SPECJALISTA DO SPRAW PŁAC Chełm oferta pracy II Liceum Ogólnokształcące w Chełmie
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: 1) prowadzenie dokumentacji płacowej pracowników szkoły2) wprowadzanie danych do programu płace VULCAN3) prowadzenie rozliczeń z ZUS, US4) wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy na wniosek pracownika5) sporządzanie zaświadczeń ZUS Rp-76) sporządzanie i przekazywanie danych do sprawozdań: GUS,SIO, e-PEFRON7) sporządzanie deklaracji PIT 8) naliczanie i odprowadzanie zaliczki na podatek dochodowy9) współpraca z głównym księgowym w zakresie: przygotowywania list płac, sporządzania i przesłania drogą elektroniczną dokumentów rozliczeniowych10) sporządzanie przelewów w elektronicznym systemie bankowym11) prowadzenie na bieżąco kart zasiłkowych, kart wynagrodzeń12) prowadzenie szkolnej kasy i sporządzanie raportów kasowych 13) prowadzenie ewidencji druków ścisłego zagospodarowania tj. kasa przyjmie, kasa wyda, czeki gotówkowe14) prowadzenie programów stypendialnych
Data publikacji: 2018-11-19
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: II Liceum Ogólnokształcące w Chełmie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szpitalna 14, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) prowadzenie dokumentacji płacowej pracowników szkoły2) wprowadzanie danych do programu płace VULCAN3) prowadzenie rozliczeń z ZUS, US4) wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy na wniosek pracownika5) sporządzanie zaświadczeń ZUS Rp-76) sporządzanie i przekazywanie danych do sprawozdań: GUS,SIO, e-PEFRON7) sporządzanie deklaracji PIT 8) naliczanie i odprowadzanie zaliczki na podatek dochodowy9) współpraca z głównym księgowym w zakresie: przygotowywania list płac, sporządzania i przesłania drogą elektroniczną dokumentów rozliczeniowych10) sporządzanie przelewów w elektronicznym systemie bankowym11) prowadzenie na bieżąco kart zasiłkowych, kart wynagrodzeń12) prowadzenie szkolnej kasy i sporządzanie raportów kasowych 13) prowadzenie ewidencji druków ścisłego zagospodarowania tj. kasa przyjmie, kasa wyda, czeki gotówkowe14) prowadzenie programów stypendialnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw wynagrodzeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2018
Data zakończenia pracy: 28.02.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw wynagrodzeń (wymagany staż - lata: 5)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość pakietu MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programów: Vulcan, Płatnik
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne do zatrudnienia osoby na w/w stanowisku:1) obywatelstwo polskie2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo ścigania z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe4) nieposzlakowana opinia5) wykształcenie wyższe ekonomiczne lub uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i co najmniej 4-letni staż pracy na podobnym stanowisku; lub wykształcenie średnie ekonomiczne i co najmniej 5- letni staż pracy na podobnym stanowisku6) bardzo dobra znajomość programów: Płace VULCAN, PŁATNIK7) znajomość pakietu biurowego MS Word, MS Exel8) znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy, ustawy Karty Nauczyciela, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o systemie oświaty, Prawa oświatowego, przepisów Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych oraz przepisów podatkowych4. Wymagania dodatkowe:1) umiejętność organizowania pracy własnej2) umiejętność pracy w zespole3) komunikatywność, rzetelność4) doświadczenie w obsłudze kadrowo płacowej
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy: II Liceum Ogólnokształcące w Chełmie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Szpitalna 14, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) list motywacyjny 2) życiorys -curriculum vitae3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie(potwierdzonych przez kandydata za zgodność z orginałem)5) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy, kwalifikacji i doświadczenie zawodowe (potwierdzonych przez kandydata za zgodność z oryginałem)6) oświadczenia o posiadaniu obywatelstwa polskiego 7) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych8) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo popełnione umyślnie oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postepowanie karne9) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii10) kopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność11) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji1.Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. 2. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w nieprzekraczalnym terminie do 21.11.2018 r. do godziny 14.00 (decyduje data wpływu) osobiście w sekretariacie szkoły lub za pośrednictwem poczty na adres: II Liceum Ogólnokształcące im. gen. Gustawa Orlicz-Dreszera w Chełmie, ul. Szpitalna 14, 22-100 Chełm.3. Dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem Nabór na stanowisko urzędnicze specjalista ds. płac w II Liceum Ogólnokształcącym w Chełmie.4.Aplikacje, które wpłyną do placówki po upływie wyżej określonego terminu nie będąrozpatrywane.5.Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez w/z dyrektora II LO w Chełmie.6. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci spełniający wymogi formalne zostanąpowiadomieni indywidualnie.7. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w II Liceum Ogólnokształcącym im. gen. Gustawa Orlicz-Dreszera w Chełmie.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Szpitalna
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw wynagrodzeń
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.11.2018
Data dodania oferty pracy: 19.11.2018
Oferta pracy ważna do: 21.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 19.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 19.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Strzałków (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-07-31 - Warszawa (mazowieckie)
profesjonalna obsługa turystów (przyjmowanie rezerwacji, nadzór nad płatnościami, udzielanie niezbędnej pomocy podczas pobytu),
Sun&Snow Sp. z o.o. - 2016-06-23 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
wg.programu
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Dubeninki (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie bieżących napraw, przeglądów i konserwacji sprzętu i wyposażenia elektronicznego w zakresie informatyki, nadzór nad funkcjonalnością stanowisk komputerowych, konfigurowanie administrowanie aplikacjami systemowymi. Umowa o pracę na okres próbny - 3 miesiące. Szczegóły naboru dostępne na stronie internetowej: http://pila.szkolapolicji.gov.pl/
SZKOŁA POLICJI W PILE - 2016-02-05 - Piła (wielkopolskie)
- Odpowiedzialność za opracowywanie i realizację strategii w zakresie wizerunku rynkowego spółki. - Planowanie działań z zakresu media relations, tworzenie i aktualizacja baz mediów i klientów firmy, budowanie i utrzymywanie stałychrelacji z klientami, itd. - Nadzór i prowadzenie komunikacji w Internecie: strona www, media społecznościowe i blog. - Odpowiedzialność za organizację konferencji prasowych, przygotowaniemateriałów prasowych i raportów na temat bieżącego funkcjonowania firmy,organizację imprez dla pracowników. - Odpowiedzialność za organizację działania z zakresu komunikacji marketingowej, poza tym przygotowywanie odpowiednich materiałów dla zarządu firmy w zakresie strategii rozwoju firmy w w dziedzinie Public Relation
"MAŁA POŻYCZKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-07 - Białystok (podlaskie)
Koordynowanie pracy sprzętu i transportu, nadzór nad naprawami sprzętu.
Podhalańskie Przeds.Drogowo-Mostowe S.A., Nowy targ - 2017-07-19 - Nowy Targ (małopolskie)
obsługa kampanii reklamowych; analiza efektywności działań marketingowych; przygotowywanie raportów
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2016-03-08 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Wznoszenie budynków, murowanie z mexa, phorotherm, silka, klej.
La-verdad Sp. z.o.o. - 2018-05-16 - Bieńkówka (małopolskie)
bezpośrednie wsparcie techniczne użytkowników,instalacje i konfiguracje oraz konserwacja sprzętu i oprogramowania,instalacje okablowania oraz konfigurację sieci LAN, WAN,wybór i zakup sprzętu, oprogramowania i usług teleinformatycznych,prowadzenie ewidencji i rozliczanie zakupów sprzętu,oprogramowanie i usługi oraz pomoc przy wszelkich pracach ITraportowanie do przełożonego/ychnadzór / wykonywanie zadań wsparcia IT/ w spółce i podmiotach powiązanych
BIOFEED SP. Z O.O - 2018-02-20 - Zalewo (warmińsko-mazurskie)
Przyjmowanie towaru (rozładunek i załadunek), księgowanie i kontrola stanów dostaw w systemie kontrola wejściowa towarów, przygotowanie towaru do wysyłki, wydawanie materiału na produkcję.
PREH CAR CONNECT POLSKA SP. Z O.O. - 2016-11-30 - Siemianice (dolnośląskie)
prowadzenie spraw kadrowo-płacowych podmiotów gospodarczych, obsługa firm w programie SALDEOSMART - aplikacji online
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie i nadzór nad załadunkami, rozładunkami towarów Przygotowanie towarów do wysyłki oraz kontrola przyjęcia Tworzenie dokumentacji przyjęcia i wydania towarów Nadzór nad prawidłową archiwizacją dokumentacji Tworzenie raportów i sprawozdań obejmujących realizowane zadania na powierzonym obszarze Prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującym w spółce Systemem Zapewnienia Jakości Optymalne wykorzystanie powierzchni magazynowej Dbanie o stan techniczny środków transportu Praca w systemie trzyzmianowym
EPICOM SP. Z O.O. - 2016-09-21 - Bogumiłów (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyzsze, łatwość nawiązywania kontaktu z klientem obsługa komputera, pakiet MS Office, doswiadczenie zawodowe: 1 rok , znajomość j. chińskiego w stopniu biegłym, angielskiego w stopniu komunikatywnym. Ogólny zakres obowiązków: obsługa klientów sklepów internetowych w j. chińskim, chaty sklepowe. Wykorzystanie komunikatorów internetowych: VIBER, WHATSAPP, SKYPE, MESSENGER. Miejsce wykonywania pracy: Lublin
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Lublin (lubelskie)
Opracowywanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych; sporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu działalności marketingowej oraz statystyk sprzedażowych, nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi głównie z Rosji i Ukrainy; przygotowywanie ofert handlowych w języku poskim, ukraińskim oraz rosyjskim; budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez udział w wydarzeniach branżowych, tj.konferencje, targi itp. Praca na umowę zlecenie. 5 godzin pracy miesięcznie. wynagrodzenie miesięczne ze stawka godzinową. Miejsce pracy; Wrocław-praca zdalna w domu lub w póżniejszym czasie w wynajętym lokalu. Oferta dostępna w sali C
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie i obsługa klientów, monitorowanie konkurencji, reklamowanie towarów
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
-
Wólczanka Shirts Manufactoring Sp. z o.o. - 2018-01-23 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
- wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie IT- koordynowanie przyjętych zgłoszeń
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
nadzór nad planami organizacji i sprzedaży
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "JAMEX" Alicja Kuźmińska - 2016-05-12 - Węgorzyno (zachodniopomorskie)
obsługa klientów biura podróży
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Żory (śląskie)
prace biurowe związane z organizacją transportu, monitorowanie i nadzorowanie procesów transportowych, optymalizacja i kontrola kosztów, sporządzanie analiz i raportów
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Jankowice (śląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymanie dobrych relacji z istniejącymi partnerami handlowymi, przygotowanie i przedstawianie ofert handlowych klientom polskim i zagranicznym, negocjowanie warunków współpracy, organizowanie transportów krajowych i międzynarodowych, monitorowanie zleceń oraz dbanie o jakość i terminowość dostaw
Cukiernicza Spółdzielnia "ROKSANA" Strzyżów - 2016-10-07 - Strzyżów (podkarpackie)
zgodny z wykonywanym zawodem
RELLA INVESTMENTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-14 - Czeladź (śląskie)
palenie w piecu CO, sprzątanie terenu zewnętrznego, drobne prace naprawcze;
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Pabianice (łódzkie)
-
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ - 2018-03-20 - Gryfice (zachodniopomorskie)
doradztwo rolnicze, organizacja szkoleń, udzielanie pomocy rolnikom, mieszkańcom obszarów wiejskich, w zakresie sporządzania wniosków i planów
Opolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Łosiowie - 2018-02-13 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
diagnozowanie potrzeb w zakresie pozyskiwania funduszy, przygotowanie i składanie wniosków o finansowanie
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Obsługa operacji finansowych, prowadzenie dokumentacji, obsługa korespondencji, dostarczanie dokumentów we właściwe miejsca, obsługa komputera, wykonywanie poleceń przełożonego.
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie zgłoszeń o wypadkach przy pracy rolniczej, prowadzenie postępowania dowodowego w sprawach okoloczności i przyczyn wypadków przy pracy rolniczej, analizowanie przyczyn i okoliczności zaistniałych wypadków przy pracy rolniczej i chorób zawodowych rolników, analizowanie terminowości zgłoszeń wypadków, upowszechnianie wśród rolników wiedzy o zagrożeniach wypadkami przy pracy rolniczej i rolniczymi chorobami zawodowymi, zasadach zapobiegania im oraz podstawowych zasadach postępowania w razie wypadku, współpraca z instytucjami, organizacjami i związkami zawodowymi zainteresowanymi problemami bhp w rolnictwie indywidualnym, podejmownie regionalnych inicjatyw zorganizowania środowiskowego nadzoru nad warunkami pracy, propagowanie wśród rolników stosowania maszyn i urządzeń zwiększających bezpieczeństwo pracy oraz sprzętu i odzieży ochronnej, spełniających wymogi bhp, udział w opracowywaniu wniosków o zwrot od producentów oraz dostawców usług wydatków ponoszonych na świadczenia z tytułu następstw wypadku, informowanie rolników o możliwości nieodpłatnego korzystania z rehabilitacji leczniczej realizowanej za pośrednictwem KRUS oraz przyjmowanie wniosków o skierowanie ubezpieczonego na rehabilitację leczniczą, przeprowadzanie wizytacji w gospodarstwie rolnika.Miejsce wykonywania pracy: Placówka Terenowa KRUS w Nowym Tomyślu, ul. Długa 18, 64-300 Nowy Tomyśl.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu - 2018-03-09 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)