SPECJALISTA DS. AUTODETAILINGU Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. AUTODETAILINGU
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: - przygotowanie powierzchni do nakładania powłok ochronnych i innych- nakładanie powłok ochronnych
Data publikacji: 2019-04-19
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- przygotowanie powierzchni do nakładania powłok ochronnych i innych- nakładanie powłok ochronnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. AUTODETAILINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
operator urządzeń do przygotowania powierzchni do nakładania powłok
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- wymagane wykształcenie średnie- doświadczenie w pracy z urządzeniami do przygotowania powierzchni do nakładania powłok lub inne w autodetailingu
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
operator urządzeń do przygotowania powierzchni do nakładania powłok
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.04.2019
Data dodania oferty pracy: 19.04.2019
Oferta pracy ważna do: 06.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 19.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 19.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?70697441566c1f825072d2feab780ee2
Podobne oferty pracy
Tworzenie albumów cyfrowych w języku angielskim, analiza rynku muzycznego. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
REHEGOO SP. Z O. O. - 2017-10-18 - Bielsko-Biała (śląskie)
- - Więcej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl -- >zakładka Oferty pracy.Do zadań specjalisty w zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania należy:a) realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego;b) stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;c) sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;d) wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.- Wynagrodzenie: od 800 zł brutto. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Praca na umowę o pracę na czas określony powyżej 6 miesięcy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru.- Praca od godz.: 7:30. Możliwość pracy w systemie zadaniowego czasu pracy.Wymagania: 1. pełna zdolność do czynności prawnych;2. obywatelstwo polskie, obywatelstwo innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej, albo obywatelstwo innego państwa, jeżeli na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej przysługuje mu prawo podjęcia zatrudnienia lub samozatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na zasadach określonych w tych przepisach;3. nieposzlakowana opinia;4. specjalistą zespołu może zostać osoba, która nie została skazana prawomocnym wyrokiem za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;5. specjalistą zespołu może zostać osoba, przeciwko której nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku specjalisty;7. ukończone wyższe studia z zakresu pedagogiki w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskany tytuł magistra lub ukończone zagraniczne studia z zakresu pedagogiki uznane w Rzeczypospolitej Polskiej8. posiadanie co najmniej 3-letniego stażu pracy w poradnictwie rodzinnym lub z młodzieżą społecznie niedostosowaną albo posiadanie 3-letniej praktyki klinicznej.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2019-02-21 - Bytom (śląskie)
Sprzedaż materiałów oferowanych przez firmę, pozyskiwanie klientów, wystawianie faktur sprzedażowych i dokumentów związanych ze sprzedażą.
Przedsiębiorstwo Handlowe MIRRA Sebastian Myszke - 2016-10-12 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
1) prowadzenie dokumentacji płacowej pracowników szkoły2) wprowadzanie danych do programu płace VULCAN3) prowadzenie rozliczeń z ZUS, US4) wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy na wniosek pracownika5) sporządzanie zaświadczeń ZUS Rp-76) sporządzanie i przekazywanie danych do sprawozdań: GUS,SIO, e-PEFRON7) sporządzanie deklaracji PIT 8) naliczanie i odprowadzanie zaliczki na podatek dochodowy9) współpraca z głównym księgowym w zakresie: przygotowywania list płac, sporządzania i przesłania drogą elektroniczną dokumentów rozliczeniowych10) sporządzanie przelewów w elektronicznym systemie bankowym11) prowadzenie na bieżąco kart zasiłkowych, kart wynagrodzeń12) prowadzenie szkolnej kasy i sporządzanie raportów kasowych 13) prowadzenie ewidencji druków ścisłego zagospodarowania tj. kasa przyjmie, kasa wyda, czeki gotówkowe14) prowadzenie programów stypendialnych
II Liceum Ogólnokształcące w Chełmie - 2018-11-19 - Chełm (lubelskie)
Stanowisko urzędnicze
Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Lwówku Śl. - 2019-02-22 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
oferta konkursowa więcej informacji: http://www.olsztyn.so.gov.pl
Sąd Okręgowy w Olsztynie - 2018-04-13 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-28 - Warszawa (mazowieckie)
praca administracyjno-biurowa
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Poznań (wielkopolskie)
rekrutacja pracowników zagranicznych, legalizacja pracy i pobytu cudzoziemców w Polsce, prowadzenie akt osobowych
STRONG MAKER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-aktywna sprzedaż produktów i usług firmy oraz monitorowanie rynku; -pozyskiwanie nowych klientów, -budowanie bazy potencjalnych klientów, -kompleksowe przygotowywanie: ofert, dokumentacji i prezentacji handlowych, -prowadzenie prezentacji produktów u klientów, -aktywny wkład w tworzeniu wizerunku firmy na rynku
Drukarnia Multipress Group Sp. z o. o. S.K.A. - 2016-04-18 - Morawica (małopolskie)
wyksz. zawodowe,min. 2 lata doświadczenia na ww stanowisku;wykonywanie konserwacji i przeglądów maszyn, wykonywanie bieżących napraw maszyn, zgłaszanie zapotrzebowania na wymieniane częścimiejsce pracy: Ostrów Wielkopolski
MAINTPARTNER ASI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-24 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Specjalista odpowiada za: 1) przeprowadzanie czynności kontrolnych w zakresie realizacji zadań przez inspektorów nadzoru inwestorskiego;Do obowiązków Specjalisty należy:1) przeprowadzanie czynności kontrolnych w zakresie realizowanych zadań przez inspektora nadzoru inwestorskiego, a w szczególności:a) sposobu reprezentowania inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z przepisami,c) jakości kontroli i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania,d) potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy;2) w wypadku ujawnienia odchyleń negatywnych, nieprawidłowościi uchybień:a) dostarczenie informacji o przyczynach powstania odchyleń od normy oraz wskazanie, w jakim stopniu odchylenia te wpłynęły i w jakim stopniu mogą wpłynąć na działalność jednostki, o ile nie zostaną w odpowiednim czasie skorygowane,b) wskazanie sposobów i środków umożliwiających wyrównanie powstałych strat,c) wskazanie sposobów i środków umożliwiających uniknięcie stwierdzonych nieprawidłowości i uchybień,d) wskazanie osób odpowiedzialnych za powstanie nieprawidłowości i uchybień;3) sporządzanieprotokołów, sprawozdań i meldunków z wykonywanych czynności;Specjalista jest uprawniony do:1) wymagania udzielenia (w tym na piśmie) wyjaśnień od osoby kontrolowanej, w przypadku stwierdzenia powstania nieprawidłowości i uchybień;2) dokonywania oględzin stanu faktycznego dotyczącego przedmiotu kontroli. 5. Specjalista współuczestniczy w:1) prowadzeniu inwentaryzacji majątku Zarządu;2) realizacji kontroli zarządczej;3) postępowaniu w sprawie rozpatrywania zastrzeżeń.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-05-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Organizacja i nadzór nad realizacją imprez grupowych, kosztorysowanie imprez, ścisła współpraca z innymi działaniami, pozyskiwanie klientów, utrzymywanie relacji ze stałymi klientami biznesowymi.
PROREST Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Jeziorowskie (warmińsko-mazurskie)
Wymagane wykształcenie średnie, biegła znajomość j. angielskiego.
kontakt przez PUP - 2018-10-29 - Rybnik (śląskie)
- promocja i sprzedaż- budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientem- badanie potrzeb i oczekiwań klientów- przygotowanie, prezentowanie ofert handlowych- negocjowanie warunkówbranża sp.: medyczna
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "LINES" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-19 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Obsługa bieżących zleceń od klientów w jęz. angielskim, niemieckim, francuskim).-ciągły kontakt z działem obsługi klienta -procesowanie zamówień -dosprzedaż produktów -prace administracyjne
kontakt przez OHP - 2017-10-30 - Katowice (śląskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, PIT, sporządzanie umów o pracę, umów zlecenie. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne PILAWA Eugeniusz Pilawa - 2017-12-28 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
zgodne ze stanowiskiem: wykształcenie wyższe, kierunek IT; umiejętności: efektywna współpraca zespołów projektowych z klientem, określenia potrzeb biznesowych klienta oraz opracowywanie możliwych rozwiązań, analizy potrzeb klienta i przygotowywania dokumentacji projektowej, weryfikacji realizowanych projektów pod kątem zgodności z wymaganiami klienta, rozwiązywania sporów, oceny ryzyka, doświadczenie zawodowe: pożądane 5 letnie na podobnym stanowisku, znajomość języków obcych: biegła znajomość języka rosyjskiego i angielskiego w mowie i piśmie. Ogólny zakres obowiązków: analiza wymagań z zakresu projektów IT kluczowych klientów firmy. Dobór i nadzór nad pracą zespołów projektowych (rozproszonych). Komunikacja i rozwiązywanie problemów projektowych. Reprezentacja firmy w rozmowach z potencjalnymi klientami. Zarządzanie potrzebami klienta i aktywny udział w planowaniu zadań projektowych. Obsługa kontrahentów m. in. z Federacji Rosyjskiej, UE, USA i Kanady.
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Lublin (lubelskie)
Realizacja zadań związanych z wykonywaniem obowiązków kierownika kancelarii tajnej zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych oraz zarządzenia nr 57/MON Ministra Obrony Narodowej z dn. 16 grudnia 2011 w sprawie szczególnego sposobu oraganizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych oraz innych niż kancelaria tajna komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za przetwarzanie informacji niejawnych, sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych oraz doboru i stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego, tj.: Ewidencjonowanie, gromadzenie i przechowanie dokumentacji niejawnej nadesłanej do Archiwum oraz wytworzonej w ramach działalności bieżącej instytucji. Organizacja i nadzór nad obiegiem dokumentacji jawnej wytworzonej w ramach działalności bieżącej. Przyjmowanie i nadawanie poczty elektronicznej w oparciu o kancelarię elektroniczną z wykorzystaniem sieci Milnet-Z, INTER-MON, a także pocztą tradycyjną i faksem. Przedstawianie Dyrektorowi Archiwum korespondencji wychodzącej do dekretacji, a następnie terminowe jej dostarczanie jej do wykonawców. Sprawowanie nadzoru nad obiegiem dokumentów w Archiwum, rozlizanie wykonawców z powierzonych im dokumentów niejkawnych, osobisty udział w niszczeniu dokumentów niejawnych, udzielanie wykonawcom informacji o sposobie prowadzenia urządzeń ewidencyjnych; sposobie prszekazywania dokumentów zainteresowanym wykonawcom; sporządzanie wykazów dokumentów pobranych z kancelarii przez poszczególnych wykonawców. SPorządzanie i uaktualnianie Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt dla Archiwum. Osobiste wykonywanie czynności kancelaryjnych związanych z realizacją formalnej strony wytwarzania i obiegu dokumentów oznaczonych klauzulą "TAJNE" 9 "śCIŚLE TAJNE".
Archiwum Wojskowe w Gdyni - 2017-01-05 - Gdynia (pomorskie)
Uzgadnianie zakresu robót oraz uzyskiwanie zezwolenia na ich wykonywanie; prawidłowa obsługa, ekspoatacja, konserwacja maszyn/urządzeń oraz sieci energetycznych; terminowa realizacja zadań, kontrola i podejmowanie decyzji z zakresu zużycia mediów energetycznych; opracowywanie planów remontów, zakupu materiałów.
ZARMEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-30 - Częstochowa (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Warszawa (mazowieckie)
Podstawowy zakres obowiązków:- prowadzenie sekretariatu- przygotowywanie dokumentów sprzedażowych i okołosprzedażowych (np. WZ, deklaracje, listy przewozowe, faktury sprzedaży, świadectwa jakości itp.) oraz rejestracja faktur zakupowych- wprowadzanie zamówień od klientów do systemu - prowadzenie właściwych rozrachunków i rozliczeń z kontrahentami w programie Subiekt GT- przygotowywanie dokumentów dla Biura Rachunkowego i współpraca z nim- prowadzenie korespondencji firmowej, sporządzanie pism- dbanie o poprawność danych w systemie - dbanie o porządek w dokumentacji firmowej i jej aktualność- wsparcie administracyjne pozostałych działów- drobne prace porządkowe
DARPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-08-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie ofert przetargowych i handlowych, obsługa, koordynacja, rozliczanie szkoleń;zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia na okres 3 miesięcy z możliwością zatrudnienia na umowę o pracę
Centrum Kształcenia Biznesu Sp. z o.o. - 2016-02-23 - Pabianice (łódzkie)
Kompleksowa obsługa klienta biura podróży (przygotowywanie i prezentacja ofert, zawieranie umów, tworzenie pakietów turystycznych, przyjmowanie reklamacji).Drugim miejscem wykonywania pracy będzie Lubliniec, ul. Mickiewicza 1 (w trakcie otwierania punktu).Wysokość wynagrodzenia uzależniona od kwalifikacji kanydata + premia od sprzedaży
T-OFFICE SP. Z O.O. - 2018-08-02 - Częstochowa (śląskie)
-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2016-12-01 - Łódź (łódzkie)
Kalkulowanie i rozliczanie delegacji pracowniczych krajowych i zagranicznych. Weryfikowanie pozostałych rozliczeń z pracownikami w zakresie zwrotu kosztów. Weryfikowanie nierozliczonych kwot wydatkowanych z kart kredytowych powierzonych pracownikom. Analizowanie i weryfikowanie zaksięgowanych dokumentów w SAP w zakresie zobowiązań. Wsparcie biznesu w zakresie procesowania faktur zakupu.Oferta również dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
DB Cargo Polska S.A. - 2019-05-10 - Zabrze (śląskie)
Brak danych
GRUPA LP ŁUKASZ PISAREK - 2018-04-04 - Rzeszów (podkarpackie)