SPECJALISTA DS. UMÓW I ROZLICZEŃ Rzeszów oferta pracy INŻYNIERIA RZESZÓW SA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. UMÓW I ROZLICZEŃ
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: do uzgodnienia
Data publikacji: 2017-03-29
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: INŻYNIERIA RZESZÓW SA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Podkarpacka 59A, 35-082 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: do uzgodnienia
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. UMÓW I ROZLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści z dziedziny prawa gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: - DOŚWIADCZENIE 3 LATA NA PODOBNYM STANOWISKU
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: INŻYNIERIA RZESZÓW SA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
Podkarpacka 59A, 35-082 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: Podkarpacka
Numer budynku pracodawcy: 59A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści z dziedziny prawa gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 29.03.2017
Oferta pracy ważna do: 10.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 29.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 29.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie dokumentacji z kontrahentami zagranicznymi, kontrola dokumentacji IKEA, nadzór badań laboratoryjnych IKEA, wprowadzanie danych do systemu IKEA, nadzór nad specyfikacjami IKEA.
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OO - 2016-03-25 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
przygotowywanie i klasyfikowanie dokumentów, faktur, poczty, telefoniczne kontakty z klientami, sporządzanie list i raportów, przygotowyanie ofert, zamawianie towarów, załatwianie formalności w urzedach, współpraca z kontrahentami firmy w Indiach, Turcji, Ukrainie, Rosji, Białorusi i i innych
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
Prace związane z produkcją rolet materiałowych
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Kraków (małopolskie)
Doradztwo ubezpieczeniowo- finansowe, aktywna sprzedaż produktów, organizacja i prowadzenie spotkań z klientem.
NATIONALE NEDERLANDEN USŁUGI FINANSOWE S.A. - 2016-10-27 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Pomoc w organizacji szkolenia we Wrocławiu oraz w Wałbrzychu w terminie 19-20.02.2018. Kontakt z Hotelem oraz z klientami, ologowanie sal szkoleniowych materiałami klienta, kontrola realizacji od strony technicznej i logistycznej, przygotowanie materiałów dydaktycznych, przygotowanie materiałów szkoleniowych (grafika, skład), komunikacja z osobami na szkoleniu, pomoc w prowadzeniu warsztatów praktycznych. Docelowo możliwośc przedłużenia współpracy - na umowę o pracę, wynagrodzenie: 3200 zł + premia. Godziny pracy: 9:00-17:00. Ilość godzin: 16. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą: Aneta Szewczyk lub Mirosław Kowalczyk - e-mail: office (at) epup.pl
EPUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-07 - Wrocław (dolnośląskie)
tworzenie ofert techniczno-handlowych, doradztwo techniczne w zakresie sprzedawanych produktów, monitorowanie potrzeb rynku i analizowanie konkurencji
HULANICKI - BEDNAREK Sp. z o.o - 2016-08-18 - Chełm (lubelskie)
wyksz. wyższe, znajomość języka angielskiego, mile widziane doświadczenie na ww stanowisku, bardzo dobra znajomość Ms Excel, doświadczenie w sprzedaży ofert handlowych, dokładność, zaangażowanie, profesjonalizm, samodzielność;tworzenie ofert handlowych, analiza rynku i ofert konkurencji, przygotowywanie wniosków o dofinansowanie oraz biznes planów, współpraca z urzędami, wykonywanie czynności administracyjnych
MODERNA COLLEZIONE s.c. Maja Biegańska Arkadiusz Biegański - 2016-03-03 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
- przygotowanie oraz realizacja planu działalności klubu,- nawiązywanie i utrzymywanie stałej współpracy w instytucjami, firmami i innymi organizacjami,- opracowywanie scenariuszy oraz organizowanie przedsięwzięć kulturalnych i środowiskowych,- udział w działalności edukacyjnej, kulturalnej i rekreacyjnej klubu,- sporządzanie sprawozdań z działalności klubu,- prowadzenie klubowej kawiarenki,- koordynowanie zamówień publicznych w zakresie działalności miejskich klubów seniora ,- dokonywanie zakupów na potrzeby klubowej kawiarenki.
CENTRUM AKTYWNOŚCI SENIORA - 2017-03-22 - Gdynia (pomorskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-11-08 - Warszawa (mazowieckie)
Sortowanie odzieży używanej, segregowanie i grupowanie na poszczególne grupy towarowe. Opisywanie produktów w języku rosyjskim i ukraińskim, pakowanie w kartony.
ASV Sp. z o.o. - 2017-11-24 - Łęgowo (pomorskie)
Współpraca w zespole rosyjsko i ukraińsko języcznym, prowadzenie bazy danych klientów, sporządzanie raportów. Praca na umowę o pracę 39godz./mc.
Goldis sp. z o.o. - 2016-07-11 - Wrocław (dolnośląskie)
przygotowanie produkcji, ofertowanie, kosztorysowanie, rozliczanie budowy, samodzielna organizacja pracy własnej
Faktoria AB Sp. z o.o. - 2016-01-27 - Golasowice (śląskie)
Sporządzanie raportów zgodności podatkowej między firmą a kontraktorami
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Kraków (małopolskie)
Zgłaszanie i wygłaszanie pracowników w ZUS, sporządzanie list płac, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentacji dla ZUS, PFRON, Urząd Skarbowy i GUS, praca z programem RESET 2 i PŁATNIK, sporadyczna obsługa zajęć komorniczych. Praca jednozmianowa w godz.: 08:00-16:00. Kontakt z pracodawcą osobisty poprzedzony kontaktem telefonicznym.
Dyczkowski Mariusz Kancelaria Prawno - Podatkowa - 2017-11-10 - Andrychów (małopolskie)
Organizowanie i koordynowanie działań w oddziale firmy, zarządzanie grupą pracowników produkcyjnych, prace administracyjno - biurowe, kontakt i wymiana informacji z centralą firmy, inne nie wymienione powyżej zlecone przez bezpośredniego przełożonego
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Tczew (pomorskie)
Praca biurowa, dyżury na ekspozycji, realizacja autorskich lub zleconych przez dyrektora lekcji na ekspozycji, warsztatów plastycznych programu edukacyjnego PGS, współpraca przy realizacji wystaw, wydawnictw.
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Płock (mazowieckie)
składanie zamówień, koordynacja ich realizacji, analiza rynku, ocena kontrahentów, negocjowanie i regocjonowanie z dostawcami, prowadzenie reklamacji
"BADURA" spółka akcyjna - 2016-02-16 - Wadowice (małopolskie)
Sprzedaż towarów wyrobów tekstylnych na rynek Gruzji, Armenii, Azerbejdżanu
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Woźniki (mazowieckie)
Wykształcenie wyższe; doświadczenie min. 3 lata; biegła znajomość jęz. angielskiego i ukraińskiego; znajomość prawa w zakresie legalności pobytu i pracy cudzoziemców; zakres obowiązków: przeprowadzanie procesów rekrutacji w jęz. ukraińskim, opieka nad pracownikami z Ukrainy, pomoc w legalizacji pobytu, dyspozycyjność, przyg. opisu stanowiska w jęz. angielskim i ukraińskim; miejsce pracy: Knurów; umowa zlecenie;
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Knurów (śląskie)
obsługa klienta, sprzedaż pasz
Firma Handlowo - Usługowo-Transportowa Gadomski Krzysztof - 2016-07-14 - Krzynowłoga Mała (mazowieckie)
Przygotowanie dokumentacji do produkcji w oparciu o zamówienia klientów zagranicznych, przyjmowanie i realizowanie zamówień w języku angielskim, prowadzenie korespondencji handlowej w języku angielskim.
DREWKOL FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO USŁUGOWA FRYZEŁ ALEKSANDER - 2017-02-10 - Kolbuszowa (podkarpackie)
-
F. H. TUREX - MACIEJ I PIOTR MURAWSCY S.C. - 2015-12-01 - Głogów (dolnośląskie)
księgowanie faktur, obsługa kredytów, kontrola rachunków z kontrahentami
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2017-02-02 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
kreowanie wizerunku firmy na rynku indyjskim, wspieranie działu sprzedaży, badanie rynku dotyczące sprzedaży indyjskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
PRZYGOTOWANIE OFERT I PREZENTACJI, KONTAKT TELEFONICZNY I MAILOWY Z KLIENTAMI/ KONTAKT SKYPE, KONSULTACJE I DORADZTWO DLA KLIENTÓW W ZAKRESIE REKLAM ONLINE, ZARZĄDZANIE KONTAMI REKLAMOWYMI I KAMPANIAMI KLIENTÓW, OBSŁUGA I BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTAMI; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZAAWANSOWANA OBSŁUGA KOMPUTERA (PAKIET MS OFFICE), ZNAJOMOŚĆ SOCJAL MEDIA, ZNAJOMOŚĆ KANAŁÓW REKLAMOWYCH ONLINE, OBSŁUGA URZĄDZEŃ MOBILNYCH, DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY LUB OBSŁUDZE KLIENTA, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE; e-mail:m.mojsiewicz (at) proinfo.co
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wykształcenie: wyższe; znajomość języka angielskiego na poziomie B2+; zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klienta, na czacie lub online, przedstawianie ogólnych informacji, odpowiadanie na bieżące pytania klientów, rozmowy w zakresie zakładania kont użytkownikom, weryfikacja użytkowników, zarządzanie korespondencją biura, pomoc w rozwiązywaniu bieżących (technicznych) problemów użytkowników; jedna zmiana: miejsce pracy: Katowice;
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-23 - Katowice (śląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, kontakt telefoniczny z klientem, umawianie spotkań, przygotowanie ofert
kontakt przez OHP - 2016-10-24 - Racibórz (śląskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Analiza rynku i ofert handlowych; komunikacja z
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Chojna (zachodniopomorskie)
ofertowanie; selekcjonowanie ofert dostawców; przygotowanie dokumentacji powykonawczej; pozyskiwanie podwykonawców; zamawianie materiałów
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Jasin (wielkopolskie)