SPECJALISTA DS. BIUROWYCH 1/2 ETATU Nowa Ruda oferta pracy Hofer GmbH & Co KG Spółka Komandytowa Oddział w Polsce
Stanowisko: SPECJALISTA DS. BIUROWYCH 1/2 ETATU
Wynagrodzenie: od 1 800 PLN
Zakres obowiązków: wysyłka produktów, listów, e-maili, ofert handlowych, archiwizacja dokumentów, obsługa urządzeń biurowych
Data publikacji: 2016-02-15
Lokalizacja: Nowa Ruda (dolnośląskie)
Pracodawca: Hofer GmbH & Co KG Spółka Komandytowa Oddział w Polsce
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Radkowska 9, 57-402 Nowa Ruda, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wysyłka produktów, listów, e-maili, ofert handlowych, archiwizacja dokumentów, obsługa urządzeń biurowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. BIUROWYCH 1/2 ETATU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowa Ruda
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kłodzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowa Ruda
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Znajomość pakietu Microsoft Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_1:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: mile widziana znajomość języków obcych
Nazwa pracodawcy:
Hofer GmbH & Co KG Spółka Komandytowa Oddział w Polsce
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Adres pracodawcy:
Wyspiańskiego 2J, 57-300 Kłodzko, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: slierowanie z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: kłodzki
Gmina pracodawcy: Kłodzko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kłodzko
Ulica pracodawcy: Wyspiańskiego
Numer budynku pracodawcy: 2J
Nazwisko osoby zgłaszającej: Bogdan Tenerowicz
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.02.2016
Data dodania oferty pracy: 15.02.2016
Oferta pracy ważna do: 31.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 15.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 15.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-informowanie o wyrobach medycznych dostępnych przez Unitechnika S.A. -rozeznanie możliwości instalacji-montaż-szkolenia obsługi-doradztwo, porady doboru-opieka serwisowa
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Poznań (wielkopolskie)
- kontrola utrzymania ustalonych parametrów produktów,- ocena sensoryczna dostarczanych surowców i produkowanych wyrobów, - podejmowanie działań zapobiegających niezgodnościom,- bezpośrednia kontrola produkcji,- raportowanie osiąganych wyników z przeprowadzanych inspekcji,- zarządzanie niezgodnościami wewnętrznymi, generowanie raportów,- nadzór nad sprzętem do pomiarów, kontroli i badań,- podejmowanie działań w zakresie poprawy bezpieczeństwa pracy, eliminacji wad jakościowych, redukcji strat, zwiększenia wydajności oraz zmniejszenia uciążliwości dla środowiska.
JACOBS DOUWE EGBERTS PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-28 - Sułaszewo (wielkopolskie)
Kontakt z klientem, organizacja przyjęć, kateringów, zarządzanie personelem
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Kraków (małopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Warszawa (mazowieckie)
Wymagane wykształcenie minimum średnie mile widziane wyższe, znajomość w mowie i piśmie języka angielskiego w stopniu dobrym, znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem, doświadczenie w pracy w dziale handlowym w firmie produkcyjnej lub w dziale zakupów, sprzedaży, logistyki lub pokrewnych w pozostałych branżach, samodzielność w realizacji powierzonych obowiązków komunikatywność, dobra znajomość obsługi komputera w szczególności pakietów biurowych. Firma oferuje stabilne zatrudnienie w firmie z długim doświadczeniem w branży automotive, wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego oraz osiąganych wyników do ustalenia w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej, praca stacjonarna od pon do pt, godziny pracy do ustalenia, możliwość dalszego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji, bogaty pakiet ubezpieczenia grupowego, praca w siedzibie firmy w Czernicy, niedaleko Rydułtów. Kontakt z pracodawcą telefoniczny bądź e-mailowy: sekretariat (at) fitromex.pl z dopiskiem specjalista w dziale zakupów i sprzedaży. Na aplikacji proszę umieścić klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobiwych zawartych w przesłanym CV dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie danych Osobowych. Zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi osobami.
FILTROMEX SP. Z O.O. - 2017-04-26 - Czernica (śląskie)
staż - wykonywanie prac administracyjno-biurowych, pomoc w organizacji i ewaluacji szkoleń, obsługa komputera, obsługa sekretariatu, pisanie wniosków unijnych. Praca przy komputerze - ok. 6 h/dziennie
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia, oraz opracowywanie SIWZ i jego oszacowania pod kątem przepisów ustawy Prawo Zamówień oraz wewnętrznych procedur Instytutu, przygotowanie projektu umowy, z uwzględnieniem części merytorycznej, przedstawianej po konsultacji z Radcą prawnym przez działy merytoryczne, których zamówienie dotyczy, udział w pracach komisji przetargowych, ogłaszanie i prowadzenie postępowań przetargowych, zgodnie z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych, prowadzenie pełnej dokumentacji postępowań przetargowych, sporządzanie Planu Zamówień Publicznych
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Poznań (wielkopolskie)
diagnozowanie problemów i potrzeb w zakresie pozyskania funduszy, identyfikowanie źródeł finansowania planowanych działań, analizowanie warunków i ocenianie szans na uzyskanie finansowania, opracowywanie dokumentacji we współpracy ze specjalistami róznych dziedzin, przygotowywanie i składanie wniosku o finansowanie łącznie z dokumentami towarzyszącymi, składanie uzupełnień i dodatkowych wyjaśnień odwoływanie się od niesłusznych decyzji i ocen, przygotowywanie pełnej dokumentacji wymaganej do podpisania umowy o dofinansowanie i doprowadzanie do zawarcia tej umowy, ocenianie skuteczności działań podjętych w związku z pozyskiwaniem finansowania
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Mielec (podkarpackie)
Rozwój eksportu na rynki wschodnie, kontakt osobisty, telefoniczny i e-mailowy z kontrahentami z zagranicy (Ukraina, Rosja, Białoruś).
kontakt przez PUP - 2017-11-20 - Aleksandria (łódzkie)
- Układanie płytek w obiektach handlowych. Praca samodzielna. Praca na terenie woj. śląskiego.- Wynagrodzenie: 1850 do 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagane osoby BEZ nałogów. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 698-094-043) w godzinach: 7:00-18:00.
F.H.U. ADAMIEC LESŁAW ADAMIEC - 2016-03-15 - Katowice (śląskie)
Nadzór nad spływem i prawidłowością zamówień oraz nad ewidencją dostaw ze sklepów.Współpraca w terenie ze sklepami w celu maksymalizacji parametrów sprzedażowych.Miejsce pracy Ropczyce oraz teren Podkarpacia.
PIEKARNIA GALICYJSKA Sp. z o.o. - 2017-10-23 - Ropczyce (podkarpackie)
rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów, promocja danego produktu, nawiązywanie kontaktów z klientami. Praca Polska-Chiny
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Bidziny (świętokrzyskie)
Praca biurowa.
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Sulejówek (mazowieckie)
utrzymywanie dotychczasowych relacji z klientami, analiza rynku i ofert konkurencji - prowadzenie pierwotnych i wtórnych badań rynku, tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy, promowanie dzialań usprawniających sprzedaż, pozyskiwanie nowych klientów, aktywny wkład w tworzeniu dobrego wizerunku firmy
Tarnowskie Media Sp. z o.o. - 2016-09-29 - Tarnów (małopolskie)
praca w Dziale Zaopatrzenia i Gospodarki Materiałowej na samodzielnym stanowisku
WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO Sp.z o.o. - 2017-05-05 - Poznań (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Warszawa (mazowieckie)
odpowiedzialność za prawidłową eksploatację urządzeń aparatury kontrolno-pomiarowej i automatyki w powierzonym obszarze; sprawowanie nadzoru nad firmami serwisowymi w branży AKPiA, rozliczanie prac serwisowych, wystawianie zleceń; opracowywanie planów remontowych i inwestycyjnych; zapewnienie sprawności aparatów, urządzeń i instalacji oraz ich ciągłości produkcyjno-ruchowej z zapewnieniem bezpieczeństwa eksploatacyjnego i bezpieczeństwa obsługi; prowadzenie ciągłej obserwacji stanu technicznego urządzeń aparatury kontrolno-pomiarowej w powierzonym obszarze
CIECH Soda Polska s.a. - 2017-12-13 - Janikowo (kujawsko-pomorskie)
Realizacja założonych celów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert i prowadzenie spotkań handlowych, przyjmowanie i ewidencja zamówień, aktywny wkład w tworzenie pozytywnego wizerunku firmy, konieczność wyjazdów służbowych. Praca w godz. 8:00-16:00. Kontakt osobisty lub e-mailowy: wojciech.smaza (at) cmc.net.pl
C.M.C. Sp. z o.o. - 2016-11-09 - Andrychów (małopolskie)
Koordynacja zamówień, obsługa klienta wewnętrznego, organizacja działu kreatywnego, zarządzanie kampaniami reklamowymi, organizacja eventów.
Arche S.A. - 2017-10-13 - Siedlce (mazowieckie)
- sporządzanie deklaracji podatkowych- przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych- obsługa rachunków klientów angielsko i hiszpańskojęzycznych- kontkat z klientem ( e-mail, telefon )- przygotowywanie faktur dla klientów
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Łódź (łódzkie)
zw
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa gości, przygotowywanie sali konsumpcyjnej do obsługi kelnerskiej doradzanie w zakresie wyboru potraw i napojów przyjmowanie zamówień od klientów i obsługa stolików sporządzanie rachunków.Charakter zmian i godziny pracy do uzgodnienia z pracodawcą.wymiar czasu pracy: pełny etat.
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Pobierowo (zachodniopomorskie)
prowadzenie spraw kadrowych pracowników
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Nowy Dwór (dolnośląskie)
Praca w Kutnie-rozwój sprzedaży na rynkach zagranicznych-pozyskiwanie nowych klientów,obsługa obecnych oraz zdobywanie nowych rynków.Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami,kompleksowa obsługa procesu sprzedaży,realizowanie ustalonych planów sprzedaży,organizowanie oraz udział w projektach związanych z targami i wystawami,kształtowanie polityki cenowej,przygotowywanie kontraktów handlowych,analiza podległych rynków oraz panujących trendów,ceni asortymentu.
Adecco Poland sp.z o.o - 2016-03-04 - Kutno (łódzkie)
samodzielne prowadzenie rekrutacji;
DREMAN Sp. z o.o. - 2016-12-06 - Opole (opolskie)
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku po odbyciu specjalistycznych szkoleń, należeć będzie: sprzedaż aparatów słuchowych znajdujących się w ofercie firmy, doradztwo i dopasowywanie właściwych pomocy słuchowych dla pacjentów, dbałość o ład i porządek w punkcie obsługi Klienta, zewnętrzna promocja firmy. Wynagrodzenie 2000,00 zł brutto + prowizja
TJaudio Tomasz Kubiak - 2017-04-13 - Bolesławiec (dolnośląskie)
sprzedaż powierzchni reklamowej
Agata Dworak Jurajska Agencja Reklamy - 2016-03-17 - Zawiercie (śląskie)
1. Weryfikowanie dokumentacji dodatkowejdostarczonej przez Klienta z najwyższądokładnością oraz terminowością okresloną wewłaściwych dla danego serwisu Standardachpoziomu obsługi oraz zakresie odpowiedzialności.2. Postępowanie zgodnie ze wszystkimi zasadami,procedurami oraz regulacjami Citi podczasprocesowania zleceń.3. Bieżące zapoznawanie się z nowymi regulacjami lub ze zmianami w obowiązujących regulacjach wewnętrznych,procedurach i zarządzeniach.4. Identyfikacja oraz zgłaszanie przełożonemu wszelkich problemów, spostrzeżeń dotyczących ryzyk operacyjnych w przebiegu procesw lub pracy zespołu.5.Rozwiązywanie problemw związanych zcodziennym procesowaniem i wykraczającychpoza nie (awarie systemw/aplikacji,procesowanie instrukcji wysokiego ryzyka itp.).6.Analiza błędów operacyjnych.7. Wspłpraca z Oddziałami, innymi jednostkami Citi, partnerami biznesowymi w zakresie wykraczającym poza obszar obsługiwanego procesu np. budowanierelacji z Klientami, aktywny udział w telekonferencjach z Klientami, Technologią i pozostałymi partnerami biznesowymi.8.Koordynowanie oraz udział w tworzeniu i weryfikacji procedur operacyjnych, innych regulacji, opisów procesw, map procesu icapacity planw.9. Przygotowanie działań przed i po testowych np. przygotowanie scenariuszy testowych, planów testów, dokumentacji testowej, pomysłów na usprawnienie oraz optymalizację procesu itp.
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- Inicjowanie i kształtowanie długofalowych relacji z klientami. Profesjonalna obsługa klientów. Sprzedaż i dosprzedaż produktów finansowo-ochronnych i majątkowych zgodnie z wspólnie określonymi celami.- Firma oferuje: Komfortowe warunki finansowe (stała podstawa oraz zmienny element wynagrodzenia), formę współpracy / zatrudnienia dopasowaną do indywidualnych potrzeb Kandydata, nowoczesne biuro w centrum miasta ze strefą wypoczynku, współpracę z przełożonym ceniącym system pracy oparty o work-life balance, tablet i wygodne aplikacje do pracy, bogaty system motywacyjny oraz zdefiniowane ścieżki kariery.- Specjalista jest filarem naszej firmy. To on buduje relacje, które są dla nas najważniejsze. Pozyskuje klienta i proponuje mu najlepsze rozwiązania. Buduje wspólną odpowiedzialność za bezpieczeństwo naszych Klientów.- Praca w oddziale firmy w Katowicach oraz również praca w terenie na terenie Katowic i okolic.- Wynagrodzenie: 1500 złoty/brutto/podstawy + prowizja od wyników sprzedażowych. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%).- Praca w godzinach: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie z maturą. Mile widziane doświadczenie zawodowe w obszarze obsługi klienta lub telemarketingu. Wymagana umiejętności nawiązywania kontaktów i budowania relacji. Wymagana łatwości wykorzystywania nowych technologii. Chęci rozwoju i nastawienia na działanie. Kontakt telefoniczny (9:00-17:00) (Tel. 32-793-77-40) lub e-mail: karina.walus (at) aegonactive.pl
AEGON SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-01 - Katowice (śląskie)
obsluga zawartych kontraktów handlowych na rynku tureckim, azerskim, rosyjskim w zakresie rzetelności i terminowości dostaw
FERTIZ SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-09-01 - Białystok (podlaskie)