SPECJALISTA DS PŁAC I KADR Prószków oferta pracy DIWA PERSONALSERVICE AGENCJA PRACY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS PŁAC I KADR
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Sporządzanie list płac i kontrola dokumentacji niezbędnej donaliczania wynagrodzeń pracowników oraz zleceniobiorców Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS Rozliczaniepracowników oddelegowywanych do pracy za granicą Wystawianiezaświadczeń o zarobkach Przygotowywanie i archiwizowaniedokumentacji kadrowo-płacowej Współpraca z urzędami i organamikontroli, w tym korespondencja z komornikami Samodzielnesporządzanie i korygowanie dokumentów zgłoszeniowych irozliczeniowych w programie Płatnik Kontakt z ZUS. Praca w godz.8-14
Data publikacji: 2017-09-29
Lokalizacja: Prószków (opolskie)
Pracodawca: DIWA PERSONALSERVICE AGENCJA PRACY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Opolska 30, 46-060 Prószków, powiat: opolski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporządzanie list płac i kontrola dokumentacji niezbędnej donaliczania wynagrodzeń pracowników oraz zleceniobiorców Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS Rozliczaniepracowników oddelegowywanych do pracy za granicą Wystawianiezaświadczeń o zarobkach Przygotowywanie i archiwizowaniedokumentacji kadrowo-płacowej Współpraca z urzędami i organamikontroli, w tym korespondencja z komornikami Samodzielnesporządzanie i korygowanie dokumentów zgłoszeniowych irozliczeniowych w programie Płatnik Kontakt z ZUS. Praca w godz.8-14
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 0.75
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS PŁAC I KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Prószków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: opolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Prószków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie o profilu ekonomicznym Min. 2 letnie doświadczenie w pracy wdziale płacowym, mile widziane doświadczenie w dziale kadrowo płacowym w agencji pracy tymczasowej Znajomośćprzepisów: prawa pracy, w tym ewidencja czasu pracy, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od os. fizycznychoraz aktualnych przypisów wykonawczych, mile widziana znajomość ustawy o zatrudnieniu pracowników tymczasowych Umiejętność posługiwania się programami kadrowo-płacowymi Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy podpresją czasu Terminowość i dokładność Doświadczenie w samodzielnym sporządzaniu korekt ZUS
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
DIWA PERSONALSERVICE AGENCJA PRACY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Opolska 30, 46-060 Prószków, powiat: opolski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: telefonicznie umówić się na spotkanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: opolski
Gmina pracodawcy: Prószków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Prószków
Ulica pracodawcy: Opolska
Numer budynku pracodawcy: 30
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 29.09.2017
Oferta pracy ważna do: 31.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 29.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 29.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Aktywne poszukiwanie klientów oraz nawiązywanie bezpośrednich kontaktów, rozpowszechnianie informacji oraz oferty handlowej, reklamowanie Studia Mody w Internecie, planowanie i organizowanie procesu sprzedazy
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Jawor (dolnośląskie)
PROWADZENIE I OBSŁUGA SEKRETARIATU SZKOŁY, PROWADZENIE SPRAW UCZNIOWSKICH, EWIDENCJONOWANIE, PRZYGOTOWYWANIE I WYSYŁANIE KORESPONDENCJI, SPRAWY KADROWE NAUCZYCIELI I PRACOWNIKÓW, OBSŁUGA PROGRAMÓW NABÓR, ISEKRETARIAT, KADRY, SIO, TERMINOWE WYKONYWANIE ZADAŃ WYNIKAJĄCYCH Z POTRZEBY PRAWIDŁOWEGO FUNKCJONOWANIA SZKOŁYWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE O PROFILU OGÓLNYM LUB ZAWODOWYM, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI URZĄDZEŃ BIUROWYCH, REDAGOWANIA PISM URZĘDOWYCH,INTERPRETOWANIA PRZEPISÓW, ZNAJOMOŚĆ PROBLEMATYKI OŚWIATOWEJ, PRZEPISÓW PRAWA OŚWIATOWEGO, KARTY NAUCZYCIELA I KODEKSU PRACYWYNAGRODZENIE: 2.800,00 ZŁ + PREMIA + WYSŁUGAPRACA W GODZINACH: 07:00-15:00
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 42 IM. STEFANII SEMPOŁOWSKIEJ - 2018-07-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta, obsługa administracyjna, obsługa drukarek oraz ploterów, umiejętność wyklejania folią samoprzylepną, projektowanie w CorelDraw, PhotoShop, Ilustrator. Wymagania: wykształcenie wyższe (lub średnie), staż pracy 1 rok, doświadczenie w branży reklamowej, obsługa komputera (programy: PhotoShop, CorelDraw, Adobe Ilustrator), umiejętność aplikacji folii samoprzylepnej.
BOJANOWSKI MARCIN F.H.U. "HEWELT" MARCIN BOJANOWSKI - 2017-04-20 - Bojano (pomorskie)
ODBIERANIE POŁĄCZEŃ PRZYCHODZĄCYCH PODCZAS REKLAM, WYKONYWANIE POŁĄCZEŃ WYCHODZĄCYCH, KORZYSTANIE Z WŁASNEJ FIRMOWEJ BAZY KLIENTÓW, SKŁADANIE ZAMÓWIENIA
kontakt przez OHP - 2018-08-21 - Gdynia (pomorskie)
zgodnie z ustaleniami
BLUE EDJACTION - 2018-04-04 - Wołów (dolnośląskie)
Tłumaczenie wewnętrznej dokumentacji, praca biurowa.
GREMI PERSONAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-18 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie poszukiwania dostawców części z Chin.Negocjowanie warunków umów z dostawcami Chińskimi.Utrzymywanie relacji z dostawcami z Chin w języku chińskim.
kontakt przez PUP - 2018-03-30 - Kraków (małopolskie)
Sprzedaż towarów, aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów. Pełna obsługa klientów (negocjacje, spotkania biznesowe, podpisanie umów na dostawę towarów i usług dla klientów w Polsce, wystawianie faktur, kontrolę należności); przygotowywanie ofert, projektów i prezentacji. Sporządzanie raportów tygodniowych i miesięcznych. Realizacja ustalonych planów.
EUROMASZ Sp. z o.o. - 2016-07-20 - Lublin (lubelskie)
Wykształcenie min. średnie; doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży bezpośredniej mile widziane; komunikatywność; kreatywność; dwie zmiany; cały etat; miejsce pracy: Gliwice;
PURE HEALTH AND FITNESS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-07-20 - Gliwice (śląskie)
Obsługa kadrowa, rozmowy rekrutacyjne z obcokrajowcami. Mile widziane doświadczenie.
P.P.U.H. "GABI Jerczyńscy" Sp. j. - 2017-11-22 - Piaski (wielkopolskie)
praca w kuchni
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Ostrowąs (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klientów, sprzedaz ofert turystycznych, tworzenie ofert dla klientów, obsługa sprzetu biurowego, kontakt bezpośredni z kontrahentami, możliwość uczestnictwa w szkoleniach, poznawanie obiektów turystycznych
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Będzin (śląskie)
zarządzanie cyklem życia pracownika na każdym etapie kariery, zarządzania procesami transferów, zwolnień okresowych, rozwiązania umowy, promocji, zmian wynagrodzenia, kontakt z interesariuszami, analiza kontroli SOX, przetwarzanie i analiza danych kadrowych, tworzenie raportów w zakresie cyklu życia pracowników, konsultacje z międzynarodowymi klientami w związku z cyklem życia pracownika w celu zwiększenia efektywności aktualnych procedur w oparciu o doświadczenie i informację zwrotną od klietna
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Kraków (małopolskie)
PRACA W FABRYCE URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH
Fabryka Urządzeń Mechanicznych CHOFUM - 2016-03-22 - Chocianów (dolnośląskie)
Kontakty telefoniczne, emailowe z kontrahentami ze wschodu, pośrednitwo w sprzedazy towarówna rynek wschodni.
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Częstochowa (śląskie)
- Kierowanie pracą zespołu na rzecz zapewnienia serwisu IT dla klientów globalnych, działania na rzecz poprawy jakości świadczonych usług. Zarządzanie zespołem. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Kontakt z klientem zagranicznym z wykorzystaniem języka angielskiego i hiszpańskiego.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 9890 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 6 lat w branży IT. Wymagane certyfikaty: certyfikat ITIL. Wymagana umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office, Notes, języka SQL, DB2. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego i języka hiszpańskiego mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Katowice (śląskie)
Wykonywanie reklamy nieruchomości. Czynności marketingowena portalach branżowych.Przechowywanie dokumentacji. Pomoc w obsłudze klientów biura. Aktualizacja ofert dewoloperskich.
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Głogów (dolnośląskie)
instalacja, naprawa, montaż, konserwacja maszyn elektrycznych
SK-Work Sp. z o. o. - 2017-09-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zbiór truskawek
kontakt przez OHP - 2018-06-25 - Kozłówki (opolskie)
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-12-01 - Łódź (łódzkie)
Zgodny
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientów ,zapewnienie najwyżeszego poziomu obsługi reklamacji i roszczeń,analiza przyczyn reklamacji,współtworzenie i optymalizacja procesów i procedur w obszarze reklamacji
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
W programie stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Sławoszowice (dolnośląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Sosnowiec (łódzkie)
- pisanie i redagowanie tekstów marketingowych- prowadzenie profili w mediach społecznościowych- tworzenie materiałów prasowych i marketingowych- tworzenie newswettera i prowadzenie bloga firmowego- prowadzenie działań wspierających sprzedaż- działania z zakresu public relations,media relations- bieżąca analiza efektywności kampanii-
Genloxa Sp. z o.o. - 2018-02-23 - Rzucewo (pomorskie)
- Opis stanowiska: Opieka nad funkcjonowaniem biura (odbieranie poczty, maili, telefonów, skanowanie dokumentów). Współpraca oraz stały kontakt z filiami z całej Europy. Wspieranie klienta polskiego w sprawach delegacji odbywających się na terenie Francji : kontakt z klientem, zarządzanie dokumentami dot. delegacji, wspieranie klienta w przypadku kontroli (sporządzanie wyjaśnień, zbieranie dokumentów, itp.). Redagowanie wniosków, sprawdzanie / wypełnianie formularzy dot. delegacji. Drobne tłumaczenia.- Firma oferuje: Ciekawą pracę w szybko rozwijającej się międzynarodowej firmiePraca w młodym i dynamicznym zespole; Stały kontakt z językiem francuskim / angielskim; Bardzo dobre warunki i narzędzia pracy; Atrakcyjne wynagrodzenie.- Wynagrodzenie: 2775 do 3490 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, a następnie umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Bardzo dobra organizacja czasu pracy, sumienność i dokładność. Motywacja do pracy. Znajomość narzędzi MS Office (Word / Excel) oraz przeglądarki internetowej. Bardzo dobra znajomość języka francuskiego (warunek konieczny). Osoby zainteresowane stanowiskiem prosimy o kierowani aplikacji (CV) na adres e-mail: adolski (at) asd-int.com
A.S.D. WORLD TAX ODDZIAŁ W POLSCE - 2017-04-14 - Katowice (śląskie)
obsługa klientów z rynku francuskiego
IGOPAK Sp. z O. O. Sp. Komandytowo- Akcyjna - 2016-02-23 - Świdnica (dolnośląskie)
nauka sprzedaży wycieczek turystycznych krajowych i zagranicznych
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Kwidzyn (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw eksportu
"VALVEX" S.A. - 2016-04-26 - Jordanów (małopolskie)