SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER) Katowice oferta pracy MS-IT MIŁOSZ SĘKALA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER)
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: - Realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży. Budowanie wizerunku firmy na rynku. Pozyskiwanie nowych klientów. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy. Budowanie bazy klientów. Realizowanie planów sprzedażowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Prowadzenie rozmów handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji .Uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach branżowych a także szkoleniach oraz certyfikacja z produktów. Przygotowanie raportów z wykonywanych działań. Analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej. Prowadzenie szkoleń i prezentacji dla użytkowników końcowych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 505-923-713) lub e-mail: biuro (at) ms-it.pl
Data publikacji: 2017-11-16
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: MS-IT MIŁOSZ SĘKALA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gnieźnieńska 12, 40-143 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży. Budowanie wizerunku firmy na rynku. Pozyskiwanie nowych klientów. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy. Budowanie bazy klientów. Realizowanie planów sprzedażowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Prowadzenie rozmów handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji .Uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach branżowych a także szkoleniach oraz certyfikacja z produktów. Przygotowanie raportów z wykonywanych działań. Analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej. Prowadzenie szkoleń i prezentacji dla użytkowników końcowych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Umiejętność obsługi komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Wysoka kultura osobista
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -
Nazwa pracodawcy: MS-IT MIŁOSZ SĘKALA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
40-143 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 505-923-713) lub e-mail: biuro (at) ms-it.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny lub e-mail, Godziny : Tel. 8:00-18:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.ms-it.pl
Profil działalności pracodawcy:
SPRZEDAŻ HURTOWA KOMPUTERÓW, URZĄDZEŃ PERYFERYJNYCH I OPROGRAMOWANIA.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 16.11.2017
Data dodania oferty pracy: 15.11.2017
Oferta pracy ważna do: 31.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 15.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 15.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykształcenie wyższe (lub w trakcie studiów) elektryczne lub pokrewne, umiejętności czytania dokumentacji technicznej, znajomość pakietu Office, NormaPro, AutoCAD, umiejętność: kosztorysowania i przygotowania ofert w branży elektrycznej, prowadzenia negocjacji handlowych, podejmowania decyzji pod presją czasu, dobrej organizacji pracy, pracy w zespole; dyspozycyjność; komunikatywność; prawo jazdy kat. B; chęć do nauki i rozwoju zawodowego; Obowiązki: wycena robót branży elektrycznej, sieci i instalacji elektrycznych nn i SN, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, zamówień, techniczne opracowanie kosztorysu/ oferty, przygotowywanie zapytań ofertowych i zbieranie ofert od dostawców urządzeń i systemów, tworzenie i kompletacja dokumentacji przetargowej, utrzymywanie poprawnych relacji z klientami i dostawcami, uzupełnianie firmowej bazy danych, analiza rynku w zakresie nowo ogłaszanych przetargów, promowanie dobrego wizerunku firmy, definiowanie potrzeb Klientów; jedna zmiana, miejsce pracy: Gliwice;
ELTRAKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-09 - Gliwice (śląskie)
rozpoznanie i kontrola jakości odpadów surowców wtórnyvy oraz odpadów elektronicznych i elektrycznych, prowadzenie korespondencji w języku chińskim z kontrahentami w Chinach, monitorowanie, analizowanie, roportowanie wyników jakościowych, prowadzenie rozmów z kontrahentami z Europy Zachodniej w języku angielskim
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Lędziny (śląskie)
Ogólne prace budowlane
PPHU ŁUKASZ&PAWEŁ Łukasz Barbarzak, Paweł Piękoś Spółka Cywilna - 2018-12-03 - Gumniska (podkarpackie)
pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z kllientami z Ukrainy, Rosji, Białorusi, tworzenie baz danych
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Rzeszów (podkarpackie)
- przygotowanie powierzchni do nakładania powłok ochronnych i innych- nakładanie powłok ochronnych
kontakt przez PUP - 2019-04-19 - Łódź (łódzkie)
pomiary emisji zanieczyszczeń w środkowisku ogolnym i w środowisku pracy, badania laboratoryjne, pomiary czynników fizycznych i chemicznych
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Ruda Śląska (śląskie)
Bieżąca obsługa kluczowych klientów.
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Referent ds. księgowości
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
22. Ogólny zakres obowiązków:Korzystanie ze znajomości j. francuskiego czyli dobra rozmowapomiędzy osobami, mająca na celu budowę relacji handlowych b2b.. Praca w godz. 9-17.
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2019-04-10 - Opole (opolskie)
Analiza rynków przetargó, wyszukiwanie ogłoszeń.Przygotowywanie ofert przetagrgowych. Wdrażanie od strony organizacyjnej i nadzór nad realizacją umów zawartych w wyniku postępowań przetargowych.Przygotowywanie dokumentacji odwoławczej. Poszukiwanie nowych możliwości biznesowych. Archiwizacja dokumentacji przetargowej.
Zakład Produkcyjno Handlowy "Wodex" Sp. z o. o. - 2016-12-09 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Przewóz osób na trasach regularnych.
Sand Bus Krystian Ślebocki - 2016-09-13 - Kutno (łódzkie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku: - prowadzenie zajęć dydaktycznych z zakresu zarządzaniazasobami ludzkimi, - analizowanie wyników osiąganych przez słuchaczy, - prowadzenie konsultacji dydaktycznych, - prowadzenie dokumentacji szkoleniowej,- opracowywanie pakietów dydaktycznych, programów kursów i szkoleń.
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2016-06-29 - Koszalin (zachodniopomorskie)
przygotowywanie ofert handlowych, współpraca z klientami, koordynacja działań przy realizacji kontraktów, uczestnictwo w targach branżowych
World Acoustic Group S.A. - 2019-06-14 - Chróstnik (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Poznań (wielkopolskie)
planowanie tras samochodów dystrybucyjnych przekazywanie dyspozycji dla kierowców optymalne planowanie pracy kierowców prowadzenie zleceń i raportowanie koordynowanie realizacji zleceń transportowych monitorowanie statusów planowanych autOferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę stałe, atrakcyjne wynagrodzenie niezbędne narzędzia pracy
Zakład Mięsny "Mościbrody" Spółka z o.o. - 2018-08-27 - Mościbrody (mazowieckie)
Nadzór techniczny nad halą sportową, przygotowanie obiektu do imprez sportowych i kulturalnych, obsługa sprzętu audio i tablic multimedialnych, przygotowanie i kontrola dokumentacji technicznej
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów bengalskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Bangladeszu
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
przeprowadzaniem badań rynkowych i gromadzeniem informacji rynkowej,planowaniem i wdrażaniem metod promocji,organizacją i doskonaleniem procesów sprzedaży w przedsiębiorstwie,przygotowaniem i szkoleniem personelu handlowego,zawiązywaniem i podtrzymywaniem kontaktów z klientami,analizą danych marketingowych, służącą wyborowi strategii działań handlowych.
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Wrocław (dolnośląskie)
- opracowywanie receptur nowych odmian materiałów polimerowych, - prowadzenie badań związanych ze zmniejszaniem stopnia palności tworzyw,- badanie procesów modyfikacji tworzyw, - prowadzenie prac o charakterze badawczo-rozwojowym z zakresu wytwarzania, przetwarzania i recyklingu materiałów polimerowych.
INSTYTUT CIĘŻKIEJ SYNTEZY ORGANICZNEJ "BLACHOWNIA" - 2017-04-05 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Warszawa (mazowieckie)
Główne obowiązki:- Praca na Punkcie Info Galerii Handlowej - Ścisła współpraca z Dyrekcją Centrum Handlowego- Obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej- Prowadzenie programu lojalnościowego (sprzedaż kart podarunkowych)- Wykonywanie prac biurowych, składanie zamówieńOferujemy:- Odpowiedzialne i samodzielne stanowisko- Rozwój swoich umiejętności interpersonalnych- Praca w centrum Bydgoszczy- Elastyczny grafik dopasowany do własnych potrzebGodziny pracy: 9-21 oraz w wybrane weekendy
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie wniosków w ramach konkursów, projektów itp., opracowywanie regulaminów, komunikatów ws. imprez sportowych, orgaznizowanie i nadzorowanie imprez sportowych, przygotowywanie pism, umów do sponsorów, promocja zawodów na łamach mediów tradycyjnych i elektronicznych, rozliczanie imprez za zleceniodawcami.
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Siedlce (mazowieckie)
Tworzenie dekoracji i kompozycji z roślin, stylizacja wnętrz, doradztwo w zakresie zagospodarowania przestrzennego pomieszczeń, sprzedaż kompozycji florystycznych i towaru z całego asortymentu kwiaciarni, składanie zamówień i dbałość o kwiaty cięte i doniczkowe, doradztwo w zakresie pielęgnacji roślin zielonych, pomoc w poszukiwaniu i nawiązywaniu kontaktów biznesowych w krajach po wschodniej granicy Polski
Prosta Forma Jarosław Falkowski - 2017-05-24 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Samodzielne prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych od chwili wszczęcia postępowania do zawarcia umowy.Opracowanie dokumentów w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym ogłoszenia, zaproszenia SIWZ.Przeprowadzanie czynności związanych z publikacją ogłoszeń oraz informacji zgodnie z ustawą.Sporządzanie sprawozdań i zestawień z zakresu prowadzonych postępowań.Opracowanie i archiwizacja dokumentacji prowadzonych postępowań.Zapewnienie prawidłowości stosowania przepisów ustawy "Prawo zamówień publicznych" oraz przepisów wykonawczych do ustawy.Monitorowanie zmian stanu prawnego oraz gromadzenie i analiza orzecznictwa w zakresie zamówień publicznych.
WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W KRAKOWIE - 2017-11-24 - Kraków (małopolskie)
Sporządzanie rej. zakupu i sprzedaży dot. podatku od towarów i usług, sporządzanie deklaracji VAT-7, rozliczanie podatku odroczonego.
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Utrzymywanie stałych relacji z klientami, mediami, blorgerami, a także partnerami agencji, władzami lokalnymi czy ośrodkami badawczo-naukowymi; tworzenie i aktualizacja baz mediów i klientów firmy; przeprowadzanie badań wizerunkowych; przygotowywanie i wysyłka informacji prasowych; tworzenie i realizowanie strategii firmy, które pracownik obsługuje; organizowanie konferencji prasowych; przygotowywanie koncepcji sponsoringowych, charytatywnych i z zakresu CSR; przygotowywanie koncepcji promocji wewnętrznej firmy obsługiwanej (np. przygotowywanie i wydawanie gazetek); tworzenie kompleksowej strategii PR i marketingowej dla klientów - zarówno wewnętrznej jak i zewnętrznej i jej wdrażanie w organizacji klienta; organizowanie imprez firmowych i wydarzeń specjalnych; udział w targach; reprezentowanie firmy w kontaktach wewnętrznych i zewnętrznych; opracowywanie media-planu promocji marki; kreowanie wizerunku produktów w mediach tradycyjnych, nowoczesnych i innych kanałach promocji; redagowanie tekstów firmowych i copywriting; budowanie wiedzy na temat prowadzonego klienta; dokształcanie się, zdobywanie dodatkowych kompetencji na szkoleniach; uczestniczenie w spotkaniach z klientami w siedzibie klienta; organizowanie i osobiste wręczanie wysyłek kreatywnych; monitoring mediów; organizowanie kompleksowych kampanii PR dla klientów oraz dla agencji; koordynacja prac podwykonawców; przygotowywanie koncepcji strategii kryzysowych; prowadzenie ścisłego raportowania prac; tworzenie kosztorysów; pilnowanie budżetów; rozliczenia finansowe.
kontakt przez PUP - 2019-04-10 - Warszawa (mazowieckie)
samodzielne prowadzeni erekrutacji, zamieszczanie ogłoszeń w prasie i internecie, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, wykonywanie w/w/ obowiązków na terenie Polski
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Zambrów (podlaskie)
pakowanie i obróbka gotowych elementów mięsnych z segmentu żywności gotowych
kontakt przez PUP - 2019-07-31 - Radom (mazowieckie)
prowadzenie samochodu do 3,5 t., przewóz osób i rzeczy na terenie woj. lubuskiego i Polski
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gorzowie Wlkp. - 2018-03-16 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)