami,• Prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych,• Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań.
Alchemia S.A. Oddział Walcownia Rur Andrzej w Zawadzkiem - 2018-12-19 - Chorzów (śląskie)

SPECJALISTA HACAP - od 2 000 PLN

Dokonywanie zamówień towarowych; dbanie o terminowość zamówień; dbanie o świeżość produktów; efektywna gospodarka magazynowa
Bartosz Milewski "Róża Wiatrów" Biuro Turystyki Żeglarskiej Łodź - 2017-04-12 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU - od 3 000 PLN

wykszt. wyższe, doswiadcz. w zawodzie, mile widz. zn.j anglelskiego, pr. jazdy kat.B, prof. II, rej. przed 08.06.2017
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. FINANSOWYCH(NR 1069) - od 2 000 PLN

praca w Dziale Księgowości: kontrola formalno-rachunkowa dokumentów finansowych, ich poprawności, legalności i kompletności, księgowanie dokumentów księgowych w zakresie działalności wydziałowej i ogólnej Uczelni, analiza oraz uzgadnianie kosztów działalności wydziałowej oraz ogólnej Uczelni, sporządzanie zestawień i przygotowywanie danych do sprawozdań i analiz
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im.Jana i Jędrzeja Śniadeckich w Bydgoszczy - 2017-02-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Rzeszotary (małopolskie)

LISTONOSZ Z SAMOCHODEM - 2 300 - 2 600 PLN

doręczanie przesyłek i przekazów pieniężnych; prowadzenie dokumentacji eskploatacyjnej, aktywna sprzedaż usług i towarów;cv mozna też składać osobiście u Naczelnika Urzędu Pocztowego w Bogatynii, ul. Pocztowa 1;wymagana jest zgoda na wykorzystanie swojego samochodu do celów służbowych;
"POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA" - 2018-10-17 - Bogatynia (dolnośląskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - 997,4 PLN

nauka i pomoc w zakresie obsługi sklepu internetowego i strony internetowej
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Piła (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. PŁAC - 4 000 - 4 500 PLN

Samodzielne naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy, sporządzanie list płac dla kilku spółek, administrowanie dokumentacją zasiłkową i naliczanie zasiłków, prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich, urlopów i innych nieobecności, sporządzanie zestawień, raportów i analiz z zakresu administracji płac, przygotowywanie deklaracji do ZUS, US, GUS itp., bycie osobą pierwszego kontaktu dla pracowników w zakresie wyjaśniania spraw dotyczących płac, sporządzanie informacji o rocznych dochodach dla wszystkich pracowników i przekazywanie ich do właściwych urzędów skarbowych, prowadzenie procesów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy (przygotowywanie umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy), prowadzanie, rejestrowanie i weryfikowanie zbiorczych danych źródłowych dotyczących czasu pracy (godziny pracy, urlopy, L4), rozliczanie czasu pracy, obsługę umów zleceń, umów o dzieło, przygotowanie pism dla instytucji zewnętrznych (ZUS, US, komornik).
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Nysa (opolskie)


Wybierz powiat