SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ Oświęcim oferta pracy PTM Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: OBSŁUGA KLIENTÓW SKLEPU INTERNETOWEGO, NADZÓR NAD REALIZACJĄ ZAMÓWIEŃ,NADZOROWANIE I TWORZENIE AUKCJI INTERNETOWYCH, UTRZYMYWANIE DOBRYCH RELACJI Z KLIENTAMI
Data publikacji: 2017-03-14
Lokalizacja: Oświęcim (małopolskie)
Pracodawca: PTM Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Unii Europejskiej 61, 32-600 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
OBSŁUGA KLIENTÓW SKLEPU INTERNETOWEGO, NADZÓR NAD REALIZACJĄ ZAMÓWIEŃ,NADZOROWANIE I TWORZENIE AUKCJI INTERNETOWYCH, UTRZYMYWANIE DOBRYCH RELACJI Z KLIENTAMI
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oświęcim
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oświęcimski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Oświęcim
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista sprzedaży internetowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.03.2017
Data zakończenia pracy: 20.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - słaby, w piśmie - słaby
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie, doświadczenie w sprzedaży internetowej, podstawowa znajomość języka angielskiego. Pracodawca początkowo oferuje zatrudnienie w ramach umowy na czas określony - 3 miesiące, praca w systemie jednozmianowym od 8:00 do 16:00.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: PTM Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Adres pracodawcy:
Unii Europejskiej 61, 32-600 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: oświęcimski
Gmina pracodawcy: Oświęcim
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Oświęcim
Adres strony pracodawcy: www.foam-ptm.pl
Ulica pracodawcy: Unii Europejskiej
Numer budynku pracodawcy: 61
Profil działalności pracodawcy: produkcja i sprzedaż pianki poliuretanowej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista sprzedaży internetowej
Data dodania oferty pracy: 14.03.2017
Oferta pracy ważna do: 31.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 14.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 14.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Tworzenie, aktualizacja i implementacja wewnętrznych procedur firmy. Współpraca z działem prawnym w zakresie opracowywania treści dokumentów. Przygotowywanie raportów dla przełożonych. Nadzór i opieka nad flotą samochodową. Wsparcie innych projektów i zadań działu. Praca w godz.: 8-16. Oferta dostępna w sali A. Oferta skierowana wyłącznie dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - tel.: 697 908 490 i/lum e-mail: u.izydorczyk (at) kfb-polska.pl
KFB Polska Spółka z o.o. - 2018-01-24 - Wrocław (dolnośląskie)
wg.harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Drwinia (małopolskie)
Gromadzenie, opracowanie i udostępnianie informacji podatkowych, dokonywanie analiz prawno-podatkowych i ekonomicznych
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Łódź (łódzkie)
archiwizacja dokumentacji sądowej, sporządzanie projektów pism sądowych, wysyłanie korespondencji sądowej, kompletowanie akt na posiedzenie, praca z urządzeniami ewidencyjnymi, rejestrami, zarówno w wersji papierowej jak i elektronicznej;
SĄD REJONOWY W OLEŚNIE - 2016-07-11 - Olesno (opolskie)
praca przy przygotowywaniu i wydawaniu posiłków
OŚRODEK REH.I OP.ZGR. SIÓSTR ŚW. ELŻBIETY - 2017-09-15 - Wleń (dolnośląskie)
montaż mozaik-grafit włoski i indyjski
MURANO MOSAIC Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Przeźmierowo (wielkopolskie)
Opieka nad dziećmi.
FUNDACJA POMOCY MŁODZIEŻY "WZRASTANIE" W ŁOPUSZCE MAŁEJ - 2017-08-24 - Rakszawa (podkarpackie)
Główne obowiązki:- przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczegoi agregatów w Oddziale, w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej;- udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń,w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego;- prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników, w celuzapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych;- udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów, w celu zapewnieniabezpieczeństwa osób i ochrony mienia;- opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale, w celu przekazania Komendantowi Oddziału orazdo Komendy Głównej Straży Granicznej;- przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej,w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożeniapożarowego;- opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej, w celu dokonaniawymaganych uregulowań prawnych w Oddziale.Warunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórychczynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach ustalonych z przełożonym na podstawie harmonogramu pracy;- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe(telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na czwartym piętrze;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokośćdrzwi.Wykształcenie: tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa lub ukończone w Szkole Głównej Służby Pożarniczej studia wyższew zakresie inżynierii bezpieczeństwa w specjalności inżynieria bezpieczeństwa pożarowego.Wymagania niezbędne:- znajomość przepisów przeciwpożarowych;- umiejętność działania w sytuacjach stresowych;- umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów;- pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego,uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe:- posiadanie uprawnień specjalisty ds. bhp;- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego;- posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym z ochroną przeciwpożarową.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-11-22 - Racibórz (śląskie)
promowanie Comarch w mediach i podczas imprez sportowych, miejsce wykonywania pracy teren całego kraju + wyjazdy zagraniczne
kontakt przez PUP - 2018-09-19 - Kraków (małopolskie)
magazynier w branży motoryzacyjnej
Firma Handlowo - Usługowa GO-WEST Grzegorz Lubecki - 2016-02-23 - Goczałkowice-Zdrój (śląskie)
Przygotowanie zestawień i analiz potrzebnych do przygotowania planu produkcji i budżetu. Opracowywanie harmonogramu zamówień (obciążenie stanowisk, stan zapasów i zamówień, itp.), Nadzorowanie współpracy z dostawcami i podwykonawcami, Prowadzenie bieżącego nadzoru nad realizacją planów produkcyjnych i sporządzanie raportów , wprowadzanie zleceń produkcyjnych do systemu, przeprowadzenie prognozy produkcyjnej i optymalizację produkcji, przygotowywanie danych i raportów będących podstawą obliczania wskaźników wydajnościowych, dbanie o utrzymywanie ciągłości produkcji poprzez planowanie i usprawnianie procesów, monitorowanie stanów zapasów i surowców w magazynie oraz wydanych na produkcję, prowadzenie nadzoru nad realizacją planów produkcyjnych. itp. Godziny pracy 7-15.
LEANN STAŃCZYK S.A. - 2017-01-04 - Słupsk (pomorskie)
w/g stanowiska
Świętokrzyska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Kielcach - 2017-01-30 - Kielce (świętokrzyskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Warszawa (mazowieckie)
Staz dla osób do 30 roku życia ze środków POWER. Staż w firmie M-INTERNET ul. Poznańska 20 w Pyrzycach, w godzinach od 08 do 16.
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
Zgodny ze stanowiskiem.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "POM" W MILICZU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-18 - Sławoszowice (dolnośląskie)
Liczenie projektów budowlanych, nadzór nad flota pojazdów, zaopatrzenie warsztatów
"JANAR BIS" Sp. z o.o. - 2017-01-05 - Kościelniki Dolne (dolnośląskie)
- opracowanie (aktualizacja) dokumentacji technicznej- prowadzenie bieżącego nadzoru i kontroli przebiegu procesów technologicznych- podejmowanie działań zabezpieczających lub korygujących w przypadku problemów wewnętrznych i zewnętrznych z organizacją i przebiegiem technologicznym produkcji- podejmowanie działan zmierzających do optymalizacji procesu produkcji
Zakłady Mechaniczne WIROMET Spółka Akcyjna - 2016-11-21 - Mikołów (śląskie)
- Opis stanowiska: Opieka nad funkcjonowaniem biura (odbieranie poczty, maili, telefonów, skanowanie dokumentów). Współpraca oraz stały kontakt z filiami z całej Europy. Wspieranie klienta polskiego w sprawach delegacji odbywających się na terenie Francji : kontakt z klientem, zarządzanie dokumentami dot. delegacji, wspieranie klienta w przypadku kontroli (sporządzanie wyjaśnień, zbieranie dokumentów, itp.). Redagowanie wniosków, sprawdzanie / wypełnianie formularzy dot. delegacji. Drobne tłumaczenia.- Firma oferuje: Ciekawą pracę w szybko rozwijającej się międzynarodowej firmiePraca w młodym i dynamicznym zespole; Stały kontakt z językiem francuskim / angielskim; Bardzo dobre warunki i narzędzia pracy; Atrakcyjne wynagrodzenie.- Wynagrodzenie: 2775 do 3490 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, a następnie umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Bardzo dobra organizacja czasu pracy, sumienność i dokładność. Motywacja do pracy. Znajomość narzędzi MS Office (Word / Excel) oraz przeglądarki internetowej. Bardzo dobra znajomość języka francuskiego (warunek konieczny). Osoby zainteresowane stanowiskiem prosimy o kierowani aplikacji (CV) na adres e-mail: adolski (at) asd-int.com
A.S.D. WORLD TAX ODDZIAŁ W POLSCE - 2017-04-14 - Katowice (śląskie)
Planowanie i organizowanie zleceń, nadzór nad prowadzeniem dokumentacji, kontrola nad rozładunkiem i załadunkiem, nadzór pracy.
Przedsiębiorstwo Handlowe MIRRA Sebastian Myszke - 2018-05-12 - Linowiec (pomorskie)
Planowanie pracy zespołu; obsługa klienta rosyjsko- i ukraińskojęzycznego.
Bertelsmann Media Sp. z o.o., o/arvato Finance - 2016-02-04 - Kraków (małopolskie)
- Więcej informacji na stronie http://www.mdkligota.pl/news- Zadania wykonywane na stanowisku: prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej (akta osobowe, zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy, ewidencja czasu pracy), prowadzenie wszelkiej dokumentacji związanej z ubezpieczeniami społecznymi, zdrowotnymi, obsługa programu Płatnik, monitorowanie uprawnień urlopowych i wykorzystania urlopów, kontrola ważności badań lekarskich, wystawianie skierowań na badania lekarskie i dokumentów ZUS, rozliczanie czasu pracy (urlopy, zwolnienia lekarskie itp.), prowadzenie ewidencji czasu pracy, obliczanie zasiłków chorobowych, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, sporządzanie dokumentów w zakresie zatrudniania i zwalniania pracowników, prawidłowe i terminowe naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, sporządzanie list płac wynagrodzeń za pracę, wynagrodzeń za czas choroby, nagród, zasiłków płatnych z ZUS, umów-zleceń, prowadzenie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowych, sporządzanie deklaracji i przeprowadzanie rozliczeń z ZUS, US, sporządzanie sprawozdań do GUS, egzekwowanie należności na podstawie tytułów wykonawczych, wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.- Wynagrodzenie: 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:00-15:00. Wymagania konieczne:- wykształcenie : min. średnie, mile widziane wykształcenie wyższe,- staż pracy minimum 3 lata w dziale kadrowo-płacowym,- znajomość przepisów prawa pracy, podatkowych i ubezpieczeń społecznych, - znajomość przepisów w zakresie zatrudniania na umowy cywilne,- dobra znajomość programów komputerowych m.in. Symfonia kadry i płace, Płatnik, Microsoft Office Excel, Word,- umiejętność redagowania pism, - umiejętność zarządzania własnym czasem pracy,- kreatywność i umiejętność budowania relacji w zespole,- zaangażowanie w powierzone obowiązki.Wymagania dodatkowe: samodzielność i zaangażowanie, dyspozycyjność
MIEJSKI DOM KULTURY "LIGOTA" W KATOWICACH - 2018-10-01 - Katowice (śląskie)
nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami chińskimi, obsługa mailingu z klientami z Chin, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku chińskim, wykonywanie poleceń Prezesa
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Składanie zamówień na papier, kontrola przeglądarki, rezerwowanie paieru na zlecenie produkcji, tworzenie zleceń zewnętrznych i wewnętrzynych przerobu surowca
Quad/ GRAPHICS EUROPE Sp. z.o.o - 2016-05-13 - Wyszków (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji dotyczącej zatrudnionych w firmie osob w zakresie umów o prace i umów cywilnoprawnych
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
Sprzedaż produktów ubezpieczeniowych w siedzibie firmy.Obsługa klienta przez telefon Obsługa klienta "zza biurka"Prowadzenie korespondencji mailowej i tradycyjnejprzygotowywanie i prezentacja ofert
ABC Broker Rafał Gardocki - 2017-10-11 - Białystok (podlaskie)
praca biurowa;przygotowywanie rozwiązań technicznych i odpowiedzi na zapytania ofertowe;obsługa zamówień
PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNIKI POMPOWEJ IMPELLER LASKOWSKI ROBERT - 2017-08-10 - Zajezierze (kujawsko-pomorskie)
Murowanie, zbrojenie, szalowanie
Usługi Remontowo Budowlane Jacek Jastrzębski - 2016-04-08 - Wólka Łabuńska (lubelskie)
Sporządzanie dokumentów szkoleniowych i poradnictwa, kontakt z trenerami i specjalistami, ustalanie harmonogramu poradnictwa i warsztatów, sporządzanie wykazów danych, obsługa beneficjentów, przygotowywanie matrialów szkoleniowych.
kontakt przez PUP - 2018-10-05 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa urządzeń biurowych, (urządzeń wielofunkcyjnych, laminatorów i bindownicy). Godz. 8.00-16.00Wynagrodzenie 1700 zł netto
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Warszawa (mazowieckie)